• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Fiat Bravo voorzien van nieuw neusje

Auteur: CasperH, gepost 12 januari 2010 om 15:53 – 35 Reacties

Fiat Bravo 2010

De Fiat Bravo, pas twee jaar oud, had schijnbaar een opfrissertje nodig. Dus besloot men bij Fiat een nieuwe, metaalkleurige grille te plaatsen op alle uitvoeringen behalve de Emotion. Daarnaast hebben de deurgrepen en buitenspiegels voortaan dezelfde kleur als de carrosserie.

Gelukkig heeft men geleerd van de fouten bij de Grande Punto. De facelift is subtiel en er wordt geen schoonheid ingeboet. Zo hoort het! Mocht je uitgekeken zijn op het huidige kleurengamma dan is er voortaan ook de keus uit grijs en parelmoer. Het interieur kent in de uitvoeringen Dynamic en Active ook meer opties. Zo kun je het geheel bijvoorbeeld opleuken met nep-carbon. Motorisch zijn er –helaas– geen verrassingen, en de prijzen blijven waarschijnlijk gelijk. In Italië in ieder geval wel.

Ook interessant!

  • Dit is er nieuw met de opgefriste Fiat Ducato
  • Deze Peperdure Punto kost meer dan een Taycan
  • Fiat SUV
    Bedenk een naam voor deze Fiat SUV
  • Video - Fiat Qubo zoekt ruzie met vrachtwagen

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

bravo, Fiat

Vorig bericht: « Voetbalvrouw weigert Ferrari als cadeautje
Volgend bericht: Video Porsche 997 RSR vanuit wielkast (+crash!) »

Lees Interacties

Reacties

  1. carpicture555 zegt

    12 januari 2010 om 15:57

    komt deze er ook als crysler?

    Login om te reageren
    • Laue zegt

      12 januari 2010 om 16:07

      @carpicture555:
      de laatste beunhaas concepten:
      http://www.allpar.com/cars/chrysler/2013/

      Login om te reageren
  2. Erik zegt

    12 januari 2010 om 15:58

    -zoekt de verschillen-
    Geen nieuws, goed nieuws dus ;)
    Nog steeds (dezelfde) mooi auto, laat maar doorkomen.

    Login om te reageren
  3. Edge zegt

    12 januari 2010 om 16:04

    Gelukkig. Toen ik die titel las, vreesde ik het ergste. Persoonlijk vind ik de ‘oude’ handgrepen mooier, maar daar kan ik niet echt van wakker liggen.

    Login om te reageren
  4. Jokkebrok zegt

    12 januari 2010 om 16:06

    Ziet er ergens een beetje beter uit…

    Login om te reageren
  5. Bobby_Orlando zegt

    12 januari 2010 om 16:08

    Het blijft een mooie doch miskende auto.

    Login om te reageren
    • NLBUURMAN zegt

      12 januari 2010 om 18:59

      @Bobby_Orlando: inderdaad, ziet er namelijk mooier uit dan de gemiddelde golf/astra/focus, om maar een paar auto’s te noemen, die drie zijn niet lelijk, maar ook niet mooi, deze heeft wat, straalt wat uit!

      Login om te reageren
  6. Flapkees zegt

    12 januari 2010 om 16:12

    @Bobby Orlando: Helemaal mee eens.

    Login om te reageren
  7. CarloAbarth zegt

    12 januari 2010 om 16:12

    Inderdaad mooi subtiel gehouden. Multiair motoren helaas nog niet te vinden maar dat zal met de grotere update in 2011 wel komen.

    Login om te reageren
  8. Bob zegt

    12 januari 2010 om 16:14

    Noemen ze dit nu ook al een facelift? Wat nieuwe kleurtjes en deurgreepjes worden voortaan meegespoten.

    Login om te reageren
  9. Chriss zegt

    12 januari 2010 om 16:22

    @ Laue: djesus, das egt een topic van spot de achterliggende originele auto :P best ernstig dat ze zo toeren op successen van andere zustermerken..

    Login om te reageren
    • Bobby_Orlando zegt

      12 januari 2010 om 16:53

      @Chriss: ik heb me liggen rotzoeken naar de betekenis van het woordje “egt”, maar ik kan het “echt” niet vinden. Is dit een schrijffout van jou, gewoon domheid of een poging om cool te zijn?

      Login om te reageren
  10. Harold zegt

    12 januari 2010 om 16:23

    Netjes gelukkig niet te veel veranderd.

    Login om te reageren
  11. GWBoes zegt

    12 januari 2010 om 16:32

    Deurgrepen is helemaal niks veranderd, in nederland hadden namelijk alle versies al (op de emotion na die had chroom) al een likje verf op de deurkrukken zitten.

    Login om te reageren
  12. CarloAbarth zegt

    12 januari 2010 om 16:47

    @Bob: ze hebben het zelf over aanpassingen voor dit jaar, geen facelift.

    Login om te reageren
  13. Vincenzo zegt

    12 januari 2010 om 17:14

    nog even mag je je de mooiste van je klasse noemen Bravo…tot de Giulietta komt.

    Login om te reageren
  14. Cantago zegt

    12 januari 2010 om 17:19

    Kijk, dat is een mooi neusje! Een facelift die zin heeft, goed gedaan;)

    Login om te reageren
  15. Thomas Bol zegt

    12 januari 2010 om 17:29

    Ze hebben het door daar in Italie, dus houden ze de faceliftjes beperkt en niet a´la Punto Evo. Gelukkig maar.

    Login om te reageren
  16. Henk_he zegt

    12 januari 2010 om 17:49

    Mooie auto de Bravo, jammer dat er zo weinig rondrijden…

    Login om te reageren
  17. Mr. Dj M. zegt

    12 januari 2010 om 17:54

    Oranje styling streepjes in de koplampen zijn verdwenen! Was bij deze auto best leuk, maar zo is het weer net wat sjieker :)

    Login om te reageren
  18. Citrofiel zegt

    12 januari 2010 om 18:02

    :shock: Is hij er nu ook in grijs?! De zesde variant, neem ik aan. Grijs is er in vele tinten. Interessant…

    Login om te reageren
  19. Bob zegt

    12 januari 2010 om 18:05

    @CarloAbarth

    Je hebt gelijk dat maken ze er hier van, is ook niet pas twee jaar maar al bijna drie.

    Login om te reageren
  20. GOD zegt

    12 januari 2010 om 18:22

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  21. Reginald zegt

    12 januari 2010 om 18:31

    Ziet er goed uit.

    Login om te reageren
  22. Esprit_de_Flandre zegt

    12 januari 2010 om 19:41

    @laue: Beunhaas indeed. Zwakste shops die ik ooit gezien heb in het FiatChrysler SpeculatiePaleis.

    Login om te reageren
  23. BananaFlip zegt

    12 januari 2010 om 20:05

    Doet ‘m goed, dat grilletje. Het maakt natuurlijk wel een wereld van verschil. Wat zou een Bravo zijn zonder een metaalkleurige grille? Nou, een Emotion dus.

    Login om te reageren
  24. Jordi zegt

    12 januari 2010 om 20:24

    Vind eerlijkgezegd de vorige koplampen iets mooier dan deze.

    Login om te reageren
  25. phantom zegt

    12 januari 2010 om 20:52

    de voorkant vind ik best mooi maar de rest valt zwaar tegen helemaal met kleine velgen eronder

    Login om te reageren
  26. AMG Powerrr zegt

    12 januari 2010 om 21:31

    Ik wil de oude Bravo (die met de lekkere 5 stamper!)

    Login om te reageren
  27. Ahura zegt

    12 januari 2010 om 21:40

    Nette update (geen facelift dus, kan casper aub stoppen met blogs schrijven, ze staan altijd vol fouten!). Trouwens er kan altijd nog een facelift komen binnen 2 jaar hoor.. jammer van de rare ergonomie van binnen en dat ie niet beter rijdt dan onze 5 jaar oude concurrent. Maar ooooh wat is ie mooi! Zeker in deze kleur en velgen en sideskirts zijn een must

    Login om te reageren
  28. rsh zegt

    12 januari 2010 om 22:33

    Blijft de mooiste in de klasse en een erg goede aanbieding

    Login om te reageren
  29. tvrspeedsix zegt

    12 januari 2010 om 23:24

    ik vind het echt een super mooie auto, alleen hebben die achterlichten mij nooit echt kunnen bekoren. naja niet alles kan perfect zijn hea,..

    vooral het dash vind ik een mooi ontwerp.

    Login om te reageren
  30. Ruudje zegt

    13 januari 2010 om 08:46

    Wednesday 31 January 2007, werd de Bravo officieel gereleased (of ergens in die buurt).

    Volgens mij is dat al drie jaar… Ik pak even mijn telraam :S

    Voor de rest mijn Fiat Bravo T-Jet 150 uit 2008 heeft al spiegelkappen en deurgrepen in kleur van de carrosserie. Dus was ookal zo..

    Wat betreft de wijzigingen, ik vond het aan mijn wagen een beetje storen de oranje knippers misschien dat ik een keer een setje op de kop kan tikken ;) Die grill is ook een goede keuze geweest en wat inmiddels ook toegepast op de neus van de Grande Punto uit ’09 van mijn pa (die mooie grande punto zonder 500 neus)

    Login om te reageren
  31. Peet zegt

    6 februari 2010 om 19:34

    Mijn Bravo is de prima edizione uit 2007 en heeft dit alles al. Dus wat nu een face lift. Misschien een ooglift bij de uitgever van dit artikel.
    PJ

    Login om te reageren
  32. Robert van Kesteren zegt

    17 maart 2010 om 21:45

    Prachtige auto met geweldige prestaties en zo te kopen.Maar…………..wat ontbreekt er klassiek aan? Ja een beetje groot motorblok van 16oo of 1800 c.c. en dan weer dat opvoeren zodat er na 30.000 al uitgekeken klanten zijn en de dealers volstaan met inruilers net als bij Skoda met de Fabiaatjes.

    Milieu prima maar neem dan een wat ouder blok wat zwaarder is en knijp het een beetje met voldoende koppel zodat je ook caravan kan rijden.

    De voorzittingen van de nieuwe Bravo zijn lekker hoog, maar ja.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North