• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hyundai i30 N Option is dikker dan een Golf GTI Clubsport

Auteur: RubenPriest, gepost 2 oktober 2018 om 09:46 – 26 Reacties

Afbeelding Hyundai i30 N Option is dikker dan een Golf GTI ClubsportAfbeelding Hyundai i30 N Option is dikker dan een Golf GTI ClubsportAfbeelding Hyundai i30 N Option is dikker dan een Golf GTI ClubsportAfbeelding Hyundai i30 N Option is dikker dan een Golf GTI Clubsport

Hyundai
Wat. Een. Dikke. Hot. Hot. Hatch.

Hyundai manoeuvreert momenteel met een dikke middelvinger door hot hatch-land. De i30 N was al een verrassende nieuwkomer in het druk bevochten segment en het merk doet er nu een schepje bovenop, met de i30 N ‘N Option’.

Aan de hand van officiële N-accessoires kun je een i30 N flink aanpakken. De mogelijkheden gaan behoorlijk ver, zo laat deze show car in Parijs zien. Voor het exterieur en interieur zijn er 25 verschillende individualiseringsopties beschikbaar. Geen harde plastics, maar het echte spul. Denk aan een carbon achterspoiler, een carbon motorkap of sportieve kuipstoelen. Ook is het mogelijk om de i30 N met semi-slicks te krijgen en zijn er velgen in een formaat tot 20-inch.

Het interieur is een combinatie van carbon en alcantara. Schrijf ik nog steeds een artikel over een Hyundai? Al dat lekkers gaat ongetwijfeld een bom duiten kosten, maar de hot hatch liefhebber heeft weer wat om voor te sparen.

Ook interessant!

  • Officieel: Volkswagen Golf GTI Clubsport 45
  • Video: Golf GTI kopt een Range Rover
  • Video: Golf GTI bestuurder scheurt als een gek
  • Hyundai doet wat VVD
    Hyundai doet wat VVD niet kan

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

carbon, Hyundai, i30, i30n, parijs-2018

Vorig bericht: « De nieuwe Mercedes B-klasse is officieel
Volgend bericht: Deze Pininfarina-schoonheden hebben een naam »

Lees Interacties

Reacties

  1. lambowambo zegt

    2 oktober 2018 om 09:48

    Wat dik zeg, lekker bezig Hyundai!

    Login om te reageren
    • Boomer zegt

      2 oktober 2018 om 10:11

      @lambowambo: Blijft een Hyundai imho. Hoe goed ze ook zijn. Ik heb niets met niet europeese auto’s. Zal wel een bias zijn en onterecht wellicht, maar voor mij is het gewoon geen serieuze optie.

      Login om te reageren
      • lambowambo zegt

        2 oktober 2018 om 10:33

        @airc: Ik ben ook erg gericht op Europese merken, maar ere wie eer toekomt. Dit is gewoon een dik apparaat. Ziet eruit alsof het rechtstreeks uit de WRC vandaan komt.

        Login om te reageren
        • Boomer zegt

          2 oktober 2018 om 10:47

          @lambowambo: Klopt, en dat ontken ik ook niet. Hij is ongetwijfeld erg goed!

          Login om te reageren
      • peug206 zegt

        2 oktober 2018 om 11:35

        @airc: liever dit dan een golf gti…

        Login om te reageren
        • gasskaas zegt

          2 oktober 2018 om 13:18

          @peug206: op tfsi-en

          Login om te reageren
          • peug206 zegt

            2 oktober 2018 om 14:14

            @gasskaas: sterk en orgineel hoor.

            Login om te reageren
            • gasskaas zegt

              2 oktober 2018 om 15:08

              @peug206: vond ik zelf ook.

              Login om te reageren
  2. monsieurleloure zegt

    2 oktober 2018 om 09:51

    Dan te bedenken dat ze 20 jaar geleden de Pony en de Excel produceerde. Tijden veranderen, binnenkort de benchmark, in plaats van Golf-klasse de i30-klasse.

    Login om te reageren
    • dijan zegt

      2 oktober 2018 om 09:59

      @monsieurleloure: Jij zult ook geen moment laten om VW een schop te geven,he? Word erg van hetzelfde ,wij weten nu wel dat je VAG haat. Maar de Golfklasse blijft voorlopig nog wel bestaan .

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        2 oktober 2018 om 10:05

        @dijan: Huh? Het segment waar de Golf in opereert is volgens mij al jaren de Focus-klasse :)

        Login om te reageren
        • drdre1 zegt

          2 oktober 2018 om 11:16

          @Jochempie: neenee, je bedoelt toch echt de Kadett-klasse! ??

          Login om te reageren
      • peug206 zegt

        2 oktober 2018 om 11:36

        @dijan: golfklasse? Dat noemen ze nu toch lupo?

        Login om te reageren
      • monsieurleloure zegt

        2 oktober 2018 om 13:26

        @dijan: ik heb een hekel aan VW. Mensen kun je haten, een merk niet.

        Login om te reageren
  3. gove zegt

    2 oktober 2018 om 09:57

    nu nog een paar pk erbij en een ander logo op de kap en klaar

    Login om te reageren
  4. postman91 zegt

    2 oktober 2018 om 10:04

    Wat een dikke creatie! Helaasch waarschijnlijk niet te betalen in NL..

    Login om te reageren
  5. Jochempie zegt

    2 oktober 2018 om 10:05

    Heerlijke auto voor mensen die niet bang zijn voor wat men van ze vindt. Zet maar voor de deur!

    Login om te reageren
  6. Dutchdriftking zegt

    2 oktober 2018 om 11:14

    Tja, stiekem gewoon heel erg dik, hoe zit het eigenlijk met het vermogen? Want met zo’n dik uiterlijk is 250pk eigenlijk een beetje lafjes.

    Login om te reageren
    • civicfk3 zegt

      2 oktober 2018 om 12:31

      @dutchdriftking: De performance uitvoering heeft 275, de niet-performance 250 maar die leveren ze in principe al niet in NL.

      Een i30N performance met net de kop eraf staat hier bovenaan mijn lijstje, nieuw zijn ze gewoon te duur voor Nederland (15.000,- meer dan omliggende landen) maargoed dat is een Golf GTI performance voor mij ook dus niet Hyundai’s schuld.

      Login om te reageren
  7. stuko zegt

    2 oktober 2018 om 12:37

    De mallen van de Golf 6 stonden zeker op Ebay?

    Login om te reageren
  8. michaelb zegt

    2 oktober 2018 om 14:15

    En alle underdog NL’ers gaan los!

    Login om te reageren
  9. toyotafortuner zegt

    2 oktober 2018 om 19:16

    Helemaal geslaagd! Wat nou Golf. Doe gewoon lekker deze i30!

    Login om te reageren
  10. bmwfreak038 zegt

    2 oktober 2018 om 22:32

    Maar even een klein puntje van kritiek, geliefd AB panel. Moeten jullie niet subjectief blijven en geen persoonlijke mening ventileren?

    Login om te reageren
    • papkar zegt

      2 oktober 2018 om 22:56

      @bmwfreak038: Nee, het is een blog.

      Login om te reageren
      • bmwfreak038 zegt

        3 oktober 2018 om 09:41

        @papkar: daar zit ook weer wat in.

        Login om te reageren
  11. bmwfreak038 zegt

    2 oktober 2018 om 22:35

    Dikker dan een Clubsport nee, wellicht de volgende ronde.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North