De eerste exemplaren van de nieuwe A4 maken inmiddels de Nederlandse wegen onveilig, maar nou is er een filmpje opgedoken wat mij toch ernstig doet twijfelen over deze nieuwe Audi. We weten al dat de R8 de langzaamste auto is die Audi ooit gebouwd heeft en nou blijkt dat de nieuwe A4 met touwtjes aan elkaar hangt! Het moet niet gekker worden.
Lees Interacties
Reacties
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.





erg gaaf gedaan zeg dit!
Leuke commercial. Vraag me af hoeveel van die draadjes echt zijn en hoeveel uiteindelijke CGI is.
Knap stukje reclame. Vraag me af waar je zoveel mensen vind die dat kunnen. Maar zag er toch niet zo goed de A4 in.
Erg gave reclame! Audi is goed bezig wat dat betreft!
Mooi gedaan, en best wel origineel :)
Zo da’s cool gedaan!! De commercials van Audi zijn erg goed!
suf, suffer, sufst
à la ford focus
nee volgens mij is al eens eerder bewezen dat je bij het branden en advertisen van auto’s je het beter bij de auto’s kunt houden om klanten te overtuigen ipv deze artistieke uitspattingen hoe mooi ze ook zijn.
Zelfde verhaal als Nike, CocaCola etc….
maak een gelijkwaardig product en verkoop dezelfde kwaliteit duurder als de concurrent. Voorsprong door marketing, gezien hun verkopen werkt het erg goed…en iedereen denkt nog echt dat hun Audi van een betere kwaliteit is omdat ie duurder was :)
Erg vet gedaan!
die reclames van Honda zijn ook altijd erg mooi…die ene met de auto onderden en die andere met dat koor dat de geluiden van de weg na’zingt’
het geheim van de smid. knap gedaan, doe het ze niet na
Wauw! Super gedaan zeg.. Audi maakt tegenwoordig hele mooie reclames..
Kvraag me af hoe ze op zulke knappe ideeën komen..
Audi heeft de laatste tijd hele dikke reclames zeg.
Jammer dat veel van de reclames landgebonden zijn en je ze hier niet op de buis ziet.
Daar hebben we Autoblog voor.
Op het einde van de reclame zie je dat de Audi op z’n minst 18″ nodig heeft willen ze me verleiden deze auto te kopen.
No strings attached!
@ Frank
gelijkwaardig product, zelfde kwaliteit duurder??? met welke merken vergelijk je dat dan. want als ik denk gelijkwaardig product denk ik aan BMW en Mercedes maar die zijn vaak duurder dan Audi.
Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat Audi echt wel betere kwaliteit heeft als een Volvo of een Volkswagen Passat.
Ik zal het je even uitleggen hoe het verdeeld is:
op kop qua kwaliteit etc: BMW en Mercedes
stukje lager op de lijst: Audi
nog een stuk lager: Volvo(is nog steeds een goede auto) en misschien de Passat en Mondeo hierbij maar die zijn NET iets lager.
EN DAN KOMT PAS: De Rest.
Lijst is ontstaan uit eigen ervaring. en geldt niet voor 1 auto maar gewoon het totale merk
Een auto zoals er nog geen auto is gemaakt.
@ pordon, kan er wel heel erg diep op in gaan wat hiet niet werkt maar 1 voorbeeldje Audi probeerde nog enige tijd pompverstuivende diesels aan de man te brengen.
En qua bouw niveau zitten ze niks boven en onder VW of Honda. Zelfde productie lijnen, zelfde materialen etc. Jouw positieve ervaring met enkele auto’s verandert niet zoveel aan het geheel. BMW heeft meer terugroepacties gehouden dan de meeste merken in jouw “dan pas de rest” lijst. Ze mochten willen dat ze hun plaatwerk net als Honda maakte of dat hun leer zo mooi als Alfa Romeo op de stoelen zit…
Dat is dus marketing waar jij logischerwijs vol in trapt, je ziet een merk en denkt “Da’s goed” Audi heeft een hogere winstmarge omdat dezelfde kwaliteit (die erg goed is) voor meer geld aan de man gebracht wordt.
Hulde voor de reclame iig, maar elk merk kan bij een goed bureau aankloppen dus de hulde is meer voor de bedenker dan voor Audi.
Ik vind het een mooie reclame, maar je ziet in de hele reclame niet 1 x de echt A4. Ik denk dus niet dat iemand denkt, laat ik eens een touwtjes-A4 kopen.
Ik vind het een mooie reclame, maar je ziet in de hele reclame niet 1 x de echt A4. Ik denk dus niet dat iemand denkt, laat ik eens een touwtjes-A4 kopen.
mooie reclame .. @Pordon heeft na het zien meteen zijn lijstje aangepast .. knap toch ..
machtig mooie auto en tegen de mense die hier onder zagen qau kwaliteit van audi… audi is altyd goede kwaliteit en afwerking geweest….
Mooie reclame…en aangezien de Audi reclame’s wel Heel erg lang duren en met heel ingewikkelde technieken inelkaar zijn gezet zullen ze best duur zijn om op de buis te brengen….en dat is natuurlijk geld dat niet in de daadwerkelijke auto gaat (ontwerp / ontwikkeling of productie). Ik zal niet zeggen dat de kwaliteit hier onder te lijden heeft …maar de Audi zal er allicht niet goedkoper door worden.
@Frank: Pompverstuivers zorgen wel voor een hoog koppel op lage toeren.
Iets waar men met piëzo-injectors nog steeds mee struikelt.
Voor het milieu zijn pompverstuivers wel funest.
wat is er goed aan deze reclame??
Als je VAG één compliment wilt geven dan is het wel dat ze verdomd goede reclamebreau’s hebben!
Dat Audi Pumpe Düse-techniek nog aan de man wilde krijgen was vanwege financiele doeleinden, commonrail techniek was verbonden aan royalties.
Ze gebruiken immers Volkswagen motoren.
Tegenwoordig is het gat veel groter tussen Volkswagen en Audi.
De nieuwe A4 (en A5) is gebouwt op een Audi-exclusief platform, het B8 MLP platform waar het differentieel gedeelte van de transaxle voor de koppeling zit (verbeteren van gewichtsdistributie) en heeft een aluminium space frame.
Dit platform kan gebruikt worden bij verschillende wielbasissen waardoor er een enkel platform is voor modellen zoals de A4 tot de A8.
Ook is het MMI systeem is exclusief voor Audi, alhoewel Fiat/Alfa-Romeo/Lancia ook een dergelijk systeem (Blue & Me) hebben.
Tegenwoordig is quattro (40:60 met open EDL diff voor/achter) ook Audi-exclusief op Bentley na geloof ik.
Het nieuwe quattro VI systeem met dynamische vectoring (alles onafhankelijk dynamisch sperbaar) zal enkel voor Audi gebruikt worden.
Volkswagen, SEAT en Škoda gebruiken Haldex of daarop gebaseerde aandrijfstelsels of een oudere quattro generatie. (Phaeton, Touareg)
“maak een gelijkwaardig product en verkoop dezelfde kwaliteit duurder als de concurrent”.
Ikzelf heb een Audi A4 B5 1996 90 Bhp. 336.540 km op de teller en nog geen stukken gehad. Kijk, dat is nu eens kwaliteit. Zeker als je weet dat er niet zacht met de auto omgegaan wordt. Interieur (zetels etc) ziet er nog als nieuw uit (bij wijze van spreken).
Buurman heeft een Ford Mondeo van 3 jaar oud en is al meer in de garage geweest als ik op 12 jaar bijna.
Uiteraard mag generaliseren niet, maar dat er een verschil is in kwaliteit vind ik persoonlijk wel. En ja, je moet bereid zijn om er voor te betalen.
beter dan de reclame meet “Beep Beep” van de R8
Stijlvol. Dat is dit zeker. Het zal ook wel een kapitaal kosten. Toch anderhalve minuut… Maar je moet toch wat, als je eerste wilt worden in het premiumsegment. Bij mij zal het echter niet lukken. Maar oke.
@ hendrik: Beep, beep, beep, lalalalalalalalalala beep!
Gek wordt ik er van! :x
Wel mooie reclame, alleen jammer dat je zo weinig van de echte wagen ziet!
@Pordon. Laat me niet lachen. Als ik naar de ADAC pannenstatistik( statistieken van de Duitse ANWB) kijk dan blijkt dat Audi (iig in 2006) zo ongeveer het betrouwbaarste merk is. De A2, A4 en A6 zijn de meest betrouwbare in hun klassen.
Dus ga nu maar lekker pappa’s 316 compact poetsen, dan kunnen wij weer serieus over auto’s lullen, gebaseerd op feiten, niet op onderbuikgevoelens.
ADAC pannenstatistik 2006: http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2006/Modelle_in_der_Statistik/default.asp?ComponentID=179503&SourcePageID=179528
Ik vind het overigens wel een beetje een langdradige reclame…
Hoi,
FF een vraagje
Zal ik de nieuwe s5 of rs4 velgen nemen