• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Koenigsegg CCXR wallpaper

Auteur: autoblogger, gepost 23 februari 2008 om 13:00 – 16 Reacties

Koenigsegg CCXR
We hadden een tijdje terug een leuke scoop van de Koenigsegg CCXR, een speciale versie van de CCX. Deze Zweedse supercar loopt op bio-ethanol en heeft maar liefst 1018 pk en een max koppel van 1060 Nm! Tijd voor een wallpaper.

  • 800 x 600
  • 1024 x 768
  • 1280 x 800
  • 1280 x 960
  • 1280 x 1024
  • 1400 x 1050
  • 1440 x 900
  • 1600 x 1200
  • 1680 x 1050
  • 1920 x 1200

Ook interessant!

  • Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
    Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
  • Wordt de nieuwe Koenigsegg minder spectaculair?
  • Koenigsegg Gemera
    Elektromotoren Koenigsegg Gemera zijn ook kleine reuzen
  • Video: Koenigsegg speelt niet met 1, maar 2 Jesko's
    Video: Koenigsegg speelt niet met 1, maar 2 Jesko's

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

ccxr, koenigsegg, Supercars, wallpaper

Vorig bericht: « Das Auto: Geen seksfeestjes meer voor Volkswagen
Volgend bericht: In the rebound: Porsche GT3, BMW M3, Nissan GT-R »

Lees Interacties

Reacties

  1. jonas zegt

    23 februari 2008 om 13:01

    Wat wil ik dat ding zo graag in actie zien :D

    Login om te reageren
  2. Leon zegt

    23 februari 2008 om 13:13

    Zijn er geen realife foto’s van dat zweedse monstertje?

    Login om te reageren
  3. Phoxx zegt

    23 februari 2008 om 13:29

    Wat een pauper karretje he :D

    Hoe zou deze zich verhouden tot de Veyron?

    Login om te reageren
  4. Pieter zegt

    23 februari 2008 om 14:04

    @ Leon : die wil ook ’s wel ’s zien

    Login om te reageren
  5. InF3Rn0 zegt

    23 februari 2008 om 14:10

    perfect

    Login om te reageren
  6. AppieFlappie zegt

    23 februari 2008 om 14:37

    Was het geen kleine moeite om die CCXR in een HDR omgeving te renderen? Heb je meteen een fotorealistische weergave :D

    Tx voor de wallpaper. Prachtige bak! Alleen een Veyron blijft iets aparts hebben waar deze auto niet aan kan tippen.

    Login om te reageren
  7. Michel Tebbe zegt

    23 februari 2008 om 16:41

    Ter aanvulling ;)
    http://www.dieselstation.com/manufacturers/koenigsegg/koenigsegg-ccx/ccxr-edition-car-pictures.html

    Mooi ding om te zien inderdaad. Is er al mee gereden eigenlijk? Heb er tot nu toe alleen maar foto’s van gezien.

    Login om te reageren
  8. Michel Tebbe zegt

    23 februari 2008 om 16:49

    Koenigsegg CCX/CCXR limited version models feature a 5.0L twin supercharged engine. 14 CCX model with 888 BHP and 6 CCXR with 1018 BHP would be manufactured. Being a limited editions, these cars are really expensive. The 888 HP CCX is 1,333,000 Euros (US $1.95 million) and the 1018 HP CCXR is 1,500,000 Euros ( US $2.2 million).

    :D

    Login om te reageren
  9. Leon zegt

    23 februari 2008 om 19:32

    Ik heb gelezen dat Top Gear hem al gecrast had…

    Login om te reageren
  10. Rik zegt

    23 februari 2008 om 19:41

    mooie wallpaper, Top gear heeft idd al kort gereden

    Login om te reageren
  11. Rik zegt

    23 februari 2008 om 19:43

    *Top Gear heeft hm idd al kort gereden*(edit functie?! ;) )

    Login om te reageren
  12. autoblogger zegt

    23 februari 2008 om 20:10

    @Leon & Rik: http://www.autoblog.nl/archive/2007/05/11/koenigsegg-slopen-top-gear-bellen

    Login om te reageren
  13. BMW 645CI zegt

    24 februari 2008 om 11:52

    Deze auto verliest het van de bugatti in strijd met 0-100 en 0-200, maar 0-300 is hij 3 seconden sneller !! bugatti dot die in 17.6 seconden en de XXCR doet hem in 13.6 seconden !!
    wel vind ik de bugatti mooier

    Login om te reageren
  14. Sam zegt

    24 februari 2008 om 12:54

    Ik vind deze stukken mooier dan die Veyron, Zweedse bakken tog die Koenigseggs ?

    Login om te reageren
  15. SimonMc zegt

    24 februari 2008 om 13:15

    @BMW 645CI: die logica kan ik wel volgen.Die CCXR krijgt z’n vermogen nu bepaald niet even goed op de weg als die veyron met z’n 4 wiel aandrijving.
    Natuurlijk, eenmaal dat vermogen wél op de weg komt, breekt alle hel los.

    En de veyron mooier?Nu ja, smaken verschillen nu eenmaal ;)

    @Sam: klopt ja, Zweedse perfectie.

    Login om te reageren
  16. rider zegt

    25 februari 2008 om 09:09

    even voor iedereen: niet Top Gear heeft dit ding kort gereden. Het was een fabrieksrijder zelf die achter het stuur zat voor een reportage van Top Gear Magazine. Top Gear heeft de standaard CCR (zonder vleugel op de kont) in de banden stapel geparkeerd.
    de evolution gose on. hij wordt almaar bruter en extremer. en persoonlijk ook steeds mooier. zeker in dit naakte carbon.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North