• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kleine opfrisser voor de Phaeton

Auteur: robbie, gepost 7 maart 2007 om 22:42 – 70 Reacties

Volkswagen Phaeton

Volkswagen heeft haar zorgenkindje, de Phaeton, een lichte opfrisser gegeven voor het komende modeljaar. Zoals uit de foto’s blijkt is de facelift zeer minimaal. Zeker als je het uiteindelijke resultaat vergelijkt met eerdere spyshots. Hierop was namelijk een opvallend aangepaste voorbumper te zien en die ontbreekt op het uiteindelijke model.

Daarnaast is het opvallend dat er op motorisch gebied bijna geen wijzigingen zijn. De V10 TDI is komen te vervallen (en nu dus alleen nog meer leverbaar in de Touareg) en de 3.0 V6 TDI heeft er 13 pk bijgekregen (nu 238 pk). De overige motoren zijn niet aangepast! Aan de basis staat dus nog steeds de relatief zwakke 3.2 liter V6 motor, welke bij de Touareg wel vervangen is door de veel sterkere 3.6 V6. Ook de 4.2 V8 levert nog steeds 335 pk en is dus niet vervangen door de 350 pk sterke 4.2 V8 FSI zoals die inmiddels in de meeste VAG producten te vinden is.

De enige uiterlijke wijzigingen blijven beperkt toch een nieuw vormgegeven motorkap en een andere indeling van de koplampen met bi-Xenon. Ik vraag me sterk af of Volkswagen op korte termijn nog met een ingrijpendere facelift (incl. nieuwe motoren) voor de Phaeton gaat komen of dat het model een zachte dood zal sterven.

Volkswagen Phaeton

Volkswagen Phaeton

Volkswagen Phaeton

Volkswagen Phaeton

Volkswagen Phaeton

Ook interessant!

  • Volkswagen Tiguan (2021) rijtest
    Volkswagen Tiguan (2021) rijtest
  • Volkswagen-medewerkers verplicht met vakantie gestuurd
    Volkswagen-medewerkers verplicht met vakantie gestuurd
  • Video: Volkswagen-rijder doet het tegenovergestelde bij verkeerslicht
  • Breek: Volkswagen moet eigenaren sjoemeldiesels compenseren
    Breek: Volkswagen moet eigenaren sjoemeldiesels compenseren

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

geneve-2007, phaeton, Volkswagen

Vorig bericht: « Lekker racertje: AMG-Mercedes C-Klasse DTM
Volgend bericht: Nog meer Hollands glorie: Donkervoort D8 GT »

Lees Interacties

Reacties

  1. Sven zegt

    7 maart 2007 om 22:44

    Gewoon strak!
    Echt een klasse auto dit.

    Login om te reageren
  2. roma zegt

    7 maart 2007 om 22:45

    wat een knoppen!

    Login om te reageren
  3. PuB zegt

    7 maart 2007 om 22:46

    Het blijft de mooiste auto in zijn klasse…

    Verder waren die motoren al niet slecht, kmag binnenkort in de 4.2V8 rijden!!!

    Login om te reageren
  4. Hans zegt

    7 maart 2007 om 22:49

    Mooie auto om in gereden te worden maar deze zie je bijna nooit.

    Login om te reageren
  5. roma zegt

    7 maart 2007 om 22:50

    maar als nog te veel knoppen..

    Login om te reageren
  6. Kobey zegt

    7 maart 2007 om 22:51

    auto word zeer slecht verkocht..!!

    Login om te reageren
  7. RA999 zegt

    7 maart 2007 om 22:52

    hij is erg mooi. maar het blijft een Volkswagen, niet dat die slecht zijn maar zeggen dat je een Volkswagen hebt klinkt toch niet zo lekker als zeggen dat je een BMW hebt. hij is natuurlijk wel exclusiever…

    Login om te reageren
  8. Steffel zegt

    7 maart 2007 om 22:52

    deze is net als de audi niet te opvallend, de mers s-klasse en bwm 7-serie vallen te veel op. gewoon een nette auto dus

    Login om te reageren
  9. Marc zegt

    7 maart 2007 om 22:54

    Lekkere auto om in te rijden !

    Login om te reageren
  10. DAT zegt

    7 maart 2007 om 23:08

    Bijna net zo mooi als de oude A8.

    Kost geen k•t als Duitse import.

    Login om te reageren
  11. slk55 amg zegt

    7 maart 2007 om 23:08

    het blijft een enorm mooie auto, in alle opzichten. echt een van mij favorieten. de aanpassingen zijn inderdaad niet echt wereldschokkend, maar hij ziet er wel weer wat ‘frisser’ uit.

    Login om te reageren
  12. bradley zegt

    7 maart 2007 om 23:12

    2 woorden : klasse en discretie

    Login om te reageren
  13. don_mario zegt

    7 maart 2007 om 23:20

    Persoonlijk vind ik dit na de 7 serie de mooiste bak in de TOP KLASSE.

    ‘zie er dagelijk eentje voorbij rijden,.. en wat een schip op wielen is het toch’ echt een strakke auto.

    Login om te reageren
  14. Jeroen zegt

    7 maart 2007 om 23:32

    Erg stijlvolle auto, op de Audi A8 na de mooiste luxe limousine wat mij betreft

    Login om te reageren
  15. Acy zegt

    7 maart 2007 om 23:34

    Ik heb ergens gelezen dat de volgende Phaeton kleiner en goedkoper gaat worden om zo een breder publiek te trekken (zeg maar van S naar E-klasse). Wie kan dit beamen?

    Als ze deze versie nog lang hadden willen produceren hadden ze de 3.6 FSI en 4.2 FSI er wel ingegooid. Nu is het niet de moeite waard denk ik zo.

    Login om te reageren
  16. Ericc B zegt

    7 maart 2007 om 23:34

    Kan allemaal wel wezen maar dat stuur is echt hopeloos

    Login om te reageren
  17. Jurgen zegt

    7 maart 2007 om 23:35

    Nix mis mee toch ? En ja die knoppen, er zit ook 1 knopje waar op staat AUTO, dan doe je dat toch ;)

    Login om te reageren
  18. Ejay zegt

    7 maart 2007 om 23:48

    De pheaton is wat mij betreft de mooiste VW. Alleen voor dat geld gaat niemand een VW rijden, dat is het hele probleem van de auto. Het is een toplimo voor mensen die niet op willen vallen een prima wagen voor de calvinist. Maar kijkende om mij heen blijkt dat zodra de hollandse calvinist geld gaat verdienen het met het calvinisme gedaan is en er snel een 7, S, A8, Flying Spur of Phantom aangeschaft word.

    Login om te reageren
  19. BArtt zegt

    8 maart 2007 om 00:04

    Mooi kan ik m toch echt niet vinden, is in mijn ogen een uitgerekte passat… Als je dan ook voor een 7-serie of A8 kan kiezen..

    Login om te reageren
  20. Romeo zegt

    8 maart 2007 om 00:16

    Mooier dan de nieuwe (of zelfs oude ) S-klasse ? En BMW dan ?

    Kom op zeg, is toch gewoon een grote Passat, oud model ? Alleen is die een stuk goedkoper en heeft net zoveel status…

    Login om te reageren
  21. Ruud zegt

    8 maart 2007 om 00:22

    er word bijna niets gewijzigd omdat er toch bijna geen verkocht worden. ik vind persoonlijk een A8 veel meer klasse uitstralen dan deze VW. toch zie je de A8 10 keer meer. ik vind dat Volkswagen dit model gewoon uit hun aanbod moeten halen omdat er bijna niemand in een VW gaat rijden die deze VW kan betalen. overigens is het wel een super auto kwa interieur maar van buiten is het een platgeslagen lijke wagen.

    Login om te reageren
  22. Carfreak zegt

    8 maart 2007 om 00:45

    sorry, maar vindt het interieur vol plastiek hangen tis alsof ge in een golf, polo, of ford mondeo rijdt, als je zoveel moet betalen voor de plastiek, amai ja. en vanbuiten is ie wel mooi

    Login om te reageren
  23. Rossi zegt

    8 maart 2007 om 06:54

    Wat een strakke wagen, ben al enkele jaren fan de de phaeton, als hij langsrijdt klopt men hart sneller!

    Login om te reageren
  24. Greg zegt

    8 maart 2007 om 07:23

    niet alleen wondermooi, maar je zweeft boven de weg in deze auto. Ben erin gereden, kan niet omschrijven hoe geweldig dat was!

    Login om te reageren
  25. Turbo zegt

    8 maart 2007 om 08:50

    Een klassieke tegenstelling: saai en duf en daarom toch bijzonder als je ‘m rijdt.

    Kortom: zet er maar een voor mijn voordeur ;)

    Login om te reageren
  26. PieterA zegt

    8 maart 2007 om 09:25

    Helemaal miskent deze Phaeton, komt ook door de discretie. (veel niet-kenners denken meteen dat het een soort van Passat is). Die discretie is mss ook één van de redenen van de mindere verkoop, samenhangend met het VW symbool op de neus natuurlijk. Al mag dat laatste geen echte excuus zijn. De Touareg is ook een VW en die doet het wel (behoorlijk) goed.

    Login om te reageren
  27. HeadlightInYourMirror zegt

    8 maart 2007 om 09:36

    Een van de beste auto’s die er te koop zijn. Alleen, zie ook PieterA, dit had een apart merk moeten zijn, ik ken mensen die ‘m niet kopen/kochten omdat er een VW logo op zit… De Japanse merken hebben het wat dat betreft beter door!

    Login om te reageren
  28. C200 Kompressor zegt

    8 maart 2007 om 09:48

    Hier in Nijkerk rijd ook zo’n Phaeton, ohh wat een mooi auto.
    En als ik deze auto tegen komt, dan kwijl ik helemaal onder ECHT!!!
    Al ben ik een echte Mercedes liefhebber, maar deze Phaeton is zelfs nog mooie dan de nieuwe S-Klasse 7-Serie A8.

    Login om te reageren
  29. Fej zegt

    8 maart 2007 om 09:57

    Uiterlijk een zeer mooie wagen, maar het interieur kan toch niet echt mee in de hogere klasse.

    Login om te reageren
  30. shivan zegt

    8 maart 2007 om 10:04

    dikee passat

    Login om te reageren
  31. Tom zegt

    8 maart 2007 om 10:16

    ik zie toch echt t een en ander terug van de audi met zn lampen in de bumper…

    Login om te reageren
  32. Robin zegt

    8 maart 2007 om 10:52

    Ik ben phaeton en ik weet niet waarom, waarschijnlijk omdat je hem weinig ziet en toch erg goed is… wel sad nu dat er een facelift is maar dat je toch met oude motoren rond rijdt… je betaalt toch genoeg zou je denken…

    Login om te reageren
  33. Sven zegt

    8 maart 2007 om 11:17

    Mensen wat is dat toch allemaal tegen VW?? ;)

    Login om te reageren
  34. Altea Sportrider zegt

    8 maart 2007 om 11:19

    De reden waarom je de Phaeton zo weinig ziet heeft m.i. te maken met 2 fouten van VW.
    1) qua styling lijkt’ ie teveel op een groot uitgevallen Passat en dat is nou eenmaal geen auto die mensen in vervoering brengt;
    2) ze hadden, net als DC of Toyota de Phaeton beter als apart en exclusief merk in de markt kunnen zetten (dus zonder VW badges).

    Ben bang dat deze 2 missers een van de beste auto’s van de laatste jaren binnen afzienbare termijn de kop gaan kosten. Heel jammer.

    Login om te reageren
  35. Sven zegt

    8 maart 2007 om 11:23

    @ PieterA:
    Die discretie he…dat is toch ook zo met de A6 en de A8…en niet autokenner ziet een A8 aan voor een A6 of zelfs voor een A4…dus dat zou het probleem niet moeten/mogen zijn.

    Login om te reageren
  36. Sven zegt

    8 maart 2007 om 11:25

    @ Altea Sportider
    Je bedoelt ook zeg maar net als bij Nissan, en daarmee doel ik op de Skyline en Sylvia…?

    Login om te reageren
  37. SugarFree zegt

    8 maart 2007 om 11:28

    Op zich een mooie auto. Ongetwijfeld doordacht en vast waar voor je geld.
    Maar:
    – het VW-logo
    – de anonieme uitstraling
    – en veel concurrentie
    deden hem bijna de das om, en zullen hem uiteindelijk ook de das omdoen.

    De wijzigingen in het uiterlijk, onder de kap en op de prijslijst zullen het niet tot een goed verkopende auto maken. Had misschien een apart merk moeten zijn.

    Jammer, maar zo is het.

    Login om te reageren
  38. Rick zegt

    8 maart 2007 om 11:37

    @ Robbie

    Waarom heb je het over het ‘zorgenkindje’ de latere A8’s staan allemaal op hetzelfde platform, evenals de Bentley Conti, dat heeft VAG qua ontwikkelingskosten voor die auto’s aanzienlijk gescheeld dus uiteindelijk is het helemaal geen slechte investering geweest deze Pheaton. Laat staan een zorgenkindje…

    Login om te reageren
  39. Altea Sportrider zegt

    8 maart 2007 om 11:41

    @ Sven,
    Inderdaad, DC met Maybach, Toyota met Lexus en Nissan met Skyline zijn goede voorbeelden. Phaeton klinkt toch eigenlijk best goed als een beetje gedateerde maar stijlvolle merknaam?

    Login om te reageren
  40. Bert VDA zegt

    8 maart 2007 om 12:20

    vind hem te saai en te simpel voor zijn geld !!

    Als ik zoveel geld moet ophoesten voor een wagen uit dit segment , dan
    wil il wel iets anders op mijn oprit zien staan .
    760iL dat is pas uitpakken !!

    Login om te reageren
  41. mark zegt

    8 maart 2007 om 13:03

    het feit dat hij niet verkoopt maakt hem net zo exclusief, en dat van VW-logo vind ik maar een zwak argument. ik rijd liever in een klasse limo van VW dan in 1 met een bmwlogo
    Het feit is dat hij zeker minstens evengoed is als zijn concurenten, dus waarom niet VW?

    Login om te reageren
  42. TimMR2 zegt

    8 maart 2007 om 13:21

    ’t blijft eruit zien als een opgewardeerde passat

    Login om te reageren
  43. Chief_S5 zegt

    8 maart 2007 om 15:24

    Zeer mooie auto. Zonde dat de motoren niet veranderd zijn. Ik hoop dat deze niet een hopeloze dood krijgt… Ik zou de 6.0 W12 nemen :P. Zag er laatst nog eentje voor de deur.

    Login om te reageren
  44. RenJie zegt

    8 maart 2007 om 15:52

    kansloos deze auto, ik had hem gister gezien op de parkeerplaats van het Jaarbeurs.. ik bedoel, als je dat geld had, zou je dan niet liever bv een A8, 7 of een S willen nemen?

    Login om te reageren
  45. Pordon zegt

    8 maart 2007 om 16:09

    Koplampen lijken wel heel veel op die van de A6.
    Interieur is wel heel lelijk van deze auto trouwens
    en wie gaat er nou 100.000 euro neerleggen voor een auto waarvan je op het eerste gezicht zou zeggen… huh een passat ow nee het is een phaeton.

    Login om te reageren
  46. lincoln mark8 zegt

    8 maart 2007 om 16:19

    dit is top klasse..alleen de xj is mooier

    Login om te reageren
  47. Erik zegt

    8 maart 2007 om 16:43

    Hele mooie auto, waarom wordt hij zo slecht verkocht, er zijn hier zo te zien nog een hoop meer mensen die hem mooi vinden?

    Login om te reageren
  48. Tiramisu zegt

    8 maart 2007 om 16:44

    XJ is zeker beter
    Ik vind de Pheaton niet verbetert, de ouwe is veel strakker vooral door de achterlichten

    Login om te reageren
  49. Citrofiel zegt

    8 maart 2007 om 16:54

    Er zal wel weinig mis mee zijn, maar voor mij doet de anonieme uitstraling hem de das om.

    Even zeiken:
    “Zoals uit de foto’s is de facelift zeer minimaal.” Waar is “blijkt” gebleven?

    Login om te reageren
  50. David USA zegt

    8 maart 2007 om 17:11

    Doe mij maar een 7.

    Login om te reageren
  51. audi liefhebber zegt

    8 maart 2007 om 17:16

    @ kobey en anderen de auto w3ordt niet per defenitie slecht verkocht maar het is geen auto waar de 1e de beste zakenman in rijd hij heeft veekl confort en je kunt gewoon gaan kijken hoie hij gemaakt word en meteen meenemen echt een auto die bij een grote vill naast een touareg of cayenne zal staan zoals het hoort bij dit soort autos zoals pheaton en a8

    Login om te reageren
  52. mercedesfan zegt

    8 maart 2007 om 17:19

    ziet er uit als een oude Passat
    zo een soort auto is toch niks voor VW

    Login om te reageren
  53. audi liefhebber zegt

    8 maart 2007 om 17:42

    @ mercedesfan ziet er zecker niet uit als een aude passat veel kollosaler

    Login om te reageren
  54. sosa zegt

    8 maart 2007 om 18:01

    voorkant is gwn in een woord prachtig ,achterkant ook maar als je naar de zijkant kijkt lijkt er toch iets mis te zijn waarschijnlijk de lijn van de auto,
    voor de rest een prachtauto.

    Login om te reageren
  55. eno&joris zegt

    8 maart 2007 om 21:00

    prachtige auto

    Login om te reageren
  56. Pimmes JP zegt

    8 maart 2007 om 22:31

    Waarom wordt hij niet meer verkocht !!!!!……………..:S:S

    Login om te reageren
  57. Mark zegt

    8 maart 2007 om 22:45

    Tsja, alzie iets minder dan een Audi kostte (en woog), dan zou je over een Phaeton denken. Naja misschien ligt de lease anders :). Maar goed, ik vind het een prachtige auto, VW logo of niet. Je valt misschien wel iets meer op :-).

    Wel raar dat de nieuwste motoren er dan niet inzitten. Zeker die 3.6 zou fijn zijn. Maar goed, op de kleintjes letten!

    Login om te reageren
  58. C30CDIAMG zegt

    9 maart 2007 om 11:25

    als je die knoppen binnen ziet, ziet het er toch ook allemaal veel te plastic uit!? en dan koop je een auto van boven de 100000euro…

    Login om te reageren
  59. mashell zegt

    9 maart 2007 om 12:33

    Weten we zeker dat de foto’s van na de facelift zijn?

    Login om te reageren
  60. Mark zegt

    10 maart 2007 om 14:16

    Denk dat het ook te maken heeft met het feit dat VW niet als premium wordt gezien. Audi BMW Mercedes worden wel in 1 adem genoemd. Maar goed, mij maakt het niet veel uit, ik vind de Phaeton wel wat! Maar dan wel met 5.0 TDI V10 ( helaas..)

    Login om te reageren
  61. Nick zegt

    10 maart 2007 om 16:04

    Ik weet het, iedereen ziet hem als een Volkswagen. De fabrikant van de Golfjes en de Polo’s. En vroegâh de Kevertjes en Microbussen.

    Maar een enkeling ziet in dat het gewoon briljant is, Mercedes-Benz en BMW zijn heus niet beter of slechter. Ik bedoel Mercedes-Benz heeft de Smart en A-klasse, en BMW de 1-serie.

    Komt deze nog met W12? (dit keer hopelijk een jankende 600PK zoals in de W12 Coupe/Roadster)

    Login om te reageren
  62. Nick zegt

    10 maart 2007 om 20:07

    @Bert VDA: Deze auto is alles behalve simpel, het aircosysteem is nog steeds niet overtroffen.

    Het probleem is dat mensen Volkswagen zien als een budget-merk, vanwege de historie.
    Piëch wou dat veranderen, en daar had hij volkomen gelijk in.

    Helaas is dat niet gelukt.

    Als ze nou die 3,2L V6, 3,0L V6 TDI vervallen, en alleen de 5L V10 TDI en/of 6L V12 TDI en 6L W12 FSI aanbieden…

    Laat Audi maar hun Lamborghini/Audi V10 en 4.2L V8 motoren gebruiken…

    Login om te reageren
  63. johann zegt

    14 maart 2007 om 01:02

    Volkswagen = auto voor het volk, dus voor iedereen. Dus ook mensen met geld moeten VW kunnen rijden.

    Daarnaast is Volkswagen tegenwoordig alleen nog een merknaam, hé.

    Naar ik uit zeer betrouwbare bron heb vernomen, wil VW toch verder in dit segment. Dus zal er wel een opvolger komen. Dan is het natuurlijk extra jammer dat ze hun huidige clientele niet vasthouden met de sterkere benzine – motoren.

    Qua techniek heeft VW idd niet op de Phaeton verloren, met de A8 en Bentley als afgeleiden.

    Login om te reageren
  64. Rene zegt

    23 maart 2007 om 18:16

    zet hem maar voor mijn deur pracht car!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  65. wim zegt

    24 maart 2007 om 18:42

    Het is een echte super directie auto.
    Het logo had niet zo groot moeten zijn of alleen Pheaton moeten noemen en meer hoofdruimte achter in
    Verder echt een super super super auto.

    Login om te reageren
  66. Murrrphie zegt

    26 maart 2007 om 11:34

    Ik kan dat ding leasen voor € 4.369,=/maand (W12 – 4-zits highline).

    Dat is dan wel incl brandstof….

    Login om te reageren
  67. Fred zegt

    25 april 2007 om 00:05

    Iedereen loopt helemaal weg met de Bentley , die losjes gebaseerd is op de onvolprezen perfect afgewerkte Phaeton .. De Phaeton heeft een imago probleem?
    De consumenten apen anderen na…, De A 8 , DAT moet je hebben (echt niet ) net zoals men slaafs in de rij gaat staan bij een volle parkeer garage.. , de echte slimmerds kopen , net als ik een Phaeton… en onderscheiden zich van de meute.

    Login om te reageren
  68. George zegt

    4 juli 2007 om 14:06

    Kwa uiterlijk overtreft de VW Phaeton alle auto’s die ook in 2001 zijn geproduceerd. Kwaliteit is exact hetzelfde als bij Audi,dus daar ligt het ook niet aan. Interieur is op z’n minst 10x mooier dan de A8, S-klasse, of de 7-serie.
    Als je zegt dat de Phaeton op een Passat lijkt, moet je er ook bij zeggen dat de Audi A3,A4,A5,A6,A8, allemaal op elkaar lijken met die grille, Beetje jammer! Een exclusieve auto. Je betaald er niks meer voor in duitsland,dus doe mij maar een vw-logo i.p.v de 4 para-lympische ringen,saaie S-klasse of de misvormde 7- van BMW. Laterz…

    Login om te reageren
  69. RED ALERT zegt

    1 april 2008 om 20:08

    een perfecte auto kun je niet faceliften:D

    Login om te reageren
  70. Fatih zegt

    8 juli 2008 om 14:21

    oke s-klasse bmw 7-serie is wel mooier maar dit vindt ik ook wel er bij passen:D

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North