• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

JMV Design pakt de Ferrari 458 Italia digitaal aan

Auteur: RubenBaeten, gepost 9 januari 2010 om 14:38 – 78 Reacties

JMV Design Ferrari 458 Italia

JMV Design? Jazeker, dat is John Mark Vicente, de Canadese student die twee weken geleden plots met een mogelijke opvolger van de Bugatti Veyron op de proppen kwam. In tegenstelling tot de Bugatti zou dit project wel eens kans van slagen kunnen hebben. Genoeg plasticboeren die met deze tekeningen wel iets zouden kunnen.

Wat mij betreft: velgen en achterspoiler helemaal top, maar laat de rest lekker achterwege. Wat vinden jullie ervan? Doet dit de 458 Italia eer aan? (via gtspirit)

JMV Design Ferrari 458 Italia

Ook interessant!

  • Video: Ferrari 458 flink beschadigd na crash
    Video: Ferrari 458 flink beschadigd na crash
  • Video: Nederlandse YouTuber Gio koopt Ferrari 458 Speciale
  • Video - personeel wasstraat geeft gas in Ferrari 458
  • Gratis Ferrari bij aankoop van villa in Nunspeet
    Gratis Ferrari bij aankoop van villa in Nunspeet

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

458, Ferrari, geel, italia, tuning

Vorig bericht: « Verwacht: Tata Nano van €150k met top van 200 km/h
Volgend bericht: Auto-snowboarden door de Amsterdamse straten »

Lees Interacties

Reacties

  1. Scirocco zegt

    9 januari 2010 om 14:40

    Dit heeft wel erg veel weg van een Lamborghini Murcialago LP 570-4 SV

    Login om te reageren
  2. Scirocco zegt

    9 januari 2010 om 14:40

    Desalniettemin zit ie er wel goed uit:D

    Login om te reageren
  3. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    9 januari 2010 om 14:41

    Gewoon afblijven!
    Dat is wat deze auto het meeste recht doet…

    Login om te reageren
  4. NiNja zegt

    9 januari 2010 om 14:41

    @Scirocco: Ik denk dat je een Gallardo bedoelt?
    Ot, wel mooi gedaan, hoewel zo’n spoiler voor mij niet hoeft.

    Login om te reageren
  5. sauerpraum zegt

    9 januari 2010 om 14:41

    Vind hem wel vet zo, origineel kan ik nog steeds niet aan deze auto wennen. Geef mij maar gewoon de 430

    Login om te reageren
  6. Oly zegt

    9 januari 2010 om 14:42

    Heel vet maar inderdaad zo als @Scirocco: al zeg een LP 670-4 SV btw Scirocco geen 570

    maar lijkt der wel heel veel op.

    maar velen malen mooiere dan een standaard 458 italia

    Login om te reageren
  7. Jeroen zegt

    9 januari 2010 om 14:44

    Strakke wielen, alleen jammer dat die lelijke Ferrari eraan vast zit :(

    Login om te reageren
  8. Verstappen zegt

    9 januari 2010 om 14:48

    Voorkant is idd lambo-achtig, en het staat hem niet verkeerd!

    Login om te reageren
  9. spykerboy zegt

    9 januari 2010 om 14:51

    lekker lekker, zet maar neer :D

    Login om te reageren
  10. citro-feel zegt

    9 januari 2010 om 14:55

    Kwijlllllll….

    Login om te reageren
  11. Gamekiller zegt

    9 januari 2010 om 14:56

    75% Ferrari + 25% Lamborghini = Creatie hierboven

    Login om te reageren
    • Vinny_93 zegt

      9 januari 2010 om 16:12

      @Gamekiller: Precies, dat maakt het denk ik ook wel mooi. Ik vind het wel iets hebben.

      Andersom: 75% Lambo, 25% Ferrari, 50% wreedheid=
      150% en dus dit:

      Login om te reageren
  12. nokiaaaa zegt

    9 januari 2010 om 15:01

    @ Nee nee hij bedoelt wel degelijk de Lamborghini Murcialago LP 570-4 SV

    OT wat een bommm !!! :d

    Login om te reageren
  13. mbfreak zegt

    9 januari 2010 om 15:07

    helemaal super !

    Login om te reageren
  14. Mr. Dj M. zegt

    9 januari 2010 om 15:07

    Wat mij betreft klopt het hele plaatje!

    Login om te reageren
  15. JPM zegt

    9 januari 2010 om 15:07

    Ik heb het niet zo met van die computernerds die zich ontwerper noemen omdat ze een auto digitaal kunnen bewerken. Of het nou mooi is of niet. Net zoals Vandenbrink, je kunt wel een mooie site beginnen en daar je digitale creaties opzetten maar zolang er niets is, is het niets.

    Login om te reageren
  16. Flamingo zegt

    9 januari 2010 om 15:09

    Ik heb even een klein vraagje:
    Wie woont er in Gelderland, Brabant, Noord-Limburg, Overijssel enz (waar nu sneeuw zou vallen volgens de radar..)
    linkje:
    http://www.weerplaza.nl/buienradar/

    Nu is mijn vraag: Is die sneeuw erg? Blijft ’t een beetje liggen? Is het glad op de weg? Stelt ’t wat voor? Of is het allemaal niks?
    Ze hadden voorspelt dat er best wat cm’s sneeuw gingen vallen in combi met harde wind en dan nog eens geen strooizout.. .. …
    Het buiengebied trekt mijn kant op en ik heb vanavond een afspraak. Weet niet of ik die maar af moet zeggen..

    Login om te reageren
  17. Flamingo zegt

    9 januari 2010 om 15:10

    Ik vind die Ferrari eigenlijk maar halfgeslaagd..
    Voorkant en zijkant zijn aardig. Achterkant is niks.

    Login om te reageren
  18. EJS zegt

    9 januari 2010 om 15:15

    Behalve de spoiler(heb bij de 458 altijd ’t idee dat die “mist”), hoeft ’t van mij niet.. Want als je een lambo wilt hebben koop je er toch gewoon één?

    Login om te reageren
  19. JPM zegt

    9 januari 2010 om 15:19

    @ Flamingo

    Ik ben momenteel in Gelderland en daar valt vrij weinig, echter waait het wel redelijk hard.

    Login om te reageren
  20. stopwearingpants zegt

    9 januari 2010 om 15:26

    die achterkant is mislukt serieus

    Login om te reageren
  21. Bakpao..lover zegt

    9 januari 2010 om 15:27

    echt een geslaagd design aleen beetje jammer van die spoiler

    Login om te reageren
  22. Flamingo zegt

    9 januari 2010 om 15:30

    @JPM

    Hmmn daar zou nu het meeste moeten vallen..
    Volgens mij valt t ook heel erg mee.
    Bedankt!

    Login om te reageren
  23. Kippenpoot zegt

    9 januari 2010 om 15:37

    @Flamingo

    Hier in het oosten valt het niet mee, het sneeuwt en waait hier redelijk hard. De sneeuw stuift heel erg in het rond dus het kan zichtbelemmering opleveren. Nog sterkte ;).

    Login om te reageren
  24. bozewolf zegt

    9 januari 2010 om 15:47

    LELIJK! De 458 is zo’n mooi fris en voornamelijk clean design. Daar moeten geen frutsels op en zeker niet zo’n lelijk spoilertje. Voorbumper is ook bah.

    Login om te reageren
  25. bozewolf zegt

    9 januari 2010 om 15:48

    Correctie: voorbumper is enorm bah.

    Login om te reageren
  26. JamesBond007 zegt

    9 januari 2010 om 15:52

    iemand?

    Login om te reageren
  27. Carmaster zegt

    9 januari 2010 om 15:59

    @ JamesBond007

    Iedereen.

    OT: Geinig DTM-Spoilertje, leuke gespaakte cirkeltjes, maar verrder niet zo heel veel aan.

    Login om te reageren
  28. Flamingo zegt

    9 januari 2010 om 16:11

    @Kippenpoot

    Ook bedankt! Kan dus wat gladheid en zichtbelemmering verwachten.

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      9 januari 2010 om 16:12

      @Flamingo:

      Op de brommer is het iig meer glijden dan rijden momenteel..

      Login om te reageren
  29. Gnermo zegt

    9 januari 2010 om 16:21

    @vergelijkingneukers: FOK JULLIE. Klaar.

    Ontopic: Ik vindt hem er beter uit zien als het orgineel, met name de voorkant, dat stomme muiltje is nu ook weg.

    Login om te reageren
  30. Aad zegt

    9 januari 2010 om 16:26

    Eindelijk met de voorkant zoals die had moeten zijn , is bij de gewone 458 toch wel het zwakke punt.

    Login om te reageren
  31. koreantaxiproductions zegt

    9 januari 2010 om 16:28

    der is maar een manier om een 458 goed aan te pakken:
    )

    Login om te reageren
    • Michel 350z zegt

      9 januari 2010 om 16:53

      @koreantaxiproductions:
      Jij weet hoe het moet met die afschuwlijke 458

      Login om te reageren
  32. s2000 zegt

    9 januari 2010 om 16:33

    De voorkant ziet er echt beter uit. Wat ik mij wel afvraag of hij wel aan koeling en dergelijke heeft gedacht?

    Login om te reageren
  33. Lucas zegt

    9 januari 2010 om 16:34

    Beter als het origineel!

    Login om te reageren
  34. Carmaster zegt

    9 januari 2010 om 16:42

    @ EJS

    Waar rij jij mee dan?

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      9 januari 2010 om 16:52

      @Carmaster:

      Ligt aan stemming, bestemming, dag, weer etc.. Maar in principe heb ik momenteel als dagelijks vervoer een Honda Dax 50 CC met enkele kleine aanpassingen, en voor op ’t circuit en de fun een ’98 Aprilia RS250.. Onder de laatste liggen slicks dus die komt met dit weer echt niet buiten;)

      Login om te reageren
  35. Reinbergen zegt

    9 januari 2010 om 16:42

    Dik en strak, maakt niet uit dat hij geïnspireerd is op de LP-670 SV want dat is mijn favo supercar.

    Login om te reageren
  36. Carmaster zegt

    9 januari 2010 om 17:01

    @ EJS

    Interesting, very interesting.
    Daxjes zie je in het noorden niet zoveel.
    Zie je mij trouwens niet op rijden, veel te klein (ik ben 1.91m). Heb een tijdje terug mn Peugeot VivaCity een schop verkocht en heb nu een ’04 Rieju RR in de maak, 70cc, verwachte top 120kmu…
    En dat dan wél voor dagelijks gebruik :)
    Zon RS leek me eerst ook wel wat, maar dan worstel ik weer met mn lengte. Dan kan ik mn benen niet kwijt.
    Daar had ik eerst ook al last van met mn VivaCity.

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      9 januari 2010 om 17:21

      @Carmaster:

      De DAX valt hoogst mee. Op de meeste scooters kan ik niet sturen, omdat m’n benen in de weg zitten, maar met een ander stuur op een dax kan je prima rijden en valt het met het dubbel zitten hoogst mee:) Ik ben 1,94 en rij er zo’n 250 km per week op dus;) En ben er hier in de omgeving ook nog maar één tegengekomen, en die is van een kennis dus..;) Bovendien is dat een Jingcheng..(of hoe je dat ook mag schrijven:P)

      De RS valt bij mij ook mee, gaat prima.. Maar volgens mij heeft het probleem met je lengte ook wat te maken met je lichaamsverhoudingen, en blijkbaar gaat dat bij mij bij de RS goed en bij jou niet.. Hem als dagelijks vervoer gebruiken lijkt me toch echter niet verstandig, ik ben 17, heb geen motorrijbewijs en dan ben je toch echt wel de lul als ze je een keer pakken met je 250cc en 61 kw..

      De Rieju RR is persoonlijk niet mijn ding, maar ze rijden zeker weten wel goed! Ik zou overigens alstie 120 km/h liep met 70 cc voor andere versnellingsbakverhoudingen kiezen en ‘m wat harder laten trekken, in de praktijk heb je daar vaak wat meer aan..

      Login om te reageren
  37. Jipp zegt

    9 januari 2010 om 17:07

    @ jamesbond007, dat wilde ik net zeggen….

    Login om te reageren
  38. 8C_Competizione zegt

    9 januari 2010 om 17:23

    Zonde van de 458! Hij wordt er zo echt niet sneller op. En als je al dat plastic mooi vind is een Lamborghini meer iets voor je… Ferrari zelf houd het teminste bij functioneel carbon(diffusor en voor bumper vleugeltjes). Zo’n spoiler heeft hij helemaal niet nodig…

    Login om te reageren
  39. AudiQuatro zegt

    9 januari 2010 om 17:27

    nah die velgen zijn wel stukken beter ik vind persoonlijk de 458 helemaal niks doe maar een 8c

    Login om te reageren
  40. freude am fahren zegt

    9 januari 2010 om 17:30

    Koop dan ineens een Lambo…
    Buiten die velgen en die subtiele aanpak om de motorkap net naast de koplampen moet hij er gewoon afblijven.
    De 458 Italia is zo al zo prachtig, er hoeft niet aan geknoeid te worden.(enkel de achterlichten zouden mogen anders)

    Login om te reageren
  41. freude am fahren zegt

    9 januari 2010 om 17:35

    Ik heb deze week een 458 Italia gezien toen ik voorbij de Ferrari-dealer reed. Hij is best wel mooi. Om hem juist te kunnen beoordelen moet je hem in het echt zien, foto’s zijn niet genoeg.

    Login om te reageren
  42. Carmaster zegt

    9 januari 2010 om 17:45

    @ EJS

    Daar heb je wel een punt, op mijn scooter sloeg het stuur ook al tegen mn knieeen aan bij een scherpe bocht, dus ben ik maar met mn voeten naar achteren gaan zitten (reed eerst nog als een opaatje). Maar ik heb inderdaad erg lange benen dus dan is dat toch anders. Mensen schrikken ook vaak van mij als ik zit omdat ik dan een stuk kleiner lijk :)

    En met die RS zou ik dat ook niet durven.
    Ik word volgende maand ook 17 dus is het al gewaagd genoeg om met meer dan 50cc rond te gaan rijden, laat staan met een (officiele) motorfiets.

    En wat de versnellingsbak betreft, ben zelf niet zo handig dus dat moet ik aan me pa overlaten, en een extreem hoog budget heb ik ook niet. En tijd is ook zoiets dat ik niet echt heb. Mijn eerste zorg is om m weer lopend te krijgen (kabelboom bleek verrot) en er een setje wegbanden onder te gooien (dit is een uitgekleed crossmodel, geen SM). Dan zie ik nog wel. Snap wel wat je bedoelt trouwens, een 70 mist natuurlijk net dat beetje koppel.

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      10 januari 2010 om 12:21

      @Carmaster:

      Ja, heb ik dus ook last van:) Met een iets hoger stuur op m’n Dax dat iets naar achter gekanteld staat(zodat ik zelf ook meer naar achter kan zitten), is dat netjes opgelost, en eigenlijk ziet het er nog wel goed uit ook;)

      Je versnellingsbak verhoudingen aanpassen is niet heel ingewikkeld.. Voor een tandwiel dat één tandje kleiner is, achter een tandwiel dat één tandje groter is en je zult vermoedelijk al een wereld van verschil merken… Wss moet je dan overigens je ketting wel één of twee schakeltjes laten inkorten, maar dat zijn de kosten ook niet…

      @NLBUURMAN & Carmaster

      De RS250 levert standaard al 54kw/73pk! Belachelijk veel dus voor een 250 cc blokje.. Enige aanpassingen, o.a. een Arrow uitlaatsysteem, andere carburateur en andere nokkenassen doen net dat laatste beetje.. Nadeel is wel dat je pas rond de 8500 toeren een beetje gaat trekken..

      Een turbo heeft verder idd nauwelijks zin, ook niet op een twee-cilinder van dit formaat(NLBUURMAN; het zijn er écht twee, in V-vorm;)) Het kan wel, zal je wel iets vermogenswinst opleveren, maar het zal ook belachelijk hard slijten met dit soort toerenaantallen..

      Lijstje met specs van de RS250 vindt je hier, tevens een goede site om gegevens van andere motoren op te zoeken:
      http://www.motorbikes.be/nl/Aprilia_RS_250_1999.aspx

      Login om te reageren
  43. rider zegt

    9 januari 2010 om 17:45

    ik zeg een mogelijke hind voor een scuderia versie!

    Login om te reageren
  44. EFB zegt

    9 januari 2010 om 17:55

    De achterkant kijkt nu echt zo van OMG watskeburt…

    Login om te reageren
  45. Neluz zegt

    9 januari 2010 om 18:07

    Laat hem alsjeblieft maar origineel! Nu heb die allemaal lamborghini trekjes! :shock:

    Login om te reageren
  46. Drift-King zegt

    9 januari 2010 om 18:31

    VET :)

    Login om te reageren
  47. Cardesigner zegt

    9 januari 2010 om 18:43

    Mooi hoor, voor een tjoenert.

    Login om te reageren
  48. Dimglor zegt

    9 januari 2010 om 19:25

    mooie velgjes! die spoiler vind ik minder mooi…

    Login om te reageren
  49. wimpie zegt

    9 januari 2010 om 19:28

    doe mij maar de ”normale”

    Login om te reageren
  50. Alfisti zegt

    9 januari 2010 om 20:18

    Ziet er mooi uit, maar ik heb liever de originele… ;)

    Login om te reageren
  51. Timmie zegt

    9 januari 2010 om 20:39

    Inderdaad, laat hem maar origineel. Allemaal die onnozelaars die het design verkl*ten…

    Login om te reageren
  52. Flapkees zegt

    9 januari 2010 om 20:49

    Dit vind ik niets.

    Login om te reageren
  53. NLBUURMAN zegt

    9 januari 2010 om 20:58

    ziet er mooi uit! kan niets anders zeggen eigenlijk :P

    Login om te reageren
  54. NLBUURMAN zegt

    9 januari 2010 om 21:02

    @EJS een RS250 met 61 kW? sorry, dat gaat bij mij niet op… onze Yamaha xj600s diversion haalt 61 pk uit een 600cc blok (ik dacht rond ’95), jouw rs schat ik rond 2001, en dan halen ze echt ook nog geen 61 pk, laat staan kW, uit een 250cc
    overigens is een rs wel mooi! een vriend van me heeft een RS50 Extrema Ducati versie (5-bak, ’95), gewoon met 50cc, 16mm carb, en hoogtoerige uitlaat (MetraKit), loopt 110. geweldig! tot de 7-8000 toeren pruttelt ie wat, maar daarna komt alles tot leven!

    Login om te reageren
  55. RALM zegt

    9 januari 2010 om 22:01

    Ik zal eerlijk zijn; helemaal super!Normaal ben ik niet zo van het spoilerwerk enzo bij dit kaliber wagens!Maar vind de 458 standaard echt een ielig, lelijke auto! Maar dit pakket dikt hem lekker op, doemijdiema!

    Login om te reageren
  56. Carmaster zegt

    9 januari 2010 om 23:50

    @ NLBUURMAN & EJS

    83pk is inderdaad een beetje heel erg veel voor een 250.
    De Kawasaki KX125 (1980) van mn vader levert nog net geen 30pk (28)en dat is een racebike. Het is dan wel een oudje maar toch, de 2takt techniek is niet echt sprongen vooruit gegaan in al die jaren ofwel? Zomaar even 55pk meer hebben met dubbele motorinhoud? Of heb je @ EJS een turbo opzitten? :)

    Login om te reageren
    • NLBUURMAN zegt

      10 januari 2010 om 09:55

      @Carmaster: een turbo op een hoogtoerige ééncilinder heeft niet zo veel zin, het blok draait al veel toeren, het zal wel iets helpen, maar geen 55 pk…

      Login om te reageren
  57. SLR zegt

    9 januari 2010 om 23:58

    kijk waarom doen tuner nog moeite dat ding moet gewoon weg hooplijk komt dat ding niet op hollandse bodem

    Login om te reageren
  58. autobandventieldopje zegt

    10 januari 2010 om 01:24

    Teeeeerrrriiinnngg….wat zijn dit allemaal voor mongolen hier op deze site tegenwoordig..wordt steeds erger…de ene helf begint over het weer te ouwehoeren de andere helft begint te miepen over kutbrommertjes en dan zijn er nog een paar egte otofielen die Ferrari (!!!) lopen af te kraken…kijk eerst ’s i.d spiegel voordat je iets lelijk noemt (JEROEN!!) Nog altijd zal 99% v.d klootvioolen op deze blog van z’n lang zal z’n leven niet in een (echte) exoot komen te rijden ..maar heeft wel (zinloos) commentaar over het uiterlijk van wat ze toch nooit kunnen aanschaffen..get a life!

    Login om te reageren
    • NLBUURMAN zegt

      10 januari 2010 om 09:59

      @autobandventieldopje: jij probeert dus te zeggen dat wij, als autofans zijnde, NIET mogen reageren op dingen van supercars, omdat we dat toch nooit kunnen betalen, alsof alleen jij dat wel zou kunnen. wij mogen best commentaar geven over het uiterlijk van exoten, wij mogen alleen niet spreken over de handling & feelings van de exoten. en jij wil zeggen dat jij geen voorkeur hebt voor een automerk? of een merk absoluut niet op je oprit wilt hebben? volgens mij ben JIJ trouwens diegene die aan het schelden is, en dus de dwaas op autoblog.

      Login om te reageren
    • EJS zegt

      10 januari 2010 om 12:33

      @autobandventieldopje:

      Joh, iedereen geeft hier gewoon z’n mening hoor, alstie niet strookt met die van jou is dat jouw probleem..

      Over de brommers en motoren: Ik denk dat voor gemiddelde autoblogger geldt dat ze niet alleen van auto’s houden maar ook motoren en brommers een warm hart toedragen, iets met benzine door de aderen ofzo.. Geef wel toe dat het niet helemaal ontopic is..;)

      Login om te reageren
  59. Aston_Martijn zegt

    10 januari 2010 om 10:07

    Ferrari 458 Scuderia ?? best bruut man

    Login om te reageren
  60. BananaFlip zegt

    10 januari 2010 om 11:13

    Alleen de velgen zijn wel aardig. Verder is het bagger in zijn puurste vorm.

    Login om te reageren
  61. alfa159TI zegt

    10 januari 2010 om 11:13

    dit is geniaal!

    Login om te reageren
  62. meneersander zegt

    10 januari 2010 om 12:19

    velgen zijn mooi idd.

    Login om te reageren
  63. Ikke_ferrari zegt

    10 januari 2010 om 12:46

    Het is inderdaad gewoon een kopie van de Lambo SV…
    Maar het staat hem zeker goed, het doet die rare zwarte gaten naast de koplampen BIJNA vergeten!

    Login om te reageren
  64. Carmaster zegt

    10 januari 2010 om 14:15

    @ autobandventieldopje

    Get a life??!!
    Wie zit hier nou vanachter zn pc’tje mensen af te kraken die ie toch nooit tegen komt en daardoor de confrontatie ook niet aan hoeft te gaan. Dat is pas levenloos zijn. Heb trouwens wel medelijden met je, dat je zo verbitterd bent dat je niet eens meer kan dromen van auto’s die je waarschijnlijk toch nooit kan betalen. En voor 75% van de mensen is geen enkele nieuwe auto te betalen. Dus dan maar niet dromen van de Golf VI 1.4 TSI? (haha)Ik hoop voor je dat je snel iemand vindt waarmee je je leven kan delen, want eh (NIEUWSFLITS)World of Warcraft is geen datingsite.

    Oh en wat de brommertjes betreft, daar heb je dan wél gelijk in.

    Login om te reageren
  65. petervd3 zegt

    10 januari 2010 om 14:16

    Prachtig design van die student! Petje af hoor.

    Naar mijn mening doet de Ferrari 458 Italia er goed aan.

    Login om te reageren
  66. Thijsj zegt

    10 januari 2010 om 16:18

    Ziet er zeer goed uit, maar ik denk dat dat vooral komt omdat ie veel weg heeft van een lamborghini :P

    Login om te reageren
  67. killioq zegt

    10 januari 2010 om 17:34

    gaaf, ik hoop de de gt2 versie er zo uit komt te zien. echt stark, al lijkt het op de murc sv, maar het staat deze beter.

    Login om te reageren
  68. Cantago zegt

    11 januari 2010 om 15:53

    Dit oogt in mijn ogen bijna als een Lamborghini! Ik vind het prachtig, echt super! De koplampen komen zo eindelijk tot zijn recht, staan helemaal geweldig! Die wielen zijn ook echt mijn ding. Vind hem geweldig! Wel jammer dat het nu meer Lamborghini dan Ferrari is…

    Login om te reageren
  69. agera zegt

    8 mei 2011 om 13:39

    Prachtig gedaan, helemaal mijn smaak

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North