• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gelekte scans van Lexus IS facelift

Auteur: autoblogger, gepost 15 augustus 2008 om 19:05 – 52 Reacties

2009 Lexus IS350


De huidige Lexus IS kwam eind 2005 op de markt. Aangezien het merk elke 3 a 4 jaar de modellen wil vernieuwen kan er dus elk moment een facelift aankomen. Een gelekte Japanse brochure lijkt dit te bevestigen…

De vernieuwde Lexus IS zal waarschijnlijk met ingang van het nieuwe modeljaar in Japan beschikbaar komen. Wanneer deze IS de Europese showrooms bereikt is nog niet bekend.

Volgens de brochure zijn er diverse aanpassingen, waaronder een nieuwe grille, koplampen, achterlichten, nieuwe 17- en 18-inch velgen, nieuwe kleurkeuzes en het nieuwe Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM) stability control system voor de IS250.

2009 Lexus IS
2009 Lexus IS

Ook interessant!

  • De prijs van de nieuwe Lexus NX is niet niks
    Lexus gaat Porsche na-apen
  • Lexus
    Video: meneer bekijkt Lexus op zeer bijzondere wijze
  • Video - Lexus ES is iets kwijt
  • Lexus ES rijtest
    Lexus ES (2022) rijtest

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

is, Lexus

Vorig bericht: « Rijtest: Volkswagen Passat R36 Variant
Volgend bericht: Abt kietelt de RS6 naar 700 pk »

Lees Interacties

Reacties

  1. G. de Groot zegt

    15 augustus 2008 om 19:10

    Wow, je zou hem bijna niet terugherkennen.

    Login om te reageren
  2. greg zegt

    15 augustus 2008 om 19:13

    Ook na de facelift is het geen bedreiging voor een 3 Series, C-Class of A4.

    Login om te reageren
  3. JesperF zegt

    15 augustus 2008 om 19:13

    Op de kentekenplaat staat IS350, misschien komt er een model tussen de IS250 en de IS-F?

    Login om te reageren
  4. Dennis zegt

    15 augustus 2008 om 19:22

    er bestaat al een IS-350 Jesper

    @ Greg
    Ik zou zeggen, rij er eens mee alvorens te oordelen en je zult de A4 en de C-Class verschuiven naar de 3de en 4de plek ;-)

    Login om te reageren
  5. Dennis zegt

    15 augustus 2008 om 19:25

    correctie, er is nog geen 350, dacht er eens eentje gezien te hebben, maar op de Lexus website zie ik er geen staan :-)

    Login om te reageren
  6. thijs zegt

    15 augustus 2008 om 19:34

    IS350 bestaat weldegelijk al een tijdje, maar dan in japan en amerika en is niet op de europese markt te vinden.

    Login om te reageren
  7. Dennis zegt

    15 augustus 2008 om 19:36

    @ thijs

    aha oke dan heb ik hem toch gezien :-D dat zal dan in NY geweest zijn :-)

    Login om te reageren
  8. jdm zegt

    15 augustus 2008 om 19:53

    Het is zelfs nog beter geworden dan een 3 serie, c class of a4!

    Login om te reageren
  9. JesperF zegt

    15 augustus 2008 om 20:03

    Ik wou net zeggen, had ‘m nog nooit gezien :P Zou wel leuk zijn als die hier ook kwam.

    Login om te reageren
  10. Richard Brunsveld zegt

    15 augustus 2008 om 20:04

    Wat een facelift, not!
    Maar hij blijft mooi vooral die ISF!

    Login om te reageren
  11. DJ zegt

    15 augustus 2008 om 20:06

    Hier zie je m wat beter, alleen me japans is niet zo best

    http://lexus.jp/models/is/index.html

    Login om te reageren
  12. Oul@ zegt

    15 augustus 2008 om 20:11

    Ik hoop dat ze die vrachtwagen zijspiegels vervangen en het oranje uit de achterlichten.
    M.a.w. helemaal rode danwel donkere achterlichten.

    Login om te reageren
  13. greg zegt

    15 augustus 2008 om 20:20

    @Dennis

    Waarom zou ik ermee moeten rijden voordat die conclusie trek?

    Ik twijfel er geen seconde over dat het een supergeweldige bak is… Dat is het punt helemaal niet. Bottomline is, zakelijke rijders in dit deel van de wereld willen een Duitse limousine onder hun kont hebben.

    Het zal nog lang duren voordat een fabrikant uit Japan, Korea, Frankrijk of van waar dan ook BMW, Merc en Audi zal wegstoten uit de zakelijke top 3.

    Login om te reageren
  14. victor zegt

    15 augustus 2008 om 20:31

    beetje ernstige lancer achterlichten helaas want die staan hier niet mooi op maar wel op die prachitge lancer

    Login om te reageren
  15. jdm zegt

    15 augustus 2008 om 20:32

    Zakelijkerijders rijden dan ook wel in de meest saaie bakken die er ooit gemaakt zijn…

    Login om te reageren
  16. paul zegt

    15 augustus 2008 om 20:43

    dit is natuurlijk de 3 serie killer bij uitstek alleen dat wij in nederland en omstreken allemaal van die sjonnies hebben die niets eten wat ze niet kunnen
    de c klasse en A4 zijn minder sportief

    achterlichten zien er goed uit een beetje LX570 achtig. misschien moeten ze bij lexus eens wat meer motoren en varianten gaan maken wellicht worden ze dan wel een succes

    Login om te reageren
  17. Job zegt

    15 augustus 2008 om 21:10

    Die kont komt zo van de nieuwe Lancer… gatverdamme wat een ordinair copierwerk zeg… dat ben ik niet gewend van de jappen. Dat is voor de chinezen!

    Login om te reageren
  18. Citrofiel zegt

    15 augustus 2008 om 21:38

    Ze verslaan de Duitsers in hun eigen spel: Summiere, vrijwel onzichtbare facelifts uitvoeren…

    Login om te reageren
  19. Citrofiel zegt

    15 augustus 2008 om 21:39

    @ Job; Mitsu heeft eerder Lexus nageaapt, als je al overeenkomsten ziet, want de Lexus is nauwelijks veranderd… Dus zeker niet opeens een Mitsu geworden.

    Login om te reageren
  20. Edman zegt

    15 augustus 2008 om 22:31

    Hé, kijk nou, een gedrocht!

    Login om te reageren
  21. robert zegt

    15 augustus 2008 om 22:39

    @ greg

    Ik denk eerlijk gezegd dat de duitsers meer rekening houden met het japanse merk dan welk merk dan ook.

    De Duitsers zijn al in veel segmenten te vinden. Lexus daarin tegen kan in nog zoveel segmenten groeien met een veel hoger percentage dan m/b/a.

    Het is misschien wat simpel gezegd maar ik denk dat lexus hiermee een voordeel heeft… aanvallen is beter als verdedigen. Het geld dat lexus (toyota) heeft voor ontwikkeling voor het merk!

    Als deze trend/ontwikkeling zich zo doorzet zal binnen (… jaren? 5 a 10) lexus gewoon tussen het rijtje bmw,audi,merc staan. Als die er al niet tussen staat :)

    Login om te reageren
  22. Greg zegt

    15 augustus 2008 om 23:21

    @Robert

    Nee hoor Robert… Lexus is al sinds de begin jaren ’90 bezig met hun aanval op de gevestigde Duitse orde. We zijn nu bijna 20 jaren verder en men kan niet anders concluderen dan dat Lexus in (West) Europa tenminste voor spek en bonen meedoet.

    Ik weet niet of jij de verkoopcijfers van dit jaar een beetje in de gaten houdt? Als er 1 merk de titel verliezer van het jaar moet krijgen dan is het Lexus wel. Het gaat zo slecht dat ze de LF-A waar we al 2 jaren lekker mee worden gemaakt, weer met 2 jaren gaan uitstellen.

    Europeanen willen geen overprijste Toyota. Een lekkere machine met achterwielaandrijving uit Beieren of de 4 ringen uit Ingolstadt zijn veel interessanter ;-)

    Login om te reageren
  23. Citrofiel zegt

    16 augustus 2008 om 00:09

    @ Greg; “de 4 ringen uit Ingolstadt” -> Een overprijsde (met d) VW dus. ;)

    Login om te reageren
  24. Rick dos zegt

    16 augustus 2008 om 00:11

    @jdm

    Inderdaad! e rijden allemaal Toyota Avensis! En dan nog wel de station uitvoering! Ik bedoel, hoe saai wil je het hebben?

    Login om te reageren
  25. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 00:40

    @Citrofiel

    Excuse me… overprijsDe Toyota, ja.

    Achja, kun je over discussieren, Audi een te dure VW. Ik vind dat Audi qua merkbeleving, betrouwbaarheid en design voldoende afstand van VW heeft genomen. Audi zet i.i.g. betrouwbare en uiterst fraaie zakenauto’s op de weg en heeft weinig te vrezen van Lexus.

    Login om te reageren
  26. Citrofiel zegt

    16 augustus 2008 om 00:47

    @ Greg; Je wil zeggen dat Lexus zich moet onderscheiden van Toyota op het gebied van merkbeleving, betrouwbaarheid en design?
    Afstand qua merkbeleving valt nog over te twisten, maar ik zie niet waarom je een Lexus als een Toyota zou voelen, maar ik heb dan ook geen ervaring met dat soort onzin als prestige. (zegt mijn naam genoeg? ;) )
    Afstand nemen op het gebied van betrouwbaarheid? Toyota is zo’n beetje de norm, dus Lexus moet maar minder betrouwbaar gaan bouwen? :P
    Design lijkt me duidelijk. Lexus heeft toch echt wel een eigen designtaal, en hoewel het (logisch) Aziatisch oogt, is het echt geen Toyota.

    Login om te reageren
  27. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 01:05

    @Citrofiel

    Nee dat wil ik niet zeggen. Ik had het slechts over het verschil tussen VW en Audi.

    Volgensmij ken ik het merk Lexus veel beter dan jij, Citrofiel.

    Modellen die wij hier als Lexus kennen, worden elders op deze mooie blauwe planeet als doodgewone Toyota´s verkocht. Dus niets eigen designtaal van Lexus… Gewoon schandalig een Lexus badge op een Toyota plakken en verkopen die handel.

    Die geweldige SUV die hier als Lexus RX wordt verkocht, kent men in heel veel landen als de Toyota Harrier. De vorige Lexus IS, werd in het overgrote deel van de wereld verkocht als de Toyota Altezza. De Lexus LS was niets minder dan de Toyota Crown en daarna Toyota Windom. Om nog te zwijgen nog over de Landcruiser en andere Toyota modellen die eveneels een 2e leven als Lexus kregen,

    Van Audi kan je in geen geval zeggen dat ze een bestaand VW model pakken, er 4 ringen op plakken en het een Audi noemen. Lexus maakt zich tot de dag van vandaag wel schuldig aan het schandalig rebagden van Toyota´s. En daarom zal de Europeaan zich niet in de maling laten nemen en de hoofdprijs betalen voor een Toyota… uuhm Lexus.

    Login om te reageren
  28. Citrofiel zegt

    16 augustus 2008 om 01:09

    @ Greg; Ik ga mijn mond houden m.b.t. Lexus en me beperken tot reacties over Citroën en reacties die nergens over gaan… ;)

    Je hebt helemaal gelijk. Ik had geen idee dat ze dat nog steeds deden. Beschamend… Maar als ik het als autoliefhebber al niet weet, weten heel veel mensen met mij het ook niet. “En daarom zal de Europeaan zich niet in de maling laten nemen” Dus dan zou Lexus voor die mensen geen last hebben van een imagoprobleem. Wat zie ik nu niet?

    Login om te reageren
  29. Rick dos zegt

    16 augustus 2008 om 01:10

    Goh, waren dit niet de praktijken van VW en Audi in de jaren ’70 en ’80?

    En als je echt gelooft dat Audi zich onderscheidt van VW dan moet je toch nog maar eens goed kijken.

    Login om te reageren
  30. Citrofiel zegt

    16 augustus 2008 om 01:14

    Ah, daar hebben we onze favoriete VAG-hater Rick dos weer (oh heilige ;) , en nu stop ik). Vertel me er alles over, ik ben niet zo goed in geschiedenis waar ik me niet voor interesseer (tot nu dan), en die ik niet heb meegemaakt…

    Login om te reageren
  31. Rick dos zegt

    16 augustus 2008 om 01:20

    @Citrofiel

    “hater” is een groot woord. Criticus is beter. ;)

    Zoek de Audi 50, 80 en 90 van de jaren 70 en 80 maar eens op. Dan zul je zien dat het eigenlijk gerebadgde VW Passatjes en Golfjes waren.

    Login om te reageren
  32. Citrofiel zegt

    16 augustus 2008 om 01:25

    @ Rick dos; Je wil maar zeggen, Lexus bewandelt dezelfde weg als Audi ooit deed, dus Lexus komt er nog wel. Toch?

    Login om te reageren
  33. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 01:29

    At Rick D.

    Tuurlijk onderscheidt Audi zich van VW… Daar kan echt geen enkele discussie over ontstaan if you ask me.

    -De (toekomstige) A1 zal zeker weten meer premium zijn dan een Fox/Polo
    -Een A3 (Sportback) en een Golf (Plus) hebben misschien dezelfde DNA maar er zit meer dan genoeg onderscheid tussen beide modellen.
    -Een A4 en een Jetta/Passat kan je ook met geen mogelijkheid met elkaar -verwarren
    -De Q5 en de Tiguan zijn ook 2 heel verschillende auto´s geworden.

    En zo kan ik nog even doorgaan.

    Login om te reageren
  34. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 01:36

    Nou, wat je niet ziet…. Ik denk dat genoeg mensen nog steeds dat beeld voor ogen hebben dat je vroeger bij de Toyota dealer ook een Lexus kon kopen.

    Mensen weten weldegelijk dat Lexus een gefabriceerd luxemerk is. Mercedes- Benz en BMW hebben zich al lang en breed bewezen. Audi heeft de Premium- reputatie heel snel verworven. Maar Lexus heeft gewoon nog een hele lange weg te gaan. En ik heb er een hard hoofd in dat men binnen nu en 10 jaren echt slapeloze nachten zal krijgen van Lexus bij BMW, Merc en Audi.

    Login om te reageren
  35. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 01:37

    De laatste reactie was At Citrofiel

    Login om te reageren
  36. ballenjongen zegt

    16 augustus 2008 om 01:49

    Ik kies een auto niet op reputatie. Als ik de IS kon leasen van mijn baas, dan had ik dat direct gedaan. Puur om het feit dat het geen BMW, MB of Audi is.

    Login om te reageren
  37. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 01:58

    Kan ik in komen, ballenjongen… Snap je wel.

    Ik ben ook Frans (Peugeot 308) gaan rijden i.p.v. Duits (Golf IV) door het arrogante gedrag van VW dealers en bijbehorende prijsstellingen voor onderhoud aan hun producten.

    Ga nu slapen.. Trusten everyone.

    Gr
    Greg

    Login om te reageren
  38. Rick dos zegt

    16 augustus 2008 om 11:20

    @Citrofiel

    Inderdaad. Maar of het een nobel/bewonderenswaardig/begerend streven is om op het niveau van Audi te komen is een andere vraagstuk. ;)

    @Greg

    De auto’s die je opnoemt geven mijn punt eigenlijk al duidelijk weer. Vooral als je voorbij de licht getarnde facade van de Audi kijkt.

    En vergeet niet de A8 en Phaeton. Of de Gallardo en R8.

    Het is inteelt wat de klok slaat.

    Login om te reageren
  39. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 12:23

    @Rick D

    Nu verander je het onderwerp subtiel… Eerst zei je:

    “En als je echt gelooft dat Audi zich onderscheidt van VW dan moet je toch nog maar eens goed kijken”

    Nou, ik vind werkelijk dat er ruimschoots voldoende onderscheid tussen VW en Audi is. Ik haal nooit modellen van VW en Audi door elkaar en ik denk dat ik dan namens velen spreek. Ik vind trouwens wel dat binnen Audi, de modellen meer onderscheid moeten krijgen. Audi heeft het fenomeen “familie-gezicht” wel heel erg fanatiek toegepast binnen hun gamma.

    Vervolgens stap je over op: Het is inteelt dat de klok slaat .

    Daarin geef ik je 100% gelijk, maar ik geef VAG ook 100% gelijk om zoveel mogelijk onderdelen te delen binnen de groep. Per slot van rekening moet er gewoon geld worden verdiend. Het is pompen of verzuipen voor automerken (zie Ford en GM) dus alles waarop je kan bezuinigen zonder kwaliteit in te leveren moet je gewoon doen.

    Peugeot en Citroen delen ook van alles met elkaar. Kia en Hyundai ook. Zelfs merken delen motoren (BMW en PSA) of zelfs complete modellen (Outlader, C-Crosser en 4007) Helemaal niets mis mee.

    Login om te reageren
  40. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 12:24

    Het ging een beetje mis met het cursief citeren :lol:

    Login om te reageren
  41. Rick dos zegt

    16 augustus 2008 om 12:34

    @Greg

    Naar mijn weten verander ik het onderwerp helemaal niet noch subtiel. Daar waar ik het heb over “beter kijken”, bedoel ik, kritischer kijken, verder kijken dan je neus lang is. En dat is dus verder kijken dan alleen het uiterlijk.

    Maar dan nog vind ik ook dat als je naar een Audi kijkt dat je meer VAG-dna (en dus ook VW) ziet dan dat je kan spreken over een échte eigen identiteit. Als je dat bijv. vergelijkt met de FIAT groep dan is het verschil tussen de merken evident. De enige binnen de VAG groep die zich nog enigzins onderscheidt is SEAT.

    Er is opzich weinig verkeerd aan het delen van onderdelen. Maar als je bijna alles wat VW uitgeeft ook terug kan vinden in de Audi en de Audi verkoop je ook nog eens voor meer geld dan zit er toch ergens iets verkeerd.

    Login om te reageren
  42. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 12:45

    Ach ja… We zullen het oneens blijven i guess.

    Ik heb een paar weken terug in de nieuwe A4 gezeten. Wat een auto! Wie die auto op wat voor manier dan ook met een model van VW zou associeren is niet goed wijs.

    Ik vind dat VAG daadwerkelijk superslim de merken onafhankelijk positioneert. Skoda als no nonsense prijsvechter. Seat als sportief merk voor de gewone man. VW als veilig massaproduct voor het volk. Audi als premium merk met een design dat mijlen verder dan VW staat. De Quattro aandrijftechniek en geluidsisolatie van Audi’s zorgt ook voor afstand met VW, Seat en Skoda. Ook de betrouwbaarheidsonderzoeken laten al jaren een betere score voor Audi dan voor VW zien.

    Ik ben een Peugeot liefhebber maar VAG heeft z’n zaakjes goed op orde.

    Login om te reageren
  43. Fout zegt

    16 augustus 2008 om 13:14

    Zeker eens met Greg, Audi wordt niet voor niets geloofd voor zijn superieure afwerking en kwaliteit die toch sowieso nog een trap hoger staat dan VW en de rest van de VAG merken. Dat ze sommige motoren en onderhuidse onderdelen delen is geen zaak. Als het moet weten ze zich duidelijk te onderscheiden.
    De IS is mooi maar ik heb het niet zo voor japanners. En deze facelift maakt écht het verschil niet.

    Login om te reageren
  44. Citrofiel zegt

    16 augustus 2008 om 16:02

    @ de vlaeminck; Zie je nu waarom je RD te vriend moet houden? Anders krijg je dit soort slaapverwekkende discussies… ;)

    @ Rick dos; Lol. Nee, ik zou ook nooit Audi nastreven, maar ja… Ze zijn succesvol, dus in die zin is het aantrekkelijk voor een bedrijf om het ook te proberen.

    @ Greg; Ja, bij mij gaat het er eigenlijk ook niet in. ‘Premiummerk’ en Japans gaan wat mij betreft nog niet samen. Gewoon een gevoel…

    Login om te reageren
  45. dale zegt

    16 augustus 2008 om 17:00

    HAHAH @greg

    Ik rij tog nog steeds liever in een achterwiel aangedreven lS250 dan een 2.0tsi Voorwiel aangedreven a4
    En ik zou ook liever willen rijden in een achterwiel aangereden GS450H dan een 3.2 fsi voorwiel aangedreven a6je
    en JA ik rij ook liever in die ls 600h dan jou voorwiel aangedreven a8 HAHA
    dat is tog zo zielig kom je met je a8je met voorwiel aandrijving

    oh ja en dat grapje van overgeprijsde toyota?
    Dat slaat dus gewoon nergens op amerika is de markt al verloren aan lexus en infiniti ik kan niet wachten tot infiniti mee doet aan de wedstrijd voor mijn part is audi al uitgeschakeld met hun rotzooi.

    Login om te reageren
  46. Greg zegt

    16 augustus 2008 om 21:25

    @Dale
    Ok, dat kan. Smaken verschillen.

    Maar niet doen alsof Audi alleen maar voorwiel aangedreven limousines maakt. Audi veegt de vloer aan met Lexus als het gaat om de RS4 FSI quattro, de RS6 en de S8 5.2 FSI quattro.

    Als Lexus na 20 jaren nog steeds hopeloos achter ligt in dit werelddeel, dan vraag ik me serieus af wat Infiniti hier te zoeken heeft.

    Login om te reageren
  47. Citrofiel evil twin zegt

    16 augustus 2008 om 21:48

    @Greg;

    1/ Het kan mss kloppen van Audi met hun RS4 FSI quattro, de RS6 en de S8 5.2 FSI quattro voorwiel aangedreven limousines. Maar als het op comfort komt is Lexus niet te kloppen.

    2/De modellen van Infiniti zijn een stuk spannender gelijnd dan die van Lexus en zien er tegelijk stijlvol uit. En waarom Lexus al niet eerder doorbrak? Omdat hun modellen (vroeger) slappe Mercedes aftreksels waren. ;)
    http://www.autopartscorner.com/includes/images/Auto_Parts_Corner/Parts/Lexus_Parts.JPG

    Login om te reageren
  48. Citrofiel evil twin zegt

    16 augustus 2008 om 21:50

    Sorry maar dat stukje voorwiel aangedreven moet weg ;)

    Login om te reageren
  49. dale zegt

    17 augustus 2008 om 01:00

    @ greg

    De rs4 fsi ? ik denk dat de IS-F het hem tog wel heel moeilijk maakt
    en ik denk dat s8 fsi he tegen de hybride motor van lexus ook niet wint ! de rs6 is en blijft nog steeds geweldig mijn zijn aantal pk’s maar tot hoever wil je gaan:D en je de F-divisie van lexus is maar net begonnen dus zie wel wat er gebeurd.

    hoe dan ook audi is en blijft een auto die je op elke hoek zult zien op zijn 16 inch wieldopjes en wat de sjonnie’s tegenwoordig met een a3tje doen is ook niet om aan te zien.

    )

    Hier in de randstad zie je ze steeds meer van dit soort gevalletjes.

    Ik zat trouwens een half uurtje geleden bij mijn tante in de auto ze trijd een a4 met de 1.8 20klepper uit het jaar 2000.
    Terwijl een maat van mij zijn moeder in een is200 rijd van het jaar 2001.
    DAT IS EEN WERELD van verschil. niet alleen de prestaties maar ook het interieur. wegligging en bovenalles het uiterlijk!

    Login om te reageren
  50. Greg zegt

    17 augustus 2008 om 02:39

    @Citrofiel evil twin

    Over de luxe van Lexussen zal ik zeker niet in discussie gaan. Op dat gebied hebben ze hun zaakjes gewoon prima op orde.

    Ik gun het Infiniti wel hoor. Ik gun het Acura zelfs om hier in Europa succesvol te zijn. Daar wordt het straadbeeld alleen maar fraaier van. Maar de autokopers hier zijn heel conservatief, that’s all i’m saying.

    @Dale

    De oude RS4 die al zo lang op de markt is, doet het al beter dan de hagelnieuwe IS-F. Check deze test maar… http://www.youtube.com/watch?v=RV1HIwdkYoI&NR=1

    Moet je nagaan dat er van de nieuwe A4 nog S en RS versies moeten komen!

    Sjonnies pakken vrijwel alles wat ze pakken kunnen om te tunen. BMW’s, Audi’s, VW’s, Honda’s Peugeots enz.. Dat ze geen oude Lexussen tunen toont wellicht aan dat Sjonnies toch meer verstand van auto’s hebben dan wij denken :lol:

    En die A4 uit 2000 met de IS uit 2001 vergelijken is geen eerlijke vergelijking, vind je ook niet? Dat model A4 is in 1995 gelanceerd en die IS pas in 1999. Je zou de A4 vanaf 2001 met de IS uit 2001 moeten vergelijken. Dan heb je twee auto’s van dezelfde generatie te pakken.

    Login om te reageren
  51. dale zegt

    17 augustus 2008 om 03:46

    @Grag

    Ja hij doet het beter volgens de mening van de tester maar goed het is de eerste IS-F dus ik verwacht meer van de volgende

    Dat is waar ze verneuken alles wat ze te pakken krijgen maar ik denk dat ze net als de meeste de lexussen onderschatten. of em gewoon niet kunnen betale:P

    Dan nog ben met iemand die zo een a4 heeft gereden naar duitsland het was wel een 1.9 tdi 130pk maar hij voelde niet niet zo smooth aan als de lexus maar goed iedereen zijn mening

    Login om te reageren
  52. Deperry zegt

    29 augustus 2008 om 09:04

    Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe lexus IS 250, daarvoor heb ik alle 3 series van BMW gehad. Ik was er dik tevreden over tot ik een proefrit maakte met de IS, ik was gelijk verkocht. Ten eerste heb je een zescylinder met zestraps automaat 208 pk met flippers, navigatie systeem en een perfecte mark levinson instalatie, lederen bekleding en verder 18 inch velgen en dat voor de prijs van 47500. Als je dit alles bij de duitse merken wilt hebben zit je dik tussen de 55000 en 60000 euries. De tijd zal het leren of ik ooit de stap terug naar BMW zal maken? Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde, anders zou het saai zijn op de weg.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North