• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kies maar: Lexus RC F of BMW M4

Auteur: ricardo, gepost 5 september 2014 om 10:29 – 95 Reacties

Kies maar: Lexus RC F of BMW M4


Een iconische M-badge uit Beieren, of de nieuwkomer uit Japan die inmiddels bewezen heeft sublieme rijdersauto’s te kunnen bouwen. Je MOET kiezen.

Lexus heeft de RC F aan het begin van dit jaar voorgesteld op de North American International Auto Show, en klopte zichzelf destijds op de borst met de claim dat dit de krachtigste V8 uit de geschiedenis van het merk was voor een serieproductieauto. Ze hielden het destijds op “meer dan 450 pk”. Vandaag worden de cijfers verder aangevuld, en komen we te weten dat de 5.0-liter V8 niet minder dan 477 pk levert bij een 7.100 rpm. Het maximale koppel komt uit op 530 Nm, beschikbaar tussen de 4.800 en 5.600 rpm.

Handmatig van verzet wisselen kan wel, maar dan moet je de achttraps Sports Direct Shift (SDC) eerst in de manueelstand zetten, waarna je zelf met de flippers achter het stuur kunt schakelen. De aandrijfkrachten passeren op hun weg naar de achterwielen een torsen differentieel (Torque Vectoring Differential), die ervoor zorgt de wielen ieder de juiste hoeveelheid pk’s krijgen.

Deze setup zorgt ervoor dat de RC F in 4,4 seconden naar de 100 km/u sprint. De topsnelheid is begrensd op 270 km/u. Bij snelheden boven de 80 km/u komt er automatisch een spoiler omhoog, om extra downforce te genereren. De RC F is 4.705 mm lang, 1.390 mm hoog en 1.845 mm breed. De wielbasis bedraagt 2730 mm en het gewicht komt uit op 1.740 kg.

BMW M4: minder cilinders, minder kilo’s

Daarmee heeft Lexus hun ietwat zwaarlijvige coupé een serieus klapje meer vermogen gegeven dan de BMW M4, die het moet stellen met een 3.0 zes-in-lijn met 431 pk & 550 Nm en bijna 8.000 toeren kan draaien. BMW weet hun wapenfeit met 1.500 kg wel een stuk lichter te houden.

Schakelen in de M4 gaat met een handgeschakelde zesbak – inclusief tussengas-optie – of een zeventraps M-bak met double clutch. Met laatstgenoemde transmissie rag je de Duitsers in 4,1 seconden naar de 100 km/u. De wielkastvulling van de M4 is 18 inch groot, een maatje kleiner dan de 19 inch velgen op de RC F.

De prijzen, tot slot: voor de M4 betaal je €105.000, de prijsstelling voor de RC F is nog niet bekend. In de aanloop naar zijn showroomdebuut in februari 2015 zullen we die ongetwijfeld snel te weten komen.

Welke van de twee zou je, met de kennis van nu, kiezen?


Ook interessant!

  • Gespot - Lexus RC F steelt de show tussen de BMW's
  • BMW M3 xDrive
    BMW stopt met het leveren van de M3 en M4 [update]
  • Hallelujah: Infinitas voert BMW M4 op tot 1.000 pk!
  • Nieuwe info 'bevestigt' specs en productie BMW M4 CSL

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, kies-maar, Lexus, m4, rc, rc-f

Vorig bericht: « Ari Vatanen: ‘Boycot de Grand Prix van Rusland’
Volgend bericht: Britse politie choqueert met video van dodelijk motorongeluk »

Lees Interacties

Reacties

  1. toyotafortuner zegt

    5 september 2014 om 10:33

    Zonder na te denken: De RC F! Wat een PEURNOBAK! HEBBEN!

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      6 september 2014 om 01:20

      @toyotafortuner: tja hoezo bevooroordeeld met Zo’n nickname ;)

      Login om te reageren
    • tupperware zegt

      6 september 2014 om 14:38

      @toyotafortuner:
      Zelfs na er over gepiekerd te hebben geef ik je gelijk.
      NA V8 versus een zescilinder met haardrogers, exclusief versus petjesbak, dat plus dat ik weinig met Duitse auto’s heb trekken mij over de streep.

      Login om te reageren
  2. awesome zegt

    5 september 2014 om 10:36

    De looks van de lexus staan me wel meer aan dan van de BMW, alleen dat gewicht joh…

    Login om te reageren
  3. E34M5Touring zegt

    5 september 2014 om 10:36

    Van deze 2 de M4. Vind die Lexus echt heel erg lelijk. En 240kg zwaarder is flink wat, ook al heeft ie 40pk meer.

    Login om te reageren
  4. trolle zegt

    5 september 2014 om 10:39

    De lexus, het is eens iets anders dan de zoveelste bmw

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      5 september 2014 om 13:06

      @trolle: Er staat idd een M4 op elke hoek vd straat

      Login om te reageren
      • trolle zegt

        5 september 2014 om 13:08

        @lekkaah: had ik het maar zo bedoelt he
        ik bedoel gewoon vergelijk eens hoeveel lexus je ziet in vergelijk met bmw’s

        Login om te reageren
      • b00m3rang zegt

        5 september 2014 om 14:12

        @lekkaah: het is en blijft een BMW 3 serie, en die zie je overal.

        Login om te reageren
      • 1audi1 zegt

        5 september 2014 om 15:57

        @lekkaah: Nee klopt. Zijn allemaal neppe badges, het blijkt dat bmw rijders daarvan houden.

        Login om te reageren
  5. snorrie11 zegt

    5 september 2014 om 10:39

    De RC-F heeft zich beween? (1e alinea)

    Login om te reageren
  6. speedzz zegt

    5 september 2014 om 10:39

    Als het goed is heeft de lexus een atmosferische motor en dan is de keuze al gemaakt :) lexusss!

    Login om te reageren
  7. spykerboy zegt

    5 september 2014 om 10:41

    Doe mij de lexus maar, alleen al omdat het een N/A blok is ipv een forced induction blok

    Login om te reageren
  8. gregorius zegt

    5 september 2014 om 10:41

    Met de kennis van nu: M4.
    Met de kennis dat de Lexus waarschijnlijk duurder gaat worden omdat die 5.0 V8 aardig veel CO2 tax gaat trekken: nog steeds de M4.
    Deze klasse moet een auto leveren die inderdaad echt snel is. Maar voornamelijk een auto die net richting het ordinaire gaat en die alle zintuigen aanspreekt. BMW heeft het BMW imago, een legacy, een weet-wat-je-krijgt gevoel, een herkenning en zal waarschijnlijk leuk rijden voor de gemiddelde bestuurder.
    De Lexus moet dat allemaal nog bewijzen. Ook al is de Lexus op alle fronten beter; het zal bij de eigenaar die 110 – 120k (je wil ook opties) neerlegt toch altijd ook dat ‘waarde’ gevoel mee moeten brengen. Het enige wat we zeker weten: V8 is heerlijk geluid. BMW-6cyl geluid moet je van houden.
    En wie vind dit Lexus nou echt mooi? Ik vind m mooi voor een luxere GT86 klasse; waar die nog steeds een beetje op lijkt. Voor een 120k klasse… nope. Daar kan je ook andere prachtig gestylde auto’s voor kopen.

    Login om te reageren
    • ramshoek zegt

      5 september 2014 om 11:48

      @gregorius:
      Dat van die CO2 tax zou nog wel eens mee kunnen vallen. Elders lees ik dat de V8 onder deellast volgens de Atkinson cycle draait en daarnaast ook nog eens cilinder uitschakeling heeft.
      Motorvermogen heb je tijdens de NEDC meetcyclus niet nodig. Het verbruik (en de CO2 tax) zal dan ook net iets meer zijn dan van een 2,5 liter eco motor Zeker geen V8 CO2 tax.

      Login om te reageren
      • gregorius zegt

        5 september 2014 om 12:28

        @ramshoek: in dat geval kan je de testcyclus wel soort van overleven ja. Al die trucjes van tegenwoordig.

        Login om te reageren
      • lekkaah zegt

        5 september 2014 om 13:07

        @ramshoek: Ga dan gewoon lekker fietsen..

        Login om te reageren
  9. amglover zegt

    5 september 2014 om 10:42

    M4 !

    Login om te reageren
  10. Michiel1 zegt

    5 september 2014 om 10:44

    Offtopic: leuk die nieuwe app maar op mijn Nexus doet de gallery het bij bijna geen een artikel…

    Ontopic: ik denk dat ik voor de lexus zou gaan, nieuw fris en lexus kennende een geweldige afwerking en talloze standaard opties.
    Al zou ik beide moeten rijden om te kijken waar ik meer plezier in heb!
    Oorporno-technisch wint de lexus natuurlijk meteen! Dus die kies ik!

    Login om te reageren
  11. Sracerr zegt

    5 september 2014 om 10:44

    Sorry, het lukt mij niet een van beide mooi of aantrekkelijk te vinden. ik pak het OV wel rest my case. 105.000,00 eur. WTF gaat toch heen idioten in DenHaag MF!.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      5 september 2014 om 13:27

      @Sracerr: raar die prijs.. Aangezien je de grotere powersedans al voor 130 op de oprit hebt staan. Toch niet een heel wezelijk verschil terwijl je toch flink meer auto krijgt.

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        5 september 2014 om 13:40

        De Lexus voor mij. De styling van de nieuwe M3 en M4 vind ik minder mooi dan die van de Lexus. Daarnaast klinkt de nieuwe motor van de BMW waardeloos, de V8 van Lexus klinkt bijzonder goed, dat was in de IS-F ook het geval.

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          5 september 2014 om 13:41

          @ej20g: waarom is dit een reply? Er zitten nog steeds kleine bugs in de app.

          Login om te reageren
  12. kapiteinaudi zegt

    5 september 2014 om 10:44

    Tussen deze twee, de M4. Maar nog liever een RS5 please!

    Login om te reageren
    • redbeams zegt

      5 september 2014 om 18:53

      @kapiteinaudi: Ja want de rs5 heeft ook rwd natuurlijk ;)

      Login om te reageren
    • tupperware zegt

      6 september 2014 om 14:41

      @kapiteinaudi:
      Wat is er zo moeilijk aan “je moet kiezen”?

      Login om te reageren
  13. mashell zegt

    5 september 2014 om 10:46

    Ik ben geen BMW fan maar deze is makkelijk de M4, die is een stuk minder lelijk.

    Login om te reageren
  14. gash zegt

    5 september 2014 om 10:52

    De BMW, maar niet in die vieze kleur. Een soortgelijke kleur was er al met de E46 en dat zijn momenteel de goedkopere M3’s.

    [IMG]http://i43.tinypic.com/xl9vo5.jpg[/IMG]

    Login om te reageren
    • toniominestrone zegt

      5 september 2014 om 11:01

      @gash: Doe mij dan maar zo’n goedkope!,volgens mij doet de kleur niet zoveel met de prijs, als er maar een goede historie aan vast zit.

      Login om te reageren
    • ej20g zegt

      5 september 2014 om 13:37

      @gash: op de E46 vind ik die kleur echt ontzettend mooi. Op de M4 vind ik ‘m wat minder.

      Login om te reageren
    • bofkont zegt

      6 september 2014 om 01:23

      @gash: een icoon van jewelste de e46 m3 en in Phoenix gelb fenomenaal mooi !!

      Login om te reageren
    • tupperware zegt

      6 september 2014 om 14:43

      @gash:
      Hij kan dan goedkoper zijn, maar het is wel de beste M3 by far.
      Ga er maar vanuit dat als je de E46M3 koestert dat hij serieus geld waard wordt..

      Login om te reageren
  15. dilbert zegt

    5 september 2014 om 10:58

    De Lexus.
    Want:
    interieur minder saai / veel mooier
    waarschijnlijk minder op straat te vinden (een 3-er 2 deurs kijkt niemand meer naar om, toch?)
    misschien een paar seconden langzamer op de ring, maar welke bestuurder merkt dit?
    ik heb goede ervaringen met Toyota, mijn huidige komt zelfs uit de “Lexus fabriek”.
    enne,
    kom op jongens een 3 Liter 6 cyl. tegen een 5 Liter V8?
    Als de 3-er of 4-er wat ouder is (en voor meer mensen betaalbaar wordt), wil je (ik) er echt niet meer in gezien worden.
    Ik draag enkel sportschoenen en een trainingsjasje tijdens het sporten….

    Login om te reageren
    • toniominestrone zegt

      5 september 2014 om 11:05

      @dilbert: Aan kapsones ontbreekt het je in ieder geval niet, ik geniet nog iedere dag van mijn e46 M3 en wat jij daar van vindt zal mij worst zijn.

      Login om te reageren
  16. jmcclane zegt

    5 september 2014 om 11:02

    Tussen deze twee de BMW M4.

    Als die er komt de nieuwe C63 AMG Coupe

    Login om te reageren
  17. Corrado16v zegt

    5 september 2014 om 11:09

    Al is het alleen maar voor de looks, de RC.

    Login om te reageren
  18. rensso zegt

    5 september 2014 om 11:20

    Zoiezo de lexus, omdat alle bmw’s het zelfde uiterlijk hebben. Kijk maar naar de m3 en de m4 het enige verschil tussen deze auto’s is dat er 3 en 5 deuren zijn…daarom ga ik voor de lexus rc

    Login om te reageren
    • ej20g zegt

      5 september 2014 om 13:35

      @rensso: dat zal er vast mee te maken hebben dat de M3 en M4 technisch en visueel (op de daklijn na) exact dezelfde auto zijn. Een M4 is niks anders dan een M3 coupé, net zoals dat bij de vorige generatie was tussen de E90 en E92.

      Login om te reageren
  19. premiumbaas zegt

    5 september 2014 om 11:21

    De BMW M4 natuurlijk, is meer Premium dan Lexus… , en ook een stuk mooier. De lampen van de Lexus zijn echt afschuwelijk.

    En daarnaast, als men vraagt wat voor auto je rijd, en je zegt dat je een Lexus RC F rijd, dan weten 9 van de 10 personen niet eens wat voor auto dat is. Die denken dan dat je in een aziatische budget auto rijd.
    Zeg je dat je een BMW M4 rijd, dan weet iedereen gelijk wat het is.

    Login om te reageren
    • drugsrunner zegt

      5 september 2014 om 12:03

      @premiumbaas: BMW is meer premium dan lexus? Ik denk dat dat niet helemaal waar is, premiumbaasje.

      Ik vind het verder wel erg sneu dat jij je druk maakt om ‘mensen die niet weten wat voor auto je rijdt’. Je koopt toch een auto voor jezelf en niet voor anderen?

      Je gaat me niet vertellen dat je ook zou kiezen voor een Volkswagen Passat/Golf IPV een Lexus, omdat een leeuwendeel van de Nederlandse bevolking op een VW geilt, weet wat een VW is en op een of andere vreemde reden ‘opkijkt’ tegen VW-rijders?

      Ik chargeer natuurlijk, maar snap je mijn punt?

      Login om te reageren
      • kroverbeek zegt

        5 september 2014 om 12:43

        @drugsrunner: Eens! Wilde zelfde reactie plaatsen, maar tijdens inloggen werden de woorden uit mijn mond gehaald.+1

        Login om te reageren
    • redbeams zegt

      5 september 2014 om 18:58

      @premiumbaas: Dus eigenlijk heb je geen eigen mening/keus en laat je anderen voor je kiezen…want stel je voor dat ze jouw mening niet waarderen…

      Login om te reageren
  20. rd1991 zegt

    5 september 2014 om 11:22

    Een M4 natuurlijk! Die Lexus is echt een kitschbak om te zien, en eigenlijk heeft de M3/M4 zich vroegâh al lang bewezen.

    Login om te reageren
  21. bmw1m zegt

    5 september 2014 om 11:22

    De bmw!
    Omdat het een bmw is

    Login om te reageren
  22. rd1991 zegt

    5 september 2014 om 11:23

    @gash, doe mij maar Dakar Yellow of Ultraviolett Metallic van de E36 maar op de M4!

    Login om te reageren
  23. jawi94 zegt

    5 september 2014 om 11:43

    Lexus makkelijke keus wat een bak!

    Login om te reageren
  24. hetzwartesaabvandefamilie zegt

    5 september 2014 om 11:45

    Die Lexus heeft een spuuglelijke neus dus moet het maar de M4 worden.

    Login om te reageren
  25. Edge zegt

    5 september 2014 om 11:47

    Moeilijke! De RC-F is vele malen exclusiever aangezien bijna niemand dat ding gaat kopen, maar bij BMW weet je dat je een succesnummer in huis haalt terwijl Lexus een relatief nieuwe speler in deze markt is.

    Login om te reageren
  26. drugsrunner zegt

    5 september 2014 om 11:49

    Ik denk dat ik voor de Toyota ga. Een atmosferisch blok heeft altijd mijn voorkeur gehad, verder ziet de Lexus er naar mijn mening een stuk knapper uit.

    Wat ook een rol speelt, is het feit dat men tegenwoordig al een vooroordeel klaar heeft staan over de bestuurders van bijna elk merk. Van Lexus is dat denk ik nog niet het geval.

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      5 september 2014 om 12:24

      @drugsrunner: als je naam drugsrunner Is snap ik wat je bedoelt. En het Is een lexus. Infiniti noem je ook geen nissan en mini ook geen bmw. En zo kan ik nog wel doorgaan

      Login om te reageren
      • drugsrunner zegt

        5 september 2014 om 12:48

        @rolov: Op een speelse manier mijn keuze kenbaar maken, doe ik wel vaker. Een uitleg of voorbeelden over moeder- en dochterbedrijven zijn daarom niet geïndiceerd.

        Ik ben wel benieuwd naar datgene dat je snapt, iets met mijn keuze en het drugsrunnen?

        Login om te reageren
  27. rensso zegt

    5 september 2014 om 11:58

    Nee ik ga toch voor de m4

    Login om te reageren
  28. henkhupelschoten zegt

    5 september 2014 om 12:08

    C63 amg! Maar tussen deze 2 zou ik met de Lexus wegrijden, reden?: 8 cilinders en zo hoort het

    Login om te reageren
    • jmcclane zegt

      5 september 2014 om 15:30

      @henkhupelschoten: Als de C63 AMG gaat lijken op de S Coupe wordt het weer een plaatje.

      Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        5 september 2014 om 18:45

        @jmcclane: Precies, en hopelijk hetzelfde geluid als de voorganger en snellere specs als de m4/rs5 en dan is de prijs binnen maar natuurlijk ook het oneindig drifts kunnen neerleggen natuurlijk haha;)

        Login om te reageren
  29. berlinetta zegt

    5 september 2014 om 12:18

    M4, want sneller en zal denk ik beter de bocht om gaan. Qua uiterlijk moet ik de Lexus eerst eens in het echt zien om te kunnen oordelen.

    Login om te reageren
    • redbeams zegt

      5 september 2014 om 19:01

      @berlinetta: Bmw is dan wel de maatstaf wat vetreft wegliggin in z’n klasse maar vlak deze lexus niet uit…de rc f heeft 4 wielbesturing en dat heeft zo z’n voordelen.Maar goed een testduel zou leuk zijn tussen deze 2 wagens.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        6 september 2014 om 00:47

        @redbeams: De Lexus is te zwaar. Punt uit.

        Login om te reageren
        • tupperware zegt

          6 september 2014 om 14:49

          @berlinetta:
          Alles dat sportief wil zijn en meer weegt dan 1000kg is te zwaar, of het nu 1,5 of 1,7 ton is maakt dan geen ruk meer uit.

          Login om te reageren
        • redbeams zegt

          6 september 2014 om 15:05

          @berlinetta: Denk je…verschil in acceleratie is nogal klein.

          Login om te reageren
  30. donvliet zegt

    5 september 2014 om 12:21

    M4! Hij is mooier, lichter en stuurt waarschijnlijk beter

    Login om te reageren
  31. rolov zegt

    5 september 2014 om 12:25

    Ik zou voor het uiterlijk gaan voor de lexus alleen om te knallen zou ik toch voor de m4 gaan. En dat Is wat je doet met zo’n auto. Dus helaas toch de m4 want die is zoiezo goed(ga ik vanuit)

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      6 september 2014 om 14:52

      @rolov:
      Zoiezo is sowieso niet goed!
      Beide auto’s zijn tot prestaties in staat die je op straat nooit gaat halen, of je moet een echte randdebiel zijn.
      Bij beide liggen de grenzen te ver weg om op de openbareweg leuk te zijn.
      Dan blijft er 1 keuze over, welke vind jij het mooist.

      Login om te reageren
  32. pikes83 zegt

    5 september 2014 om 12:47

    Met de wetenschap dat de RCF elk jaar een update krijgt.meer vermogen minder gewicht bijvoorbeeld, gaat de M4 het nog knap moeilijk krijgen.En er word al gesproken over een nog snellere versie.De RCFS die vermoedelijk 600 pk zou krijgen.We zullen zien.

    Login om te reageren
  33. ozer1907 zegt

    5 september 2014 om 12:52

    M4 offcourse…

    Login om te reageren
  34. trustmeiamanengineer zegt

    5 september 2014 om 13:07

    1740 kg voor en sportwagen is belachelijk. Net zo zwaar als een Renault Espace 3.5 V6 met 7 stoelen en alles er op en eraan…
    M4 dus, gewicht is alles voor een goed weggedrag.

    Login om te reageren
    • redbeams zegt

      5 september 2014 om 21:18

      @trustmeiamanengineer: Weet je überhaupt wel wat zo’n gt-r weegt?

      Login om te reageren
  35. lekkaah zegt

    5 september 2014 om 13:20

    Hahaha, die Lexus is gewoon bijna een 1 op 1 kopie van de M4………..
    Weinig fantasie daar in ’t verre oosten.

    Login om te reageren
    • redbeams zegt

      5 september 2014 om 21:22

      @lekkaah: De rc is de coupe versie van de IS…en die was er al eerder dan de huidige 3 serie…

      Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      6 september 2014 om 01:59

      @lekkaah:

      Ja hoor. Als twee druppels water.
      Zowel technisch als qua design, niet te onderscheiden gewoon.

      Login om te reageren
  36. blacksquad zegt

    5 september 2014 om 13:27

    Lexxxxxxus

    Login om te reageren
  37. schuimbekje3 zegt

    5 september 2014 om 13:53

    Lexus… Die kun je over 20 jaar nog steeds rijden zonder dan mensen denken “heej, die dude heeft geen petje verkeerd om op”… En je kunt hem nu rijden zonder dat mensen denken ‘ach, weer een omhoog gevallen verkoper die de helft van zijn bonus salaris wat ie nog moet verdienen bijlegd bij het leasetarief om de pauper te kunnen uithangen”.

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      6 september 2014 om 02:02

      @schuimbekje3:

      Wat mensen denken moet je helemaal niks boeien.
      ‘Mensen’ rijden in Corolla’s, Micra’s, Golfjes en andere dodelijk saaie sexloze schijtbakken rond.

      Login om te reageren
  38. thedammer zegt

    5 september 2014 om 14:00

    De lexus. Puur door v8 motor en ziet er stoerder uit

    Login om te reageren
  39. jrmpower24 zegt

    5 september 2014 om 14:27

    M4 zonder twijfel.
    Geen uitleg nodig.

    Login om te reageren
  40. pikes83 zegt

    5 september 2014 om 14:37

    Ik zou me niet zo druk maken om het gewicht.De gtr is ook een zware bak maar toch rijd die de meeste auto’s het snot voor de ogen.

    Login om te reageren
  41. Pixed zegt

    5 september 2014 om 15:34

    Lexus, all the time!

    Login om te reageren
  42. karsvdtuin zegt

    5 september 2014 om 15:38

    M4 voor mij, 1: omdat ik een BMW fan ben. 2: omdat iets meer koppel (IETS) 3: omdat minder kilo’s.
    Hoewel ik BMW fan ben sta ik graag open voor andere merken dus zou de rcf zeker nog een keer willen rijden! Een V8 is in principe altijd al een pluspunt.

    Login om te reageren
  43. ko3n zegt

    5 september 2014 om 15:51

    Rs5 svp

    Login om te reageren
  44. stanoow zegt

    5 september 2014 om 16:08

    De Lexus is zeker niet lelijk, maar ik kies toch de M4. Wel in een ander kleurtje.

    Login om te reageren
  45. macmiller zegt

    5 september 2014 om 16:11

    Lexus natuurlijk

    Login om te reageren
  46. FB_100004595077409 zegt

    5 september 2014 om 16:26

    Absoluut de BMW M4

    Login om te reageren
  47. boltiev6 zegt

    5 september 2014 om 17:14

    Wat een vraag zeg: een jukifoekie RC of een BMW M4? Sowieso de M4

    Login om te reageren
  48. pagani86 zegt

    5 september 2014 om 17:59

    Er zullen denk ik meer M4 verkocht worden op de Nederlandse wegen dan de RC. Ik kies daarom voor de RC. En ik heb op een of ander manier een zwak gekregen voor Japanse auto’s.

    Login om te reageren
  49. pagani86 zegt

    5 september 2014 om 18:00

    Correctie. Het is RC F

    Login om te reageren
    • isobmw zegt

      5 september 2014 om 18:07

      @pagani86: remote control F?

      Login om te reageren
  50. pikes83 zegt

    5 september 2014 om 18:02

    Na het zien van een paar revieuws op YouTube zou ik zeker voor de RCF wat een beest is dat

    Login om te reageren
  51. isobmw zegt

    5 september 2014 om 18:04

    M4! Ik neem zelfs de e92 m3 over deze lexus

    Login om te reageren
    • bmw-e30-7bh zegt

      6 september 2014 om 07:32

      @isobmw:
      Ik neem nog wel de e30 M3 liever dan de Lexus.
      BMW M = Rijplezier van de bovenste plank(gas!)!

      Login om te reageren
  52. volvoturbo zegt

    5 september 2014 om 18:50

    M4 dus, oa omdat de Lexus ontzettend lelijk is. De M3/M4 is al tijden de benchmark qua prestaties, dus erg moeilijk is de keus dan niet.

    Login om te reageren
  53. series2 zegt

    5 september 2014 om 19:44

    Die toyota vind ik eigenlijk een stuk mooier! Maarja er staat lexus op……

    Login om te reageren
  54. bimmerboy zegt

    5 september 2014 om 22:48

    Yep de m4!!!

    Login om te reageren
  55. lexusfan zegt

    6 september 2014 om 09:48

    Lexus!

    Login om te reageren
  56. xcel zegt

    9 september 2014 om 04:17

    Rij al enkele jaren tot grote tevredenheid met een Lexus is250, maar zonder twijfel de M4 graag

    Login om te reageren
  57. lfagtr35r zegt

    30 maart 2015 om 17:35

    In het kort de Lexus RC-F !

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North