• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ferrari California GT kan ook dicht!

Auteur: Dennis, gepost 29 mei 2008 om 18:01 – 81 Reacties

Ferrari California GT

Gecamoufleerd hebben we de Ferrari California GT weleens met het kapje dicht zien rijden, maar de officiële kiekjes die Ferrari tot nu toe vrijgegeven heeft, waren altijd met open dak. Voor iedereen die langzaam begon te twijfelen, laat Ferrari graag zien dat het dak toch echt dicht kan.

Verder grijpt Ferrari deze gelegenheid aan om middels een persbericht nog wat details over de California met ons te delen. Het jonkie is 4,56 meter lang, 1,90 meter breed en heeft een wielbasis van 2,70 meter. Bij Lamborghini blijft men zweren bij V10 en V12 motoren, maar Ferrari heeft in de California een nieuwe 4,3 liter V8 gelepeld met 460 pk. Deze motor heeft een gemiddeld verbruik van 13,2 liter per 100 kilometer en stoot per kilometer 310 gram CO2 uit. Hele nette cijfers voor een Ferrari.

Nu Ferrari bewezen heeft dat het dakje ook dicht kan, wordt meteen ook even vermeld dat in gesloten toestand 360 liter bagageruimte beschikbaar is. Wanneer je het dak open doet, hetgeen 14 seconden duurt, blijft er nog 260 liter bagageruimte over.

Ferrari-baas Luca di Montezemolo spreekt uiteraard vol lof over zijn jongste telg:

I am very satisfied indeed with the work that the women and men of Ferrari have done. The California is an extraordinary car and I was delighted with the performance, comfort and driving pleasure it delivered. The California is, like all of our models, the epitome of cutting-edge innovation. Its gearbox, suspensions and chassis are the most advanced possible.

This is the first dual-purpose Spider/Coupé with a retractable hard top that closes in just 14 seconds. Despite its extraordinary performance, the California 2+ is also exceptionally easy to drive and has a space behind the front seats that makes it supremely flexible in terms of usage.

Op deze foto’s is de California te zien in de kleur Azzuro. Hiermee wordt verwezen naar de legendarische Ferrari California Spider die in 1962 op de autoshow van New York werd gepresenteerd.

Ferrari California GT

Ferrari California GT

Zo, gezien? Snel het dak weer open!

Ferrari California GT

Ferrari California GT

FERRARI PRESIDENT LUCA DI MONTEZEMOLO TEST-DRIVES THE NEW CALIFORNIA:
“I’M THRILLED. IT’S A GREAT FERRARI THAT DELIVERS UNIQUE DRIVING PLEASURE”

Maranello, 29th May 2008 – The new Ferrari California, 2+ convertible, had a very special “test-driver” behind its wheel the last few days as the Prancing Horse President Luca di Montezemolo put it through its paces over several laps at the Fiorano circuit.

“I am very satisfied indeed with the work that the women and men of Ferrari have done,” declared Luca di Montezemolo. “The California is an extraordinary car and I was delighted with the performance, comfort and driving pleasure it delivered. The California is, like all of our models, the epitome of cutting-edge innovation. Its gearbox, suspensions and chassis are the most advanced possible.

This is the first dual-purpose Spider/Coupé with a retractable hard top that closes in just 14 seconds. Despite its extraordinary performance, the California 2+ is also exceptionally easy to drive and has a space behind the front seats that makes it supremely flexible in terms of usage.”

The latest photographs of the new Pininfarina-styled retractable hard top convertible released today show it with its top closed and in an Azzurro California livery. Azzurro California was the colour chosen for the legendary 1960s spider’s appearance at the New York Auto Show in 1962 and proved one of the firm favourites with owners of that model too.

Like the rest of the current Prancing Horse range, the Ferrari California has been aerodynamically designed to deliver significant downforce values – 70 kg at 200 Km/h, in fact.

This is the first time too that the new 7-speed dual clutch has been used on a Ferrari car. This technology is the fruit of in-depth gear shifting systems research by the Scuderia Ferrari. The system utilised on the Ferrari California cuts the gear shifting time to zero and enhances to the utmost the car’s performance in terms of comfort and driveability.

Performance is further boosted by the new Launch Control button which when hit delivers blistering high performance starts by ensuring correct torque delivery and preventing tyre spin during acceleration.

The car is 4560 mm in length, 1900 mm wide and has a wheel base of 2700 mm.

The luggage capacity of the Ferrari California provides further proof of the versatility of this latest addition to the Prancing Horse range: when the roof is up, the boot has a 360-litre capacity and a 260-litre capacity when it is down.

For the first time on a Prancing Horse car, the boot and cabin communicate directly, allowing a choice of luggage configurations to be used.

Particular attention was also paid to fuel consumption levels which in the case of the ECE combined cycle is 13.2 l/100 km with CO2 emission levels of around 310 g/km.

Ook interessant!

  • Ferrari F355 Berlinetta
  • Ferrari crasht
    Ferrari crasht bij proefrit, blijft niets van over
  • Video - Ferrari Superamerica
  • Ferrari 360 Modena

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

california, Ferrari

Vorig bericht: « Superexclusieve Falen supercar met 800 pk sterke V10
Volgend bericht: Donderdagavond caption contest: Turn up the bass! »

Lees Interacties

Reacties

  1. Aqualung zegt

    29 mei 2008 om 18:04

    Dit is zowaar de eerste coupe-cabrio met een mooie daklijn:)

    Login om te reageren
  2. Escher zegt

    29 mei 2008 om 18:07

    Iedereen die dit geen mooie auto vinden, geef ik groot ongelijk…

    Login om te reageren
  3. joske (porschefan) zegt

    29 mei 2008 om 18:08

    vind het ng redelijk mooi hoor!

    Login om te reageren
  4. M Freak zegt

    29 mei 2008 om 18:09

    Holy F*ck!!!
    Hij begint steeds mooier te worden…de kleine baby!

    Login om te reageren
  5. Paul zegt

    29 mei 2008 om 18:10

    dit is een echte ferrari en voor een cabrio heeft hij een hele mooie daklijn

    Login om te reageren
  6. Dekdouk Dimitri zegt

    29 mei 2008 om 18:10

    Hij ziet er toch über geil uit!!

    Login om te reageren
  7. robin zegt

    29 mei 2008 om 18:14

    nou k vin hem dicht veel mooier:P

    Login om te reageren
  8. roberto zegt

    29 mei 2008 om 18:16

    Lijkt op een maserati Grand Turismo nu de kap dicht is! Ben benieuwd om hem in t wild te zien!

    Login om te reageren
  9. Jonas zegt

    29 mei 2008 om 18:16

    @escher, tgoh smaken verschillen, maar dit ding hoort toch niet in het lijstje “mooiste ferraris ooit”.

    Ik blijf bij men standpunt, vies ding en de nam ferrari niet waard!

    Login om te reageren
  10. York zegt

    29 mei 2008 om 18:17

    Coupé-cabrio maar dan als echte cabrio en coupé.. geen vermenging van de twee.. of juist de goede vermenging?

    Login om te reageren
  11. Stijn zegt

    29 mei 2008 om 18:20

    Mooiste Ferrari sinds de 575!

    Login om te reageren
  12. Xiphos zegt

    29 mei 2008 om 18:20

    vraag me tog af bij zulke auto’s waarom ze nogsteeds de mini achterstoeltjes maken, je kan er egt niet zitten, maak er dan een 2 pers van scheelt ook weer gewicht :P

    Login om te reageren
  13. martijn zegt

    29 mei 2008 om 18:23

    Ik vind hem dicht mooier dan open eigenlijk open heeft hij heel veel weg van de lexus is-a die concept… dicht is hij echter heel apart, verder hele mooie auto alleen jammer van de achterkant die is slordig

    Login om te reageren
  14. VMAX zegt

    29 mei 2008 om 18:26

    Kan je toch zien wat kleur met een auto doet he. Als Ferrari nou die rare vinnetjes aan de zijkant, dat vage handvat, die cheapass lampen en die gefakede uitlaten verwisselt voor iets MOOIS, kan het best een aardige auto worden.

    Login om te reageren
  15. Thibaut zegt

    29 mei 2008 om 18:26

    hmm..
    en hoeveel gaat dat extra wegen?

    Login om te reageren
  16. Kempjes zegt

    29 mei 2008 om 18:27

    Ik denk toch echt dat we ‘m gaan bestellen. Wat a beauty zeg ! Dan wordt het misschien wel de eerste witte in het land, haha

    Login om te reageren
  17. freak zegt

    29 mei 2008 om 18:33

    niet doen kempjes ! ik ken iemand die in loppem (belgië) aan de ontwikkeling van die dct werkt (hdm) en die was niet al te enthousiast over de wagen

    Login om te reageren
  18. RobertJ zegt

    29 mei 2008 om 18:43

    érg mooi. niet veel meer toe te voegen :P

    Login om te reageren
  19. focus_st zegt

    29 mei 2008 om 18:50

    Las alsjeblieft die kap er vast op, daar wordt ie 10 keer mooier van, stomme cabrio’s

    Login om te reageren
  20. koen zegt

    29 mei 2008 om 18:52

    zooo, dat is de mooiste cabrio-coupe die er is

    Login om te reageren
  21. RA999 zegt

    29 mei 2008 om 18:54

    Zo met ’t dak erop vind ik ‘m een stuk geslaagder, mooi bijna.
    Dat kan ook door de kleur komen, die is ook erg mooi, mooier dan dat rood…

    @ Thibaut
    Nou, niks. Er is geen versie zonder dak ;)

    Login om te reageren
  22. christian zegt

    29 mei 2008 om 18:56

    Echt prachtig, inderdaad een van de mooiste ferrari’s ooit!

    Login om te reageren
  23. MurcieBoy zegt

    29 mei 2008 om 18:57

    @ escher
    iedereen z’n smaak toch?

    Login om te reageren
  24. Nico zegt

    29 mei 2008 om 18:58

    veeel beter!

    Login om te reageren
  25. autogier zegt

    29 mei 2008 om 19:05

    wauw echt mooi dit word een succes

    Login om te reageren
  26. bambinodoro zegt

    29 mei 2008 om 19:06

    Da noem ik wel nog eens e schoon autooke, echt, die daklijen zijn idd schitterend, en het kleur vind ik ook wel nice, alhoewel ik hem in het tradiotionele ferrari rood zou nemen

    Login om te reageren
  27. Kelthas zegt

    29 mei 2008 om 19:15

    GEIL, gewoon weg GEIL!

    In’t rood, leuke velgen, zwart interieur met rode stitching en hier afleveren graag

    Login om te reageren
  28. Tombnolz zegt

    29 mei 2008 om 19:19

    Mooier met dak dan zonder, goeie prestatie voor een cabrio :)

    Maar de achterzijde blijft verschrikkelijk lelijk, schandalig voor een Ferrari, die gewoon volledig mooi hoort te zien. Als je eens een furieuze Italiaan wil zien, met véél temperament, dan stel ik voor dat je Enzo Ferrari terug tot leven wekt en hem confronteert met die achterkant.

    Login om te reageren
  29. schnitzerken zegt

    29 mei 2008 om 19:20

    toch mist ie het sportscar effect

    Login om te reageren
  30. bilow zegt

    29 mei 2008 om 19:23

    Ben ik de enige die hem van de zijkant op een corvette vind lijken.

    Login om te reageren
  31. Mardec zegt

    29 mei 2008 om 19:24

    Wat een super lekkere auto is dit wel niet :-)

    Login om te reageren
  32. Piston zegt

    29 mei 2008 om 19:24

    Aan elke kant er een pijpje afzagen en je hebt één van de mooiste wagens van het decenium.

    Login om te reageren
  33. Luc zegt

    29 mei 2008 om 19:25

    vind de achterkant nog steeds niks

    Login om te reageren
  34. Willem vd Velde zegt

    29 mei 2008 om 19:25

    Hij is mooi! Erg goed in balans, meteen in productie nemen, nix meer aan veranderen.

    Login om te reageren
  35. mercedes zegt

    29 mei 2008 om 19:37

    wtf wat is ie mooi zo dicht!! en ook nog een mooie kleur ervoor al zou ik zelf iets anders kiezen!!

    Login om te reageren
  36. tom zegt

    29 mei 2008 om 19:40

    wat een prachtige machine

    zeker zo mooi als zonder dak

    Login om te reageren
  37. janus zegt

    29 mei 2008 om 19:53

    Jammer van die IS-F uitlaten, vind dat meer iets voor mislukte tuning projecten… Voorkant heeft ook wel iets weg van de Maserati GranTurismo. Voor de rest is dit een prachtige wagen!

    Login om te reageren
  38. Skyline.. zegt

    29 mei 2008 om 19:54

    Oef, die lijnen!(L)

    Login om te reageren
  39. Frasker zegt

    29 mei 2008 om 19:58

    Prachtige auto, eindelijk een mooie Ferrari die ook daadwerklik in producti gaat.

    @Escher
    thanks!

    Login om te reageren
  40. Deefeketje zegt

    29 mei 2008 om 20:00

    *kwijl*

    Login om te reageren
  41. Jan Groothuijse zegt

    29 mei 2008 om 20:03

    Het is een 4-zitter, dat had ik nog niet eerder gezien…

    Ben benieuwd of deze net zo in waarde gaat keldere als andere ferrari 4-zitters.

    Login om te reageren
  42. Falco zegt

    29 mei 2008 om 20:04

    Ik moet zeggen dat hij een mooie lijn heeft voor een Coupé/Cabrio, maar vind de achterkant nog steeds zuigen

    Login om te reageren
  43. Xemurai zegt

    29 mei 2008 om 20:34

    Zo hey! Hij is zoooveel mooier als hij dicht is :) Geweldig model!

    Login om te reageren
  44. ron zegt

    29 mei 2008 om 20:37

    ik vind hem schitterend\

    alleen jammer van die koplampen die zo lijkt het net een of andere muis!

    jammer hooor

    voor de rest schitterend!!

    Login om te reageren
  45. Beck zegt

    29 mei 2008 om 20:39

    Idd jammer van de lexus-uitlaten, maar voor de rest in het blauw wel mooi!
    Nieuwe foto’s in wallpaperformaat aub??

    Login om te reageren
  46. Thibaut zegt

    29 mei 2008 om 20:46

    @RA999
    jha, dat weet ik
    maar hoeveel denk je dat het gaat wegen, zo heel het boeltje bijeen?

    Login om te reageren
  47. Patricius zegt

    29 mei 2008 om 21:01

    Wow! Hij kan dicht :D
    Hij is dicht nog mooier dan open!

    Login om te reageren
  48. Babes zegt

    29 mei 2008 om 21:02

    zeer lekker :p je ziet het zelf niet als hij dicht is

    Login om te reageren
  49. Benjamin1 zegt

    29 mei 2008 om 21:03

    Mooie kleur, en echt veel mooier dan op die ouwe foto’s in het rood. Daar leek hij nog op de Opel GT, maar nu, nu is ziet ie eruit als een echte Ferrari. Hij is het steigerende paard waard wat mij betreft!

    Login om te reageren
  50. Bertus zegt

    29 mei 2008 om 21:05

    tsjonge iedereen is wel over zeg ! Bij de cabrio waren er nog heel veel negatieve reacties en nu voornamelijk positief. Ben het er wel mee eens hoor …prachtige kar, maar dat vond ik bij de eerste release ook al hoor !

    Login om te reageren
  51. glenne zegt

    29 mei 2008 om 21:06

    weinig op te zeggen prachtige wagen!

    Login om te reageren
  52. Timo zegt

    29 mei 2008 om 21:09

    Deze Ferrari staat samen met de AM DBS bovenaan het dikke bakken lijstje.!

    Login om te reageren
  53. Chris zegt

    29 mei 2008 om 21:41

    Eén woord mensen: Wow :D

    Login om te reageren
  54. dekster zegt

    29 mei 2008 om 21:45

    @Escher
    Ik vind deze auto niet mooi.
    Boor me maar de grond in :P

    Login om te reageren
  55. DJD zegt

    29 mei 2008 om 22:20

    ik zat al te denken, met de kap dicht, jakkiebah. het blijkt dat ik gelijk heb…

    Login om te reageren
  56. Zapp zegt

    29 mei 2008 om 22:22

    Ik vond hem eerst lelijk maar holy guacamole wat ziet hij er fantastisch uit.

    Login om te reageren
  57. E. zegt

    29 mei 2008 om 22:38

    Waar komen deze foto’s vandaan?
    Volgens de officiele site komen er pas over 4 dagen weer nieuwe foto’s…

    Login om te reageren
  58. wapz zegt

    29 mei 2008 om 22:43

    Valt het niemand op? Een persbericht van Ferrari waarin geen woord staat over de prestaties van de auto zelf. Alleen over de co2 uitstoot en hoe snel het dakje is. De wereld is vanaf nu officieel verloren! :(

    Login om te reageren
  59. GijsSpierings zegt

    29 mei 2008 om 22:50

    Dicht is hij vele malen mooier!

    Login om te reageren
  60. mastertjen zegt

    29 mei 2008 om 23:20

    vind hem zeer geslaagd!
    mss nog een ander kleurtje ;)

    Login om te reageren
  61. Tim--> zegt

    29 mei 2008 om 23:45

    Ik twijfel nog een beetje…

    Op deze foto’s ziet hij er best geslaagd uit, maar dat komt doordat de achterkant niet in beeld komt ;)
    Op de foto van de zijkant doet de voorzijde me qua profiel erg denken aan de 550/575 en dat is een mooi gegeven, want dat is volgens mijn mening één van de mooiste Ferrari’s ooit gemaakt!

    Volgens mij wordt dit een auto die nadat één of andere tuner zich erop gestort heeft erg mooi kan zijn! (achterbumper en uitlaten aanpassen!)

    Login om te reageren
  62. Roy zegt

    29 mei 2008 om 23:46

    Ik vind de auto zowel als cabrio, als coupe echt supermooi. En ik ken eigenlijk geen andere auto’s die in beide vormen mooi zijn. Is het al bekend wat hij gaat kosten?

    Login om te reageren
  63. Tombnolz zegt

    30 mei 2008 om 00:13

    Wat ik me afvraag, hoe druk je als Ferrari-designer die verticale uitlaatpijpen erdoor? Zo goed als iedereen vindt het afbreuk doen aan het ontwerp en tóch dromen we niet…

    Login om te reageren
  64. CSL zegt

    30 mei 2008 om 00:45

    mooie auto op deze foto’s. Deze kleur past hem wel.

    Login om te reageren
  65. donvliet zegt

    30 mei 2008 om 01:24

    is erg mooi, vooral van de zijkant

    Login om te reageren
  66. San Sebastiano zegt

    30 mei 2008 om 09:06

    Ik ben een die hard tifoso van Ferrari, maar heb echt mijn bedenkingen bij het ontwerp. Zo vind ik het lijnenspel te druk: ik bedoel waren die twee roostertjes nu echt nodig achter de voorwielen? Ook de achterkant kan me niet zo bekoren met die Japanse achterlichten en Lexus uitlaten..

    Ik ben erg benieuwd wat Michiel van den Brink vindt van het ontwerp!

    Login om te reageren
  67. Harold zegt

    30 mei 2008 om 09:50

    Erg mooi eindelijk!
    Wrt een beetje veel alfa 8C…

    Login om te reageren
  68. Jorge zegt

    30 mei 2008 om 09:58

    Mooië wagen, maar de verhoudingen & ’t lijnen spel doen mij erg denken aan de SL van Mercedes Benz.

    Login om te reageren
  69. Arjan zegt

    30 mei 2008 om 10:32

    Zoals Steve Irwin het zou zeggen: What a beauty!

    Login om te reageren
  70. Floris zegt

    30 mei 2008 om 10:33

    In deze kleur en met het dak dicht ziet ie er een stuk beter uit. Ik blijf de achterkant lelijk vinden, daklijn is geslaagd.

    Login om te reageren
  71. mashell zegt

    30 mei 2008 om 10:38

    Erg mooie auto.

    Login om te reageren
  72. Baztrd zegt

    30 mei 2008 om 11:23

    Prachtig! Inderdaad zowaar een mooi vouwdak, zeldzaam!

    Ik ga deze gt steeds meer waarderen, denk dat het een groot succes zal worden.

    Persoonlijk zou ik deze verkiezen boven een duurdere ferrari, van het wisselgeld koop ik dan nog wel een leuke klassieker en een praktische auto erbij :D

    Login om te reageren
  73. Trevor zegt

    30 mei 2008 om 11:49

    zou ie ook een “budget”prijs krijgen? Dus beetje a’la 911 of granturismo, of jaguar xk-r ergens in die buurt.. ZO ja.. dan zouden dit best wel eens een verkoopsucces(je) kunnen worden… Maar ja “helaas” praten we dan nog steeds over een prijs van 160.000-200.000 eurie…

    Login om te reageren
  74. Esprit_de_Flandre zegt

    30 mei 2008 om 12:52

    Knap, knap. Kleur is ook bijzonder goed geslaagd. Op foto dan, in het echt zou ik het nog moeten zien.

    Login om te reageren
  75. Erwin zegt

    30 mei 2008 om 13:00

    Een Ferrari hoort alleen 4 achterlichten ipv 2 te hebben. Verder een verschrikkelijk mooie wagen.

    Login om te reageren
  76. Rob zegt

    30 mei 2008 om 17:20

    Dat ziet er een stuk beter uit dan die vorige foto’s! En wat een lekkere kleur zeg.

    Login om te reageren
  77. majinstar zegt

    30 mei 2008 om 19:36

    Het is wel heel erg moeilijk om hierin een fout te ontdekken. Maar knap staaltje werk.

    Login om te reageren
  78. AriM6 zegt

    30 mei 2008 om 22:13

    Dat ding kun je toch geen Ferrari noemen.
    De voorkant doet me denken aan een Lotus Elise en dat lijkt me niet echt iets goeds.
    Maar jah aan alles komt een eind en ik vind dit zo’n beetje het eind van de mooie reeks auto’s die ferrari’s heeft geboud.
    Maar smaken verschillen dus dat ding zal vast wel goed verkopen

    Login om te reageren
  79. Carmaster zegt

    31 mei 2008 om 00:36

    Geen wonder dat de kont zoo lelijk is, het is een CC.
    Ookal heeft hij geen grote kont voor een CC.
    Maar je wil toch niet vergeleken worden met Mercedes SL’en als Ferrari??
    Gesloten ziet hij er wel beter uit maar het valt me op dat ze de achterkant dit keer niet laten zien. Misschien hebben de chefs bij ferrari hun brillen opgezet en eindelijk echt met hun ogen gekeken naar de afgrijselijke bilpartij. Waarop ze zeiden; nee geen fotos daarvan deze keer……

    CM.

    Login om te reageren
  80. Carmaster zegt

    31 mei 2008 om 00:37

    @ AriM6

    Correctie: aan al het goede komt het eind.
    Dus ook aan Ferrari’s bouwkunst

    Login om te reageren
  81. rider zegt

    3 juni 2008 om 22:07

    heel erg geslaagd model. is weer een tijdje geleden dat ik een ferrari gelijk mooi vond. echter,……. ook deze heeft iets wat mij een klein beetje stoord. en dat is de achterkant. hebben ze een designer van TVR ingehuurd? die achterkant lijkt sprekend op die van de SAGARIS. maar verder is het een heel mooi model met mooie techniek. wat kost dat nou?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North