• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Journalist laat onderkant van de BMW i8 zien

Auteur: Author, gepost 30 juni 2015 om 19:03 – 30 Reacties

Afbeelding Journalist laat onderkant van de BMW i8 zienAfbeelding Journalist laat onderkant van de BMW i8 zienAfbeelding Journalist laat onderkant van de BMW i8 zien

BMW i8 crash
Dude, zet dat ding dan gewoon op een brug.

Journalisten willen nog weleens een kakelverse demo in de puinpoeier rijden en ditmaal gebeurde dat in Mexico. De journo in kwestie had wellicht wat teveel hete saus over z’n empanada gegoten en legde een BMW i8 op z’n kop. Best knap, als je het ons vraagt. Zeker als je bedenkt dat het slachtoffer zich door de half geopende vleugeldeurtjes een weg naar buiten moest wurmen.

Hoe het met de bestuurder is afgelopen weten we niet precies, maar aan de lachende mevrouw op de foto’s te zien valt het allemaal wel mee. Wel interessant trouwens om eens een kijkje te nemen aan de onderzijde van de BMW i8, die om aerodynamische redenen een vlakke bodem heeft.

Eerder zagen we trouwens al een gecrashte Camaro ZL1 en een Aventador. Beide auto’s overleefden de afstraffing door een journalist niet.

Foto’s via WreckedExcotics

Ook interessant!

  • Video: politieachtervolging met een BMW i8
    Video: politieachtervolging met een BMW i8
  • Mijn Auto: BMW i8 van Ruben
    Mijn Auto: BMW i8 van Ruben
  • Deze BMW i8 is iets teveel van het goede
  • Dit is de goedkoopste BMW i8 van Marktplaats

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, crash, Elektrisch, i8, journalistiek, mexico, plug-in, schade

Vorig bericht: « Online je flitsfoto terugzien en met iDeal dokken? Het kan!
Volgend bericht: 美味: zo tunen ze in China de Maserati Ghibli »

Lees Interacties

Reacties

  1. GH zegt

    30 juni 2015 om 19:06

    De i8 weet ook niet wat ie wilt. Eerst met 230 door de polder, daarna op het dakkie verder willen. (Voorzorgsmaatregel: Ja, weet dat het 2 verhalen zijn:))

    Login om te reageren
  2. trustmeiamanengineer zegt

    30 juni 2015 om 19:07

    Die ‘journalist’ kan meteen op de zwarte lijst. Wel een hele prestatie om zo’n lage wagen op zo’n straatje op z’n dak te leggen.

    Login om te reageren
  3. wiebe zegt

    30 juni 2015 om 19:15

    Dat hij er nog uit kon klimmen met vleugeldeuren.

    Login om te reageren
  4. SDM zegt

    30 juni 2015 om 19:25

    Leuk voor hem dat de auto niet in de fik stond. Met die fijne vleugeldeuren had hij dat waarschijnlijk niet overleeft.

    Login om te reageren
    • snorrie zegt

      30 juni 2015 om 21:40

      @sdm: ja, want stel je voor dat er een vonkje bij de brandstof komt.

      Login om te reageren
      • fijnkonijn zegt

        30 juni 2015 om 21:46

        @snorrie: kan prima idd. want de i8 is een hybrid met een 3 cylinder 1.5L benzinemotor. En die lust benzine. Dus ja…

        Zeg dan niets als je geen flauw idee hebt waar je over praat please…

        Login om te reageren
        • snorrie zegt

          30 juni 2015 om 21:57

          @fijnkonijn: oops, my bad. Had het al verstuurd voordat ik nagedacht had…, maar om op de reactie terug te komen, heb je je het al voorgesteld? ;)

          Login om te reageren
          • fijnkonijn zegt

            30 juni 2015 om 22:04

            @snorrie: oh ja. iiiiiieeeee rem rem crash rinkel de kinkel…. vonk -> boooom -> kruip kruip te laat au au fakkel fakkel au au.

            Zo iets ? ;-)

            Login om te reageren
            • snorrie zegt

              30 juni 2015 om 22:29

              @fijnkonijn: ;)

              Login om te reageren
  5. robert110 zegt

    30 juni 2015 om 19:27

    Lijkt mij vrij irritant om aan te werken met zo’n dichte onderkant

    Login om te reageren
  6. martinez666 zegt

    30 juni 2015 om 19:29

    Jonge toch, welke goede ziel kan me uitleggen hoe je zoiets doet… En dat je er dan nog mee kan lachen ook is al helemaal te gek voor woorden

    Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      30 juni 2015 om 19:37

      @martinez666: Niet zo heel moeilijk. Gewoon het gas erop (bij wijze van spreken), door het hek knallen en van het talud afrijden, dan slaat hij vanzelf wel over de kop.

      Login om te reageren
  7. Johnnnyboy15nl zegt

    30 juni 2015 om 19:57

    Dat is de eerste 8i

    Login om te reageren
    • gwnbmw zegt

      30 juni 2015 om 20:59

      @Johnnnyboy15nl: 8!*

      Login om te reageren
      • Johnnnyboy15nl zegt

        30 juni 2015 om 21:07

        @gwnbmw: Dat kan natuurlijk ook ;).

        Login om te reageren
        • gwnbmw zegt

          2 juli 2015 om 14:00

          @Johnnnyboy15nl: ik moet toegeven dat t een pure plisjes jager was.

          Login om te reageren
  8. mobieler zegt

    30 juni 2015 om 19:57

    Eigenlijk zou iedere auto een platte afgedekte bodem moeten hebben. Waarom is dat niet zo eigenlijk? Een simpele kunststof plaat kan toch niet zo duur zijn?

    Login om te reageren
    • motoragent zegt

      30 juni 2015 om 20:19

      @mobieler: Een simpele kunstof plaat niet inderdaad, dat is misschien een paar euro. Maar als je 1 miljoen golfjes produceert met een simpele kunststof plaat van een paar euro, dan praat je over flink wat geld. Als het even kan bezuinigen autofabrikanten zelfs op een simpel ringetje van een paar cent.

      Login om te reageren
      • rolov zegt

        30 juni 2015 om 22:35

        @motoragent: bij vw kunnen ze het een optie maken.

        Login om te reageren
        • postzegel zegt

          1 juli 2015 om 01:13

          @rolov: mompelt iets van olie-opvang-bak, maar besluit ’t maar te laten voor wat het is.

          Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        1 juli 2015 om 01:32

        @motoragent: je strekking is zeker goed, maar ik denk dat het meer dan een paar euro is. Een vlakke bodem is een goede start, maar daarbij moet de rest van het aerodymisch pakket op aan sluiten. Voor de Bluemotions doet VW het al. En ondanks dat ze voor ons in NL goedkoper zijn, is de catalogusprijs zonder BTW en BPM hoger. Dus die hogere kosten worden doorberekend.

        Tweede punt is de snelheid. Aerodynamica speelt pas een rol wanneer de snelheden hoger liggen. Een i8 (of 8!) haalt met gemak de 250. Dat is iets wat bij de Golf GTI of Golf R van toepassing is.

        Login om te reageren
  9. granlusso zegt

    30 juni 2015 om 19:58

    Ach ja, valt wat te zeggen over autojournalisten, maar het kan iedereen gebeuren natuurlijk… Het lijkt namelijk niet met een hele hoge snelheid te zijn gebeurt, gezien de redelijk beperkte schade aan de auto.

    Login om te reageren
  10. donvincenzo zegt

    30 juni 2015 om 20:01

    De journalist was ondersteboven van de rij-eigenschappen van de i8.

    Login om te reageren
  11. e36thuglife zegt

    30 juni 2015 om 20:35

    hi hi hi
    ha ha ha
    ze stond der bij en ze keek der na

    Login om te reageren
  12. RuVi zegt

    30 juni 2015 om 20:50

    Bij de sls knallen de scharnieren van de deuren af als hij met de verkeerde kant boven ligt.

    Login om te reageren
  13. w0o0dy zegt

    30 juni 2015 om 21:19

    Ik zie het al, getuige de olievlek heeft de journo de pech gehad dat er een Audi voor hem reed… ;-)

    Login om te reageren
  14. timboman zegt

    30 juni 2015 om 22:00

    *Update*
    Het blijkt om AfroJack te gaan die terug kwam van het tuinfeest van Rod Steward. De nieuwe sauzen van Remia blijken toch niet zo goed te zijn bevallen.

    Login om te reageren
  15. gerjanm zegt

    30 juni 2015 om 22:05

    Wow, nu niet alleen de motor helemaal afgeschermd maar nu ook de hele onderkant. Wel goed voor de flow en zal ook wel met accu’s te maken hebben. Maar toch…

    Login om te reageren
  16. philipf zegt

    1 juli 2015 om 07:21

    Hoe krijg je het voor elkaar?!

    Login om te reageren
  17. mrrallycross zegt

    3 juli 2015 om 17:29

    Snap dat je zo een ding wilt proberen maar dat je hem sloopt niet

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North