• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Eisenmann geeft je R8 een LP640-uitlaat

Auteur: sir_smokalot, gepost 25 oktober 2010 om 12:55 – 28 Reacties

Eisenmann Spark Eight
Als je een Audi R8 hebt aangeschaft, maar de looks van een Murcielago LP640-achterkant prefereert, dan biedt uitlaatspecialist Eisenmann uitkomst. Hun laatste creatie, de Spark Eight, verzorgt behalve een andere knalpot ook nog wat carbon-accesoires voor je Audi.

Voor Eisenmann is dit project de vuurdoop. Het is namelijk voor het eerst dat de uitlaatboer een volledige auto aanpakt. Ze beloven dat hun componenten “significantly improve the driving dynamics and the load distribution between front and rear axle“. Een aardige prestatie, als je er van uitgaat dat de R8 al tot een van de meest uitgebalanceerde sportwagens wordt gerekend.

Je kunt de grille en sideblades in carbon laten uitvoeren (7800 Euro), de front splitter (1800 Euro), de achterspoiler met grille (4800 Euro), en de diffuser (3800 Euro). Voor het RVS-uitlaatsysteem rekent Eisenmann 4600 Euro. Met behulp van een ‘flap control system’ kan het geluid dat er uit je V8 komt met een druk op de knop geregeld worden. Mocht je geen geld hebben voor een R8 V10, maar wel de looks willen, dan bieden de Duitsers voor 1000 Euro een setje ovale pijpjes.

Ook de standaard schokdempers kan je laten vervangen: voor 3.850 Euro monteert Eisenmann een nieuwe set met performance-veren. De velgjes met 235/35 (voor) and 315/30 (achter) bandjes verwisselen voor 7300 Euro van eigenaar. Veel van de Eisenmann-verfraaingen waren al bekend, maar nu hebben we eindelijk de gallery waar we zo lang op moesten wachten. Een video waarin de klappen van het uitlaatsysteem goed te horen zijn kan je hierrrr bekijken.

Ook interessant!

  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Gespot - Audi R8 kan Ferrari-rood goed hebben

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, eisenmann, lp640, R8, tuning, wit

Vorig bericht: « BRABUS SV12 R Biturbo 800 – daar gaan we weer!
Volgend bericht: EU gaat tarief heffen op Chinese wielen »

Lees Interacties

Reacties

  1. The Stig zegt

    25 oktober 2010 om 13:00

    past er niet bij vind ik persoonlijk…

    Login om te reageren
  2. kevinc3 zegt

    25 oktober 2010 om 13:04

    lijkt meer op de uitlaat van een veyron.. staat echt voor geen meter trouwens^^

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      25 oktober 2010 om 13:14

      @kevinc3: Klopt eigenlijk, die van de LP640 is zes-/achthoekig meen ik. Maar toch was LP640 het eerste dat in me opkwam, en niet Veyron.

      Misschien moet ik nog een stukje fanatieker worden :)

      Login om te reageren
      • kevinc3 zegt

        25 oktober 2010 om 13:29

        @sir_smokalot: haha, ik ben ook niet zo fanatiek hoor^^
        zag het gewoon..

        Login om te reageren
        • Alwood zegt

          25 oktober 2010 om 13:35

          @kevinc3: psh, nonsense, is natuuurlijk een Veyron-uitlaat!

          Login om te reageren
  3. majinstar zegt

    25 oktober 2010 om 13:05

    Dat setje kost bij elkaar nog geeneens 500 euro en dan vragen zij er 7800 euro voor ? Wel leuk dat de Aoedi rijders dan lekker genaaid worden door Eisenmann.

    Login om te reageren
  4. lincoln zegt

    25 oktober 2010 om 13:05

    dat carbon heeft een hoog flapdrol gehalte ..
    die uitlaat is wel een schoonheids-prijs waard ..

    Login om te reageren
  5. kevinc3 zegt

    25 oktober 2010 om 13:05

    -edit: check!

    Login om te reageren
  6. CSL zegt

    25 oktober 2010 om 13:06

    )

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      25 oktober 2010 om 13:13

      @CSL:
      maar eh .. elke BMW heeft toch een arschloch ??

      Login om te reageren
      • Citrofiel zegt

        25 oktober 2010 om 13:29

        @lincoln: LOL! :lol:

        Login om te reageren
      • 406_v6 zegt

        25 oktober 2010 om 13:31

        @lincoln: Kudo’s voor de beste reply vd week !! :mrgreen:

        Login om te reageren
      • Rick-dos zegt

        25 oktober 2010 om 13:33

        @lincoln:

        Good one.

        Login om te reageren
  7. Kukident zegt

    25 oktober 2010 om 13:09

    ^o^

    Login om te reageren
  8. lincoln zegt

    25 oktober 2010 om 13:11

    alleen dat “geven” zit er niet bij met Eissenmann ..

    Login om te reageren
  9. Rick-dos zegt

    25 oktober 2010 om 13:14

    Is dat niet eerder een Veyron look-a-like uitlaat ipv een lp640?

    Het is allemaal VAG, en dus lijkt het allemaal op mekaar, ik begrijp de misverstand.

    Login om te reageren
  10. Rick-dos zegt

    25 oktober 2010 om 13:17

    Ennnnn…als ik ff had opgelet dan had ik gezien dat Kevin al iets had geschreven van dezelfde strekking…

    Login om te reageren
  11. PaulB zegt

    25 oktober 2010 om 13:28

    Veyron uitlaat was al veel eerder dan de Murcielago hè?

    Al metal vindt ik het niet mooi.. Laat gewoon die mooie ovale pijpjes erop of de 4 van de V8!!

    De enige auto die echt uitlaattuning verdient is de 2007 Mustang GT

    Login om te reageren
  12. Hai zegt

    25 oktober 2010 om 13:36

    Dit lijkt er zoals gezegd meer op:

    Login om te reageren
  13. hakenhaai zegt

    25 oktober 2010 om 13:53

    De Audi petjes vinden het weer niks ,
    En DUS vind ik het wel wat hebben.
    ja het lijkt ergens op!

    Login om te reageren
  14. sportspotter13 zegt

    25 oktober 2010 om 14:33

    er was al heel lang een filmpje van deze wagen

    Login om te reageren
  15. sportspotter13 zegt

    25 oktober 2010 om 14:33

    -edit: die staat ook gelinkt-

    Login om te reageren
  16. martinusgerhardus zegt

    25 oktober 2010 om 15:08

    & je trekhaak dan? :o

    Login om te reageren
    • Maarten SLR zegt

      25 oktober 2010 om 15:37

      @martinusgerhardus:
      Die klapt weg in de uitlaat

      Login om te reageren
  17. jorn_v_v zegt

    25 oktober 2010 om 15:59

    http://www.autoblog.nl/archive/2009/11/20/de-sound-van-de-eisenmann-audi-veyron

    Login om te reageren
  18. Dimglor zegt

    25 oktober 2010 om 20:25

    Dit vind ik echt niet passen….
    Inpakken en wegwezen…

    Login om te reageren
  19. Gioom zegt

    25 oktober 2010 om 23:54

    Vind mijn Stasis veel beter klinken dan dit!

    Login om te reageren
  20. oli4k zegt

    27 oktober 2010 om 14:55

    Mooi verkR8.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North