• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

JE Design geeft Audi A8 gruwelijke compressor

Auteur: Dennis, gepost 17 maart 2006 om 18:46 – 26 Reacties

" class=


JE Design had zich al eerder vergrepen aan de Audi A8 met een bodykit waar ik persoonlijk niet warm voor loop, maar waar ik zeker wél warm voor loop is de gruwelijke compressor waar de heren van JE Design de A8 een extra 165 pk in de maag splitsen. Velen zouden wensen dat ze 165 pk hadden, maar deze powerboost, komt bovenop de 335 pk die de A8 standaard al heeft…

Als je snel met mij mee gerekend hebt, kom jij ook uit op 500 pk!!! Het koppel is opgekrikt van 430 Nm naar 600 Nm, de begrensde top van 250 km/u ligt nu op een enge 303 km/u en het sprintje duurt nog maar 4,8 seconden in plaats van 6,3 seconden.


Nu nog even zorgen dat de koffie van de directeur op de achterbank ook gewoon in het bekertje blijft (bron: jedesign.de)

Ook interessant!

  • Video: Audi onderstuurt tegen vrachtwagen aan
  • Officieel: daar is de vernieuwde Audi A8
    Officieel: daar is de vernieuwde Audi A8
  • Nieuwe Audi A8 van 141k crasht na één dag [video]
    Nieuwe Audi A8 van 141k crasht na één dag [video]
  • Voel je stijlvol én veilig in deze Audi A8 occasion

Nieuwste artikelen

  • Koop de Nederlandse voorloper van de Porsche 911 Dakar [video]
  • Kerstspecial: de geschiedenis van de Pausmobiel
  • Dit waren de dikste spots van 2025!
  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
FacebookTweetPinLinkedIn

A8, Audi, je-design, tuning

Vorig bericht: « Zes bekeuringen in een paar minuten
Volgend bericht: Schattig! »

Lees Interacties

Reacties

  1. volvo :D zegt

    17 maart 2006 om 19:11

    mm ik denk toch dat ik liever de 12 cilinder of de v10 lambo motor ipv die opgefokte 8 cilinder.

    voor het geld hoef je het denk ik ook niet te laten

    Login om te reageren
  2. Franqie zegt

    17 maart 2006 om 19:21

    Op zich wel vet, alhoewel die bodykit ook niet mijn smaak is…

    ‘de begrensde top van 250 km/u ligt op een enge 303 km/u’

    die zin snap ik ff niet

    Login om te reageren
  3. JeffreyG zegt

    17 maart 2006 om 19:29

    motor klinkt goed
    maar wat is hij lelijk zeg
    lijkt wel op die touareg van ze
    ook al niet om aan te zien

    Login om te reageren
  4. Audi zegt

    17 maart 2006 om 19:30

    De bodykit is absoluut niet Audi- waardig!

    Login om te reageren
  5. Dennis zegt

    17 maart 2006 om 19:47

    @Franqie: Woordje “nu” was weggevallen… Thanx ;-)

    Login om te reageren
  6. dekster zegt

    17 maart 2006 om 19:59

    @audi
    maar de power wel

    Login om te reageren
  7. karlo zegt

    17 maart 2006 om 22:20

    de motor klinkt aanlokkelijk maar ik snap niet hoe mensen dit mooi kunnen vinden. Een auto zoals de A8 moet je gewoon zo laten!

    Login om te reageren
  8. jaap zegt

    18 maart 2006 om 00:20

    Laat die prachtige Audi’s met rust! Ze zijn opzichzelf al mooi genoeg.

    Login om te reageren
  9. stijn zegt

    18 maart 2006 om 10:58

    @JeffreyG
    de touareg is van volkswagen, niet audi

    Login om te reageren
  10. jaap zegt

    18 maart 2006 om 11:38

    @stijn
    JeffreyG heeft het waarschijnlijk over de Touareg van JE Design.

    Login om te reageren
  11. fubar zegt

    18 maart 2006 om 11:57

    lelijk?? hij is echt wel mooi hoor alleen de kleur is helemaal fout

    Login om te reageren
  12. Bart zegt

    18 maart 2006 om 14:09

    Wat zou de prijs van die motoruitbreiding zijn en zou die ook werken bij een a6 met een 4,2 liter motor :P

    Login om te reageren
  13. Sander zegt

    18 maart 2006 om 14:49

    Ik heb em in January al gezien in Dusseldorf. Misschien niet met die motorinhoud maar wel met de bodykit
    http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=86789b578

    Login om te reageren
  14. autoblogger zegt

    18 maart 2006 om 14:55

    Wat een enorm dikke uitlaten! Apart nummerbord ook…

    Login om te reageren
  15. jaap zegt

    18 maart 2006 om 15:01

    Zo in het zwart is ‘ie best mooi vind ik.

    Login om te reageren
  16. Sacha zegt

    18 maart 2006 om 15:43

    Die Düsseldorfer is alleen vergeten nieuwe velgen te kopen en zijn auto te laten verlagen. Ga er maar vanuit dat op de Tupperware na alles origineel is.

    Login om te reageren
  17. dekster zegt

    19 maart 2006 om 12:35

    is dat van een 3.7liter?

    Login om te reageren
  18. Ejay zegt

    21 maart 2006 om 13:15

    Dat ding zal een turbogat hebben, ongelovelijk…
    Waarom niet de S8 of W12 voorzien van een turbo?

    Login om te reageren
  19. Restrain zegt

    21 maart 2006 om 13:48

    het is en blijft een prachtige auto :D

    Login om te reageren
  20. dekster zegt

    21 maart 2006 om 18:15

    @Ejay
    dan heb je een bentley flying spur

    Login om te reageren
  21. w0o0dy zegt

    25 maart 2006 om 23:42

    dit is niet de 3.7liter maar een 4.2 met compressor

    Login om te reageren
  22. dekster zegt

    26 maart 2006 om 09:38

    thx for the info

    Login om te reageren
  23. Grrr664 zegt

    28 maart 2006 om 08:22

    Beter de V8 van de Koenigsegg CCR, dubbele turbo, 805 PK. (zonder bovennormale toerentallen)

    Login om te reageren
  24. willemvan dijk zegt

    27 april 2006 om 14:56

    het is wel een dikke moter! vindt de vergelijking met een Koenigsegg CCR een beetje flauw. dan gaat het over een heel ander soort auto! de body kit valt zo een beetje op omdat hij wit is! spuit hem mat zwart en het is echt een super stoere bak!!!

    Login om te reageren
  25. dekster zegt

    10 mei 2006 om 21:50

    je kan die 4.2 ook opvoeren zoals bij de gumpert 800pk dan heb je pas power

    Login om te reageren
  26. Thomas zegt

    21 mei 2007 om 11:24

    Ejay schrijft,

    21 March 2006 om 13:15
    Dat ding zal een turbogat hebben, ongelovelijk…
    Waarom niet de S8 of W12 voorzien van een turbo?

    HAHAHAHAHAHA , een compressor motor met een turbogat

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North