• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hangt de nieuwe A4 met touwtjes aan elkaar?

Auteur: robbie, gepost 28 januari 2008 om 12:48 – 36 Reacties

Audi A4 TouwtjesDe eerste exemplaren van de nieuwe A4 maken inmiddels de Nederlandse wegen onveilig, maar nou is er een filmpje opgedoken wat mij toch ernstig doet twijfelen over deze nieuwe Audi. We weten al dat de R8 de langzaamste auto is die Audi ooit gebouwd heeft en nou blijkt dat de nieuwe A4 met touwtjes aan elkaar hangt! Het moet niet gekker worden.

Ook interessant!

  • Nieuwe Audi A4
    Nieuwe Audi A4 krijgt eindelijk achterwielaandrijving!
  • Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
    Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
  • Nieuwe generatie Audi A4
    Nieuwe generatie Audi A4: 'zowel EV als S4 TDI'
  • Video: nieuwe Audi RS3 gespot
    Video: nieuwe Audi RS3 gespot

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

a4, Audi, Funny, Reclame, Video

Vorig bericht: « Autosalon Brussel trekt 75.000 minder bezoekers
Volgend bericht: Obsidian Mustang met Twin superchargers en 800pk+ »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jop zegt

    28 januari 2008 om 12:51

    erg gaaf gedaan zeg dit!

    Login om te reageren
  2. Gizzer zegt

    28 januari 2008 om 12:53

    Leuke commercial. Vraag me af hoeveel van die draadjes echt zijn en hoeveel uiteindelijke CGI is.

    Login om te reageren
  3. Esprit_de_Flandre zegt

    28 januari 2008 om 12:53

    Knap stukje reclame. Vraag me af waar je zoveel mensen vind die dat kunnen. Maar zag er toch niet zo goed de A4 in.

    Login om te reageren
  4. joep zegt

    28 januari 2008 om 13:00

    Erg gave reclame! Audi is goed bezig wat dat betreft!

    Login om te reageren
  5. Haroddin zegt

    28 januari 2008 om 13:11

    Mooi gedaan, en best wel origineel :)

    Login om te reageren
  6. Harmen zegt

    28 januari 2008 om 13:11

    Zo da’s cool gedaan!! De commercials van Audi zijn erg goed!

    Login om te reageren
  7. primramessar zegt

    28 januari 2008 om 13:27

    suf, suffer, sufst

    Login om te reageren
  8. floryn zegt

    28 januari 2008 om 13:34

    à la ford focus

    nee volgens mij is al eens eerder bewezen dat je bij het branden en advertisen van auto’s je het beter bij de auto’s kunt houden om klanten te overtuigen ipv deze artistieke uitspattingen hoe mooi ze ook zijn.

    Login om te reageren
  9. Frank zegt

    28 januari 2008 om 13:42

    Zelfde verhaal als Nike, CocaCola etc….
    maak een gelijkwaardig product en verkoop dezelfde kwaliteit duurder als de concurrent. Voorsprong door marketing, gezien hun verkopen werkt het erg goed…en iedereen denkt nog echt dat hun Audi van een betere kwaliteit is omdat ie duurder was :)

    Login om te reageren
  10. Chris zegt

    28 januari 2008 om 14:09

    Erg vet gedaan!

    Login om te reageren
  11. Hilgert zegt

    28 januari 2008 om 14:15

    die reclames van Honda zijn ook altijd erg mooi…die ene met de auto onderden en die andere met dat koor dat de geluiden van de weg na’zingt’

    Login om te reageren
  12. DJD zegt

    28 januari 2008 om 14:26

    het geheim van de smid. knap gedaan, doe het ze niet na

    Login om te reageren
  13. Zafer zegt

    28 januari 2008 om 15:13

    Wauw! Super gedaan zeg.. Audi maakt tegenwoordig hele mooie reclames..
    Kvraag me af hoe ze op zulke knappe ideeën komen..

    Login om te reageren
  14. Oul@ zegt

    28 januari 2008 om 15:26

    Audi heeft de laatste tijd hele dikke reclames zeg.
    Jammer dat veel van de reclames landgebonden zijn en je ze hier niet op de buis ziet.
    Daar hebben we Autoblog voor.

    Op het einde van de reclame zie je dat de Audi op z’n minst 18″ nodig heeft willen ze me verleiden deze auto te kopen.

    Login om te reageren
  15. RijNouNsDoor! zegt

    28 januari 2008 om 15:31

    No strings attached!

    Login om te reageren
  16. Pordon zegt

    28 januari 2008 om 15:53

    @ Frank

    gelijkwaardig product, zelfde kwaliteit duurder??? met welke merken vergelijk je dat dan. want als ik denk gelijkwaardig product denk ik aan BMW en Mercedes maar die zijn vaak duurder dan Audi.

    Eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat Audi echt wel betere kwaliteit heeft als een Volvo of een Volkswagen Passat.

    Ik zal het je even uitleggen hoe het verdeeld is:

    op kop qua kwaliteit etc: BMW en Mercedes

    stukje lager op de lijst: Audi

    nog een stuk lager: Volvo(is nog steeds een goede auto) en misschien de Passat en Mondeo hierbij maar die zijn NET iets lager.

    EN DAN KOMT PAS: De Rest.

    Login om te reageren
  17. Pordon zegt

    28 januari 2008 om 15:56

    Lijst is ontstaan uit eigen ervaring. en geldt niet voor 1 auto maar gewoon het totale merk

    Login om te reageren
  18. colourAgga zegt

    28 januari 2008 om 16:01

    Een auto zoals er nog geen auto is gemaakt.

    Login om te reageren
  19. Frank zegt

    28 januari 2008 om 17:07

    @ pordon, kan er wel heel erg diep op in gaan wat hiet niet werkt maar 1 voorbeeldje Audi probeerde nog enige tijd pompverstuivende diesels aan de man te brengen.
    En qua bouw niveau zitten ze niks boven en onder VW of Honda. Zelfde productie lijnen, zelfde materialen etc. Jouw positieve ervaring met enkele auto’s verandert niet zoveel aan het geheel. BMW heeft meer terugroepacties gehouden dan de meeste merken in jouw “dan pas de rest” lijst. Ze mochten willen dat ze hun plaatwerk net als Honda maakte of dat hun leer zo mooi als Alfa Romeo op de stoelen zit…

    Dat is dus marketing waar jij logischerwijs vol in trapt, je ziet een merk en denkt “Da’s goed” Audi heeft een hogere winstmarge omdat dezelfde kwaliteit (die erg goed is) voor meer geld aan de man gebracht wordt.

    Hulde voor de reclame iig, maar elk merk kan bij een goed bureau aankloppen dus de hulde is meer voor de bedenker dan voor Audi.

    Login om te reageren
  20. David zegt

    28 januari 2008 om 17:13

    Ik vind het een mooie reclame, maar je ziet in de hele reclame niet 1 x de echt A4. Ik denk dus niet dat iemand denkt, laat ik eens een touwtjes-A4 kopen.

    Login om te reageren
  21. David zegt

    28 januari 2008 om 17:13

    Ik vind het een mooie reclame, maar je ziet in de hele reclame niet 1 x de echt A4. Ik denk dus niet dat iemand denkt, laat ik eens een touwtjes-A4 kopen.

    Login om te reageren
  22. lincoln zegt

    28 januari 2008 om 17:34

    mooie reclame .. @Pordon heeft na het zien meteen zijn lijstje aangepast .. knap toch ..

    Login om te reageren
  23. mr.black zegt

    28 januari 2008 om 17:44

    machtig mooie auto en tegen de mense die hier onder zagen qau kwaliteit van audi… audi is altyd goede kwaliteit en afwerking geweest….

    Login om te reageren
  24. Bas zegt

    28 januari 2008 om 17:45

    Mooie reclame…en aangezien de Audi reclame’s wel Heel erg lang duren en met heel ingewikkelde technieken inelkaar zijn gezet zullen ze best duur zijn om op de buis te brengen….en dat is natuurlijk geld dat niet in de daadwerkelijke auto gaat (ontwerp / ontwikkeling of productie). Ik zal niet zeggen dat de kwaliteit hier onder te lijden heeft …maar de Audi zal er allicht niet goedkoper door worden.

    Login om te reageren
  25. Nick zegt

    28 januari 2008 om 18:06

    @Frank: Pompverstuivers zorgen wel voor een hoog koppel op lage toeren.
    Iets waar men met piëzo-injectors nog steeds mee struikelt.

    Voor het milieu zijn pompverstuivers wel funest.

    Login om te reageren
  26. carlos zegt

    28 januari 2008 om 18:20

    wat is er goed aan deze reclame??

    Login om te reageren
  27. Rick dos zegt

    28 januari 2008 om 18:23

    Als je VAG één compliment wilt geven dan is het wel dat ze verdomd goede reclamebreau’s hebben!

    Login om te reageren
  28. Nick zegt

    28 januari 2008 om 18:31

    Dat Audi Pumpe Düse-techniek nog aan de man wilde krijgen was vanwege financiele doeleinden, commonrail techniek was verbonden aan royalties.
    Ze gebruiken immers Volkswagen motoren.

    Tegenwoordig is het gat veel groter tussen Volkswagen en Audi.
    De nieuwe A4 (en A5) is gebouwt op een Audi-exclusief platform, het B8 MLP platform waar het differentieel gedeelte van de transaxle voor de koppeling zit (verbeteren van gewichtsdistributie) en heeft een aluminium space frame.
    Dit platform kan gebruikt worden bij verschillende wielbasissen waardoor er een enkel platform is voor modellen zoals de A4 tot de A8.

    Ook is het MMI systeem is exclusief voor Audi, alhoewel Fiat/Alfa-Romeo/Lancia ook een dergelijk systeem (Blue & Me) hebben.

    Login om te reageren
  29. Nick zegt

    28 januari 2008 om 18:38

    Tegenwoordig is quattro (40:60 met open EDL diff voor/achter) ook Audi-exclusief op Bentley na geloof ik.
    Het nieuwe quattro VI systeem met dynamische vectoring (alles onafhankelijk dynamisch sperbaar) zal enkel voor Audi gebruikt worden.

    Volkswagen, SEAT en Škoda gebruiken Haldex of daarop gebaseerde aandrijfstelsels of een oudere quattro generatie. (Phaeton, Touareg)

    Login om te reageren
  30. W1ck3D zegt

    28 januari 2008 om 19:08

    “maak een gelijkwaardig product en verkoop dezelfde kwaliteit duurder als de concurrent”.

    Ikzelf heb een Audi A4 B5 1996 90 Bhp. 336.540 km op de teller en nog geen stukken gehad. Kijk, dat is nu eens kwaliteit. Zeker als je weet dat er niet zacht met de auto omgegaan wordt. Interieur (zetels etc) ziet er nog als nieuw uit (bij wijze van spreken).

    Buurman heeft een Ford Mondeo van 3 jaar oud en is al meer in de garage geweest als ik op 12 jaar bijna.

    Uiteraard mag generaliseren niet, maar dat er een verschil is in kwaliteit vind ik persoonlijk wel. En ja, je moet bereid zijn om er voor te betalen.

    Login om te reageren
  31. hendrik zegt

    28 januari 2008 om 19:20

    beter dan de reclame meet “Beep Beep” van de R8

    Login om te reageren
  32. Citrofiel zegt

    28 januari 2008 om 20:24

    Stijlvol. Dat is dit zeker. Het zal ook wel een kapitaal kosten. Toch anderhalve minuut… Maar je moet toch wat, als je eerste wilt worden in het premiumsegment. Bij mij zal het echter niet lukken. Maar oke.

    Login om te reageren
  33. C6.R zegt

    28 januari 2008 om 20:44

    @ hendrik: Beep, beep, beep, lalalalalalalalalala beep!

    Gek wordt ik er van! :x

    Wel mooie reclame, alleen jammer dat je zo weinig van de echte wagen ziet!

    Login om te reageren
  34. tdj zegt

    28 januari 2008 om 23:04

    @Pordon. Laat me niet lachen. Als ik naar de ADAC pannenstatistik( statistieken van de Duitse ANWB) kijk dan blijkt dat Audi (iig in 2006) zo ongeveer het betrouwbaarste merk is. De A2, A4 en A6 zijn de meest betrouwbare in hun klassen.

    Dus ga nu maar lekker pappa’s 316 compact poetsen, dan kunnen wij weer serieus over auto’s lullen, gebaseerd op feiten, niet op onderbuikgevoelens.

    ADAC pannenstatistik 2006: http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2006/Modelle_in_der_Statistik/default.asp?ComponentID=179503&SourcePageID=179528

    Login om te reageren
  35. tdj zegt

    28 januari 2008 om 23:08

    Ik vind het overigens wel een beetje een langdradige reclame…

    Login om te reageren
  36. AUDI A4 black 2009 zegt

    10 oktober 2008 om 16:41

    Hoi,

    FF een vraagje

    Zal ik de nieuwe s5 of rs4 velgen nemen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North