• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kleeman ML63K Bi-turbo: nieuwe platen

Auteur: sir_smokalot, gepost 18 december 2007 om 15:02 – 28 Reacties

Kleeman ML63K bi-turbo


Herinnert u zich de getunede Mercedes ML 63 AMG van Kleeman nog? De SUV krijgt van de Mercedes-tunert op aanvraag bijna 300 pk extra, waardoor het totaal op 800 pk uitkomt. Ideaal voor de verveelde oliesjeik die graag een rondje woestijn doet. Kleeman heeft nu nieuwe afbeeldingen van de bi-turbo vrijgegeven, in het wit.

Niet slecht om voor je deur te hebben staan…
Volgende stap: kijken of dit ook in een GLK te persen is? Graag!

Kleeman ML63K bi-turbo

Wij gaan eens uitzoeken of we een vergelijkingstest met die andere SUV-bruut, de X5 LM, kunnen regelen:

Ook interessant!

  • Nieuwe AMG hybride laadt zichzelf op door driften
  • Nieuwe SL betekent NIET het einde van de AMG GT
  • Hoe veel duurder is de nieuwe Mercedes-AMG GT 4-Door?
  • Nieuwe SL
    OFFICIEEL: dit is de nieuwe Mercedes-AMG SL

Nieuwste artikelen

  • Deze F430 op Marktplaats is extreem duur (met een reden)
  • Video: 10x top of flop van de elektrische Porsche Macan
  • Koop de BMW M4 CSL die crashte in Uden
  • Kijk, de échte Smart komt terug
FacebookTweetPinLinkedIn

amg, kleemann, Mercedes, SUV, tuning, wit

Vorig bericht: « Het wordt stil op de dragstrip
Volgend bericht: Eerste Impreza STI alweer klaar voor de sloop »

Lees Interacties

Reacties

  1. RenJie zegt

    18 december 2007 om 15:14

    ok dan.. 800pk is een suv douwen is zinloos en waanzin. 700pk tegen 800pk.. doe toch die X5LM dan maar. Meer klasse dan deze sjonniebak.

    Login om te reageren
  2. Peurno zegt

    18 december 2007 om 15:15

    Bruut!!
    800 pk is wel lekker
    En blijven klagen over het milieu hehe :D

    Login om te reageren
  3. JP zegt

    18 december 2007 om 15:16

    wa yo die X5 da ding is echt tering snel :D

    Login om te reageren
  4. Johnny S zegt

    18 december 2007 om 15:17

    Gaaf zeg,
    Volgens mij kun je een Mercedes niet lelijk maken.!
    Wat je er ook aan doet,lelijk word ie niet.!!!

    Login om te reageren
  5. Stiggie zegt

    18 december 2007 om 15:18

    Boven de 700 PK is het altijd leuk

    Login om te reageren
  6. Dotternetta zegt

    18 december 2007 om 15:19

    “800 pk is wel lekker” ik heb geen idee hoe dat rijdt en ik denk dat ik niet de enige ben op dit blog. Volgens mij valt er haast niet (vlot) mee te rijden (zonder ondersteunende electronics)

    Login om te reageren
  7. San Sebastiano zegt

    18 december 2007 om 15:21

    Het wachten is op de eerste ‘Veyron-killer’ in de vorm van een >1000pk SUV ;-)

    Login om te reageren
  8. lodewijk zegt

    18 december 2007 om 15:23

    WAUW!! Die BMW is echt te gek gewoon!
    Die sound :o:o:o kwijl kwijl!
    Ben benieuwd hoe die merc klinkt en rijd.

    Login om te reageren
  9. vla zegt

    18 december 2007 om 15:25

    die X5…ideetje voor Rick dos?

    Login om te reageren
  10. Johnny S zegt

    18 december 2007 om 15:47

    Jah,dat interreseert mij ook.
    Als de X5 al zo klinkt,hoe zou de ml dan wel niet klinken.!!! ??
    Is er al een filmpje van Beschikbaar?

    Login om te reageren
  11. CasperH zegt

    18 december 2007 om 16:02

    Een X5 of ML koop je toch niet meer als het zoveel lawaai gaat produceren als die X5 in het filmpje? Zo’n auto koop je toch alleen maar voor het comfortabel hardgaan? Bij dit ding moet je al oordoppen in bij stationair toerental :D

    Login om te reageren
  12. Hans zegt

    18 december 2007 om 16:14

    Die X5 had zoveel vermogen dat na 100 rondjes op het cicuit alles krom is. En volgens mij mocht je pas volgas geven in de derde versnelling, anders reed je heel de aandrijflijn aan gort of je had teveel wielspin nog. :p

    Login om te reageren
  13. ringfan zegt

    18 december 2007 om 16:18

    Was dus voor 80% niet de Nordschleife…

    Login om te reageren
  14. Oly zegt

    18 december 2007 om 16:26

    ik heb 2 jaar gelede een bmw X5 M gezien en ja ik hoor iedereen al denken (dat kan niet die bestaat niet) nou helaas wel der zijn der maar een paar van gemaakt. alleen wist ik toen niet dat ie echt was ik dacht ook o dat is een of andere hoybist geweest die dacht ik doe is wat leuks. maar ik bedoel dus de X5 Le mans waar x5 lm voor staat is echt te bruut en ze moeten gewoon met een M komen.

    Login om te reageren
  15. SLR zegt

    18 december 2007 om 16:36

    geweldige auto

    Login om te reageren
  16. marck zegt

    18 december 2007 om 16:36

    Een raar beeld is dat een racende SUV,maar wel een grof geluid dankzij de zevenhonderdpeekaatjes

    Login om te reageren
  17. jvvv zegt

    18 december 2007 om 16:45

    En na hoeveel kilometer lig je aan de kant met één of ander kapot onderdeel die er niet op berekend was zoveel vermogen te moeten volhouden?
    Er is een reden waarom constucteurs niet zoveel pk leveren op hun standaardmodellen…

    Login om te reageren
  18. Citrofiel zegt

    18 december 2007 om 16:57

    Heeft hij nou een flink negatief camber op de voorwielen, of verbeeld ik me dat maar?
    Nu ik toch daarover begin: Zag gisteren nog een Trabant rijden. Verlaagd. Met lichtmetaal. En met een gigántisch negatief camber op de achterwielen. Voor was wel normaal. Zag er heel grappig uit…

    Login om te reageren
  19. DJD zegt

    18 december 2007 om 17:10

    wat een verrassing lijkt me dat zeg. gaat er een v12 tekeer, je ziet niet wat het is en dan ineens….. een X5. huh????
    maar wat voor een. wauw, en dat geluid. ferrari in bmw. kan het nog beter??

    Login om te reageren
  20. rob(botje) zegt

    18 december 2007 om 17:10

    mooi geluid ik zou dat ook wel willen echt niet normaal hoe die bak van zn plek afkomt relaxt:D

    Login om te reageren
  21. smoke zegt

    18 december 2007 om 17:40

    @Citrofiel

    Dat had ik er bijna bijgezet, maar volgens mij staan de wielen gewoon in gedraaide positie en lijkt het door de hoek op een zwaar negatief camber.

    Login om te reageren
  22. Whoohoow zegt

    18 december 2007 om 18:02

    Die Mercedes is mooi, maar die oerlelijke opgeropte X5 is te lelijk gewoon.

    Login om te reageren
  23. thom zegt

    18 december 2007 om 18:37

    Tijdje terug stond er een ML63 op school echt een dikke bak, ziet er echt dik uit als zo’n groot en snel apparaat volgas optrekt helemaal met dat geluid er bij :). En die x5 Lemans schijnt et ook niet echt lang vol te houden op et circuit omdat die motor te sterk is voor et chassism maar is nat wel erg dik.

    Login om te reageren
  24. ferrarifreak zegt

    18 december 2007 om 19:12

    X5 is veel mooier… maar die velgen… BAHHH!!!!

    Login om te reageren
  25. Félix zegt

    18 december 2007 om 22:19

    wwow die x5 wat een takkeherrie..dit geluid doet t m echt niet voor mij! Je zal dr mee naar zuid frankrijk moeten rijden zeg:P

    Login om te reageren
  26. rider zegt

    19 december 2007 om 07:57

    hmmmm, blijft een mercedes.
    waar gaat het heen? meer vermogen dan de meeste supersportcars. wat zal het verbruik zijn en de andere prestatiescijfers?
    dus nu is in de SUV klasse ook de PK oorlog uitgebroken. wie zal als eerste 1000pk halen?
    en doet de Co2 discussie nu niks meer ter zaken? (niet dat er zoveel van dit soort voertuigen verkocht zullen worden dat dat invloed op de globale opwarming zal hebben)

    Login om te reageren
  27. Hans zegt

    19 december 2007 om 10:19

    @jvvv

    Dat is onder andere de reden dat een goed getunede auto zo’n beetje alles aangepast heeft.

    Login om te reageren
  28. BMW zegt

    21 december 2007 om 20:01

    doe mij maar zo’n X5!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North