• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Forse kritiek op Max en zijn bandenslijtage

Auteur: nicolasr, gepost 25 oktober 2016 om 22:53 – 65 Reacties

Max met allemaal meisjes en 1 jongetje die ook moet gillen


Wat, weer iets over Max? Jazeker. Want als er nieuws is over het wonderkind, dan zullen jullie dat krijgen ook!

Iedereen die de race heeft gekeken afgelopen zondag, kan zich nog wel het stukje radioverkeer tussen Max en zijn team herinneren. Vrij vertaald:”Max, doe je een beetje rustig met je banden?” “Nee, ik ben hier niet om als vierde te finishen”. Een geweldig stukje entertainment voor de fans, maar iets minder amusant voor team Red Bull. Zelfs Dr Helmut Marko, die normaal gesproken allebei zijn handen en wat andere gevoelige lichaamsdelen voor de jonge Nederlander in het vuur steekt, is niet gelukkig met de uitspraak van Max. En erger nog, Helmut is vooral een beetje pissig over het feit dat Max zijn banden gewoon te snel laat slijten, terwijl hij niet inloopt op zijn voorganger, in dit geval Nico Rosberg.

Dr Marko zei daar tegen Auto, Motor und Sport (wederom vrij vertaald) het volgende over:

“Wanneer je er niet voorbij komt, mag je de banden niet overbelasten. Zo win je geen races, laat staan kampioenschappen”. “Hij moet leren de juiste balans vinden tussen aanvallen en afwachten.”

Max’ teamgenoot Daniel Ricciardo is daar volgens volgens Marko wel ietsjes beter in.

“Het is de kracht van Daniel dat hij een hoog tempo kan aanhouden zonder de banden te veel te belasten”, legt Marko uit. “Vergeleken met hem heeft Max een hogere bandenslijtage. Daar is hij echter niet sneller door.”

Men heeft ook met de concurrentie van Red Bull gesproken en daaruit blijkt dat die ook hebben gezien dat Max niet al te goed bezig was met zijn rubber. Een ingenieur van Mercedes zou volgens het Duitse blad het volgende hebben gezegd:

“Verstappen heeft in de tweede stint weer getoond dat hij in de eerste ronden na een pitstop zijn banden te zwaar op de proef stelt”. “Als ze hem daar op de radio iets over zeggen, zegt hij dat hij niet om de vierde plaats wil rijden. Ricciardo pakte het daarentegen slimmer aan. Hij is bij het begin van een stint meer terughoudend. Verstappen is ongelooflijk snel, maar is niet te controleren. Je moet volgens de regels van het team spelen.”

Kortom, de onfeilbare status van Max begint haarscheurtjes te vertonen. Als zelfs Dr Marko zegt dat Max dingen beter anders kan doen, moet hij zich even achter de oren krabben. Waarop wij alleen maar kunnen zeggen; Max, sla gewoon keihard terug door in Mexico je tweede zege te pakken. Dan houden ze hun kop wel! Hup Max!

Met dank aan Hans voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: Max Verstappen stelt Monaco aan je voor
    Video: Max Verstappen stelt Monaco aan je voor
  • Max Verstappen wereldkampioen
    Hoe kan Max Verstappen wereldkampioen worden?
  • Video: ook de herstart is foutloos
  • Oud FIA-baas Max Mosley overleden

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

banden, daniel-ricciardo, Formule 1, Helmut Marko, Max Verstappen, Racing, Red Bull Racing

Vorig bericht: « Deze villa aan de kust heeft een garage met draaischijf
Volgend bericht: MINI Countryman: volledig nieuw en helemaal Hollands »

Lees Interacties

Reacties

  1. subaru4ever zegt

    25 oktober 2016 om 22:59

    Tweede zege dit jaar is een beetje erg enthausiast, maar je weet maar nooit! Hij is nog jong en niet perfect en gelukkig heeft Red Bull hier duidelijk een mening over waarvan hij alleen maar kan leren.

    Login om te reageren
  2. viezefreddyw zegt

    25 oktober 2016 om 22:59

    Ach, het zal allemaal wel meevallen. Max wordt binnen het team op handen gedragen en ze zijn extreem tevreden met hem. En al helemaal Helmut Marko.

    Voorheen werd namelijk altijd gezegd dat Max ontzettend goed is in het sparen van zijn banden. Ik kan me bijvoorbeeld nog een race herinneren van dit jaar. Ik geloof dat het Spanje was. Werd hij er niet eerste? En waar kwam dat grotendeels door? Was het niet dat hij dik in de dertig rondjes wist te rijden met zijn mediums met de warme adem van Kimi in zijn nek?

    Login om te reageren
    • martinus zegt

      25 oktober 2016 om 23:16

      @viezefreddyw: Daarom. Van kritiek leer je.

      Login om te reageren
    • Edge zegt

      25 oktober 2016 om 23:49

      @viezefreddyw: Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden! Het bandenmanagement van Max is ook niet het probleem. Marko vind het alleen niet zo fijn dat Max enigszins ongeduldig is. In plaats van rustig aan te doen en zijn banden te sparen, probeert hij continu de druk op de ketel te houden bij zijn voorligger. Zo deed hij in Maleisië eigenlijk iets te vroeg een aanval bij Ricciardo (kostte hem de kans op de overwinning) en hield hij in Austin onnodig lang de druk bij Rosberg erop. Dat is natuurlijk killing voor de banden, maar dat komt puur door het ongeduld van Max. Als hij wil, kan hij banden sparen als de besten. Zelfs beter dan Ricciardo durf ik wel te zeggen.

      Login om te reageren
      • pomoek zegt

        26 oktober 2016 om 00:57

        @edge: goed gezien van Maleisië, dat was me nog niet op gevallen. Marko heeft gelijk over Austin maar Verstappen heeft vaker laten zien wel goed met zijn banden om te kunnen gaan. Hij doet er evenzo goed aan om te luisteren naar Mark en zijn team.

        Login om te reageren
        • gregorius zegt

          26 oktober 2016 om 10:44

          @pomoek: Over Maleisie, je kan ook zeggen dat het goed was dat Max gelijk begon met aanvallen, aangezien zo’n safety car zomaar kan gebeuren. Was het een paar ronden later gebeurd, dan zit het er dik in dat Max er al voorbij was.

          En laten we eerlijk zijn. Niemand zit toch te wachten op een rijder die duidelijk sneller is maar geen actie in gaat zetten omdat ie denk dat ie er niet voorbij kan komen (en daarom dan maar banden gaat sparen). Dat is precies het verschil met Ricciardo 2 jaar geleden en nu.

          Login om te reageren
          • pomoek zegt

            26 oktober 2016 om 11:27

            @gregorius: Mee eens hoor, maar Verstappen heeft zowel in Maleisië als in Austin minder goed zijn banden gemanaged. Vorig jaar was hij hier juist ijzersterk in. Het zou best eens een stukje frustratie kunnen zijn dat het al weer zo lang geleden is dat hij een GP gewonnen heeft ;-) en hij de beste wil zijn binnen het team.

            Login om te reageren
            • gregorius zegt

              26 oktober 2016 om 12:45

              @pomoek: daar zal de goede teammanager zich kunnen onderscheiden iig. Max voelt zich nog altijd een coureur op de eerste plaats. Maar F1 anno 2016 ben je op nummer 1 en 2 voornamelijk werknemer en marketing machine en misschien komt het zijn van een coureur op plaats 3.

              Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      26 oktober 2016 om 00:24

      @viezefreddyw: exact.. dit is een kritische noot specifiek over deze GP.

      Login om te reageren
  3. kilum zegt

    25 oktober 2016 om 23:02

    Logische opmerking na afgelopen race. Maar over het hele seizoen gezien een beetje onzin. Max kreeg juist het hele seizoen complimenten om zijn banden management. Maar goed het is wel verstandig dit te doen. Anders gaat Max straks naast zijn schoenen lopen. En dat is nooit goed.

    Login om te reageren
    • roppp zegt

      26 oktober 2016 om 07:47

      @kilum: je bent zo goed als je laatste race. Bovendien bepalen wij niet of hij goed rijdt, maar de teamleiding. Ik zie kansen voor Sainz.

      Login om te reageren
  4. mcaa zegt

    25 oktober 2016 om 23:04

    Zo’n figuur heb je nodig, op z’n max FTW

    Login om te reageren
  5. dracae zegt

    25 oktober 2016 om 23:06

    Wel weer vreemd, want Max’s bandenmanagement werd een paar races geleden nog de hemel in geprezen…
    Ook door Marko.
    Het kan blijkbaar verkeren.

    Login om te reageren
    • gallardogt zegt

      25 oktober 2016 om 23:53

      @dracae: Misschien wilde Max zo achter Rosberg gewoon een keer proberen in hoeverre die banden gingen slijten, laar hem dan ook ff.

      Login om te reageren
  6. john4545 zegt

    25 oktober 2016 om 23:11

    Max is gewoon een held, klaar. Einde. Period. Hij stond als 3-jarig jochie al brutaal in Autosport, HET gezaghebbende motorsportblad van de wereld, op een foto in de paddock van de Canadese GP, terwijl zn vader Jos in orange-overal van Arrows relaxed en goedkeurend toekeek. Nu nog echt snelle autos en GAAN!

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      25 oktober 2016 om 23:25

      @john4545: je bent ‘goddelijk’ vergeten.

      Login om te reageren
  7. ferrari250gto zegt

    25 oktober 2016 om 23:13

    Goed om te horen dat het niet altijd rozengeur en manenschijn is, maar ook terechte kritiek geleverd wordt vanuit het team. Deel van de leercurve. Hij kwam een aantal ronden dichterbij, maar kwam er helaas niet voorbij. Beter in Mexico met deze info op zak.

    Login om te reageren
    • ferrari250gto zegt

      25 oktober 2016 om 23:14

      @ferrari250gto: maneschijn uiteraard.

      Login om te reageren
  8. roeldriesvink zegt

    25 oktober 2016 om 23:17

    Iets met storm, glas en water…

    Login om te reageren
  9. kwatkam zegt

    25 oktober 2016 om 23:21

    De bandenslijtage kwam voornamelijk door de verkeerd afgestelde voorvleugel. Normaal is Max juist een bandenfluisteraar.

    Login om te reageren
  10. str8six zegt

    25 oktober 2016 om 23:21

    Wacht even. Max was toch een genie als het ging om omgaan met de banden? Was de “hosanna” toen niet terecht of is dit gewoon zeiken om het zeiken?

    Login om te reageren
  11. cla220 zegt

    25 oktober 2016 om 23:22

    Kritiek op Max? Gaap…

    Login om te reageren
  12. lambo4all zegt

    25 oktober 2016 om 23:23

    Het is dan ook tijd dat pirelli er is wat fatsoenlijks onder legt ipv deze kauwgom. Ze rijden op hun dooie gemak de race onderhand. Vooral te merken in hoe weinig fouten er tegenwoordig gemaakt worden, logisch als je onder de limiet rijdt.

    Login om te reageren
  13. awesome zegt

    25 oktober 2016 om 23:26

    Maar als Max op het podium had gestaan dan stond Marko beneden superlatieven te strooien richting de pers… Beetje stemmingmakerij allemaal.

    Login om te reageren
  14. snorrie11 zegt

    25 oktober 2016 om 23:27

    Het kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij liep Max enorm op Rosberg in. Daardoor sleten wel zn banden erg snel, waardoor Rosberg vervolgens weer uitliep.

    Login om te reageren
  15. camber24 zegt

    25 oktober 2016 om 23:33

    Hoe doen jullie het toch; weer een artikel over Max. Gefeliciteerd AB!!

    OT Ach ja, ruwe diamant. Moet nog geslepen worden. Jochie is nog nat achter z’n oren. Al doende leert men. Hoopt heel Holland.

    Login om te reageren
  16. dutchdriver12 zegt

    25 oktober 2016 om 23:34

    Het team zegt het niet voor niks. Af en toe luisteren is zinvol voor het beste resultaat voor jezelf. Meenemen voor de wedstrijd in Mexico. GO Max !!

    Login om te reageren
  17. bmwalpina zegt

    25 oktober 2016 om 23:41

    Leuke dames!
    Ot: Waar ging het artikel over?

    Login om te reageren
  18. HZW zegt

    25 oktober 2016 om 23:58

    Max zit de laatste races niet goed in zijn vel, hij is zichtbaar geïrriteerd en onverschillig.
    Dit was ook deze race weer hoorbaar over de boordradio toen hem gevraagd werd op zijn banden te passen.
    Ook het feit dat hij een pitstop maakt terwijl het team hem niet binnen geroepen had, geeft aan dat hij niet 100% gefocust is.

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      26 oktober 2016 om 01:00

      @hzw: eens als je het over Austin hebt. Maar de voorgaande races is hij 2 maal 2e geworden. Prachtig resultaat denk ik?

      Login om te reageren
  19. bartteeuwen zegt

    26 oktober 2016 om 00:03

    Afgelopen race liet in ieder geval zien dat Ricciardo van de twee duidelijk de beste is op dit moment. Geweldige coureur die Ricciardo. Praktisch foutloos dit hele seizoen. Lijkt me ook een erg toffe gozer. De interviews met hem afgelopen weekend waren zowel voor als na de race zeer vermakelijk.

    Login om te reageren
  20. VeniVidiVici zegt

    26 oktober 2016 om 00:05

    Door het stijgende zelfvertrouwen van Max begint hij iets te gretig en eigenwijs te worden. Die eigenwijsheid is prima, maar opstandige koppigheid naar de directie/teamleiding geeft wel boze gezichten daar. Daar moet hij wel voor waken.
    Maar ja, het is natuurlijk nog wel een puber :-)

    Login om te reageren
  21. Kvgorp zegt

    26 oktober 2016 om 00:10

    Volgens mij was hij in Barcelona heer en meester in het banden sparen.

    Jongens er staat een tikfoutje in.

    Login om te reageren
  22. razer zegt

    26 oktober 2016 om 00:11

    Gewoon volkomen terecht toch. Maar nee het is max dus hij is beter dan alle feiten van dr marko.

    Login om te reageren
  23. guusvanlankveld zegt

    26 oktober 2016 om 00:12

    Keihard terugslaan, of luisteren naar het team en daar iets mee doen, en alsnog een podiumplaats of wie weet een zege binnenhalen?

    ‘Onze’ Max is jong en ongelofelijk goed, maar ook Max moet nog leren. Zijn teambaas is een man met ervaring en weet waar hij over praat.

    Ik zou zeggen, pak het op als voortduwende kritiek en doe er je voordeel mee Max!

    Login om te reageren
  24. MARS zegt

    26 oktober 2016 om 00:13

    Eerder waren er nog berichten dat hij zo lang met een set banden kon doen..

    Login om te reageren
  25. malloythetalkingbear zegt

    26 oktober 2016 om 00:14

    Wat een gedoe, eerst roepen ze dat Max zo goed is met het behouden van een lange bandenslijtage, en nu slijt hij zijn banden weer tesnel.. Iedere rijder wilt toch wel proberen om een hogere positie te krijgen, en als dat niet lukt, dan doe je het toch rustigaan (zoals Max toch na een paar rondes ook deed).

    Login om te reageren
  26. w0o0dy zegt

    26 oktober 2016 om 00:22

    Het was mij ook al opgevallen dat hij deze GP de slijtage niet onder controle had en te snel extreem snelle rondes reed… Eerste stint was ook te kort terwijl hij in de q2 bewust de hardere band had gekozen itt Ricciardo.
    Denk dat Max idd wat te graag wil en zijn heldenstatus iets te graag wil tonen. Gelukkig heeft hij op 19jarige leeftijd in zijn tweede f1 seizoen toch nog een paar dingen te leren.

    Als hij echt goed gaat en mikt op plaats 3/4 dan komt het allemaal goed. Dan valt af en toe het geluk jouw kant op.. forceren lukt in deze tijd niet meer. Overigens.. volgend jaar moeten de banden meer “abuse” kunnen hebben. Dan valt alles op de plek en kan Max of sparen en langer door maar ook kneiterhard aanvallen als het nodig is.

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      26 oktober 2016 om 01:04

      @w0o0dy: hij had naar eigen zeggen te veel downforce staan op zijn voorvleugel, dus meer slijtage en slechte ronde tijden. De 2e stint ging beter tot hij inderdaad zijn banden op had gerookt. Overigens hield Rosberg hem er knap achter, dat mag ook wel gezegd worden!

      Login om te reageren
  27. kazaluna zegt

    26 oktober 2016 om 00:34

    Het is ook nooit goed! Velen zeiden toch dat z’n overwinning in Spanje te danken was aan z’n bandenbesparende rijstijl?

    Login om te reageren
  28. zwepp zegt

    26 oktober 2016 om 00:41

    Tja, je bent wild en je jongt wat. Of was het nou…? Allemaal onderdeel van de leercurve. Zonder de extremen op te zoeken speel je op save, maar groei je het minst in je kunde. Eigenwijs zijn in de strijd mag, als je er later maar iets van leert wanneer het niet goed uitpakte zoals nu. Anders zijn de mensen om je heen snel klaar met je.

    Login om te reageren
  29. z3cabby zegt

    26 oktober 2016 om 01:10

    Maxmania(c)

    Login om te reageren
  30. pomoek zegt

    26 oktober 2016 om 01:15

    Zo gaat het in de F1. Je wordt 2 keer 2e achter elkaar. Dan maak je wat fouten in de volgende race. En de Duitse Boulevard pers ziet je alweer zowat in een STR rond rijden. Vergeet niet dat Verstappen niet zo populair is bij onze oosterburen.

    Login om te reageren
  31. KEV9 zegt

    26 oktober 2016 om 01:52

    Tja ondanks dat ik hem alles gun heeft de helmut wel gelijk.

    Login om te reageren
  32. mastemaker zegt

    26 oktober 2016 om 05:52

    Maar Max gaf ook aan dat er te veel vleugel voorop stond, waardoor de banden dus meer druk kregen op het wegdek

    Login om te reageren
  33. sportevo zegt

    26 oktober 2016 om 06:35

    Mooi voorbeeld dat je zo goed bent als je laatste race. Ze zijn zijn bandenmanagement van bijvoorbeeld de Spaanse GP alweer vergeten?

    Login om te reageren
  34. shalomleon zegt

    26 oktober 2016 om 06:53

    Ik snap het nieuws, maar ik snap max ook, maar ik snap en volg formule 1 niet. Hmm dilemma’s. …. krijg ik nu ook een eigen artikel

    Login om te reageren
  35. desjonnies zegt

    26 oktober 2016 om 07:03

    Sorry,
    Wederom een bewijs dat het een zeiksport is verworden.
    Die gasten moeten RACEN, daar worden ze voor betaald, dat is hun ding.
    Daar horen ze zich op te concentreren.
    Volgende keer gaan we zeuren dat de wagens erg vies zijn na een race en de sponsors daardoor slecht te lezen zijn .

    Login om te reageren
    • pexers zegt

      26 oktober 2016 om 09:03

      @desjonnies: amen, helemaal eens. Senna draait zich om in z’n graf als hij al deze regels ziet. Racen mot je verd**me!

      Login om te reageren
  36. kjeld zegt

    26 oktober 2016 om 07:27

    Eens… niet luisteren naar je team en twee ronden later je verremmen omdat je banden op zijn. Ik vond het dom van Max. Misschien wel arrogant, jammer.
    En over die pitstop actie zeg ik maar niets.

    Login om te reageren
  37. Dutchdriftking zegt

    26 oktober 2016 om 08:20

    Onze bandenkoning krijgt grootheidswaanzin, komop Max, gewoon luisteren naar de baas.

    Login om te reageren
  38. jeppie zegt

    26 oktober 2016 om 08:46

    Kritiek om 1 race gaat hem de kop heus niet kosten. Gewoon even luisteren en een beetje aanpassen en voila.

    Login om te reageren
  39. Joost zegt

    26 oktober 2016 om 08:55

    Teamleiding heeft natuurlijk gewoon gelijk, en zeker op de manier zoals ze het zeiden. Mijn vermoeden is dat Max dat ook wel weet.
    Alleen zitten zij in de pits te rekenen en Max zit achter Rosberg aan met flink wat adrenaline in zijn lijf.

    Login om te reageren
  40. willemveenstra zegt

    26 oktober 2016 om 09:47

    Bij de red bullies zijn ze keihard. Je bent daar gewoon het 5e wiel van de auto niks meer of minder. Komt er morgen een betere rijder mag je wieberen. Als je de helmut Marko ziet en je doet hem lange zwarte laarzen aan dan kan hij zo de hoofdrol spelen in een nieuwe oorlogsfilm uit 40-45! Wat een griezel is dat. Als ik verstappen was zou ik zo snel mogelijk bij de bullies weggaan. Kijk naar kyvat je bent zo weg daar zonder schaamte!

    Login om te reageren
  41. soudmaijer zegt

    26 oktober 2016 om 09:51

    Forse kritiek? Wel een beetje een shownieuws achtige berichtgeving. Dr Marko zegt gewoon hoe het is, als je je banden niet heel houdt, dan win je niet. Hoezo kritiek? Max moet gewoon nog veel leren, zelfde dat de F1 geen kwikfit is: binnen zonder afspraak, dat werkt niet zo :-)

    Login om te reageren
  42. racerx zegt

    26 oktober 2016 om 09:53

    Naar mijn mening is het ook niet zo snugger om tegen zo’n opmerking van het team in te gaan. Daarentegen heeft Max wel vaker bewezen prima met zn banden om te kunnen springen.

    Login om te reageren
  43. HZW zegt

    26 oktober 2016 om 09:57

    Er is maar één ding belangrijk voor RedBull dit jaar en dat is tweede worden in het constructeurs kampioenschap . Dit levert geld en extra privelations op.

    Login om te reageren
  44. RutgerK zegt

    26 oktober 2016 om 10:27

    Ik ga er vanuit dat er vanwege de openbaarheid van het radioverkeer heel veel toneel is over de radio.
    De opmerking van Max had misschien meer als doel om Rosberg onder druk te zetten en dichter op Ricciardo te laten rijden. De Mercs hebben namelijk een nog groter probleem met het bandenmanagement als ze kort op de voorligger rijden. Wil je nog wat met een derde plek dan moest je Rosberg vervroegd zijn mediums weg laten branden.
    Max reed overigens vrij snel naar Rosberg toe en was wel degelijke de snelste op de baan op dat moment. Eenmaal onder de vleugel lukte het inhalen niet.

    Login om te reageren
  45. syncro51 zegt

    26 oktober 2016 om 11:14

    Ik ben geen F1 en/of autosport kenner maar 1 ding weet ik wel je kunt iemand alles bijleren maar een karakter niet. Daarop zeg ik liever passie en vuur die je kan afstemmen dan andersom! Max is een winnaar in mijn ogen

    Login om te reageren
  46. allesmetturbo zegt

    26 oktober 2016 om 13:00

    Onzin ook altijd, mag je niet eens meer voluit tijden een RACE.. zo stom tegenwoordig. vroeger was alles…

    Login om te reageren
  47. oetelaar zegt

    26 oktober 2016 om 13:44

    Allemaal hartstikke mooi die reacties die Max met zijn geweldige prestaties teweegbrengt…sommige reacties zijn zelfs ronduit vermakelijk. Echter scheurt de 19 jarige Max rond in een auto van een top team, waar tenminste vier engineers in de UK alle data analyseren tijdens de race en o.b.v. daarvan een advies geven. Als ze dat dan aan de rijder doorgeven en er komt wel een brutale reactie maar geen resultaat en even later komt deze rijder ook onaangekondigd de pits ingereden, tsja dan sla je een modderfiguur. De reacties vanuit het team vallen me nog mee. Max is en blijft de lieveling van dr. Marko maar ondanks z’n ene oog hoeft dr. Marko niet blind (zoals sommige fans) alles van Max maar geweldig te vinden. En voordat ik alle Max hooligans op mijn nek krijg – ik bewonder hem bijzonder en ben heel blij dat de F1 smaak en kleur geeft maar het blijft een 19 jarig supertalent die ook gewoon af en toe op z’n bek moeten kunnen gaan en daarvan leren. Amen!

    Login om te reageren
  48. mick0210 zegt

    26 oktober 2016 om 13:59

    Hij liep wel degelijk in op rosberg…tot dat moment

    Login om te reageren
  49. fastshifter zegt

    26 oktober 2016 om 14:11

    Het was wel een stoere actie, maar vervolgens ging hij alsnog rustiger aan doen (mogelijk zelfs gedwongen door de mindere status van de banden) en heb je er dus niks mee gewonnen. Maar dat je het niet kunt laten om naar ROS toe te rijden kan ik me ook wel weer voorstellen. ;-)

    Login om te reageren
  50. dillinger2016 zegt

    26 oktober 2016 om 16:08

    Aaaahhhh de eerste scheurtjes beginnen te komen. Maxie is iets te verheerlijkt en nu denkt ie dat hij alles kan en mag zeggen.

    Login om te reageren
  51. vondudenstein zegt

    26 oktober 2016 om 19:37

    Ow ik dacht dat Federer het wonderkind was.. Mmm.. Raar

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North