• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gespot: Porsche 911 GT2

Auteur: robbie, gepost 9 mei 2007 om 17:20 – 89 Reacties

Porsche 911 GT2

Er lijkt maar geen einde te komen aan de stroom varianten op de Porsche 911. De foto’s van de 911 Turbo cabrio zijn nog maar net onthuld of er duiken alweer spionagefoto’s op van een volgende variant, namelijk de GT2. In de wandelgangen doen de wildste geruchten de ronde over de prestaties van dit nieuwe bommetje, even wat cijfers op een rijtje.

– 1485 kilo
– 525 pk uit een twin turbo motor
– Topsnelheid 320+ km/u
– Achterwielaandrijving -25 kilo
– Keramische remmen -20 kilo
– Geen A/C -20 kilo
– Geen geluidsdemping
– 0-100 4,5 seconde
– Onthulling in Frankfurt, begin 2008 op de markt

Porsche 911 GT2

Bron: carmagazine.co.uk, inclusief meer foto’s.

Ook interessant!

  • Op welke Porsche 911 GT2 sla jij 180k stuk?
  • Gespot - RWB Porsche 911 is belachelijk breed
  • Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt
    Video: Porsche 911 met hybride technologie gesnapt
  • Durf jij? Porsche 911 (997) met 3 ton op de klok
    Durf jij? Porsche 911 (997) met 3 ton op de klok

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, gt2, Porsche, spyshot, Supercars

Vorig bericht: « Een blik in de toekomst van Aston Martin
Volgend bericht: Uitslag Daf-contest »

Lees Interacties

Reacties

  1. Henk Hetzel zegt

    9 mei 2007 om 17:21

    Ganz geil

    Login om te reageren
  2. Joris zegt

    9 mei 2007 om 17:22

    Porsche baby aauww geil :-D

    Login om te reageren
  3. Sander zegt

    9 mei 2007 om 17:23

    0-100 lijkt mij aan de hoge kant.

    Login om te reageren
  4. Silverarrow zegt

    9 mei 2007 om 17:29

    Volgens mij heeft Sander wel een punt :P , lijkt me eerder 3,5 s, wat overigens geniaal zou zijn, want dan stoot de GT2 de Carrera GT van de troon :D . Kan niet wachten tot er meer foto’s komen.

    Login om te reageren
  5. Hansie! zegt

    9 mei 2007 om 17:30

    Man 1485 Kilos!
    die super cars worden er ook niet lichter op.

    Login om te reageren
  6. Tommy zegt

    9 mei 2007 om 17:31

    moet zeker onder de 4sec naar 100 gaan. gt3 gaat naar 100 in 4.2 . en deze heeft 110pk meer plus ie weegt minder.

    Login om te reageren
  7. snuru zegt

    9 mei 2007 om 17:32

    Ding is echt masterlijk :D
    Ben geen superfan van Porsche maar de GT’s spreken me altijd aan :)

    Login om te reageren
  8. Kobey zegt

    9 mei 2007 om 17:32

    Turbo blijft toch het mooiste vind ik..

    Login om te reageren
  9. stiggie zegt

    9 mei 2007 om 17:33

    4.5 sec dat is best wel lang maar dit nieuws is al 2 weken oud hoor

    Login om te reageren
  10. Obispoil zegt

    9 mei 2007 om 17:34

    mijn favo porsche toch nog altijd. super!

    Login om te reageren
  11. Sander zegt

    9 mei 2007 om 17:35

    Leuk dat er 2 Sander’s bloggen :-)

    Login om te reageren
  12. evo zegt

    9 mei 2007 om 17:37

    Bléh, jekkie. Geef mij maar gewoon een standaard 911S of anders een GT3. Iets te veel Autostylefrutsels op geplakt…

    Login om te reageren
  13. Armada zegt

    9 mei 2007 om 17:37

    Lekker link ding, zoveel vermogen op alleen de achterwielen. Een foute beweging en je Porsche wordt een boomknuffelaar. Is het toch nog een groene auto.

    Login om te reageren
  14. Solstice zegt

    9 mei 2007 om 17:39

    @stiggie: je hebt gelijk, de ‘gewone’ turbo doet 0-100km/h al in 3,9 seconden.. Zou ’t 3,5 sec zijn? (Hoe dan ook, erg snel ;-) )

    Login om te reageren
  15. Citrofiel zegt

    9 mei 2007 om 17:39

    Geen geluidsdemping?! Dat wordt een kabaal daar binnen! Nou ja, er zullen ook wel liefhebbers van zijn… :?

    Login om te reageren
  16. Solstice zegt

    9 mei 2007 om 17:40

    Alias spuit 11.

    Oeps, weer ’s vergeten te verversen. Let maar niet op mij ;-)

    Login om te reageren
  17. Solstice zegt

    9 mei 2007 om 17:42

    @Citrofiel: Het is een Porsche he? Het geluid komt van achteren, dus je hebt ’t ergste al gehad ;-) Bovendien is een (elke) 911 een feest om naar te luisteren :-)

    Login om te reageren
  18. Rogier zegt

    9 mei 2007 om 17:42

    Op de site van carmagazine wordt vermeld dat de 4,5 seconde naar de 100 word toegechreven aan de achterwielaandrijving. Klinkt logisch, maar wel jammer

    Login om te reageren
  19. K. zegt

    9 mei 2007 om 17:43

    Geen Airco… Dat ga je wel missen vrees ik…..

    Login om te reageren
  20. Alwood zegt

    9 mei 2007 om 17:43

    :o deze wil ik ook hebbe! :P ontzettend bruut zeg! hoewel het niet meer echt veel zin heeft om deze wagen te maken (racet immers niet meer). Maar porsche heeft de Carrera GT niet meer in productie dus moet dit maar ff de snelste zijn tot er een Carrera GTR komt :)

    0-100 tijd is een beetje hoogjes… maar de ik denk dat tractie een beetje een probleem is als de awd ontbreekt. Eigenlijk zou hij de 4 sec wel moeten halen maar sneller dan een turbo zou best lastig kunnen worden.

    Login om te reageren
  21. Rogier zegt

    9 mei 2007 om 17:44

    The GT2 should hit 60mph in around 4.5seconds – that’s a little slower than the all-paw Turbo (3.9seconds) because of its rear-drive layout. But the GT2’s in-gear acceleration will leave even the unfeasibly quick Turbo for dead.

    rear-drive layout lijk mij achterwielaandrijving…

    Login om te reageren
  22. Alwood zegt

    9 mei 2007 om 17:45

    hij heeft trouwens wel een beetje te hoog ‘frutselgehalte’ vooral aan de achterkant…

    Login om te reageren
  23. karlo zegt

    9 mei 2007 om 17:47

    Ik snap dit niet goed. Meer pk dan de turbo en voor de rest ook zeer licht en toch veel trager. Moet dit zoals eerder gezegd dan niet 3,5 seconden zijn?

    Login om te reageren
  24. Johan zegt

    9 mei 2007 om 17:50

    Zeker vette wagen.
    Volgens mij klopt die 0-100 niet.

    Login om te reageren
  25. ruud zegt

    9 mei 2007 om 17:50

    maak je niet druk
    voorbij die 100 laat hij 99% van alle auto’s achter.
    anders burn je gewoon even je banden warm en dan ben je ook onder de 4 sec weg

    Login om te reageren
  26. L-M zegt

    9 mei 2007 om 17:51

    Ja 4,5 is snel maar voor een nieuwe porsche die lichter is gemaakt en 525 pk heeft vind ik het niet zo snel

    Login om te reageren
  27. John zegt

    9 mei 2007 om 17:53

    4,5 zou onnozel zijn… is trager dan 996 GT2 !!! Zeker en vast 3,5 ! Echt een monster –> OO
    ___

    Login om te reageren
  28. Franqie zegt

    9 mei 2007 om 17:57

    Iedereen die zeurt over 4,5 seconde, lees Rogier z’n post eens, dat dtaat in t stuk op die site…

    Login om te reageren
  29. luc zegt

    9 mei 2007 om 18:00

    die spoiler ziet er echt niet uit

    Login om te reageren
  30. 911sucks zegt

    9 mei 2007 om 18:01

    van o naar honderd in 4,5 sec is wel sloom een f430 is stukke sneller (4 sec) en aangezien de gt2 waarschijnlijk duurder wordt dan de turbo is de f430 ook nog goedkoper en wil je beautie en exclusivieteit dan moet je de gallardo nemen want een 911 zie je op elke hoek en zeg nou eerlijk is toch veel lelijker(totaal verouderd) dan de f430 en gallardo en die italianen hebben ook een veel mooier geluid en de f430 wordt ook door iedereen op handen en voeten gedragen dus is ook nog eens heel goed. als ik de keuze hadt wist ik het wel

    Login om te reageren
  31. tom zegt

    9 mei 2007 om 18:04

    die 0 tot 100 vind ik maar veel
    voor zo veel pk en zo weinig kg, kan dat toch veeel beter, niet?

    Login om te reageren
  32. Citrofiel zegt

    9 mei 2007 om 18:05

    *zucht*

    @ Iedereen; Lees de post van Rogier nou eens!

    Login om te reageren
  33. vroaa zegt

    9 mei 2007 om 18:07

    waarschijnlijk minder koppel ofzo, waardoor hij op lage snelheid trager is maar op hoge snelheid iedereen voorbij is (misschien ook versnellingsbakafstelling?)

    Login om te reageren
  34. RA999 zegt

    9 mei 2007 om 18:10

    @Franqie en Citrofiel
    de vorige 911 gt2 (met achterwielaandrijving, 462 pk) ging volgens mij 0,1 sec. sneller naar 100 dan de vorige 911 turbo (vierwielaandrijving, 420 pk), dus deze moet eigenlijk in minstens 3.8 sec. naar de 100, ook al heeft ie alleen achterwielaandrijving

    Login om te reageren
  35. Silverarrow zegt

    9 mei 2007 om 18:10

    Dat die 4,5 s aan de rwd zou liggen lijkt me een beetje knullig, een Mercedes SL 65 AMG heeft rwd, 1000 Nm, 612 pk en die red het binnen 4,2 s. Enige mogelijkheid zou dan zijn dat de Porsche geen electronische hulpmiddelen heeft, en alleen op mechanische grip moet vertrouwen, maar dat lijkt me sterk.

    Login om te reageren
  36. Skyline zegt

    9 mei 2007 om 18:22

    Huh 0-100 4.5 sec dat is wel erg langzaam ik snap wel dat het alleen achterwielaandrijving is maar zelfs de oude GT2 deed van 0-100 in ongeveer 4.1 sec

    Login om te reageren
  37. Bas zegt

    9 mei 2007 om 18:33

    Hoe vaak moet er gezegt worden dat 4.5 sec. raar/traag of onlogisch is. Misschien is het een foutje, Rogier zijn antwoord is ook niet geheel onnozel. volgende week zal er vast meer info zijn en is iedereen weer blij!
    O.T. Een Porsche turbie alleen dan nog meer hardcore: ALTIJD GOED!! :D

    Login om te reageren
  38. Ben zegt

    9 mei 2007 om 18:36

    0-100 tijd pff van britse site … twas te denken

    Login om te reageren
  39. marc zegt

    9 mei 2007 om 18:39

    Geen airco ?

    Dat gaat zweten worden..

    Login om te reageren
  40. TimMR2 zegt

    9 mei 2007 om 18:42

    vanuit stilstand accelereren is ook niet zo heel erg belangrijk, ’t is leuk om over op te scheppen in de kroegen enzo, tussensprints zijn veel belangrijker en als hij de 911 turbo ruim achter zicht laat (die al in ongeveer 1 sec van 50/60 naar ongeveer 100 gaat) is dat aardig indrukwekkend :D

    en hij ziet er natuurlijk erg gaaf uit :D

    Login om te reageren
  41. Bram zegt

    9 mei 2007 om 18:45

    fantastische bak, inderdaad de acceleratie is wat aan de hoge kant, het enige wat een beetje tegenvalt is die gigantische vleugel

    Login om te reageren
  42. db zegt

    9 mei 2007 om 18:51

    ik denk eerder dat het een beetje onder de 4.5seconden zit want hij moet toch beter zijn dan de 996 hoop ik, en de GT3 is toch ook achterwielaangedreven en doet er 4.3 seconden , maar die zal wss dan minder tractieproblemen hebben doordat hij ‘maar’ 415PK heeft

    Login om te reageren
  43. Cliff zegt

    9 mei 2007 om 18:53

    Denk 0-100 in 3.9 sec. Als je nagaat dat een m5 ongeveer evenveel vermogen heeft en veel meer weg en minder gestroomlijnd is en van 0-100 in 4.7 sec. gaat moet deze dat makkelijk redden.

    Login om te reageren
  44. Cliff zegt

    9 mei 2007 om 18:54

    weg = weegt. sorry

    Login om te reageren
  45. RRPhantom zegt

    9 mei 2007 om 18:56

    – Geen geluidsdemping
    HIAAAAAA
    OKEY I’m gonna like it ver very much!
    Dit is echt tan2 vet!!!!!

    Login om te reageren
  46. sebastiaan zegt

    9 mei 2007 om 19:01

    Deze auto is…. gewoon volmaakt! Prachtig gewoon!

    Login om te reageren
  47. 911 zegt

    9 mei 2007 om 19:22

    0-100 is tuurlijk 3,5 sec
    dit zou heel onrealistisch helemaal kijkende naar andere porsche modellen als bijv. de turbo

    Login om te reageren
  48. jasper zegt

    9 mei 2007 om 19:37

    die is egt bruut

    Login om te reageren
  49. Rogier zegt

    9 mei 2007 om 19:41

    De 4,5 seconde lijkt mij ook niet heel erg snel, maargoed… carmagazine heeft wel een punt met de rwd. En ook al doet ie er 4,5 seconde over om op de 100 te komen, neemt dat dit niet weg: HEBBE HEBBE HEBBE!!! :D

    Login om te reageren
  50. Lampredi zegt

    9 mei 2007 om 19:42

    Jeeezus, wat loopt iedereen te zeiken ver die 100 km acceleratie. Wees nou eens blij dat Porsche deze auto niet heeft afgestemd op mooie cijfertjes voor de statistieken, maar op echt heeeel erg hard gaan in de praktijk. Je wint toch geen races met heel hard van 0 naar 100 optrekken? Hoe hard denk je dat dit uit een bocht accelereert? En hoe goed denk je dat dit remt met minder gewicht? Dit is niet voor stoplichthelden!

    Login om te reageren
  51. Rick dos zegt

    9 mei 2007 om 19:57

    Geeeeeetverdemme!

    Teveel gaten, kieren en gleuven. Nu kun je in sonmmige gevallen niet genoeg gleuven hebben ( Hey wink wink! Hebben we hem door?! ;) ;) ) , maar niet op een auto!

    ik blijf erbij, geef mij maar Amsterdam! lalalala…..oh sorry, ik bedoel geef mij maar een GT3!

    Login om te reageren
  52. MurcieBoy zegt

    9 mei 2007 om 19:59

    1485 kilo kan dat niet lichter? verder wel een vette bak en dat voor een porsche :P

    Login om te reageren
  53. CSL zegt

    9 mei 2007 om 20:00

    De standaard 911 Turbo doet er al 3.9sec over om nar de 100 te gaan.
    Ik denk dat deze met 100kg minder en 45pk meer nog steeds zo’n 3.9sec nodig heeft om naar 100 te gaan. Omdat de standaard turbo, 4×4 heeft en dat is dus juist een voordeel met zoveel vermogen.

    Login om te reageren
  54. Brecht zegt

    9 mei 2007 om 20:06

    Van de troon worden afgegooi denk ik niet.
    320km/h ==> gt2 330km/h==> carrera gt.
    En dat zal zu mss eventjes blijven.
    Ook het vermogen is nog altijd hoger dan die van de gt2.
    Koop wel een turbo met tiptronic 0-100==> 3,7 sec das gelijk dan de carrera gt en hij is minstens de helft van de prijs goedkoper ;)

    Login om te reageren
  55. vroaa zegt

    9 mei 2007 om 20:08

    Spied: 2008 Porsche 911 GT2 – Car News
    Porsche’s 911-flagship GT2 is spotted lapping the Nürburgring.
    BY JARED GALL, PHOTOGRAPHY BY HANS G.LEHMANN/HIDDEN IMAGE
    October 2006

    Of all the variations of the current 911—Carrera, Carrera S, Carrera 4, Carrera 4S, Cabriolet, Targa, GT3, and Turbo—nothing quickens the pulse and spins the tires so readily as the GT2, the upcoming version of which is seen here. To create the GT2, Porsche starts with a 911 Turbo, adds power, reduces weight, and removes the all-wheel drive, creating a much more demanding vehicle to quiet all those complaints that the 911 Turbo is just a soulless high-speed appliance.

    The previous-generation GT2 boosted engine output 51 horsepower and 52 lb-ft over the Turbo, so expect this new car to boast around 525 horsepower and 540 lb-ft of torque. Without the traction benefit of all-wheel drive, the GT2 will probably have a difficult time besting the Turbo’s 3.4 second 0-to-60-mph blast, but with the extra power and a weight reduction of about 220 pounds from shedding the all-wheel drive, all of the 911 Turbo’s higher acceleration benchmarks—including the 185-mph top speed—will be packing their bags and heading for second place.

    The GT2 is differentiated from the tamer Turbo by its slightly tweaked rear fascia, different wheels, massive fixed spoiler, and the awkwardly grinning cooling vent at the leading edge of the hood.

    Login om te reageren
  56. Nick zegt

    9 mei 2007 om 20:12

    @Alwood:
    Carrera GTR zal niet meer komen, dat word de Porsche GT1. ;)

    En ja, het zou wat fijner zijn als je wel vierwielaandrijving had, en een epoxyhars carosserie.

    Misschien is hij dan wel rond de 1000 kg.

    Login om te reageren
  57. Cars zegt

    9 mei 2007 om 20:35

    Machtige wagen, met dik achterwerk. Interresante cijfers ook , maar waarom geen geluidsdemping :| :D

    Login om te reageren
  58. jan zegt

    9 mei 2007 om 20:40

    vind het lelijk! en nooit écht begrepen waarom ze dit model uitbrengen. Welke idioot wil er stikken in zn auto voor 0,01 sec sneller naar 100… (alsof de turbo nog niet snel genoeg is met z’n 3.7sec)

    Login om te reageren
  59. zapp zegt

    9 mei 2007 om 21:12

    @jan, de GT2 is een heel ander soort auto dan de turbo. De turbo is meer een gt en de GT2 meer een hardcore circuit auto.

    Login om te reageren
  60. M@RS zegt

    9 mei 2007 om 21:21

    Lekker belangrijk, die 4.5sec.. Hoe vaak gebruik je dat in een land als Nederland?????

    Login om te reageren
  61. M@RS zegt

    9 mei 2007 om 21:24

    B.T.W. Porsche blijft langer heel dan een Ferrari Of Lambo….
    Het is per slot van rekening 1 van de betrouwbaarste auto’s van de wereld..

    Login om te reageren
  62. Untouchable zegt

    9 mei 2007 om 21:56

    ganz gay!!!

    Login om te reageren
  63. Kachel 2.8q zegt

    9 mei 2007 om 22:21

    *Ontkurkt champagne* *Champagne in het rond spuitend* YES! Eindelijk was ik een keer eerder dan jullie met foto’s! Het heeft een jaar geduurd, maar dan heb je ook wat!

    Login om te reageren
  64. Untouchable zegt

    9 mei 2007 om 22:31

    @ Kachel 2.8g

    ***Het zal eerste en de laatste keer zijn denk ik*** haha
    en doe rustigaan morgen moet je werken :D

    Login om te reageren
  65. Kachel 2.8q zegt

    9 mei 2007 om 22:34

    @Untouchable
    Niks rustig aan! Het is feest op de redactie vanavond. Dat wil dus zeggen, ik heb een feestje in mijn eentje. Morgen heb ik vrij, dus Autoblogmedewerkers geen paniek, morgen zal ik niet ALWEER eerder zijn met nieuws dan jullie!

    Login om te reageren
  66. Untouchable zegt

    9 mei 2007 om 22:38

    autovandaag.nl ???????????????????????????? nooit van gehoord

    Login om te reageren
  67. Kachel 2.8q zegt

    9 mei 2007 om 22:41

    @Untouchable
    Dat geeft niet. Toevallig op de AutoRAI geweest? Ik had een knal oranje Shelby GT500 op de stand staan.

    Login om te reageren
  68. Kachel 2.8q zegt

    9 mei 2007 om 22:45

    -edit: de foto’s werkten niet-

    Login om te reageren
  69. autoblogger zegt

    9 mei 2007 om 22:48

    @Kachel 2.8q: gefeliciteerd ;) tja, we worden lui hierzo ;)
    anyway, het waren wellicht dezelfde foto’s maar deze info via carmagazine is vrij nieuw volgens mij… of het klopt zal de tijd uitwijzen…

    Login om te reageren
  70. Kachel 2.8q zegt

    9 mei 2007 om 22:52

    @autoblogger
    Dank je voor het compliment! Ik heb ze op 3 april geplaatst op de site en het zijn inderdaad exact dezelfde foto’s. Hmm, misschien stom dat ik er geen watermerk in geplakt heb. (Weer wat geleerd.)

    Login om te reageren
  71. lexus zegt

    10 mei 2007 om 08:45

    de turbo is altijd al sneller geweest dan de GT2. Dus doe mij de Turbo maar:D

    Login om te reageren
  72. Joris zegt

    10 mei 2007 om 09:33

    boeit mij niks dat de turbo altijd sneller is geweest volgens veel autobladen vinden de turbo zo emotie loos als kalk

    dan liever een gt3 of rs en al helemaal de gt2

    Login om te reageren
  73. chrizzzie zegt

    10 mei 2007 om 10:01

    “In line with CEO Wiedeking´s statement at the AGM, demand for the top of the range 911 models (GT3 and Turbo) continues to be very strong”

    Ik denk dat ze bij Porsche de dolartekens al in hun ogen hebben staan bij de gedachte van de lancering van de GT2.

    Login om te reageren
  74. Robbet zegt

    10 mei 2007 om 10:44

    altijd mooi :D

    Login om te reageren
  75. Lebastille zegt

    10 mei 2007 om 11:04

    Van 0-100 km/h in 4,5 sec. valt idd wel mee. Porsche is goed bezig m.b.t. de vermogens die ze uit de hun motoren haalt. Helaas plaatsen ze steeds meer lelijke roosters op de auto. Natuurlijk zijn die noodzakelijk voor koel- en motorlucht maar het maakt de auto er niet mooier op. Porsche is daar mee begonnen met de 997 turbo en helaas is de GT2 hetzelfde laken een pak.

    Login om te reageren
  76. robbie zegt

    10 mei 2007 om 12:29

    De foto’s van Kachel: http://www.autojunk.nl/pix/view/130791

    Login om te reageren
  77. AlwinH zegt

    10 mei 2007 om 19:24

    @Lebastille:
    Over welke roosters heb je het?

    Login om te reageren
  78. Lebastille zegt

    10 mei 2007 om 19:53

    @ Alwin, de roosters (of sleuven zoals sommigen ze noemen) op de achterspatborden en ook in de achterbumper. In het 996 model waren deze nog naadloos in de carrosserie verwerkt, nu lijkt het alsof ze erop ‘geplakt’ zijn. Dit door de naden tussen de carrosserie en het rooster. Alsof je nadat je de auto hebt gekocht naar een tuner gaat en er nieuwe delen op laat zetten. Erg jammer en erg lelijk.

    Login om te reageren
  79. AlwinH zegt

    11 mei 2007 om 10:23

    Die rooster vind ik hier inderdaad niet zo fraai, maar op de standaard 997 Turbo vind ik ze wel mooi. Ze zijn daar ook niet zo heel veel anders dan op de 996 Turbo.

    Login om te reageren
  80. niels zegt

    13 mei 2007 om 11:46

    deze auto is mooie dan die italiaanse auto’s dit merk heeft meer sex in hun vorm.
    het is een gave auto het mooiste auto merk op de wereld

    Login om te reageren
  81. Mautje ABN zegt

    13 mei 2007 om 14:35

    hij is wel mooi misschien ga ik hem wel aan mijn ouders vragen
    wat vinden jullie zal ik de GT2 vragen of de Turbo cabrio ?

    Login om te reageren
  82. porscheholic zegt

    13 mei 2007 om 18:05

    volgens de fabriek komt hij in december bij de nederlandse dealers te staan, 2007 nog! en cker dat hij sneller is als 4.5!!

    Login om te reageren
  83. wouter zegt

    13 mei 2007 om 19:55

    ik vind 4,5 sec naar de 110 best wel snel als je kijkt naar nieuwste ferrari(enzo) daar zit 660 pk onder en die doet er 3,8 sec over….

    Login om te reageren
  84. Mr. Rich zegt

    13 mei 2007 om 21:48

    Ik zet m’n geld toch op een 0-100 in 3.6 / 3.7 sec. Kan niet anders aangezien de turbo alleen al 3.7 / 3.7 sec. erover doet. De top zal wel 320 a 325 km/h worden. Dan overtreffen ze net de corvette namelijk en gaan lekker over de streep van de F430. 525pk weet ik niet of ik dat moet geloven ik denk zelf dat het wel 550pk zal worden. =)

    Login om te reageren
  85. Mr. Rich zegt

    13 mei 2007 om 21:48

    moest trouwens 3.7 / 3.9 zijn bij de 0-100 sprint van de Turbo

    Login om te reageren
  86. AlwinH zegt

    15 mei 2007 om 09:45

    Volgens mij klopt die 0-100 in 4.5 sec gewoon.
    De gewone Turbo doet het inderdaad sneller, maar die heeft vier-wielaandrijving. Dat scheelt nogal. Dik 500pk is best leuk maar als je dat niet kwijt kan naar het asfalt schiet het nog niet op.

    Login om te reageren
  87. Porsche Fan zegt

    16 mei 2007 om 11:40

    De GT2 doet never nooit
    de 0/100 in 4,5 sec
    dat zou dus slomer zijn dan een Turbo GT3 en GT3RS

    Ik reken op een 0/100 3,5 3,6
    EN dat is gewoon in de buurt van een SLR enzovoort :D

    Login om te reageren
  88. CLK 63 AMG Black Series zegt

    16 mei 2007 om 16:37

    mwoah de achterbumper vindt ik iets te. voor de rest is ie eigenlijk wel mooi

    Login om te reageren
  89. lennart zegt

    21 mei 2007 om 12:34

    porsche blijft mooi vooral deze 911 :p

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North