We rijden eindelijk met de Honda e voor een rijtest. Is deze elektrische auto ook zo leuk als zijn uiterlijk? We nemen deze EV geheel in Autoblog huisstijl op de proef. Is de Honda bijvoorbeeld kundig genoeg om te kunnen driften?
Lees Interacties
Reacties
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Grappig. Door deze video kwam bij mij gelijk een oude video naar boven drijven waarbij @Wouter: een C63 AMG meekreeg die het driften iets beter afging.
https://www.abhd.nl/video/mercedes-benz-c63-amg/
Guitig ding om te zien deze Honda en leuk voor in de stad.
Voor en achterkant zijn alleen iets te uitwisselbaar door dat zwarte ovaal waar de lampen in liggen.
gaat dat klepje nog wel open als de auto in de winter aangevroren is?
Accupakket 35,8kWh groot (28,5kWh bruikbaar volgens ev-database), WLTP 220km
Wouter: “Praktijk, in de stad. Nou ik denk dat je het ook niet haalt”
Mijn Hyundai Ioniq met 28kWh bruikbare batterij haalt in de zomer ruim 200km in de praktijk. Dat is voornamelijk snelweg overdag (100km/u). Bij 130km gaat het bereik zienderogen achteruit. Geen idee wat het in de stad doet want daar rij ik nauwelijks, ik woon vlak bij de oprit A1/A50.
Het is gewoon een leuk filmpje met een eerlijk oordeel over de wagen.
onze was ook wit, maar groen toch leuker: https://www.autojunk.nl/2020/10/mag-het-wat-meer-groen-zijn
die Honda in 2007/2008 was destijds mijn Civic type R…de 80-xb-nk….
deze nieuwe honda is een van de leukste smoelende autos….
Zag afgelopen week toevallig dit model. Het leek bedoeld om de auto te kakken te zetten in deze video. Veel positiefs in serieuze vergelijkings testen gelezen over deze Honda.
Eens.. Als Wouter geen klik heeft met een auto dan heeft de auto en de fabrikant pech…
Casper was nog wat objectiever en inhoudelijker.. Beetje topgear niveau qua inhoud dit maar dan zonder humor..
Vervang de Honda logo’s maar eens door enkele van die premiummerken. Wedden dat het dan ineens wel een goed wagentje is. Of omgekeerd, verwijder de logo’s bij die premiummerken en hun wagens worden veel goedkoper. Ik begrijp niet waarom iedereen een merk als Honda steeds ligt af te breken. Draait dan echt alles enkel en alleen maar om imago? Ken er genoeg die zich blauw betalen aan de ontelbare panne’s bij die premiums.
Als Honda volgens velen geen imago heeft, waar maken ze zich dan druk over. De Japanners gaan heus de verkoop van de Duitsers niet in de kiem smoren hoor. Dus heren imagovolgers, blijf maar betalen aan de premiums.
Als je zoveel moet betalen en blijven betalen voor de Duitse wagens, terwijl ze zoveel panne’s kennen, ben je dan eigenlijk nog premium? Voor die prijzen mag je niet met defecten worden opgezadeld. Onze vorige BMW 5 was één lopende rekening. De Mercedes van mijn schoonvader idem dito.