• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gefacelifte Nissan GT-R betrapt zonder camouflage

Auteur: robbie, gepost 29 september 2010 om 15:55 – 51 Reacties

Nissan GT-R 2012 gespot


Er waren al wat foto’s uit een brochure en eerste gegevens uitgelekt van de opgefriste GT-R, maar nu hebben we eindelijk een hele serie foto van verschillende exemplaren zonder camouflage te pakken. En waar die foto’s gemaakt zijn? Op en in de buurt van de Nurburgring natuurlijk!

Zo op het eerste gezicht lijken de ingrepen niet heel spannend (ledjes, andere bumpers etc), maar als we de echte kenners mogen geloven is het onderhuids zo’n beetje een compleet nieuwe auto geworden. Ook het vermogen zou een beetje gestegen zijn (530+ pk). En aangezien de nieuwe GT-R alweer gespot is op de Nurburgring kunnen we alvast beginnen met speculeren over de verdomd snelle tijd die nu weer is neergezet. Iets onder de 5 minuten ofzo?

We zullen het ongetwijfeld snel weten, want als ik zo naar de foto’s kijk ziet het er allemaal redelijk ‘klaar’ uit. Of de vernieuwde GT-R in Parijs staat durf ik niet te zeggen, maar we kunnen het wel hopen.

Bekijk meer en grotere foto’s HIERRR.

Nissan GT-R 2012 gespot

Nissan GT-R 2012 gespot

Nissan GT-R 2012 gespot

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan, nurburgring, spyshot

Vorig bericht: « Elektrische buggy: Venturi America
Volgend bericht: Lotus volgend jaar alweer verdwenen uit F1? »

Lees Interacties

Reacties

  1. The360box zegt

    29 september 2010 om 15:58

    ”Gefacelifte Nissan GT-R betrapt zonder camouflage”
    Wat is hier fout aan?

    Login om te reageren
    • bartinspace zegt

      29 september 2010 om 16:41

      @The360box: eh/.. Hoe bedoel je?

      OT: Ziet er cool uit..

      Login om te reageren
  2. jasje zegt

    29 september 2010 om 16:03

    Een van de weinige keren dat ik leds geslaagd vind. Nice!

    Login om te reageren
  3. paulusrx7 zegt

    29 september 2010 om 16:07

    tjah geef mij een vergrootglas…..

    Login om te reageren
  4. Jokkebrok zegt

    29 september 2010 om 16:08

    Ik weet niet wat er anders is, maar hij ziet er wel bet er uit!

    Login om te reageren
  5. Neptukker zegt

    29 september 2010 om 16:12

    * maakt zich op voor een nieuw rondje Porsche pesten *

    Login om te reageren
  6. Neptukker zegt

    29 september 2010 om 16:12

    * maakt zich op voor een nieuw rondje Porsche pesten *

    Login om te reageren
    • 911GT2 zegt

      29 september 2010 om 16:19

      @Neptukker: Had Porsche jaren geleden al aan zien komen ;)

      Login om te reageren
      • Alwood zegt

        29 september 2010 om 16:45

        @911GT2: vraag ik me af of er nu kinderen opgroeien die later echt een nissan willen hebben? ;)

        Login om te reageren
        • Floating_Teacher zegt

          29 september 2010 om 19:28

          @Alwood: Ja ik kan je vertellen dat de kinderen die ik les geef en een beetje auto gekke vader/broer hebben nu dromen van een GT-R. Zelfs ik ben helemaal fan van de auto geworden.

          Login om te reageren
      • Musje83 zegt

        29 september 2010 om 17:10

        @911GT2:

        die reclame hebben ze volgens mij gebruikt op het moment dat nissan met de R32-GTR op de nordschleife aan het testen was, en de ronde tijden van de porsches en BMW M3’s tot snot reed. Daarna besloot nissan de auto enkel in japan op de markt te brengen, gewoon omdat ze het niet nodig vonden om de auto wereldwijd uit te brengen (en omdat de stuurkolom niet aan de andere kant paste ivm de motor.)

        Login om te reageren
        • MRStephan zegt

          29 september 2010 om 18:04

          @Musje83: SSSTRIKE !!

          Login om te reageren
        • MRStephan zegt

          29 september 2010 om 18:10

          @Musje83: Al had je de R34 wel als LHD, de R34 in dit filmpje is ook LHD (kon zo snel geen goede duidelijke foto vinden)

          http://www.youtube.com/watch?v=odwyeIq7mxs

          Login om te reageren
          • IbizaSportTDI zegt

            29 september 2010 om 18:47

            @MRStephan:
            De t*ring wat loopt die corvette hard, ondanks dat hij 120PK minder heeft.. Vanuit stilstand heeft hij niet veel kans denk ik, maar met zo’n rollende start.. niet gedacht..

            Login om te reageren
            • brian zegt

              12 december 2010 om 15:22

              @IbizaSportTDI: het is wel tegen de gtr die maar 500 nog wat pk heeft he, kijk maar bovenin het scherm

              Login om te reageren
          • jdm zegt

            29 september 2010 om 20:06

            @MRStephan: Nee die is omgebouwd, linksgestuurd zijn ze nooit geleverd!

            Login om te reageren
        • 911GT2 zegt

          29 september 2010 om 19:23

          @Musje83: Nee deze reclame is al 20 jaar oud is namelijk een 964 (Met een beetje autokennis had je dat toch wel moeten zien, en anders had het zwart/wit van de advertentie het ook enigzins kunnen weggeven). Maar blijkbaar nog steeds actueel. Net als de 911 ;)

          Login om te reageren
      • KaCh1ng zegt

        29 september 2010 om 18:47

        @911GT2: haha nice!

        Login om te reageren
  7. peter - italia zegt

    29 september 2010 om 16:13

    huh? de ‘oude’ was de ‘oude’ dan nu al weer toe aan een facelift?!

    Login om te reageren
    • peter - italia zegt

      29 september 2010 om 16:13

      @peter – italia: wtf… waar komt dat 2x oude vandaan?!

      Login om te reageren
  8. 18t LE Highline zegt

    29 september 2010 om 16:13

    Ik wordt inmiddels misselijk van al die ledjes!!! Ziet er te cheap ass uit

    Login om te reageren
  9. porsche911turbo2 zegt

    29 september 2010 om 16:16

    vind hem er zeker beter uitzien, maar als ze nouw nog een klein beetje aan de koplampen verandert hadden waardoor die iets kleiner en strakker leken was nog beter geweest.

    Login om te reageren
  10. henk zegt

    29 september 2010 om 16:17

    wat een kanonnn

    Login om te reageren
  11. Benjamin1 zegt

    29 september 2010 om 16:19

    gerucht gaat dat deze een supercomputer bij zich draagt met de map van de nurburgring erop geprogrammeerd. Je drukt op start en 5 minuten later heb je een rondje nurburgring gereden…

    Oja, en in het dagelijks verkeer snijdt de computer automatisch alle Porsches….

    Login om te reageren
  12. Blitz zegt

    29 september 2010 om 16:22

    Ziet er goed uit… Leuke kleine veranderingen hier en daar… Maar met deze bak hebben die veranderingen waarschijnlijk meer functie dan iets anders… :) Is in ieder geval niet alleen om mooi te zijn…

    Login om te reageren
  13. BananaFlip zegt

    29 september 2010 om 16:23

    Nette facelift, erg strak. Een mooie powerupgrade is nooit verkeerd.

    Login om te reageren
  14. ardonjr zegt

    29 september 2010 om 16:25

    Weet niet zo goed wat ik nu van de facelift moet vinden, maar het blijft een gave wagen. Liever een Nissan dan een Porsche!

    Login om te reageren
  15. lambo4all zegt

    29 september 2010 om 16:28

    nou vindt hem nog steeds niet mooi… maar de mensen die lopen te lullen dat ze er op elke straathoek een porsche staat en dat ze niet meer exclusief zijn, bedenk dan is waarom.. ze zijn zo goed dat iedereen ze koopt!

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      29 september 2010 om 16:36

      @lambo4all: Alsof elke Jan Kloot met genoeg geld een 911 koopt voor de rij eigenschappen.

      De 911 is onderhand de gewone auto voor mensen met geld. De minderheid mensen die een 911 (en dat met name de lekkere versies, GT2, GT3, Turbo) rijden voor de auto zelf staren zich hoogstwaarschijnlijk niet zo blind op de badge en kunnen de GT-R b.v. ook enorm waarderen.

      Login om te reageren
    • Megakix zegt

      30 september 2010 om 11:11

      @lambo4all: nja…statistisch gezien heb ik gelijk…ik woon in Leusden (Pon-dealer)… ;-)

      Login om te reageren
  16. gtr hater zegt

    29 september 2010 om 16:38

    wauw, wat een facelift…

    Login om te reageren
  17. Pieter zegt

    29 september 2010 om 16:44

    Led vooral op de voorbumper!

    nee serieus , alweer een auto met de ondertussen “13 in een dozijn” geworden LED’s , pff.
    Al vind ik wel dat het ‘m er zeker niet lelijker op maakt. :)

    Login om te reageren
  18. 940 zegt

    29 september 2010 om 16:48

    @Benjamin1

    LOL

    OT: waarom zijn veel auto’s zo snel, volgens de fabrikanten, aan facelifts toe? Naar mijn mening doe je dat iets na de helft van de levenscyclus. Ik hoop dat de GT-R nog lang niet aan het einde van zijn leven is. Die 10 pk boeien eigenlijk ook niet.

    Login om te reageren
    • MarkieS zegt

      29 september 2010 om 17:27

      @940: dit is dan ook geen cosmetische botoxkuur om er weer jong, strak en fleurig uit te zien, maar een praktische facelift, met bijv. aerodynamische verbeteringen zoals de ribbels aan de zijkanten voor en prestatiebevorderende motorische aanpassingen. Doen ze bij de GT-R jaarlijks en mede daardoor blijven ze de concurrentie die zich liever bezig houdt met speciale limited uitvoeringen met een chroomrandje om de koplampen of afwijkend stikseltje op de de stoelen ook voor.

      Login om te reageren
  19. Hupke zegt

    29 september 2010 om 16:57

    Een looker is het nogaltijd niet, maar dat is dan ook niet waarvoor je hem koopt.

    Login om te reageren
  20. BaySideBlueBoy zegt

    29 september 2010 om 17:55

    Eindelijk is blauw een optie, werd eens tijd. :D
    De velgen zijn echt extreem licht t.o.v. de vorige 7 spaaks velgen. Overigens is het belangrijk om te weten dat launchcontrol weer terug is, dit weet ik van een heel betrouwbare bron.

    Login om te reageren
  21. GTR zegt

    29 september 2010 om 18:02

    mijn natte droom

    Login om te reageren
  22. BaySideBlueBoy zegt

    29 september 2010 om 18:25

    Aurora Flare Blue Pearl FTW!

    Login om te reageren
  23. Mr. Dj M. zegt

    29 september 2010 om 18:41

    Die bobbeltjes kan ik nou niet bepaald mooi noemen…..
    Jammer van de verder zo nette auto en die led strips mogen wel wat meer design krijgen ja! geen standaard stripje in de bumper verwerken dus, dat geeft inderdaad een beetje een cheap ass petjes tuning idee.
    Hoe dan ook bobbeltjes weg en dan is er verder niks mis met deze “facelift”!

    Login om te reageren
  24. Bumer zegt

    29 september 2010 om 18:44

    Facelift??? Waar dan, ik zie alleen nieuwe LED’s… Ow wacht das tegenwoordig ‘hip’ dus ook meteen een facelift. ;)

    Login om te reageren
  25. memphis zegt

    29 september 2010 om 18:58

    Alle vooruit. Kan Porsche weer boos worden op de snellere tijd van GT-R op de Nordschleife en in allerijl een update aan hun Turbo geven!
    Let the beasts go!!!!

    Login om te reageren
  26. Dimglor zegt

    29 september 2010 om 19:11

    Leuk…. Even nieuwe ledjes en een beetje rimpels in de voorbumper en de facelift is klaar… Ik vind het er maar ietwat raar uitzien hoor…

    Login om te reageren
  27. Atenza zegt

    29 september 2010 om 20:12

    De pers noemt het een facelift.. wil nog niet zeggen dat dat het ook is. Gewoon een flinke update. En wen nou maar aan LEDjes, volgend jaar is dagrijverlichting verplicht..

    Login om te reageren
  28. w0o0dy zegt

    29 september 2010 om 21:11

    Het vermogen zou volgens Autocar (en die zitten er meestal niet naast) uitkomen op 506BHP en 607Nm koppel tussen 3200 en 5200 toeren en de auto zou zo’n 30kg lichter zijn geworden. Verder is de aerodynamica verbeterd, de stijfheid van het chassis, de veren, dempers, de ophangpunten van de wielophanging en de versnellingsbakverhoudingen. Launch-control zou idd terugkomen en dat duidt wellicht ook op aanpassingen in de koppeling en er zijn ook geruchten dat er een 7-bak zou komen, maar dat lijkt vergezocht.

    Anyway, sneller, strakker, meer gevoel en feedback en mooiere materialen in het interieur (in de luxe uitvoering zeker)

    Login om te reageren
  29. w0o0dy zegt

    29 september 2010 om 21:25

    meer foto’s via Autocar
    http://www.autocar.co.uk/car-news/paris-motor-show-2010/new-nissan-gt-r-undisguised-pics/253062/pictures/new-nissan-gt-r-undisguised-pics.aspx?im=390461

    Login om te reageren
  30. JPM zegt

    29 september 2010 om 21:47

    Weet iemand hoeveel hij nu kost, ik las laatst ergens dat hij nu 2 ton kostte!

    Zonder launch control is er natuurlijk niets meer aan ;)

    Login om te reageren
  31. BenjaminvL zegt

    30 september 2010 om 11:00

    @JPM: Huidige kost nu hier in NL vanaf 121.200 pleuro’s Boel geld voor een japaner, haha. Maar wel een heule vette waggie :D

    Login om te reageren
  32. BenjaminvL zegt

    30 september 2010 om 11:01

    @mezelf: Japanner

    Login om te reageren
  33. Tom244GLE zegt

    30 september 2010 om 13:12

    Ik vind het eerlijk gezegd niet wat, heeft iets totaal niet en iets totaal wel… een nissanlogo. Die reclame van Porsche is heel goed. Zo kijk ik er ook tegen aan ook al is die verrekte snel. Uitstraling vind ik veel belangrijker dan snelheid.

    Login om te reageren
  34. janklaassen zegt

    30 september 2010 om 16:44

    Netjes gedaan hoor,

    Login om te reageren
  35. Cantago zegt

    30 september 2010 om 19:43

    Ziet er niet bijster goed uit, een beetje getuned… Nu moet Porsche weer met iets snellers komen!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North