• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Groen racen? Honda Insight Sports Modulo Concept

Auteur: CasperH, gepost 14 januari 2010 om 22:01 – 28 Reacties

Honda Insight Sports Modulo Concept

Honda heeft net het sportieve broertje van de Insight (de geestelijke opvolger van de CR-X) gelanceerd, te weten de CR-Z. Dan is het natuurlijk hartstikke logisch dat Honda nu met een sportieve versie van de CR-Z het gezinshok, de Insight komt!

Hiermee wil Honda laten zien dat je in een Insight onwijs cool kan zijn! Check die F1-style wheel fairings! Supergaaf de bom bij je vrienden maar wel verboden in de F1 komend jaar, dus je loopt hopeloos achter de feiten aan. Verder zijn er alleen wat skirts en spoilers aangebracht om het geheel op te leuken. En überhippe kerstverlichting, zoals je op bovenstaand plaatje kan zien. Autoblog tip van de dag: ga niet proberen een hybride te pimpen. Ma Flodder draagt ook geen sportkleding. Het staat haar niet en door het alleen te dragen wordt ze echt niet slanker of sneller.

Ook interessant!

  • Video: haastige Honda heeft heel veel haast
  • veranderd
    Lief en schattig? Deze Honda e is stoer en wild
  • Honda
    Video: verwarde Honda moet deur uitdeuken
  • Honda's blijven steken
    Honda's blijven steken in 2002, frappant

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

concept, Honda, Hybride, insight, tuning

Vorig bericht: « Seat zegt superdoei tegen WTCC
Volgend bericht: Ferrari 430 Scuderia GT3 met STP livery »

Lees Interacties

Reacties

  1. AMG Powerrr zegt

    14 januari 2010 om 22:02

    Klinkt voor mij toch nog steeds niet echt aantrekkelijk. Racen met hybrides.

    Login om te reageren
    • Merry zegt

      15 januari 2010 om 08:54

      @AMG Powerrr:
      Peugeot doet het met hybride diesel toch goed in de LeMans en in de F1 deed het KERS systeem het ook wel leuk.
      Maar de toekomst is het niet.

      Login om te reageren
      • Alex zegt

        15 januari 2010 om 10:24

        @Merry: De Peugeot 908 HDI is een ‘gewone’ V12 diesel, de 908 HY die in Silverstone ’08 werd onthuld was gepland om in de LMS te rijden, maar is nog nooit ingezet.

        Login om te reageren
  2. kraakensmaak zegt

    14 januari 2010 om 22:02

    Dik, die wil ik wel als 14% bijteller hoor.

    Login om te reageren
  3. beetec zegt

    14 januari 2010 om 22:04

    Ik ben pro Honda maar wat willen ze hier nou mee bereiken?
    Na de teleurstelling van de CR-Z is dit toch wel het dieptepunt.

    Login om te reageren
  4. Ahura zegt

    14 januari 2010 om 22:04

    Tja Modulo concepts zijn altijd gewoon aparte dingen die nooit in productie gaan qua aankleding e.d. Honda doet gewoon leuk voor de Tokyo Auto Salon. Meer Honda’s: http://www.carview.co.jp/tas/2010/preview_list.asp

    Login om te reageren
  5. Flamingo zegt

    14 januari 2010 om 22:05

    Hij is cool en zo snel ziet ie er trouwens helemaal niet uit. Ik vind m beter dan de normale!

    Login om te reageren
  6. W115 zegt

    14 januari 2010 om 22:05

    Wel stoer(der)

    Login om te reageren
  7. JDM__Wotevajjjj zegt

    14 januari 2010 om 22:13

    honda ontwikkelaars toch, als Soichiro dit ziet draaid hij zich om in zijn graf. Op zich niets mis met hybrides enzo maar dit is toch wel echt belachelijk. Waar is VTEC gebleven ?

    Login om te reageren
  8. JanJansen zegt

    14 januari 2010 om 22:33

    Aardig gedaan, maar de grote vraag blijft natuurlijk; heeft ie winterbanden?

    Login om te reageren
  9. lincoln zegt

    14 januari 2010 om 22:36

    groen racen ?? is dit de paralympic-versie van de tour de France ??

    Login om te reageren
  10. Robbet zegt

    14 januari 2010 om 22:36

    Tja.. dan heb ik toch wel liever die Prius denk ik. Ziet er ondanks deze bodykit toch leuker uit..

    Login om te reageren
  11. E_Komenda zegt

    14 januari 2010 om 22:41

    Wij willen Ring-tijden!!

    Login om te reageren
  12. viper zegt

    14 januari 2010 om 22:42

    waarom zou je een halve wieldop op een lichtmetalen velg doen

    Login om te reageren
  13. integralechubasco zegt

    14 januari 2010 om 22:44

    de eerste modulo was een ferrari.

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      14 januari 2010 om 23:18

      @integralechubasco: Leuk om dat ding eens in een normale omgeving te zien, met vergelijkingsmateriaal op de achtergrond. Dan valt pas echt op wat een extreem ontwerp het is. :)

      Login om te reageren
  14. mrB zegt

    14 januari 2010 om 22:57

    Het zijn niet van die F1 style wheel fairings, die zitten vast :P Lelijke velgen, lelijke auto, idd gewoon niet pimpen

    Login om te reageren
  15. Flapkees zegt

    14 januari 2010 om 23:58

    @integralechubasco: Wat een aparte ufo..

    Login om te reageren
  16. Biefstuk met pepersaus zegt

    15 januari 2010 om 00:20

    Heyyy het jaar is pas begonnen en we hebben al meteen een kanshebber voor most ugly car of the year.

    Login om te reageren
  17. Jipjj zegt

    15 januari 2010 om 00:28

    Wat is een modulo precies?

    Login om te reageren
    • Ahura zegt

      15 januari 2010 om 12:40

      @Jipjj: geen idee. Maar op de jaarlijkse Tokyo Auto Salon (soort van Essen Motor Show en SEMA) komen ze altijd met aparte creaties. Sommige wat normaler zoals deze: http://www.carview.co.jp/tas/2009/take_car/honda_accord_touringmodulo/default.asp Deze is van 2008 en is wat heftiger: http://www.carview.co.jp/tas/2008/preview_car/honda_access_inspire/default.asp En soms noemen ze het gewoon een concept zonder Modulo en dan krijg je creaties op bestaande Honda’s zoals deze: http://www.carview.co.jp/tas/2007/preview_car/honda_stream_exclusive_c/default.asp en deze: http://www.carview.co.jp/tas/2007/preview_car/honda_fit_daily_activec/default.asp

      Login om te reageren
  18. hanz zegt

    15 januari 2010 om 08:40

    aap….. gouden ring

    wordt er idd niet beter op, met die tjoening.

    zeker als de 1e GTI uit 1990 je er nog uittrekt bij het stoplicht, zou ik me eerder schamen.

    Login om te reageren
  19. Jesper zegt

    15 januari 2010 om 11:52

    Die kan in de map ‘Jammer, leuk geprobeerd’.
    In plaats van dat ze de tijd die ze aan deze hebben verpest nu die CR-Z eens wat sneller maakten, om hem een waardige opvolger van de CRX te laten zijn. Iets met respect voor je ouderen enzo…

    Login om te reageren
  20. qauqi zegt

    15 januari 2010 om 14:57

    die spoiler is ordinair en zo fout. eraf halen onmiddelijk.

    Login om te reageren
  21. Cantago zegt

    15 januari 2010 om 17:41

    Wat een vreselijk lelijk apparaat! Om over het interieur nog maar te zwijgen… Gadver, echt Bah! (Ben ik duidelijk??)

    Login om te reageren
  22. integralechubasco zegt

    15 januari 2010 om 17:58

    @citrofiel,
    ja leuk he, viel mij ook op, hij schijnt echt een enorme draaicirkel te hebben wat ook wel logisch is als je ziet hoe de voorwielen ingekapseld zijn…

    Login om te reageren
  23. 121 zegt

    15 januari 2010 om 19:16

    de crz komt ook nog wel met een dikke motor

    Login om te reageren
    • Frankypanky zegt

      15 januari 2010 om 19:46

      @121:

      Ik hoop het. Het zou mooi zijn als ze een 2L VTEC in dat ding proppen. Een veel beter plan, dan een auto volplakken met Tupperware…

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North