• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hart voor Auto’s wordt vurig graf voor bekende snelle Nissan

Auteur: jaapiyo, gepost 17 maart 2024 om 14:27 – 25 Reacties

Hart voor Auto’s is een bijna on-Nederlands leuk auto evenement. Helaas gaat het ook wel eens mis. Zoals met deze getsjoeneerde Nissan R35 GT-R Godzilla.

Dit weekend was het weer tijd voor Hart voor Auto’s Showtime op het TT circuit in Assen. Het is een gave bijeenkomst voor autofans in Nederland. Een gave auto (willen), hebben daar wordt in Nederland nog wel eens de neus voor opgehaald door de jaloerse medemens. Maar niet tijdens dit weekend in Assen. Je kan zowel je eigen auto showen als de auto’s van anderen bewonderen. Supercar bleppers, oude beestjes, tuningsbeesten, het is allemaal vertegenwoordigd. Een en al positiviteit dus.

Toch is er ook in het petrolhead paradijs wel eens een zure appel. Ooit werden er veel auto’s bekrast door irritante figuurtjes. Dit jaar lijkt er vooral veel ergernis te zijn over de drukte op de weg richting het circuit. Maar voor de eigenaar van een Nissan GT-R, is de schade nog wat groter. Zijn getunede trots ging in vlammen op.

De auto vatte plotseling vlam om nog onbekende redenen. Voor zo ver bekend was Jesse Klaver niet met een fakkel aanwezig op het terrein. De brandweer was snel ter plaatse, maar kon niet voorkomen dat de auto forse schade opliep. Zodanig dat deze nu volgens de eigenaar total loss is.

Niemand raakte gewond bij de vlammenzee en het grote publiek kreeg zo wel een demonstratie van de brandweer voorgeschoteld. Doch dit is natuurlijk niet wat je wil met zo’n evenement. Laten we hopen dat de verzekering in dit geval coulanter is dan de vorige keer. Toen kregen veel slachtoffers van de treurige bekrassingen de schade niet vergoed. Kan Rickert de Nissan misschien nog fabrieksnieuw maken?

Ook interessant!

  • Goed nieuws gedupeerden Hart voor Auto's evenement
  • Mijn Auto: Lamborghini Aventador van Richard
  • Mijn Auto: BMW M2 van Sebas
  • Nissan GT-R wil maar niet dood, krijgt nieuwe opties

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

brandweer, gt-r, Nissan, r35, tuning, vuur

Vorig bericht: « Autoblog Spot van de Week: Alfa Romeo Montreal
Volgend bericht: Goedkoopste Lancia Ypsilon is klassieker in spe »

Lees Interacties

Reacties

  1. ricksmits zegt

    17 maart 2024 om 14:39

    Auto is al totall loss verklaard? Dat is rap. Om iets totall loss te verklaren moet je eerst een vervangingswaarde vaststellen, de reparatiekosten weten en indien deze nog niet hoger zijn als de vervangingswaarde ook de restantwaarde.

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      17 maart 2024 om 14:43

      Fixed

      Login om te reageren
    • Van Epschoten zegt

      17 maart 2024 om 23:28

      Kwestie van ervaring lijkt mij. Iedereen die een klein beetje verstand hiervan heeft ziet dot meteen. Helaas moet tegenwoordig alles schriftelijk in drievoud onderbouwd en gecontroleerd worden zodat degenen die all een maar verstand van cijfertjes hebben er een beslissing over kunnen nemen.

      Login om te reageren
      • ricksmits zegt

        18 maart 2024 om 10:59

        Helemaal eens. Maar er wordt ook al vrij snel van alles geroepen. Als de eigenaar er serieus zoveel munten in heeft zitten en daar mogelijk een taxatie aan heb laten hangen van zeg eens 125 duizend euro kan dat nog wel eens leuk worden. Opkopers zijn niet wild van dergelijke auto’s en laat staan met brandschade. Restantwaarde is misschien 20% van dagwaarde en sja, wat is zo’n auto waard. Stel dat de auto nog 25k oplevert nu met schade en dat is al hoog ingeschat.. zou er dus voor 100k gesleuteld mogen worden. Daar vervang je zelfs een ( oem nieuw ) carroserie voor.

        Login om te reageren
  2. petroldrinker zegt

    17 maart 2024 om 14:43

    Zal wel een kwestie zijn van te heet geworden tijdens het constant revven zoals vrijwel elke R35 GTR doet op deze events….

    Maakt het overigens niet minder erg voor de eigenaar!

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      17 maart 2024 om 15:34

      Dan zou je verwachten dat het vuur onder de auto vandaan kwam, of uit de motorruimte. Niet uit de cabine…

      Login om te reageren
    • vetnek zegt

      17 maart 2024 om 18:38

      Was ook mijn gedachte.

      Login om te reageren
  3. sanderz28 zegt

    17 maart 2024 om 15:28

    Stond te koop tot vandaag voor 105k.

    Login om te reageren
    • techniekmeneer zegt

      17 maart 2024 om 16:37

      Hij zal nu wel iets in prijs gezakt zijn..

      Login om te reageren
  4. smart2000 zegt

    17 maart 2024 om 16:20

    Ach slechts een Japannertje. Gelukkig geen 911. 👍🏼👌👅

    Login om te reageren
    • larsieboy zegt

      17 maart 2024 om 16:55

      Gelukkig is niet iedereen zo rijk als jij bent

      Login om te reageren
    • Richmond zegt

      17 maart 2024 om 17:18

      Je sarcasme is misplaatst

      Login om te reageren
  5. mc96 zegt

    17 maart 2024 om 17:57

    Rare plek voor een brand, rechter achterspatbord. Misschien inderdaad het uitlaatsysteem dat te heet is geworden. Zonde, sneu voor de eigenaar.

    Login om te reageren
    • ArnoldH zegt

      17 maart 2024 om 18:42

      Ja of iets met de remmen wat waardoor de brand is ontstaan

      Login om te reageren
    • scoobyej20 zegt

      18 maart 2024 om 12:32

      Als de uitlaat maar heet genoeg word, slaat de warme vanzelf door naar binnen. Dat houd de bodemplaat niet tegen.

      Login om te reageren
  6. kniesoor zegt

    17 maart 2024 om 18:02

    Je kan van alles en nog wat zeggen van een R35 GT-R, maar ze rijden als een malle, rijgenot verzekerd. Dus hoe dan ook zonde als er een op deze manier aan z’n einde komt.

    Login om te reageren
  7. Autokenner zegt

    17 maart 2024 om 18:13

    Waar zijn de marshmallows?

    Login om te reageren
  8. Dymff zegt

    17 maart 2024 om 18:54

    Is dit die GTR waarin wouter een artikeltje 5 probeerde te scoren?

    Login om te reageren
  9. pomoek zegt

    17 maart 2024 om 19:14

    Ah, is het alweer een jaar geleden dat autoblog die totale mispeer maakte en fake nieuws het internet op gooide? De tijd vliegt in het land der boomknuffelaars…

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      17 maart 2024 om 20:18

      Welke hebben eigenlijk je voorkeur? Een Europese eik zeker?

      Login om te reageren
      • pomoek zegt

        17 maart 2024 om 23:03

        apenbroodboom

        Login om te reageren
        • jaapiyo zegt

          17 maart 2024 om 23:19

          Dik. Om die in Nederland te krijgen moeten we wel nog even lekker doorkarren met V8-en zodat we nog wat aangenamere temperaturen krijgen.

          Login om te reageren
          • pomoek zegt

            18 maart 2024 om 09:00

            En het gaat nog sneller als Autoblog broodje aap verhalen blijft vertellen.

            Login om te reageren
  10. Jan zegt

    18 maart 2024 om 11:38

    Onderdeel van het dag programma toch, zie al dat publiek.
    Wat foto’s gezien van dat evenement, niets gemist met al die tupperware en sticker tuning veelal.

    Login om te reageren
  11. mmax zegt

    18 maart 2024 om 12:47

    nou na vele reacties over tupperware en dergelijke te lezen. Ik hoop dat alle meninghebbers daarvan wel begrijpen dat die ook een belangrijk deel van de autocultuur levend houdt, en zelf groeit. Ja het was enorm druk gisteren, ik vond het daardoor een stuk minder leuk dan voorgaande jaren. Hopelijk heeft 402 er wat van opgestoken en wordt het volgende keren beter.

    Echter, naast al het gemopper over het type bezoekende auto; wat mij pijn deed was dat men liever DE HELE DAG naar duitse hatchbacks die 400 meter sprint rijden en dat er een looppad naar het driftgedeelte was. Hierdoor is het prachtige circuit dus op een dag met zoveel bezoek en auto’s even geen circuit. Dat is pas triest. Ik zie 10 keer liever tupperware reclamevoertuigen hun best doen om lol te maken/rondes te rijden dan dat eindeloze DSG geknetter

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North