• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

G-Power M6 Hurricane: cabrio met 635 pk

Auteur: sir_smokalot, gepost 23 mei 2008 om 18:35 – 28 Reacties

BMW M6 Hurricane G-Power


Vandaag deel 3 van onze trilogie ‘gepimpte 6-series’. Na de evil Sechser uit Litouwen met 26-inchers en de iets minder extreme witte 650 met Sevas Forged-sloffen, hebben we als afsluiter een projectje van tuner G-Power. Zij namen de M6 Cabrio onder handen.

Door een Bi-Kompressor systeem op de V10 te schroeven wisten ze het vermogen van 507 pk naar 635 pk te tillen. Dit resulteert in een 0-200 tijd van 11,9 seconden. Best rap, als je bedenkt dat we hier over een cabrio praten die dik 2 ton weegt. 0-300 gaat in 34,5 seconden, en daarna is er nog 20 km/u over totdat de begrenzer ingrijpt. 0-100 wordt trouwens in 4,6 seconden geklaard, maar Sacha leerde ons deze week al dat dat bij auto’s van dit kaliber niet echt een interessante benchmark is.

De M6 Hurricane wordt standaard met 21 inch Porno’s afgeleverd (voor en achter), terwijl de remschijven met het formaat van 380 mm groter zijn dan de wielen van menig middenklasser.

Bij de cabrio is de koek op met 635 pk, maar mocht je een coupé hebben, dan is G-Power ook bereid zijn vermaarde 730 pk-systeem op je Bimmer te schroeven. Het laatste wordt bereikt door de boostdruk te verhogen van 0,4 naar 0,7 bar.

BMW M6 Hurricane G-Power

BMW M6 Hurricane G-Power

BMW M6 Hurricane G-Power

BMW M6 Hurricane G-Power

BMW M6 Hurricane G-Power

BMW M6 Hurricane G-Power

BMW M6 Hurricane G-Power

BMW M6 Hurricane G-Power

BMW M6 Hurricane G-Power

BMW M6 Hurricane G-Power

Ook interessant!

  • BMW M6 Cabrio handbak
  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: BMW M4 cabrio met stoffen kap in actie

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

6-serie, BMW, Cabrio, g-power, m6, tuning

Vorig bericht: « Renault onthult Laguna coupé dit weekend online
Volgend bericht: Veritas RS3-update: Productiemodel aanstaande »

Lees Interacties

Reacties

  1. Joske zegt

    23 mei 2008 om 18:37

    Ziet er goed uit. En dat komt omdat die niet “te” is.

    Login om te reageren
  2. DeeBee zegt

    23 mei 2008 om 18:38

    Ok dan, ik heb de 6 serie nooit een mooie auto gevonden maar met deze bodykit en die velgen, gewoon af!

    Login om te reageren
  3. Mr Hyde zegt

    23 mei 2008 om 18:41

    DeeBee, je haalt me de woorden uit de mond.

    Hij is gewoon optisch in verhouding nu, niet over de top, maar toch niet zo braaf als het origineel.

    Login om te reageren
  4. Arie zegt

    23 mei 2008 om 18:42

    tis meer ‘gay-power’

    Login om te reageren
  5. majinstar zegt

    23 mei 2008 om 18:43

    Wanneer leren ze het nou een keer af met die te grote velgen ??? En trouwens wel weer vet dat een Bmw 6 serie wordt gepimpt. Het is al de zoveelste. Zijn de overige concurrenten niet pimpwaardig genoeg ???

    Login om te reageren
  6. Sjoerd zegt

    23 mei 2008 om 18:44

    Zeer netjes gedaan. Ze leren het eindelijk om te niet te sjonnie te maken maar gewoon netjes ‘af’ te maken.

    Login om te reageren
  7. Arnaud zegt

    23 mei 2008 om 18:44

    Voor wie er zot van is, moet zeker hem eens zijn beentjes zien strekken op de duitse autobahn!
    Het 1ste deel is een M3 speeltje van G-Power.

    Na 4 min komt de 6-serie
    http://nl.youtube.com/watch?v=sbAj32ymISE

    Alleen jammer dat het s’nachts te doen is.

    Login om te reageren
  8. Thibaut zegt

    23 mei 2008 om 18:49

    mss geen echte interessante benchmark, maar toch fijn als je wagen onder de 4 seconden gaat, klinkt beter dan 0-200, vind ik toch. en fijner fijner bij stoplichtsprints

    Login om te reageren
  9. Xemurai zegt

    23 mei 2008 om 18:58

    Wth, dit is toch wel erg mooi hoor!

    Login om te reageren
  10. Rob zegt

    23 mei 2008 om 19:00

    Zkr 1 vd geilste bmw-modificaties ooit!

    Zijn die velgen ook te verkrijgen voor een 3-serie compact?

    Login om te reageren
  11. Brian zegt

    23 mei 2008 om 19:04

    @ Joske, inderdaad.
    Dit ken nog =)

    Login om te reageren
  12. clijde zegt

    23 mei 2008 om 19:08

    Met die G-power heb je wel een goede pruik nodig, anders is hij weg…

    Login om te reageren
  13. Ejay zegt

    23 mei 2008 om 19:12

    Goede velgen, goede kit, goede uitlaat. Prima wagen. Zou zelf voor de coupé gaan overigens.

    Login om te reageren
  14. FiXeR zegt

    23 mei 2008 om 19:24

    Echt heel netjes gedaan. Klasse!

    Login om te reageren
  15. GJVers zegt

    23 mei 2008 om 20:02

    Idd net karretje, mijn complimenten!

    Login om te reageren
  16. C70T5 zegt

    23 mei 2008 om 20:23

    zoveel uitlaatgassen waar ze gebruik van hadden kunnen maken….schroeven ze er compressoren op.

    Login om te reageren
  17. ÜMiT zegt

    23 mei 2008 om 21:10

    De M6 is zo echt helemaal af, hij is heel erg mooi met deze bodykit, alleen de voorbumper vind ik zo zelfs nog “te” dat kon nog iets minder, maar voor de rest TOPPIE..

    Login om te reageren
  18. CSL zegt

    23 mei 2008 om 21:39

    Netjes hoor 635pk met maar 0.4 bar. Kan Audi nog wat van leren met hun S3 op 1.2 bar!!!!!

    Login om te reageren
  19. Jesper zegt

    23 mei 2008 om 21:49

    Pfft, veel te ordinair die bumper en skirtjes… ik zou me M6 lekker standaart laten…

    Login om te reageren
  20. Turbo zegt

    23 mei 2008 om 22:39

    Kan die bodykit niet standaard geleverd worden door BMW. Eindelijk van die uitstekende uitlaten af.

    Login om te reageren
  21. Tommy zegt

    23 mei 2008 om 22:48

    Dit is toch wel veruit de mooiste van de 3. G-power maakt zijn kitjes altijd netjes af en daar doet deze zeker niet van onder! Ook met de motoren weten ze altijd goed raad net als bij de M5 Hurricane. Super exlusief! :P

    Login om te reageren
  22. Yellomello zegt

    24 mei 2008 om 00:02

    deze wagen ziet er zeer netjes uit, je hebt hier totaal geen ‘autostyle’ catalogus gevoelens bij. (sorry, zat net te zappen en DGB was op tv > blergh!). Ondanks dat ik geen cabrioliefhebber ben vind ik hem erg mooi.

    Login om te reageren
  23. sacha zegt

    24 mei 2008 om 11:20

    Leuk zo’n AMG bumper op een M6.

    Login om te reageren
  24. mcParTs zegt

    24 mei 2008 om 12:03

    @sacha.

    ik lach alleen.

    deze auto is super

    Login om te reageren
  25. AriM6 zegt

    24 mei 2008 om 17:59

    @ Arie
    Als jij dat een gay wagen vind , dan vraag k me af wat jij een echte mannen auto vind…

    Login om te reageren
  26. RScosworth zegt

    24 mei 2008 om 20:52

    Hadden ze niet dat gezwel van een achterklep weg kunnen halen? Ik vind al die bumper-crap ook maar niks. Die prestatie-upgrade lijkt me dan weer wel monsterlijk. Zal een lekker geluidje geven. :)

    Login om te reageren
  27. dekster zegt

    24 mei 2008 om 23:37

    300kmh met zo’n stoffen dakje?

    Login om te reageren
  28. Tombnolz zegt

    31 mei 2008 om 00:44

    Helemaal mooi, net als hun M5-variant.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North