• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Eindelijk: Lamborghini Aventador in het echt! [updated]

Auteur: ricardo, gepost 28 februari 2011 om 20:51 – 100 Reacties

Lamborghini Aventador LP700-4 yellow

De puzzelstukjes in de vorm van een voorkant, zijkant, reet en interieur zijn al voorbij gekomen, en zojuist is de gloednieuwe stier uit Sant’Agata Bolognese onthuld op het VAG-event. Maak voor het eerst officieel kennis met de Lamborghini Aventador.

De specs kan een rechtgeaarde petrolhead inmiddels wel dromen. Een gloednieuwe 6.5 V12, 700pk, 690Nm, vierwielaandrijving en zo’n beetje de gehele auto is gemaakt van koolstofvezel. Verder hebben we vleugeldeuren en vier uitlaatpijpjes aan de achterkant. Meer specs en info volgen nog, maar hier alvast de livepics die onze anchorman zojuist wist te schieten. KLIKKEN MAAR!

De overige droge cijfertjes zijn ook bekend gemaakt. De Aventador weegt door alle gewichtsbesparende ingrepen niet meer dan 1.575 kg. Schakelen gaat middels een gerobotiseerde ISR-bak (zeventraps) en de 0-100 sprint kan met deze supercar in 2,9 tellen. Vervolgens is dooraccelereren tot een illegale 350 km/u mogelijk. Het verbruik is, in tegenstelling tot de Murciélago, niet bijzonder hoog voor een V12-powered beest. De Aventador slurpt -op papier- per 100 kilometer een goede 17 liter benzine weg. Daarbij hoort een CO2-uitstoot van 398 g/km en de tankinhoud bedraagt 90 liter.

Binnenin de Aventador vinden we een 7 inch scherm terug, met allerlei aansluitingen voor iPod-gedoe en USB-meuk. De Lambo is verkrijgbaar in één van de dertien beschikbare kleuren. Rode, witte en zwarte Avantadors worden mat geleverd. Een Nederlands prijsje is nog niet bekend gemaakt.

UPDATE 1: De eerste gallery met officiële persfoto staat er inmiddels bij.

UPDATE 2: En we hebben video!

Ook interessant!

  • Lamborghini is nog niet klaar met uitmelken Aventador
    Lamborghini is nog niet klaar met uitmelken Aventador
  • Haha, Lamborghini gaat Aventador nog verder uitmelken
    Haha, Lamborghini gaat Aventador nog verder uitmelken
  • Officieel ten einde: de Lamborghini Aventador
  • Dit kun je verwachten van de allerlaatste Aventador

Nieuwste artikelen

  • Video: Een goede reflex is goud waard!
  • Audi viert 50 jaar vijfcilinder met een overheerlijke hommage
  • Grote sedan krijgt terugroepactie vanwege bizar probleem met lak
  • De Renault CLIO V6 van Peter is de gekste hot hatch ooit gebouwd #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

aventador, geneve-2011, Lamborghini, lp700-4

Vorig bericht: « Seat IBX concept – nu helemaal officieel
Volgend bericht: Officieel: de Volkswagen Bulli [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. zed zegt

    28 februari 2011 om 20:52

    Moch wel wat vernieuwender zijn…

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      28 februari 2011 om 20:57

      @zed: meen je dat? dat ding ziet er als een concept uit wat na 5j ofz moet uitkomen :D

      Login om te reageren
      • 4991 zegt

        28 februari 2011 om 21:52

        @KaCh1ng: Meen je dat? Dat ding ziet eruit als een regenton

        Login om te reageren
        • mout zegt

          28 februari 2011 om 23:33

          @4991: Zucht. Gaan we weer. Tik in je zoekvakje ff Reventon en Jay Lenon.
          Ik zal de clou vast geven: de Reventon is technisch gelijk aan de Murci, maar ondertussen een designstudie van een mogelijke opvolger. En by popular demand in kleine serie verkocht. Een soort mule-maar-dan-andersom dus. En beschikbaar voor klanten. Tsja, het nadeel daarvan is dat je nieuwe modelletje erop gaat lijken.

          Login om te reageren
    • RaKiM zegt

      1 maart 2011 om 01:05

      @zed: als je mocht wel wat vernieuwt bedoelt dat die veel op die ouwe diablo lijkt :P

      OT waarom is die 6 van de toeren teller al in het rood? hij rev toch veel hoger als 6000 toeren

      Login om te reageren
      • CSL zegt

        1 maart 2011 om 10:58

        @RaKiM:
        Koude motor?

        Login om te reageren
        • RaKiM zegt

          5 maart 2011 om 20:43

          @CSL: en dat als de motor dan warm is dat die dan pas de 8 rood is??
          lijkt me niet waarscheinlijk, zou wel leuk zijn te bescherming van de motor enzo :P

          Login om te reageren
  2. 911GT2 zegt

    28 februari 2011 om 20:53

    Proportie vh achterwiel lijkt raar op de eerste foto!

    Login om te reageren
  3. rob1137xx zegt

    28 februari 2011 om 20:55

    Het enige VAG produkt, waar je mij blij mee maakt.

    Login om te reageren
  4. wolf zegt

    28 februari 2011 om 21:00

    En dan zeggen ze dat Porsche niks verandert aan een 911….dit is op zich wel mooi maar niet vernieuwend

    Login om te reageren
    • floryn zegt

      1 maart 2011 om 01:00

      @wolf: Nieuw blok :)

      Login om te reageren
  5. Breinstein zegt

    28 februari 2011 om 21:02

    welkom murcielago 2.0

    Login om te reageren
    • DannyHoff zegt

      1 maart 2011 om 09:07

      @Breinstein: Je bedoelt Diablo 3.0 ofnee, een Countach 4.0 zucht :?

      Login om te reageren
  6. jer-ome zegt

    28 februari 2011 om 21:04

    Gwn de reventon panelen aanpassen
    En klaar!
    Aventador
    (zo lijkt het)

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      28 februari 2011 om 21:16

      @jer-ome: Gelukkig spreekt een Reventon nog steeds tot de verbeelding dus lijkt het mij geen straf hiermee vergeleken te worden.

      Login om te reageren
    • koluh zegt

      28 februari 2011 om 23:13

      @jer-ome:
      Ik vind die Reventon vergelijking een beetje makkelijk, dit heeft de Aventador dan voornamelijk te danken aan zijn voorbumper. Deze kun je echter ook terug vinden op de LP560-4 en de 570 (SL) en de balboni. Dit noemen ze een designtaal die een bepaald merk voert.

      Persoonlijk vind ik juist de achterkant wat tegenvallen. Niet zo scherp als ik had gehoopt. Echter dit kan ook een kwestie van wennnen.

      Login om te reageren
      • koluh zegt

        28 februari 2011 om 23:14

        @koluh:
        zijn

        Login om te reageren
  7. astonfreak zegt

    28 februari 2011 om 21:05

    luek gedaan maar een beetje een reventon zonder de leuke vliegtuig snelhiedsmeter :P en zonder een coool naam en een cool imago :) maar al denk je erbij na de reventon is de prijs het dubbele……………………………

    Login om te reageren
  8. Roelio zegt

    28 februari 2011 om 21:07

    Ik vind hem echt schitterend. Hij doet alles wat een Lambo moet doen:
    1. Snel zijn ;)
    2. Agressief eruit zien
    3. Schitterend zijn ;)
    4. Elke Ferrari met zijn staart tussen de poten te laten vluchten :D

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      28 februari 2011 om 21:43

      @Roelio: T’is daarom dat er geen enkele Lamborghini bij de eerste 33 staat in de Nürburging laptimes…en wel…wait for it…

      3 Ferrari’s.

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        28 februari 2011 om 21:44

        @SimonMc: *nürburgring

        Login om te reageren
        • Roelio zegt

          28 februari 2011 om 21:53

          @SimonMc: Ach je hoeft niet snel op de ring te zijn om snel te worden genoemd toch?

          Login om te reageren
          • AriM6 zegt

            28 februari 2011 om 23:46

            @Roelio:
            Nee, maar wel om elke Ferrari met zijn staart tussen zijn poten te laten vluchten.

            Login om te reageren
      • Megakix zegt

        28 februari 2011 om 23:59

        @SimonMc: …waarschijnlijk reed Ferrari met de ‘geblazen persauto’s ‘ :lol:

        Login om te reageren
      • As_long_as_it_is_fast zegt

        1 maart 2011 om 01:03

        @SimonMc: ‘wait for it’ xD

        Login om te reageren
      • MrSkyline zegt

        1 maart 2011 om 02:04

        @SimonMc:

        Wie heeft er nou wat aan rondetijden op een cirquit?
        Het gaat er bij een lambo om dat hij relatief snel is, lekker rijd, veel lawaai produceerd en er vet uit ziet.

        Ferrari’s zijn overontworpen BBQ’s op wielen voor metromannen in witte smokings en een zonnebank gebruind hoofd.

        Lambo’s zijn gewoon hele dure stukken superspeelgoed.

        voorbeeld:
        De nissan GT-R is een fantastisch snelle bak, maar qua rijplezier heb je meer aan een lotus elise als je het mij vraagt. (ondanks dat deze langzamer is dan een GT-R)

        Login om te reageren
  9. patgee zegt

    28 februari 2011 om 21:07

    Murcielago en Gallardo,dat was strak, dat was mooi, en nu, terug naar de comicstrips…. man wat mis ik de Heer Donckerwolke al… , ik had hem graag nog een tweede serie lambos zien tekenen, maar nee, nu moet hij de IBX gaan verdedigen….

    Login om te reageren
  10. mesfin zegt

    28 februari 2011 om 21:10

    Ik snap het niet meer, ze beginnen wat hetzelfde te lijken haha

    Dus ik vind deze ook weer über vet!

    Login om te reageren
  11. ricardo zegt

    28 februari 2011 om 21:13

    UPDATE: Gallery met perspica’s toegevoegd!

    Login om te reageren
  12. norge zegt

    28 februari 2011 om 21:13

    Zonde van de achterkant , geef mij maar een countach .

    Login om te reageren
  13. SHFT zegt

    28 februari 2011 om 21:14

    Luc Donckerwolcke heeft met zijn design een ongelooflijk wagen neergezet zoveel jaar geleden, nu heeft Lamborghini dit zonder schaamte zomaar gedumpt.

    Dit is gewoon een allegaartje van willekeurige lijnen, de schoonheid wordt vervangen door agressie, kon evengoed door één of de andere designstudent gemaakt zijn.

    Login om te reageren
    • Jokkebrok zegt

      28 februari 2011 om 22:39

      @SHFT: Uitstekend verwoord; schoonheid word vervangen door agressie!!

      Login om te reageren
  14. raphael zegt

    28 februari 2011 om 21:15

    De motor ligt nog steeds niet in het midden.

    Login om te reageren
  15. Donstil zegt

    28 februari 2011 om 21:17

    Hij is wel heel erg bruut geworden hoor. Ben benieuwd naar de rijtest ;)

    Login om te reageren
  16. Donstil zegt

    28 februari 2011 om 21:18

    De achterkant heeft op de eerste foto wel wat weg van een A7 trouwens.

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      28 februari 2011 om 21:22

      @Donstil: You read my mind. Lang leve VAG.

      Login om te reageren
    • mout zegt

      28 februari 2011 om 23:38

      @Donstil: Nou kómt er eindelijk een VAG product dat je desnoods met 4 ringen voorop niet voor alweer-dezelfde-audi kunt houden, en zie je het toch nog? Ik dacht dat ik er overgevoelig voor was!

      Login om te reageren
  17. HDM zegt

    28 februari 2011 om 21:19

    Lelijke klont op dat stuurwiel zeg, en wat een afschuwelijke middenconsole.

    Login om te reageren
  18. tkoote zegt

    28 februari 2011 om 21:20

    Doe ze hun best om alles symmetrisch te maken; vergeten ze de motor uit te lijnen…

    Login om te reageren
  19. Citrofiel zegt

    28 februari 2011 om 21:24

    Het is duur en het doet vroem. Met dank aan al die obscure merkjes met hun auto’s ben ik een beetje supercar-moe. Die Ferrari FF of dit, het doet me niets. Ik sloeg dit bericht bijna over… :?

    Login om te reageren
    • yipikaye zegt

      28 februari 2011 om 21:34

      Wat een stelletje zeikers hier. Staat er een beest van een auto zitten de meeste hem af te kraken.
      Een beetje last van jaloezie?

      Login om te reageren
  20. w0o0dy zegt

    28 februari 2011 om 21:30

    Video van Motortrend… check out the melding op het dashboard…. Audi? Damm germans…

    http://www.youtube.com/watch?v=fGxY15GJxvQ

    Login om te reageren
    • Roelio zegt

      28 februari 2011 om 22:22

      @w0o0dy: Die startknop is echt heel vet!!!

      Login om te reageren
      • Dimglor zegt

        28 februari 2011 om 22:32

        @Roelio: Inderdaad! Echt fantastisch!

        Login om te reageren
    • Megakix zegt

      1 maart 2011 om 00:03

      @w0o0dy: …en dan zo’n krukkerig opaatje erbij…ghi…stapt uit z’n rollatortje om ff te vroemen..

      Login om te reageren
  21. Legnum zegt

    28 februari 2011 om 21:32

    damn!!!!

    Login om te reageren
  22. canguro zegt

    28 februari 2011 om 21:33

    Hij doet me vreemd genoeg erg weinig. Hij is zo klinisch, Duits zo je wilt.. Interieur te plastiekerig, de middenconsole te Audi-achtig. Vroeger waren Lamborghini’s van binnen een samengeraapt zooitje onderdelen, maar het had karakter. Dit is ongetwijfeld de beste Lamborghini ooit, maar ook degene met de minste soul…

    Login om te reageren
  23. mortsel2640 zegt

    28 februari 2011 om 21:36

    Rood klepje of knopje in het midden van het dash lijkt heeeeeeel verleidelijk, c’mon push me pls push!!! vroooooom

    Login om te reageren
    • mortsel2640 zegt

      28 februari 2011 om 21:40

      @mortsel2640: srry niet push me pls maar push me if you dare grrrr

      Login om te reageren
  24. timspaans zegt

    28 februari 2011 om 21:38

    Mooie wagen, wel bloedzonde van die MMI, moeten ze in een Audi zetten en niet in een Lambo…

    Login om te reageren
  25. quanti zegt

    28 februari 2011 om 21:42

    inderdaad raar dat het moterblok er scheef insteekt…

    Login om te reageren
    • mortsel2640 zegt

      28 februari 2011 om 21:58

      @quanti wilt zeggen een echte lambo, er moet wel iets scheef zitten anders is het geen lambo he :p en kan het mij schelen nee, ik wil hem doodgraag. ik zou er voor doden.. iemand zijn schoonmoeder beu?? prijs van liquidatie 1 lambo

      Login om te reageren
  26. Rick-dos zegt

    28 februari 2011 om 21:44

    Porsche Panameraesque interieur…

    Maar nee hoor, elke VAG product is uniek…

    Lamborghini; ooit tot de verbeelding sprekend, nu verkracht door VAG.

    Login om te reageren
  27. Vanquish zegt

    28 februari 2011 om 21:48

    Bah, ik vind er niks aan!

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      1 maart 2011 om 00:58

      @Vanquish: LP670-4 was een stuk mooier, vooral sierlijker.

      Login om te reageren
      • Vanquish zegt

        8 maart 2011 om 10:02

        @jzaero: Zekersteweten!

        Login om te reageren
  28. w0o0dy zegt

    28 februari 2011 om 21:50

    Wel een gaaf ding en technische een behoorlijke stap vooruit, maar come on… duitse meldingen in een Italiaanse volbloed kan ECHT NIET! Ik zou als koper ech eisen dat het eruit gehaald werd… geezus…

    Login om te reageren
    • CSL zegt

      1 maart 2011 om 11:10

      @w0o0dy:
      Het is een Duitse Auto, met lambo logo.
      Dat laat juist zien dat het door de Duitsers gemaakt is.
      Dus te beter. Daarnaast elke taal is in te stellen.
      Dus als je uit Duitsland komt is het dus handig als je weet wat erop staat! Maar dat weet jij natuurlijk weer niet.

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        1 maart 2011 om 20:54

        @CSL: de reactie is weer te dom om al te diep op in te gaan… kijk nog maar eens goed naar wat je ziet op dat dashboard… total fail dit. Of moet ik zeggen un completo fallimento

        Login om te reageren
        • Vanquish zegt

          8 maart 2011 om 10:06

          @w0o0dy: Staan er duitse teksten op? De plaatjes zijn nou niet van dusdanige kwaliteit dat ik ergens iets aan woorden kan lezen.

          Login om te reageren
  29. SimonMc zegt

    28 februari 2011 om 21:53

    Kweet zo niet.De voorkant heeft veel weg van een Reventon, en dat is geen compliment.

    Hij heeft te veel scherpe lijnen.

    Overigens, 1575?Ok, het is niet heel veel, maar als je mag geloven hoeveel carbon ze gebruikt hebben?Ik bedoel maar, die Lamborghini Sesto Elemento weegt nét geen 1000 kg…Dus dit is meer dan de helft zwaarder!

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      28 februari 2011 om 21:54

      @SimonMc: 1575 appels? Eieren? Kg natuurlijk !

      Login om te reageren
  30. AudiQuatro zegt

    28 februari 2011 om 21:53

    doet u die maar!

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      28 februari 2011 om 21:55

      @AudiQuatro: Met een naam zoals de uwe had ik geen andere reactie verwacht! ;)

      Login om te reageren
  31. Relief zegt

    28 februari 2011 om 22:06

    haters gonna hate. vooral het daihatsu-volk

    Login om te reageren
    • mortsel2640 zegt

      28 februari 2011 om 22:25

      @Relief: bhooo androide :p (iphone volk) :p

      Login om te reageren
  32. martinh zegt

    28 februari 2011 om 22:15

    Ik vind dit echt een bruut beest. Vooral die nieuwe schaardeuren, nog mooier dan de oude. 2.9 seconden naar de 100 btw!

    Login om te reageren
  33. Dimglor zegt

    28 februari 2011 om 22:35

    Prachtig ding dit! Echt weer een prachtige Lamborghini zeg!

    Login om te reageren
  34. JeejEm zegt

    28 februari 2011 om 22:36

    Ben ik de enige die opmerkt dat de toerenteller al rood wordt bij 6000 toeren?! Ik snap hier helemaal niets van, alsof er gekloot is met de foto’s…

    Login om te reageren
    • yipikaye zegt

      28 februari 2011 om 22:52

      @JeejEm: Nee, dat heb je goed gezien. Bij een koude motor begint de rode lijn bij 6000 o/m maar naarmate de motor warmer wordt zal de rode lijn zich verplaatsen naar een hogere waarde.

      Login om te reageren
  35. martinh zegt

    28 februari 2011 om 22:39

    Hij staat in het filmpje in de strada stand, bij corsa wordt het opgerekt naar de 8250.

    Login om te reageren
  36. doncorleone zegt

    28 februari 2011 om 22:42

    De microsite:
    http://www.aventador.com/index-eng.html

    Login om te reageren
  37. ricardo zegt

    28 februari 2011 om 22:58

    Vooruit, als ik dan toch moet kiezen, dan maar een blauwe (Blu Hera):

    Login om te reageren
    • As_long_as_it_is_fast zegt

      1 maart 2011 om 01:08

      @ricardo: Allez ja, maar alleen in dat kleur.

      Login om te reageren
      • gedwongenleaser zegt

        1 maart 2011 om 08:52

        @As_long_as_it_is_fast: ‘dat’ kleur?

        Login om te reageren
        • As_long_as_it_is_fast zegt

          2 maart 2011 om 17:08

          @gedwongenleaser: Gesproken taal, my bad? ‘alleen in da kleur’ Moest zijn die kleur. ;)

          Login om te reageren
          • gedwongenleaser zegt

            3 maart 2011 om 12:52

            @As_long_as_it_is_fast: lol… was ook niet lullig bedoeld, kon het gewoon niet laten :)

            Login om te reageren
            • As_long_as_it_is_fast zegt

              3 maart 2011 om 15:28

              @gedwongenleaser: Gelijk heb je, ik ben de eerste om fouten uit artikels te halen of iemand te corrigeren als hij zegt ‘ik wordt’. :D

              Login om te reageren
  38. janklaassen zegt

    28 februari 2011 om 23:11

    Beest.

    Login om te reageren
  39. GTR zegt

    28 februari 2011 om 23:17

    ja nu weet ik het zeker…

    …mijn droom

    Login om te reageren
  40. mashell zegt

    28 februari 2011 om 23:44

    Dat interieur is erg mooi. De buitenkant lukt Lamborghini altijd wel maar nu is er een passend interieur, ook voor het grote model.

    Login om te reageren
  41. davyschouw zegt

    28 februari 2011 om 23:45

    Mooie auto! Jammer van de (kleine) audi trekjes vind ik

    Login om te reageren
  42. MAB zegt

    1 maart 2011 om 00:00

    super mooi niet normaal..

    Login om te reageren
  43. Megakix zegt

    1 maart 2011 om 00:04

    Heerlijk nieuw beest ! En nu wat beter in elkaar gezet (mede door Owdy…), hoewel er inderdaad wat teveel trekjes van het sub-b merk inzit…

    Login om te reageren
  44. a3aan zegt

    1 maart 2011 om 00:16

    Die voorkant is niet heel erg voetgangers vriendelijk ;-)

    Login om te reageren
    • As_long_as_it_is_fast zegt

      1 maart 2011 om 01:09

      @a3aan: Dat is inderdaad ook het eerste waar ik aan denk als ik een auto bekijk…NOT. ;)

      Login om te reageren
  45. a3aan zegt

    1 maart 2011 om 00:21

    Serieuze modus: mooie auto, van binnen iets te (Audi?) clean. Het motorcompartiment lijkt wat raar uitgesneden in het geheel. Het is wel heel obvious dat je de motor moet zien. Had van mij wel wat subtieler gemogen.

    Login om te reageren
  46. amateur zegt

    1 maart 2011 om 00:39

    Het is een mooi auto, maar het italiaanse is een beetje weg, het blok was van bizzarinni, maar helaas is het nu een audi blok,het design is wel stoer, maar ook intgetogen,
    het is een beetje op de vertrouwde weg, een beetje veel audi dus.
    Wanneer je zoveel geld kan of wil besteden aan een auto, zijn er zoveel meerdere opties die wel iets spannender zijn.

    Login om te reageren
  47. mikeslsamg zegt

    1 maart 2011 om 07:33

    Ik vind ‘m wel vet. ik vind ‘m mooier dan de murcielago.

    Login om te reageren
  48. aadr zegt

    1 maart 2011 om 08:48

    Supermooi tot in elk detail. Veel mooier als Murcielago die er toch als een strijkijzer uitzag. Lamborghini gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.

    Login om te reageren
  49. DannyHoff zegt

    1 maart 2011 om 09:11

    Ik vind de achterkant heel mooi. alleen de grille is wat minder, en waarom alleen een LP versie? kont er geen “gewone” Aventador dan?

    Login om te reageren
  50. pepijn zegt

    1 maart 2011 om 09:39

    Dat een auto als dit zoveel reactie’s oproept zegt voor genoeg…. Daarbij hoeft niemand hier hem mooi te vinden want wij behoren ws toch niet tot de groep kopers….

    Login om te reageren
  51. autoblogger zegt

    1 maart 2011 om 10:11

    Video: http://www.autojunk.nl/2011/03/lamborghini-aventador-live

    Login om te reageren
  52. karaya zegt

    1 maart 2011 om 11:09

    het interieur is klinisch, als van een audi. de vormgeving evolutionair als een audi. en als klap op de vuurpijl vinden de verkeerde mensen ‘m mooi, mensen die audi het summum vinden.

    Lamborghini R.I.P.

    Login om te reageren
  53. exotic zegt

    1 maart 2011 om 12:09

    Wat een onzin reacties over ziel, geen Lambo, Audi fail bla bla bla!

    Lamborghini was op sterven na dood voordat Audi het overnam! Waarom zou je denken? Omdat er heel groot potentie in dit merk zat. En ze hadden gelijk ook.

    Tegenwoordig willen mensen dat supercars ook betrouwbaarder worden. Ook al gaat dit ten koste van de prestaties. en sowieso ga je niet racen met zo een auto. Lambo’s zijn showoffs.

    Als je wilt racen: koop een Gumpert o.i.d.

    Login om te reageren
  54. Rohrl-fan zegt

    1 maart 2011 om 12:15

    Lambo, how could I’ve doubted you. Schitterende wagen!

    Login om te reageren
  55. SuperVeloce zegt

    1 maart 2011 om 12:41

    Toch niet zo mooi als de Reventon , maar verder prachtige auto , samen met de Zonda Cinque / Murcielago SV en de Koeningsegg Agera R mooiste auto’s van dit moment

    Login om te reageren
  56. martinh zegt

    1 maart 2011 om 16:42

    @SuperVeloce. Helemaal mee eens! Misschien de gallardo lp560-4/lp570-4 hieraan toevoegen.

    Login om te reageren
  57. jordy14 zegt

    1 maart 2011 om 17:22

    Vette bak!!! Ik vind de Sesto Elemento tog wel wat extremer. kijk ff op ***.jb-cardrawing.webklik.** Daar heb ik al mijn getekende auto’s op staan. Ik ben pas 14 mar het gaat redelijk.

    Login om te reageren
  58. Cantago zegt

    4 maart 2011 om 19:40

    1575 kilo is niet extreem licht… Van 0-100 in 2,9sec is wel echt extreem snel!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North