• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Klats: een LaFerrari op Vossen-velgen

Auteur: Author, gepost 21 oktober 2015 om 23:17 – 36 Reacties

Afbeelding Klats: een LaFerrari op Vossen-velgenAfbeelding Klats: een LaFerrari op Vossen-velgenAfbeelding Klats: een LaFerrari op Vossen-velgenAfbeelding Klats: een LaFerrari op Vossen-velgenAfbeelding Klats: een LaFerrari op Vossen-velgenAfbeelding Klats: een LaFerrari op Vossen-velgenAfbeelding Klats: een LaFerrari op Vossen-velgenAfbeelding Klats: een LaFerrari op Vossen-velgen

Klats: een LaFerrari op Vossen-velgen
Het elfde gebod luidt vanaf nu: gij zult personaliseren.

Hier in Nederland staan we er wellicht wat minder bij stil, maar op andere plekken in de wereld zijn velgen hét statussymbool. Vergeet dikke guns, vergeet een soepele klok om de pols. Dikke patta’s of ga naar huis. Zo wist Vossen Wheels zelfs een LaFerrari-eigenaar te vinden die wel oren had naar een paar custom made wielen.

Inderdaad, het betreft een one-off project. In combinatie met het komo-grijs van de auto zelf vind ik ’t eigenlijk best wel geslaagd, al kun je de LaFerrari moeilijk een tijdloze schoonheid noemen. Overtuig uzelf middels plaatjes in de gallery en de video hieronder.

LaFerrari Vossen video

Ook interessant!

  • Video: naar 300 km/u accelereren in een LaFerrari voelt zo
    Video: naar 300 km/u accelereren in een LaFerrari voelt zo
  • De LaFerrari van Alonso staat nu op Nederlands kenteken!
  • Deze unieke LaFerrari heeft een opmerkelijke kilometerstand
  • 'LaFerrari met V12 zonder hybride onderweg!’

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

Ferrari, grijs, laferrari, tuning, vossen-wheels

Vorig bericht: « Deze antieke sprint car is retecool (en te koop)
Volgend bericht: Opnieuw Nederlandse winst in Solar Challenge 2015 »

Lees Interacties

Reacties

  1. maseratizzzzzzzz zegt

    21 oktober 2015 om 23:19

    Ziet er gelikt uit.

    Login om te reageren
    • fmgarcia zegt

      22 oktober 2015 om 07:48

      @maseratizzzzzzzz: Het is al lastig om je odol te verbergen na deze foto’s, kom jij aan met likken.

      Login om te reageren
  2. baklava zegt

    21 oktober 2015 om 23:20

    Velgen zien er uit alsof ze in stukken breken als je een beetje hard door de bocht gaat.

    Login om te reageren
  3. pomoek zegt

    21 oktober 2015 om 23:21

    Ben benieuwd wanneer Ferrari dit ook gaat verbieden.

    Login om te reageren
  4. hplh zegt

    21 oktober 2015 om 23:22

    Foto’s zijn wel lekker dichtbij genomen

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      22 oktober 2015 om 01:01

      @hplh: Haha, ik dacht hetzelfde. Omgeving was belangrijker zo te zien.

      Login om te reageren
  5. jobberns zegt

    21 oktober 2015 om 23:24

    Het is toch wel erg vet hoor!

    Login om te reageren
  6. jasvl zegt

    21 oktober 2015 om 23:25

    Ben geen zo-groot-mogelijke-velgen man maar dit ziet er erg strak uit!

    Login om te reageren
  7. Mielie zegt

    21 oktober 2015 om 23:37

    Jeetje, typisch Amerikaanse nabewerking op die foto’s ook. Ik dacht serieus dat in de tekst zou staan dat ’t om de nieuwe NFS ging.

    OT: leuk, maar net als de auto zelf. Hartstikke vet allemaal, maar mij maak je eerder blij met iets minder klinische styling.

    Login om te reageren
    • potjak zegt

      21 oktober 2015 om 23:41

      @mielie: hi ik zie nu je reactie, helemaal mee eens. Ziet er niet uit en ook nog eens slecht gedaan.

      Login om te reageren
      • stfu zegt

        22 oktober 2015 om 01:01

        @potjak: hi, ik zie nu je reactie. Doei.

        Login om te reageren
        • E550 zegt

          22 oktober 2015 om 02:58

          @stfu: hallo. Ik zie ook jouw reactie. Zijn er nog meer mensen?

          Login om te reageren
          • frankel zegt

            22 oktober 2015 om 07:55

            @e550: Ja! Ik zie je!

            Login om te reageren
          • hight96 zegt

            22 oktober 2015 om 09:29

            @e550: Ik zag de reactie

            Login om te reageren
  8. potjak zegt

    21 oktober 2015 om 23:40

    Ziet er goed uit.

    Foto 5 met die rode strepen erin geshopt doet wel heel erg afbreuk aan de foto…

    Login om te reageren
  9. rolov zegt

    21 oktober 2015 om 23:43

    Vossen vind ik altijd een plus.

    Login om te reageren
  10. gtwillem zegt

    21 oktober 2015 om 23:48

    Ziet er niet eens zo verkeerd uit. Misschien deze gebruiken voor het dagelijkse verkeer als je nog wat stoeprandjes kan gaan raken op Sunser Boulevard of 5th Avenue. En de ongetwijfeld veel duurdere originele velgen veilig opbergen.

    Semi off-topic: ik zag net een filmpje voorbij komen op YouTube van Chris Harris dat hij samen met Marino Franchitti en Tiff Needell De Ultieme Test gaat doen: de LaFerrari versus de McLaren P1 versus de Porsche 918 Spyder… Supercars doen mij over het algemeen niet zo veel, maar dit gaat wel een bijzondere test worden! Altijd leuk wat de supercars onder het niveau van een Koenigsegg klaar weten te spelen :-).

    Login om te reageren
  11. clarkson zegt

    21 oktober 2015 om 23:57

    Ik kan het bijna niet geloven maar ik vind dit er echt geweldig uit zien!

    Login om te reageren
  12. mooiwarkdrenthe zegt

    22 oktober 2015 om 00:09

    Ziet er goed uit mooie laferrari ?

    Login om te reageren
  13. kapitein187 zegt

    22 oktober 2015 om 00:26

    Zeer geslaagd. Alleen wat zijn die foto’s kut.

    Login om te reageren
  14. Turbo S zegt

    22 oktober 2015 om 05:35

    Ik zie liever een setje Novitec NF4 onder een Ferrari.

    Login om te reageren
  15. FB_100001614355138 zegt

    22 oktober 2015 om 05:55

    Klats! Wat ziet dat er lekker uit

    Login om te reageren
  16. rikus zegt

    22 oktober 2015 om 05:55

    Vossen: overpriced B-kwaliteit

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      22 oktober 2015 om 07:53

      @rikus: dat lees ik vaker maar waar is dat op gebaseerd? Dat lees ik nergens. Prachtig design en daar betaal je voor he , zo werkt dat in de wereld. Plus het wordt net als alle andere velgen uit die blokken gefreesd. Dus waar haal je dat vandaan?

      Login om te reageren
      • rikus zegt

        22 oktober 2015 om 12:57

        Omdat het net als vele andere grote merken gewoon uit een cheap fabriekje uit Azië komt. Vossen is eigenlijk Lenso, en dat staat niet echt bekend als topspul. Maar de tuningwereld is er toen opgedoken, en toen stond er op de site van Vossen een open brief. Waarin eigenlijk wel stond dat ze niet het high quality merk zijn wat ze zeggen dat ze zijn. Die open letter is inmiddels van de site af, maar hier nog een stukje:
        We design, engineer, and perform our own FEA analysis at our headquarters in Miami. We then work with various qualified manufacturers in Asia that we have chosen based on our quality standards. One of them includes Lenso, which is a TUV certified and state-of-the-art wheel factory and we are proud to have them as one of our manufacturing partners.

        Daarnaast lees je geregeld over een gescheurd of gebroken wiel.

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          22 oktober 2015 om 14:51

          @rikus: dat Lenso verhaal kende ik wel maar als ze samenwerken betekent het niet dat het van Lenso is. Over de kwaliteit had ik niks gelezen maar ik zal er eens induiken ;) bedankt.

          Login om te reageren
      • vroaaar zegt

        22 oktober 2015 om 14:06

        @rolov: Net als alle andere velgen? Meeste velgen worden gegoten en niet uit een massief blok gefreesd. Sterkere (duurdere) velgen worden uit een massief blok gesmeed. Je haalt hier dus 2 dingen door elkaar.

        Login om te reageren
        • rolov zegt

          22 oktober 2015 om 14:55

          @vroaaar: Bbs doet beide. Maar is dat zoveel sterker? Bbs maakt als sinds jaar en dag 2 delige velgen.

          Login om te reageren
  17. prop zegt

    22 oktober 2015 om 07:29

    Het lijkt oke alleen het zijn hele slechte foto’s dus kan moeilijk oordelen

    Login om te reageren
  18. trustmeiamanengineer zegt

    22 oktober 2015 om 07:48

    En dan altijd dezelfde soort velgen eronder…. Doe gewoon niet.

    Login om te reageren
  19. vetnek zegt

    22 oktober 2015 om 07:49

    Dit geeft ‘m net dat beetje meer.

    Login om te reageren
  20. elias zegt

    22 oktober 2015 om 08:22

    Ze staan hm heel goed!

    Login om te reageren
  21. porsche928 zegt

    22 oktober 2015 om 09:13

    One off velgen, het lijkt op heel veel vergelijkbare velgen. Maar fijn voor de eigenaar om over zijn velgen te praten.

    Login om te reageren
  22. roberto zegt

    22 oktober 2015 om 09:57

    Ziet er beter uit dan de originele LaFerrari velgen, vind die zo karig. Dat is ook een ding waar Ferrari met de LaFerrari (buitenom de naam alleen) de plank mis sloeg, de velgen van de P1 en de 918 vind ik heerlijk, maar de LaFerrari.. Beetje simpel en inspiratieloos.

    Login om te reageren
  23. madmarky zegt

    22 oktober 2015 om 11:57

    Ben ik dan de enige die die velgen maar niets vindt? Ze lijken me iets teveel op die houten wagenwielen van 200 jaar geleden.

    Login om te reageren
  24. Dutchdriftking zegt

    22 oktober 2015 om 12:32

    Staat goed!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North