• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Even bukken voor de vangrail…

Auteur: Dennis, gepost 19 december 2006 om 21:57 – 51 Reacties

Aston Martin Vanquish wrecked


Ja, ik weet het, het is een ziekelijke vorm van fetisjisme, maar verkreukelde exoten blijft op één of andere manier toch leuk om naar te kijken (terwijl ik mij realiseer dat “leuk” wellicht niet het juiste woord is). Ditmaal bukken we even voor de vangrail.

De bestuurder van deze 2004 Aston Martin Vanquish verloor op de M42 in het Britse Birmingham de macht over het stuur als gevolg van aquaplaning. Hoewel de foto’s erger doen vermoeden kwam de man er met slechts enkele kneuzingen vanaf.

Aston Martin Vanquish wrecked

Aston Martin Vanquish wrecked

(bron: wreckedexotics.com)

Ook interessant!

  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af
  • Aston Martin Vantage grille
    Aston Martin Vantage grille issue opgelost

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, vangrails

Vorig bericht: « Clarkson over Golf GT: One of the worst cars I’d ever driven
Volgend bericht: Ferrari F50 doet een soundcheck »

Lees Interacties

Reacties

  1. Bas zegt

    19 december 2006 om 21:58

    au!!! dat ziet er echt niet best uit!!!

    Login om te reageren
  2. slk zegt

    19 december 2006 om 22:02

    Dat is wel erg zonde.

    Login om te reageren
  3. Citrofiel zegt

    19 december 2006 om 22:02

    Niet blij voor die auto, niet blij voor de bestuurder en al helemaal niet blij voor de bankrekening van de bestuurder. ;)

    Login om te reageren
  4. Lio zegt

    19 december 2006 om 22:03

    maak die vangrail dan ook niet open aan de onderkant mongolen!

    Login om te reageren
  5. Rick dos zegt

    19 december 2006 om 22:04

    Waar dient zo´n vangrail toch ook alweer voor?

    Login om te reageren
  6. maurice zegt

    19 december 2006 om 22:04

    Zonde van die schitterende auto….
    Eigenaar heeft flink geluk gehad, bijna z’n kop eraf.

    Login om te reageren
  7. amowois zegt

    19 december 2006 om 22:08

    ow wat zonde… wil wel s weten hoe de bestuurder in zn auto zat toen ie onder de vangrail doorschoof ? :)

    Login om te reageren
  8. ruben zegt

    19 december 2006 om 22:09

    enkele kneuzingen?? heeft hij de vangrail dan niet recht in zijn gezicht gekregen? ik vind het best een wonder dat je er zo licht van af komt (buiten het geld dat je aan zoiets verliest).

    Login om te reageren
  9. Hans zegt

    19 december 2006 om 22:11

    Oefff hoe heeft die dat voor elkaar gekregen ?

    Login om te reageren
  10. zapp zegt

    19 december 2006 om 22:13

    Als je genoeg geld hebt voor zo’n auto dan is het geld niet het ergste.

    Login om te reageren
  11. philip zegt

    19 december 2006 om 22:18

    nu heeft die een convertible

    Login om te reageren
  12. Fej zegt

    19 december 2006 om 22:20

    volgens mij is hij door de schok naar voor geschoten, onder zijn voorruit in en is hij daarom niet onthoofd. Moet volgens mij wel pijn doen, zo een vangrail op je neus

    Login om te reageren
  13. TomRS6 zegt

    19 december 2006 om 22:22

    Jaloezie?

    Voor meer http://www.wreckedexotics.com

    Login om te reageren
  14. TomRS6 zegt

    19 december 2006 om 22:23

    Wat voor een nissan is dat BTW? lekker kontje

    Login om te reageren
  15. Alwood zegt

    19 december 2006 om 22:30

    nou die aston is nog best op te knappen! nieuw stoffen kappie erop, carbon motor kapje en wat ‘stailisj’ velgen en hoppakee hij rijd weer als nieuw… verlagen hoeft zelfs niet meer!!! ;)

    maaar ik denk dat die bestuurder wel wat angstige momenten heeft beleefd, niet zo groot was en nu heel erg baalt. :o

    Login om te reageren
  16. Frederic zegt

    19 december 2006 om 22:38

    kijk nou de eerste aston martin Vanquish -CABRIO-
    voor zover ik weet dan

    Login om te reageren
  17. Bart Tuijthoff zegt

    19 december 2006 om 22:40

    Aah…dit doet pijn aan het hart!!

    Login om te reageren
  18. bramwillemse zegt

    19 december 2006 om 22:47

    kom oop, we gaan toch geen wrecked exotics beginnen hier? :(
    dit begint vervelend te worden!

    Login om te reageren
  19. martin zegt

    19 december 2006 om 22:58

    @Alwood..

    misschien was het richard hammond wel weer.. wist nu hoe hij een ongeluk moest voorkomen.. en hij is niet zo groot..

    al is dat waarschijnlijk niet het geval!!

    maar ik vind het echt zonde van die auto!!!

    Login om te reageren
  20. Simon zegt

    19 december 2006 om 22:59

    Niet zo aanstellen Bram. Je overdijft. Er is hier meer dan genoeg nieuws, voor ieder wat wils.

    Login om te reageren
  21. Tjerk zegt

    19 december 2006 om 23:18

    Snotter…

    Login om te reageren
  22. MiuRa zegt

    19 december 2006 om 23:20

    slechts een paar kneuzingen… ik geloof er echt geen moer van

    Login om te reageren
  23. heidekonijn zegt

    19 december 2006 om 23:25

    Mja, lijkt me idd sterk. Minstens ook nog een dringende broekverversing.

    Login om te reageren
  24. sjaak lombok zegt

    20 december 2006 om 00:21

    noooooooooo noooooooo
    my eyes

    Login om te reageren
  25. Markus zegt

    20 december 2006 om 08:04

    @ Tom RS6: Volgens mij een Silvia laatste type, die wordt in NL niet geleverd. Maar wat is er Exotic aan die 2 auto’s?

    Suck zeg die Aston. Die gast heeft wel te hard gereden… aquaplanning… uhuh.

    Login om te reageren
  26. Maarten zegt

    20 december 2006 om 08:25

    @ Markus: die opel natuurlijk… 1 en al exotic

    Login om te reageren
  27. Bertus zegt

    20 december 2006 om 08:41

    Dit bewijst maar weer eens dat er beter nagedacht moet worden over vangrails. Motorrijders weten al lang dat het fijne guilotines zijn, zo heeft al menigeen zijn motormaatje in meerdere onderdelen bij elkaar zien vegen.

    En ja, ook een AM is maar blik, en dus vervangbaar.

    Login om te reageren
  28. henk zegt

    20 december 2006 om 09:19

    flinke klapperd gemaakt

    Login om te reageren
  29. smaakversterker zegt

    20 december 2006 om 10:21

    @Bertus niet moeilijk ook. Je moet es op de autosnelweg rijden als het druk is.
    Dan vliegen de motorijders je van alle kanten voorbij meestal heel gevaarlijk dicht en tussen de auto’s slalommen. Dan zijn ze verwonderd….

    Login om te reageren
  30. Ray zegt

    20 december 2006 om 10:21

    Even voor degene die niet begrijpen waar een vangrail voor is:
    Wanneer de vangrail er niet zou zijn geweest was de bestuurder waarschijnlijk tegen een boom geeindigd en had het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Was de vangrail volledig dicht geweest dan had bestuurder het sowieso niet overleefd. De enige die hier voordeel hebben zijn de A.M. dealer en importeur.

    Login om te reageren
  31. TomRS6 zegt

    20 december 2006 om 10:22

    @ markus,

    Nix exotisch maar hoe je het voor elkaar krijgt snap ik niet bepaald :P

    Login om te reageren
  32. Michiel_vd_Brink zegt

    20 december 2006 om 11:05

    Als ik het goed zie, was deze Vanquish al omgebouwd tot cabrio voordat hij onder de vangrail belandde.
    Hier is dus een zeldzaamheid gesloopt.

    Login om te reageren
  33. slk55 amg zegt

    20 december 2006 om 11:28

    Waarom zou je je vanquish nog naar het dure NCE brengen om er een cabrio van te maken ( )
    als het zo ook kan…? nee, nu zonder gekheid dit is natuurlijk wel heel erg zonde.

    Login om te reageren
  34. Klassiekerrally zegt

    20 december 2006 om 11:30

    @ Michiel: die indruk had ik ook… De brandweer haalt een dak er nooit zo netjes af, laat staan een vangrail! :)

    … iemand nog een V12 motor nodig voor een projectje? ;)

    Login om te reageren
  35. mvagusta zegt

    20 december 2006 om 11:32

    Zo hehe…..

    Dank je! Michiel! Je hebt me van mijn twijfel weg genomen! Ik zat al de hele tijd te denken dat het al een cabrio was, maar wist niet dat die bestond! :) Nu dus wel!

    Login om te reageren
  36. Powerslide zegt

    20 december 2006 om 11:34

    Volgens mij is het inderdaad een cabrio. De lijnen lopen te vloeiend door vanuit het portier naar achteren om door de brandweer te zijn opengeknipt.
    Dat is dan een exclusief verlies!

    Login om te reageren
  37. LPH zegt

    20 december 2006 om 11:54

    Slechts een paar kneuzingen

    Het is mogelijk hoor! Je ziet namelijk dat die vangrail een beetje terug wat hoger is. De auto moet er daar onder zijn gegaan en dan wat doorgeschoven zijn. (waardoor het dak er dus af lijkt, maar in feite is het gewoon plat) Het is namelijk ook goed te zien dat de vooruit van de auto hoger is dan het achterste deel, maar de bestuurder zit niet in het achterste deel.
    Hij heeft dus heel veel geluk gehad!

    Login om te reageren
  38. mashell zegt

    20 december 2006 om 11:59

    Dat is pas een veilige auto! Ik wil er ook zo een!

    Login om te reageren
  39. stefan zegt

    20 december 2006 om 14:19

    hij had een MPV moetne kopen had hij er niet onder de vangrail kunnen komen!

    Login om te reageren
  40. pietje zegt

    20 december 2006 om 14:36

    een vangrail is voor de vijligheid……toch?????

    Login om te reageren
  41. Benny1 zegt

    20 december 2006 om 14:39

    Heeft de bestuurder ook een set nieuwe voortanden kunnen aanschaffen? Ze scheiding zal wel in de war zitten.

    Login om te reageren
  42. kor zegt

    20 december 2006 om 17:24

    wel gek dat het steets in engeland gebeurt
    kunnen die lui niet rijden daar?

    Login om te reageren
  43. Thom zegt

    20 december 2006 om 18:16

    aj wat zou de volgende worden?
    gelukkig hebben we de foto’s nog!

    Login om te reageren
  44. Skyline.. zegt

    20 december 2006 om 18:36

    Tsjah! Mischien iets te gestroomlijnt? Zeker wel zonde,,

    Login om te reageren
  45. Nick zegt

    20 december 2006 om 20:38

    Ja hoor, geef aquaplaning maar de schuld! Ik zou de vangrail de schuld geven.

    Login om te reageren
  46. CSL zegt

    22 december 2006 om 14:05

    Juist mensen met erg dure auto’s kunnen niet rijden, dit valt me erg op!!

    Login om te reageren
  47. Barry330cd zegt

    22 december 2006 om 14:09

    @CSL: niet generaliseren hoor! Maar je hebt gelijk dat veel mensen niet kunnen rijden, of ze nu goedkope barrels of dure bolides hebben, dat valt mij op in het verkeer.

    Login om te reageren
  48. car freak zegt

    23 december 2006 om 20:38

    het zijn wel de mooiste auto’s die crashen he

    Login om te reageren
  49. Rene zegt

    17 februari 2007 om 20:17

    wat zonde van de aston

    Login om te reageren
  50. rick buijsman zegt

    10 mei 2007 om 14:55

    aaaaaaaaaaaaauw dooet zeer

    Login om te reageren
  51. marcus zegt

    17 september 2007 om 23:32

    thats my dads car!
    He only went and bought another one 6 months after!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North