• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ken Blocks klassieke Mustang [Gymkhana 7] is amazeballs

Auteur: sir_smokalot, gepost 4 november 2014 om 18:39 – 32 Reacties

Afbeelding Ken Blocks klassieke Mustang [Gymkhana 7] is amazeballsAfbeelding Ken Blocks klassieke Mustang [Gymkhana 7] is amazeballsAfbeelding Ken Blocks klassieke Mustang [Gymkhana 7] is amazeballsAfbeelding Ken Blocks klassieke Mustang [Gymkhana 7] is amazeballsAfbeelding Ken Blocks klassieke Mustang [Gymkhana 7] is amazeballs

Aaaaaaah!!
Een uitgeklopte 1965 Mustang met 850+ pk en AWD, dat is waar Kenneth Block zijn zevende filmpje uit de Gymkhana-reeks mee gaat maken. Awwwww yiss!

Bovenstaande ‘Stang heet de Hoonicorn RTR, onder de kap ligt een 6,7 liter V8 die nog een beetje ‘geholpen’ is door Roush Yates, als je hem wilt bekijken moet je nu naar de SEMA in Las Vegas en zijn baasje Ken Block houdt net als wij van de Doge-meme, zoals te zien op deze Feestboek-post.

Oh, en hij gaat er zijn nieuwste Gymkhana mee doen, maar dat hadden we al gezegd. Toch weer eens wat anders dan een Fiesta. Nog vragen?

Ook interessant!

  • Nieuwe Ford Mustang maakt gelijk debuut als brute GT3 racer
  • BREEK: Mustang Mach E galoppeert echte Mustang voorbij
  • Video: Mustang crasht op een verraderlijk recht stuk
  • Video: Mustang-rijder heeft lak aan de politie
    Video: Mustang-rijder heeft lak aan de politie

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

Ford, gymkhana, ken-block, Klassiekers, mustang, tuning, zwart

Vorig bericht: « Dragbeest: Chevrolet COPO Camaro
Volgend bericht: 7 dingen die je moet weten over de dalende olieprijs »

Lees Interacties

Reacties

  1. eferrari zegt

    4 november 2014 om 18:43

    WoW

    Login om te reageren
  2. henkhupelschoten zegt

    4 november 2014 om 18:49

    ik weet dat er veel mensen het niet mee eens zijn met wat ik ga zeggen maar ik doe het toch, zonde!

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      4 november 2014 om 18:51

      @henkhupelschoten:
      Wat was hij denkende, AWD onder een klassieke Mustang.
      Valt me nog mee dat hij niet gelijk voor een singleframe grill is gegaan..

      Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      4 november 2014 om 20:33

      @henkhupelschoten:

      Weten we zeker dat dit een authentieke Mustang is, en geen silhouette?
      Zoiets is namelijk al eerder gedaan voor de Need For Speed reeks, de Mustang RTR-X
      http://m.autoblog.com/photos/vaughn-gittin-jrs-1969-rtr-x-mustang/

      De aanpassingen aan de bodyshell wekken die indruk wel.

      Login om te reageren
    • newguy92 zegt

      4 november 2014 om 21:01

      @henkhupelschoten: ik ben het met je eens! Doodzonde

      Login om te reageren
    • haaldie20inchvanjegolfaf zegt

      4 november 2014 om 23:01

      @henkhupelschoten: Ze allemaal origineel houden is zonde, is weer een keer wat anders.

      Login om te reageren
    • razzie zegt

      5 november 2014 om 08:29

      @henkhupelschoten: Niks zonde aan. Dit is een nieuw buizenframe met een nieuwe bodyshell van Ford. 0% van deze auto is oud.

      Login om te reageren
  3. levon zegt

    4 november 2014 om 18:49

    Wat een gedrog

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      5 november 2014 om 00:44

      @levon: Bent u zuid-Afrikaans?

      Login om te reageren
  4. rotarypowah zegt

    4 november 2014 om 19:13

    De voorloper:

    Ferguson Mustang FF.

    Artikel: http://www.ponysite.de/fmcog/isis/ferguson/fergusen.htm

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      4 november 2014 om 19:18

      @rotarypowah: Leuk artikel! Nooit geweten dat iemand zoiets al gedaan heeft!

      Login om te reageren
  5. E34M5Touring zegt

    4 november 2014 om 19:15

    Plus: Motor, uiterlijk, eindelijk is een keer geen fastback.
    Min: AWD en die wielen…

    Snap dat AWd nodig/handig is voor z’n stunts maar had hem liever rwd gezien.

    Login om te reageren
  6. styns zegt

    4 november 2014 om 19:26

    Eindelijk een echte auto onder ken z’n kont. Vet.

    Login om te reageren
  7. gieltj zegt

    4 november 2014 om 19:26

    Op de velgen na een heel bruut ding!

    Login om te reageren
  8. rob5nismo zegt

    4 november 2014 om 19:27

    Kan niet wachten tot het filmpje

    Login om te reageren
  9. str8six zegt

    4 november 2014 om 19:29

    Sorry maar vind t er echt niet uitzien en dat is toch vrij lastig met een klassieke Mustang. Blijf maar lekker bij je Fiësta.

    Login om te reageren
    • bastiaangt zegt

      5 november 2014 om 10:28

      @str8six: Hij had inderdaad beter die nieuwe Mustang moeten gebruiken, zoals de zwarte van 2 items eerder.

      Login om te reageren
      • bastiaangt zegt

        5 november 2014 om 10:29

        @bastiaangt: moeten=kunnen trouwens, niemand moet iets.

        Login om te reageren
  10. Tonnie zegt

    4 november 2014 om 20:41

    Leip. Wat bruut zo! Maar had liever een eerste serie skyline zo omgebouwd zien worden.

    Login om te reageren
  11. w0o0dy zegt

    4 november 2014 om 20:54

    Video, wel van slechte kwaliteit maar heel geheim enzo……http://youtu.be/kfIvTB_T7As

    Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    4 november 2014 om 20:57

    En een soort slideshow (pun intended)
    Gymkhana 7: Ken Block Drifting Vaughn Gittin 1969…: http://youtu.be/xHrb1p6o1aY

    Login om te reageren
  13. w0o0dy zegt

    4 november 2014 om 21:06

    Hahaha Nederlanders met een truck. ROFL!
    gymkhana truck:

    http://youtu.be/k543J-uWkek

    Login om te reageren
  14. Svensson zegt

    4 november 2014 om 21:27

    @sir_smokalot: Hoe kom je erbij dat die V8 geblazen is? Je ziet zelfs de open inlaatkelken van de ITBs door de motorkap komen, daar kan toch nooit een compressor onder liggen? “Gewoon” een atmosferisch blok als je het mij vraagt.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      4 november 2014 om 21:39

      @Svensson: jij hebt gelijk 410cubic inch met ITB’s
      https://www.hoonigan.com/hoonicorn

      Login om te reageren
      • Svensson zegt

        4 november 2014 om 21:49

        @w0o0dy: Wel een beest van een motor trouwens, nog een close-up gevonden:

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          4 november 2014 om 22:00

          @Svensson: dezelfde motor als de drift auto van Vaugn Gittin alleen nog iets meer Power.

          Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      5 november 2014 om 08:09

      @Svensson: My bad, wilde iets te snel. Bedankt voor het wijzen op de vergissing.

      Login om te reageren
      • Svensson zegt

        6 november 2014 om 01:58

        @sir_smokalot: Geen probleem. Bedankt voor de aankonding, ben benieuwd naar de Gymkhana video!

        Login om te reageren
  15. jpoers zegt

    4 november 2014 om 22:11

    Wat een ontzettend brute bak, oké afgezien van de stickers en de klein beetje foute velgen. Het feit dat dit geen fastback is.
    Voor enprofile vind ik die lijn van de achteruit met de kofferklep en het achterwiel schitterend. Wordt er hebberig van.

    Login om te reageren
  16. RobUSA zegt

    4 november 2014 om 22:47

    Wel snel maar zeker niet mooi.
    Begin eerst eens met al die spoilers eraf te halen en ook dat goud van die velgen.

    Login om te reageren
  17. 86x86mm zegt

    5 november 2014 om 08:25

    Zo fout dat hij er mooi van wordt!

    Specs van de website:
    – MOTOR: Roush Yates 410 cubic inch Ford V8, 845 hp/720 lb.ft with ITBs
    – TRANSMISSION: 6-speed Sadev SC90-24 all-wheel drive transmission with a hydraulic handbrake system
    – SUSPENSION: Custom ASD Motorsports-designed geometry and components
    – BODY: 1965 widebody Ford Mustang designed by RTR, Ken Block and Hoonigan, ASD Motorsports full tubular chassis, ASD Motorsports custom roll-cage, door bars and front/rear suspension mounts, RTR carbon fiber body panels
    – WHEELS: fifteen52 three-piece R40, 18” x10.5”
    – TIRES: Pirelli Trofeo R, 295/30/18, custom Ken Block compound

    Login om te reageren
  18. Corrado16v zegt

    5 november 2014 om 17:50

    Pfoe, die is er niet mooier op geworden. Een beetje het idee wat ze wel eens op die Skyline’s KGC10’s doen, maar dan lelijker.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North