• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Getunede Veyron gaat snelheidsrecord terugpakken

Auteur: sir_smokalot, gepost 1 april 2008 om 12:37 – 101 Reacties

Bugatti Veyron by JUN
Een tijdje geleden heeft SSC met de Ultimate Aero TT het wereldsnelheidsrecord voor productieauto’s van de Bugatti Veyron afgesnoept. De oude topsnelheid van 407 km/u werd licht overtroffen, de SSC zette 411 km/u op de klok. Dat dit het eerzuchtige Bugatti niet lekker zit blijkt door de aankondiging het record terug te willen pakken. Dit zal worden gedaan met de eerste particuliere getunede Veyron.

De Veyron die gebruikt gaat worden is eigendom van de steenrijke Arabier Nasser Bin Khaled. Om de toch al niet lullige 1001 pk verder op te krikken werd de hulp ingeroepen van tuner JUN. Dit bedrijf heeft een reputatie hoog te houden. Al lang geleden haalden de tuners meer dan 1000 pk uit een R33 Skyline.

Door de turbodruk van de Quad-turbo W16 te verhogen en gebruik te maken van geflowde cilinderkoppen en aerodynamische aanpassingen bereikt deze JUN-Veyron een gemeten vermogen van 1413 pk!

Er is de laatste week al uitvoerig getest op de zoutvlaktes van Bonneville, en op 7 april zal de coureur Andy Green een officiële poging doen het snelheidsrecord terug te pakken. De engineers zijn vol vertrouwen de 411 km/u te verpulveren. Wij houden jullie op de hoogte!

Met dank aan bespokeventures voor de afbeelding.

Ook interessant!

  • Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
    Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
  • Bugatti komt met programma voor onderhoudsbeurt
  • eerste Bugatti met okazielabel
    Eerste Bugatti met Okazielabel is klaar!
  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's

Nieuwste artikelen

  • Video: In het donker over een doorgetrokken streep inhalen
  • Tanken over de grens gaat in 2026 nóg meer lonen, maar wel alleen in dit land
  • Overleden Call of Duty-oprichter laat prachtige autocollectie achter
  • Video: Tesla-influencer laat zien hoe Full Self-Driving zorgt voor spookrijden en crash
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, record, tuning, veyron

Vorig bericht: « Compilatie Ferrari Relay 60
Volgend bericht: Opnieuw opstootje rond Verstappen »

Lees Interacties

Reacties

  1. Bruno zegt

    1 april 2008 om 12:38

    1 april! :p

    Login om te reageren
  2. dekster zegt

    1 april 2008 om 12:38

    Ah, dat is em

    Login om te reageren
  3. sonny zegt

    1 april 2008 om 12:42

    en hoe snel zou dat machientje wel ni gaan ??ö
    hopelijk breken ze het record dan !!

    Login om te reageren
  4. pps zegt

    1 april 2008 om 12:43

    goh. wat voor datum was het vandaag ook alweer….

    Login om te reageren
  5. wouterd zegt

    1 april 2008 om 12:43

    1 april zeker:P

    Login om te reageren
  6. babbaloerie zegt

    1 april 2008 om 12:44

    412 pk extra om 4 km/h sneller te kunnen…

    Login om te reageren
  7. wotevajjjj zegt

    1 april 2008 om 12:44

    awsome !!! ziet er niet uit :p
    maarja top secret heeft al eens een supra 415 laten rijden dus moeilijk is het niet

    Login om te reageren
  8. Supereah zegt

    1 april 2008 om 12:44

    Goh, een GETUNEDE Bugatti gaat het wereldrecord voor PRODUCTIEauto’s terug pakken? Welke dag is het vandaag?

    Login om te reageren
  9. Jonas zegt

    1 april 2008 om 12:50

    Ik ruik een hoax, op de originele afbeelding staat: “objectif 500kmph”

    Login om te reageren
  10. Elkay zegt

    1 april 2008 om 12:51

    John Rhodes Cobb
    Born 2 December 1899, Esher, Surrey
    Died 29 September 1952 (aged 52) Loch Ness
    Cause of death crash during water speed record attempt

    Login om te reageren
  11. DD$ zegt

    1 april 2008 om 12:51

    @Supereah, denk je dat de SSC Ultimate Aero TT GEEN getunede auto is dan?? Als k jou was zou ik wat verder kijken dat je neus lang is.. voordat je zo’n comment plaatst.

    Login om te reageren
  12. dekster zegt

    1 april 2008 om 12:51

    Ik moet toch wel zeggen dat het geen moeilijke was vandejaar, vorig jaar was ze meer geslaagd ;)

    Login om te reageren
  13. Apache zegt

    1 april 2008 om 12:53

    1 April!!!!! :D :D :D

    Login om te reageren
  14. StormRAM zegt

    1 april 2008 om 12:54

    1 april-grap! Zal ik eens zeggen waarom? Iets met contracten van Bugatti en de koper van de Veyron enzo :P

    Login om te reageren
  15. yissels.com zegt

    1 april 2008 om 12:55

    LOL :P http://www.bespokeventures.com/blog/?p=460

    Login om te reageren
  16. Powerslide zegt

    1 april 2008 om 13:02

    Het zal lastig worden voor John Cobbs om zo hard te gaan aangezien hij al een poosje overleden is.
    Altijd leuk zo 1 april

    Login om te reageren
  17. knowitall zegt

    1 april 2008 om 13:02

    tuurlijk gaan ze bij JUN nog ff de koppen flowen, dat hebben ze bij EB zelf natuurlijk nog niet gedaan.

    Login om te reageren
  18. Jonas zegt

    1 april 2008 om 13:04

    Zet de link naar een wiki-pagina met overlijdings-datum er dan niet bij hé :D

    Login om te reageren
  19. Chrizzzie zegt

    1 april 2008 om 13:07

    Is dit nu de 1 April blog? hmmmm had toch wat beters verwacht

    Login om te reageren
  20. Vincegail zegt

    1 april 2008 om 13:07

    Met 1001 paardjes heeft een Bugatti al zwaar moeite met de koeling, dus wat doen we met 1413 paardjes als we in de woestijn rijden? Juist, het “hoefijzer” dichtplakken! Goed bezig! April fools!

    Login om te reageren
  21. Brammeh zegt

    1 april 2008 om 13:08

    Desalniettemin een leuke opknapbeurt voor de Veyron :D

    Wie had er tijd over in Photoshop?

    Login om te reageren
  22. D. B? zegt

    1 april 2008 om 13:09

    humor die mensen bij Bugatti met dr opgevoerde “golfje” (golf ipv veyron)

    Ik lees dat die coureur ook al dood is?
    Maar 1000pk uit een w16 met 14 liter en 4 turbo’s vind ik niet veel hoor.
    De cadillac sixteen had een V16 met 14 liter en die was atmosferisch dus geen turbo’s of compressor’s maar wel 1000pk.
    Mja… En die barabus?

    Login om te reageren
  23. Vincegail zegt

    1 april 2008 om 13:10

    Zie Powerslide en Jonas:
    de coureur is al jaren dood…. Als er nu nog Price Cobb had gestaan…

    Login om te reageren
  24. Lenn Mariën zegt

    1 april 2008 om 13:10

    Je ziet toch dat het een photoshop is….

    Login om te reageren
  25. Volvo_440_turbo zegt

    1 april 2008 om 13:13

    Zo heb ik ooit eens een moppenboek voor een hollandse vriendin gekocht…

    Login om te reageren
  26. Rick dos zegt

    1 april 2008 om 13:16

    Ik weet niet waarom iedereen hier stoer roept dat dit een 1 april grap is.

    Je ziet toch duidelijk op de foto dat ze dit ding aan het testen zijn. En die reclame zit er zeker voor de gein op?

    Login om te reageren
  27. Heyhuub zegt

    1 april 2008 om 13:19

    @Rick Dos

    Ik weet dat ze met Photoshop tegenwoordig mooie dingen kunnen maken, maar zelfs een scheel iemand moet toch kunnen zien dat dit toch echt een photoshop is.

    Login om te reageren
  28. JH zegt

    1 april 2008 om 13:20

    Rick Dos: http://www.bespokeventures.com/blog/?p=460
    “Lately I’ve made a couple of friends in France who both have some INCREDIBLE photoshop skills. Cedric and Charlie are these two masters at the craft. Cedric has helped me with a concept car we’re looking at producing and I’ll feature some of his art later on. For now I’ll leave you with this incredible rendering of what a JUN Bugatti Veyron would look like. Great work Charlie!”

    Login om te reageren
  29. suprageex zegt

    1 april 2008 om 13:21

    OMG, KILL IT!!! wat hebben ze deze mooie wagen aangedaan!

    Dit is voor mij geen productiewagen meer!!

    @wotevajjjj: vanwaar heb je die info? :D zou het graag eens weten (kgeloof je wel hoor, want Supra’s rulen!! ;) )

    Login om te reageren
  30. Adriaan zegt

    1 april 2008 om 13:21

    duidelijk 1 april… mr wel een goeie!!

    echter zal bugatti dit nooit toelaten, en naar hun ideeen hebben ze nog steeds het record.. het is namelijk een productiewagen, en de scc niet…

    Login om te reageren
  31. Rick dos zegt

    1 april 2008 om 13:22

    @Heyhuub en JH

    1 April, Bugatti Veyron in jullie….

    Hihihihihi is het me vandaag toch gelukt! :lol:

    Login om te reageren
  32. smoke zegt

    1 april 2008 om 13:25

    @boven

    Was inderdaad wel een give-away, die coureur. Heb m nu stiekem veranderd, eens kijken of dat helpt…

    Login om te reageren
  33. Racer X zegt

    1 april 2008 om 13:42

    Andy Green is van oorsprong een gevechtspiloot die noppes met auto’s met verbrandingsmotoren te maken heeft. Hij werd puur uitgekozen vanwege zijn ervaring met straalmotoren en de sneleheden die met jetcars gehaald worden.

    Als je het geloofwaardiger wil maken zet je er gewoon de naam neer van een beroemde (test)coureur.

    Login om te reageren
  34. Vincegail zegt

    1 april 2008 om 13:50

    @Sir Smokalot:
    Andy Green rijdt toch alleen met vliegtuigen op wielen of diesels?

    Login om te reageren
  35. Tombnolz zegt

    1 april 2008 om 13:54

    Hopelijk kan je me op een andere manier foppen vandaag :)

    Login om te reageren
  36. gerardo zegt

    1 april 2008 om 13:56

    foei foei, meer dan 400 pk extra en dan…. enkele kilometers sneller… wouwwww

    Login om te reageren
  37. smeck zegt

    1 april 2008 om 13:57

    JUN!!!

    Login om te reageren
  38. ikke zegt

    1 april 2008 om 14:05

    -edit: zucht-

    Login om te reageren
  39. StormRAM zegt

    1 april 2008 om 14:07

    @ Sir Smokalot: Ik hoop dat jullie vandaag met nog iets beters komen :lol:

    Login om te reageren
  40. VeyronLover zegt

    1 april 2008 om 14:10

    Gelukkig is dat een photoshop! Maar best wel mooi gemaakt! :-)

    Login om te reageren
  41. VeyronLover zegt

    1 april 2008 om 14:12

    Als je het niet geloofd, kijk naar de slagschaduw, je ziet er een schaduw van een spiegel, die er niet eens is! Of naar die twee verticale vleugeltjes, de schaduw gaat er naar links, terwijl het licht langs achter komt…

    Login om te reageren
  42. GeoBem007 zegt

    1 april 2008 om 14:15

    Ik vind het anders een mooie shop, als’k een Veyron had zou’k wel vragen om een paar van die dingen voor me te laten maken ;)

    Login om te reageren
  43. bakkerst zegt

    1 april 2008 om 14:16

    @ D. B?

    ik voel me toch geroepen even te reageren,
    de cadilac 16 (concept!!) heeft inderdaad óók 16 cilinders en 1000(+) pk.
    net als de veyron, maar daar houd de vergelijking wel ongeveer op,
    bij bij de cadilac liggen de cilinders in een V-formatie (V16) en hebben ze inderdaad het formaat van een kleine colafles voor een totaal van 14 liter.

    bij de bugatti liggen de cilinders echter in een W-formatie (W16) en is de cilinder inhoud bijna de helft kleiner, 8,0 liter…

    dus geen 14, de prestatie van cadilac is ook knap, maar hun strategie van “bigger is better” vind ik niet wat. ik vind het een stuk knapper om door hoogstaande techniek 1000 pk op te bouwen dan door (lomp) geweld en formaat..

    Login om te reageren
  44. Sjoerd zegt

    1 april 2008 om 14:19

    tering die lijkt op de gumpert apollo :)

    Login om te reageren
  45. Johannes zegt

    1 april 2008 om 14:20

    sinds wanneer hebben aerodynamische aanpassingen invloed op het vermogen? :)

    Login om te reageren
  46. hubert zegt

    1 april 2008 om 14:20

    En dan heb je nog echt sukkels die de slag-schaduwen?!?! van het plaatje gaan analyseren en roepen dat het niet echt is…
    Nou en!

    Dit is gewoon een leuke vingeroefening van hoe een opgevoerde Veyron er uit zou kunnen zien.

    En de gemiddelde arabier is echt niet onder de indruk van een contract wat zegt dat hij z’n auto niet mag aanpassen.

    Verder : Goed gedaan

    Login om te reageren
  47. VeyronLover zegt

    1 april 2008 om 14:28

    @hubert:

    Ik wil gewoon aantonen dat het niet écht is hé :-)
    Ik vindt het knap gemaakt enzovoort maar sommige mensen geloven dat dit echt is. En die zijn er dus ingetrapt en nu worden ze met de neus op de feiten gedrukt dat het ‘maar’ een Photoshop is.
    Mijn complimenten trouwens aan die Fransmannen die het gemaakt hebben want ik geloofde in het begin ook dat het echt was :-D

    Login om te reageren
  48. Tom# zegt

    1 april 2008 om 14:34

    dit is 100% zeker een Photoshoppertje. Kijk naar de belichting van de wolken en de schaduw :) (en het staat er ook bij )

    Toch leuk als ze het wel zouden proberen, kijken wat de Bugatti in huis heeft.

    Login om te reageren
  49. FiXeR zegt

    1 april 2008 om 14:38

    Maarrrrr, hooggeeerd publiek. Er is al een 1200PK veyron!

    Kijkt u maar eens hierzo: http://jalopnik.com/cars/booyah-bugatti/the-bugatti-veyron-pegaso-edition-for-when-owning-a-bugatti-is-not-quite-exclusive-enough-285512.php

    Login om te reageren
  50. smoke zegt

    1 april 2008 om 14:41

    @FiXer

    Niet om aan borstklopperij te doen (wat zeg ik: natuurlijk wel om aan borstklopperij te doen!), maar kijk eens naar de bron van dat Jalopnik-artikel :)

    Login om te reageren
  51. bobbejaan zegt

    1 april 2008 om 14:43

    naja ik ben gewoon voor…

    laten ze dat ding maar maken en het record pakkken

    Login om te reageren
  52. vla zegt

    1 april 2008 om 14:55

    HOLY SHIT die is lekker!
    Oef, blij dat dat eruit is… Walls?

    Login om te reageren
  53. Thompson zegt

    1 april 2008 om 14:55

    zal wel een grap zijn. Maar niet grappig genoeg want ik neem aan dat het echt mogelijk is, en dat het ook nog gaat gebeuren binnenkort, maar dan vanuit Bentley zelf.

    Login om te reageren
  54. RenJie zegt

    1 april 2008 om 14:56

    lijkt mij gewoon een photoshop.. ik neem aan dat ze die grote vleugel niet erop gaan zetten, als ze het record proberen te verbetren ;)

    Login om te reageren
  55. FiXeR zegt

    1 april 2008 om 14:59

    @ Sir Smokalot:

    Haha, was me nog niet opgevallen!

    http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/31/bugatti-veyron-pegaso-edition

    Hier dan de link naar het echte artikel!

    Login om te reageren
  56. autoblogger zegt

    1 april 2008 om 15:03

    @FiXeR: voortaan even opletten he, al het nieuws vind je gewoon hier ;)

    Login om te reageren
  57. FiXeR zegt

    1 april 2008 om 15:04

    Of je neemt gewoon de eerste link van google :P.

    Login om te reageren
  58. Sven zegt

    1 april 2008 om 15:22

    @ babbaloerie,

    Boven de 400km/u heb je 100pk nodig voor een paar km extra, want op die snelheden verdubbelt je weerstand niet, maar die neemt per kwadraat toe. Dus opzich heel erg logisch.

    Login om te reageren
  59. adriaan zegt

    1 april 2008 om 15:25

    1001april grap dit

    Login om te reageren
  60. vla zegt

    1 april 2008 om 15:30

    Over op de hoogte houden gesproken, wat is er nu gebeurd met die Jap in zijn V12 Biturbo Supra die naar Nardo ging? Jullie gingen ons toch op de hoogte houden?

    Login om te reageren
  61. smoke zegt

    1 april 2008 om 15:32

    @ de vlaeminck

    Die is nog onderweg.

    Login om te reageren
  62. vla zegt

    1 april 2008 om 15:34

    @ Sir Smokalot

    Serieus?!

    Login om te reageren
  63. vla zegt

    1 april 2008 om 15:39

    @ Sven
    Als ik het goed heb dan kwadrateert de weerstand als je van vb 412 naar 413 gaat?

    Login om te reageren
  64. Supereah zegt

    1 april 2008 om 15:50

    @ DD$

    Als jij nou eens wat verder zou kijken dan je neus lang is. De Ultima is niet een getuned model, maar is zo te bestellen. In de tekst van dit bericht staat duidelijk dat ze het met een getunede Veyron gaan proberen. Dus de volgende keer wat kalmer met je commentaar.

    Login om te reageren
  65. Schep zegt

    1 april 2008 om 15:50

    Hij ‘doet’ 450 km/h, als we de politie in Utrecht mogen geloven

    Stomme 1 april grappen…..

    Login om te reageren
  66. Mardec zegt

    1 april 2008 om 15:58

    Ah?! Ahhh…. ik haat 1 april grappen, ik was al helemaal warm xD

    Login om te reageren
  67. Sven zegt

    1 april 2008 om 16:34

    @ de vlaeminck

    Dat is toch niet serieus he ?

    Login om te reageren
  68. vla zegt

    1 april 2008 om 16:38

    @ Sven
    Ik kan maar lezen wat jij schrijft, ik geloof het zelf ook niet, maar wanneer kwadrateert de snelheid dan?

    Login om te reageren
  69. michiel zegt

    1 april 2008 om 16:50

    dit is nog een klein beestje met 1400 pk maar dan voor de dragstrip

    een van de snellere dragtijden trouwens

    http://www.youtube.com/watch?v=1FBS3_UK11M&feature=related

    Login om te reageren
  70. rikkon zegt

    1 april 2008 om 17:00

    @vla: Luchtweerstand neemt toe met het kwadraat van de snelheid. Twee x gang kost 4 maal vermogen. 100 km/h kost 2x zoveel power als 71 km/h, en 4x zoveel als bij 50 km/h.

    Login om te reageren
  71. Juppe zegt

    1 april 2008 om 17:17

    @Rikkon,
    Luchtweerstand (kracht) neemt idd toe met het kwadraat van de snelheid. Dat betekent dat het vermogen met de 3e macht toeneemt.

    (411/409)^3 * 1001pk = 1031 pk.

    Login om te reageren
  72. Mardec zegt

    1 april 2008 om 17:23

    mensen, er is geen rechtlijnig verband tussen snelheid en hp…

    Maar het is inderdaad waar dat de luchtweerstand kwadratisch toeneemt.

    Login om te reageren
  73. CSL zegt

    1 april 2008 om 17:31

    Wereld record breken met zo’n achtervleugel. Ik dacht het niet ;)

    Login om te reageren
  74. michiel zegt

    1 april 2008 om 17:39

    de meest aerodynamische vorm is die van een waterdruppel die naar beneden valt heb ik horen zegggen klopt dit?
    stel dat dit klopt waarom bestaat er dan nog zo geen auto in die vorm?

    Login om te reageren
  75. vla zegt

    1 april 2008 om 17:47

    @ michiel
    Bij hogere snelheden is een andere vorm beter, nl die van een middenmotor als ik me niet vergis… Jeweetwel, zo R8, Pagani, Koenigsegg, Enzo, Veyron-achtig… De snuit bijna even lang als de achterkant en daartussenin natuurlijk de cabine.

    @ rikkon
    Hmm ik denk dat ik het snap… Dank!

    @ Mardec
    :roll: Dit is dan ook een hyperbolisch (? slechte woordkeuze :) ) verband! ;)

    Login om te reageren
  76. IPA35 zegt

    1 april 2008 om 17:50

    @ schep lol J.C in een opgevoerde veyron in uitrecht :0

    Login om te reageren
  77. michiel zegt

    1 april 2008 om 17:56

    @de vlaeminck
    ik verwacht niet van je dat je alles kent maar waarom is een formule 1 wagen dan niet zo opgebouwd?

    sorry dat ik off topic ga

    Login om te reageren
  78. Pieter-Jan zegt

    1 april 2008 om 18:04

    Nu ben ik teleurgesteld. :(

    Login om te reageren
  79. audi-fan zegt

    1 april 2008 om 18:04

    andy green heeft ook al het wereld snelheids record op land neergezet in een thrust ssc met een snelheid van 1278 km/u

    Login om te reageren
  80. vla zegt

    1 april 2008 om 18:12

    @ michiel
    Blij dat je dat niet verwacht want dan schrik je minder hard. :D ;)
    Een F1 wagen is een combinatie van snelheid (hieronder reken ik ook remkracht) en behendigheid, ze hoeven niet geheel gericht te zijn op snelheid maar ook niet helemaal op behendigheid. De vorm zegt mij ook niets, er is geloof ik enkel gewicht bespaard omdat je op zo’n circuit beter af bent met scherpe acceleratietijden ipv een hoge topsnelheid.

    Login om te reageren
  81. Citrofiel zegt

    1 april 2008 om 18:23

    Aha. Ik dacht al dat de Veyron niet getuned mocht worden. Gelukkig waren meer mensen het met me eens. ;)

    Toch moet ik even zeggen: “Door (…) aerodynamische aanpassingen bereikt deze JUN-Veyron een gemeten vermogen van 1413 pk!”
    Aerodynamica heeft niets met vermogen te maken… :P

    Login om te reageren
  82. amstel hotel zegt

    1 april 2008 om 18:27

    ik vind hem veeet gewoon superdik maar als dit een 1 aprilgrap zou zijn hoe zouden ze dan aan zo’n foto komen

    Login om te reageren
  83. amstel hotel zegt

    1 april 2008 om 18:28

    ik vind hem vet gewoon.
    Maar als dit een 1 april grap zou zijn, hoe zouden ze dan aan zo’n foto komen

    Login om te reageren
  84. Dev zegt

    1 april 2008 om 19:41

    Dit is waarschijnlijk een 1 april grap. Maar belangrijker nog, deze photoshop is gemaakt door een bekende van me. Hebben jullie toestemming om die te posten?

    Login om te reageren
  85. Mardec zegt

    1 april 2008 om 20:51

    “Hebben jullie toestemming om die te posten?”

    Ik hoop dat dit een 1 april is, anders vind ik je maar een zielig kereltje.

    Login om te reageren
  86. the nameless zegt

    1 april 2008 om 21:00

    @ adriaan

    kijk eerst je bronnen eens na de SSC is ook een productieauto, er is zelf een club voor mensen met zo’n auto.
    dus ga nou niet lopen roepen dat de SSC geen productieauto is.
    en verder, als het nou eens geen 1 april grap is???, want waar de foto vandaan komt, daar is hij op 27 maart geplaatst. ik geloof het verder ook niet, eerst zien dan geloven :p

    Login om te reageren
  87. Gevehi zegt

    1 april 2008 om 21:15

    @the nameless

    Het is een 1 april grap want als je bij de link van die foto kijkt staat eronder hoe een mogelijke JUN Bugatti eruit zou zien.

    Login om te reageren
  88. the nameless zegt

    1 april 2008 om 22:37

    @ gevehi

    jah ok, maar ik zei ook al, ik geloof het niet tot dat ik hem zie, maar als hij zou komen zou hij wel egt bruut zijn

    Login om te reageren
  89. Svensson zegt

    1 april 2008 om 22:57

    Als het al geen 1 april grap was dan zou het wel bijzonder stom zijn om zo’n gigantische achtervleugel erop te zetten voor een speed record. Met dat ding erop haalt ie zelfs de 400 niet eens, zoveel extra luchtweerstand heeft die taartschep.

    Login om te reageren
  90. Dink zegt

    2 april 2008 om 00:06

    Clarkson, de boef!

    http://www.quotenet.nl/quoto/jeremy_clarkson.php#meer

    Login om te reageren
  91. autoblogger zegt

    2 april 2008 om 00:19

    @Dink: linkje van Schep gezien (15:50)? ;)

    Login om te reageren
  92. Jan C. zegt

    2 april 2008 om 00:29

    volgende keer geen arabier erbij halen die het zelf gaat tunen en geen dode coureur.

    Login om te reageren
  93. Davidov zegt

    2 april 2008 om 03:57

    Wie heeft dit verzonnen? :o

    Login om te reageren
  94. vla zegt

    2 april 2008 om 18:10

    :roll: :roll: En nog eens :roll:
    Blijkbaar is het zeker een aprilvis… Kut.
    Maar dat weerhoudt me niet om die fotoshop als wall te gebruiken! :P

    Login om te reageren
  95. rider zegt

    3 april 2008 om 08:55

    maar hopen dat hij er niet zo uit komt te zien. vind het design maar niks en voor topsnelheid lijkt het me ook weinig doeltreffend. te veel downforce als ik zo kijk. tja privé mag er kennelijk wel getuned worden. maar het resultaat vind ik eigenlijk wel een beetje magertjes. had meer verwacht. maar met dit vermogen zal hij het snelheidsrecord wel weer terug pakken.

    Login om te reageren
  96. mad cobra zegt

    4 april 2008 om 09:58

    Allemaal leuk maar ik houd meer van klassiek design. Doe mij maar de weineck cobra met een ONGEBLAZEN 12.9 LTR V8, maar ook goed voor 1100pk qua topsnelheid misschien niet zo snel maar acceleratie die beter is als de bugatti. En voor wie 1100pk te weinig is kan ook nog naar 1200pk. Ach en misschien komt ooit iemand nog op het idee om er een turbo(‘s) op te zetten. Even wat tijden 0-200 in 4.9 sec en 0-300 in 10 sec rond. 1760nmn by 5600toeren.
    kijk voor korte uitleg op
    http://www.webwombat.com.au/motoring/news_reports/weineck-cobra-780cui.htm

    Login om te reageren
  97. Will zegt

    4 april 2008 om 18:55

    euhm de earo heeft wel ni echt veel meer dan een ietsje hogere topsnelheid dan de veyron, de veyron heeft zalige zetels, muziek, en veel andere accesoires en confort dingetjes wat de earo niet heeft! haal da allemaal naar eens weg en je gaat die earo ook voorbij steke in een veyron zonder echte motorische tuning!

    Login om te reageren
  98. 59-LK-TH (peugeot 307 sw) zegt

    5 april 2008 om 18:48

    Getuned kan je wel zeggen, ja.

    Login om te reageren
  99. Ash zegt

    5 april 2008 om 22:20

    Andy Green had al eerder gevlogen met een auto die sneller dan het geluid ging. Deze zit er flink onder dus dat zal wel gaan lukken.

    Login om te reageren
  100. Ivan zegt

    6 april 2008 om 22:12

    Photoshop is de woord

    Login om te reageren
  101. KLZE zegt

    4 mei 2008 om 13:23

    Grappig, eerst heel de tuningscene afkraken, maar als het een bugatti is fappen ze er op los! daarnaast is JUN een echtbestaand bedrijf en zelfs ALS dit een photoshop s dan kennen ze de details goed, aangezien JUN een passie voor aparte geeltinten heeft.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North