
Nee, dit is geen photoshop.
Ben je op zoek naar een ECHT exclusieve Ferrari, sla dan nu je slag op eBay. De betreffende limousine heeft een startbod van slechts 150.000 Britse ponden en is gemaakt op basis van de Ferrari 360. We zagen ‘em al eens eerder voorbij komen tijdens de Gumball line-up van vorig jaar, de auto is sowieso al eens behandeld bij diverse magazines en TV-programma’s over de gehele wereld.


De Ferrari heeft een volledige carbon constructie en schijnt te zijn gemaakt door een specialist die ook aan de Mclaren SLR heeft gewerkt. De twee enorme vleugeldeuren zijn van afstand bestuurbaar.
Met dank aan dragonforce voor de tip!





autoverhuurbedrijf moet hem kopen = hophophop verhuren maar.
Heerlijk als je niet merkt dat je achterkant uitbreekt……
Verder is het niet echt praktisch gemaakt, een limo moet ruim zijn niet krap.
Dit is meer een ferrari bus dan een ferrari limo.
Ieder z’n ding.
“De twee enorme vleugeldeuren zijn van afstand bestuurbaar.”
Zozo, knappe deuren. En waar kan je ze allemaal heen sturen dan?
Ik denk niet dat celebs zitten te wachten met hun champagne van 1500 euro per fles op een brullende V8 achterin, die waarschijnlijk je kont masseert.
@Rick Dos
Scherp!
@ Rick dos
Naar boven en als ze boven zijn weer naar beneden
@ Rick dos
ik snap je niet.. die deuren zijn gewoon te besturen van afstand, het gaat hierbij niet om het STUREN, maar BEsturen.
correct me if i’m wrong.. i just don’t get ya :)
Haha, grappig :-)
Ik denk alleen niet dat ie echt comfortabel is, zoals bijvoorbeeld die kuipstoelen…
@ Dick Ros
Besturen als in bedienen, dus het openen en sluiten van de portieren.
@hdnk: haha heb je honger? Volgende keer niet zo happen
Vraag me af of ie de 300 haalt :)
@ RenJie: Het is ‘op afstand bestuurbaar’ ;)
Dus euh…Eindelijk een vervanger voor die wanstaltige HUMERRRRRR-limo.
@RenJie
Het had: op afstand te bedienen, moeten zijn denk ik.
Snap je het nu?
Je kunt deuren niet op afstand besturen…deuren laten zichzelf zelfs van heel dichtbij niet besturen ;) (ook niet sturen…for that matter)
Deuren kun je wel op afstand open en dicht laten gaan, en dat heet dan bedienen.
@Rick dos
Humor
Misschien zijn ze op afstand te besturen, in plaats van van afstand? ;)
vraag me zo af wat er gebeurt als je over een drempel gaat…
Zo ff mijn visjes ophalen.
Zozo dat zijn nog eens vette visjes…. :) ;)
Maar ik dacht inderdaad ook dat het OP ipv. VAN was. En volgens mij is afstandbestuurbaar één woord. Maar daar zit ik (eerlijk gezegd) nu aan te twijfelen. Maar goed, mierenneuken is eventjes leuk en dan houdt het al snel op. :)
ze bedoelen gewoon dat als je op een knop drukt, dat de portieren open gaan.
Maar blijkbaar is de “technologie” van de portieren belangrijker dan de auto zelf.
@Rick dos:
Altijd leuk om te controleren of mensen op je grapjes happen, en ja hoor, er zijn weer 3 kandidaten.
OnT:
Als ik miljonair zou zijn, zou ik dit misschien nog wel kopen. Het is hyper exclusief, dan maak je nog eens een entree.
Of het mooi is? Nee..
@ Rick dos
http://www.learnonline.nl/
En de specs? Wat doet deze op de Ring?
Ziet er veel beter uit dan die oude ferarri model omgebouwd tot limo
zonde van de 360, een ferrari behoort sportief te rijden, en gezellig zitten lijkt het me ook niet.
@BennyB.
7.40 rond.
Wat is dit nou weer ?
Het ziet er echt niet uit!
Het lijkt wel of dat middelste er gewoon tussen in is gelast echt vreselijk !
OP afstand bestuurbaar…. en niet VAN afstand bestuurbaar
@ RenJie: Tegen Rick Dos moet je niet ingaan… je komt namelijk altijd als verliezer uit de strijd want:
1. Rick Dos’ wil is wet
2. Rick Dos heeft groot gelijk met alles wat hij zegt ;)
een ferrari moet origineel blijven en niet verbouwd worden, en al helemaal niet zo.
@ de vlaeminck, in de roos :)
Zou het feit dat Ferrari de eigenaar aanklaagt er misschien iets mee te maken hebben?
http://driving.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/driving/article3485338.ece
Logo gejat van overhaulin’
En daar sta je dan voor de 1e de beste drempel…
Ziet er echt niet gemakkelijk uit om hier sex in te hebben en dat is toch echt een must bij limo’s. ;)
@ iedereen: Kijk op deze website voor oefening van je Engelse vocabulaire voor het goede doel ;)
zou dit lukken met die ferrari
http://www.youtube.com/watch?v=turO6MQ5eiY&feature=related
Ah- Bedankt Lennard, ik vroeg me al af waar ik deze stretch kortgeleden eerder gezien had.
Na verkoop zou die rechtzaak nog wel eens extra interessant kunnen worden: De nieuwe eigenaar heeft dan niets meer te maken met de verbouwing. En in hoeverre is die dan nog gehouden aan dergelijke geboden? Hij heeft de wagen immers gekocht zoals die was. Met logo’s, op afstand bestuurbare vleugeldeuren en al…
Ja, je moet iets met je geld of vrijetijd
ik kwam nog een zelfde filmpje tegen van dezelfde ferrari
http://www.toxicfactory.com/a-ferrari-limo-c350.php
Dat ik het plaatje zag moest ik gelijk denken aan die bus van Wubbo Ockels. Ziet er bijna net zo uit.
@ Joost: minderwaardigheidscomplexje?
@AudiQ7TheBest schrijft
Ik zal je wat schokkends vertellen.. Niet emotioneel worden ofzo eh..
Het midden.. IS ER OOK ECHT WEL IN GELAST!!
Ik had er ook moeite mee.. laat het even bezinken..
En streched auto’s… nooit letterlijk opvatten..
@ Jay; “De Ferrari heeft een volledige carbon constructie…”
Ik geloof niet dat je carbon kunt lassen… ?
Oh damn.. Lees ik eens een keer iets niet… krijg je dit..
Euh.. steving spul dat carbon!..
@Jesko
Altijd leuk! ;)
@de Vlaeminck
Dat is een goede tip. Ik zal het wel doorgeven aan autoblogger.
O autoblogger, de vlaeminck wilt je iets duidelijkmaken. :)
En mensen, willen jullie gaarne extra aandacht aan de comment van Joost besteden. Hij heeft jullie iets héél belangrijks te melden! :D
“….wilt je iets….”
OMG……het gaat lekker……Laat maar AB’ert ik neem die tip wel zelf aan. ;)
@Joost
Ik denk dat thuis Mervrouw Rick dos’ wil wet is, en reageert hij zich hier wat af :P ;)
Sssst niet verklappen Dekster. Keep it to yourself, man. ;)
Grappig ding.
’t ziet er eerlijk gezegd niet uit
Zonde…
@Rick dos ; Die deuren gaan zo
“van voor naar achter van links naar rechts
van voor naar achter van links naar rechts
van voor naar achter van links naar rechts
van voor naar achter van links naar rechts”
:)
Enzo Ferrari zo zich omdraaien in zijn graf om dit gedrogt de wereld uit te helpen…
@Sjorsx87- …Of Enzo ligt zeer tevreden en rustig in de wetenschap dat deze creatie maar weer eens aantoont dat het origineel domweg Af / klaar/ niet meer te verbeteren is…?
Alhoewel ik deze Stretch zelf wel heel aardig vind- Een mooie aanvulling op het origineel. Mits er niet teveel van op de weg verschijnen, vind ik het een redelijk geslaagd voorbeeld van wat je nog meer kan doen met een origineel. Zelf had ik liever gehad dat de lijn van het voorportier in een boog naar achteren zou zijn voortgezet en dat de nieuwe daklijn ook wat boller in plaats van zo lijnrecht als nu zou zijn. Maar goed, in kan mij voorstellen- Constructiemogelijkheden, smaak, kosten…
hier is wel een specialist aan het werk gegaan, aangezien de ferrari uit aluminium bestaat en dat nou niet bepaald makkelijk te verwerken is. daar moet je echt verstand hebben van zaken. en maar goed ook dat ze carbon hebben gebruikt om het te verstevigen. maar of hij mooi is? nou niet bepaald. en de prestaties zullen er ook wel flink slechter zijn geworden. wat zal dat ding nu wegen?
Ligt het nou aan mij… Ze hebben de hele lijn van die auto verkracht. Als je het doet, doe het dan ook goed. Kijk naar de knikken aan de voor en achterkant van dat tussenstuk! http://www.autospies.com/images/users/Agent009/8013_120907122112.jpg
Als ik Ferrari was had de bron van anti-intelligentie die dit heeft aangericht een kruisje door zijn naam gekregen bij de dealers…
Limo’s zijn uberhaupt bullshit !
Koop een bus heb je nog wat aan die lengte, of je nou een ”Cadi” , Hummer of Ferrari limo heb, je kan toch niet degelijk naar de drankkast als je achter zit. En met een Touringcar kan je nog eens naar bed, delletje in de frituurgooie en al staand bewegen in je mobiel.
En volgens mij moet je geen drempel tegenkomen met die 360 limo. blijft je meteen haken als de voor-as er over is.
Ding hoeft ook niet te rijden staat de rest van de tijd ergens in de garage van een of andere olieboer ergens in Arabie.