• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Koenigsegg CCX in Genève

Auteur: Dennis, gepost 1 maart 2006 om 10:19 – 16 Reacties

" class=


In de aanloop naar zijn onthulling hier in Genève, werd er al veel gespeculeerd of de Koenigsegg CCX opgewassen zal zijn tegen de Bugatti Veyron. Het antwoord was al bekend, dit is “Nee”. Maar wanneer we naar de prestaties afzetten tegen de prijs, dan zijn de rollen meer dan omgedraaid. Hoe het ook zij, de CCX is een prachtige wagen…



Ook interessant!

  • Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
    Wachten is voorbij met de Koenigsegg Jesko productiestart
  • Wordt de nieuwe Koenigsegg minder spectaculair?
  • De Autoshow van Genève keert nu écht terug!
  • Koenigsegg Gemera
    Elektromotoren Koenigsegg Gemera zijn ook kleine reuzen

Nieuwste artikelen

  • Video: en daarom bezuinig je niet op banden en remmen
  • Deze optie heb je nog niet eerder gezien op een Porsche
  • Koop een Brabus SLS AMG op Marktplaats
  • Gespot – Deze Ferrari 512 TR is om te smullen
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, ccx, geneve-2006, koenigsegg, Supercars

Vorig bericht: « Chrysler Imperial in Genève
Volgend bericht: Lamborghini Murciélago LP640 in Genève »

Lees Interacties

Reacties

  1. Mazzic zegt

    1 maart 2006 om 10:36

    Wat kost dit karretje eigenlijk?

    Login om te reageren
  2. dekster zegt

    1 maart 2006 om 10:40

    zoals ik al verschillende weken zeg
    ik vind dat er niks speciaals aan is

    Login om te reageren
  3. olivier zegt

    1 maart 2006 om 12:53

    nou moet je je ogen op doen verschil is te groot uiterlijk en interior achterkant bumpers velgen enzo

    Login om te reageren
  4. dekster zegt

    1 maart 2006 om 12:57

    je hebt gelijk
    maar de velgen zijn nu te groot
    de zetels zijn veranderd
    een voorspoiler om sneeuw mee te ruimen(komt goed vanpas momenteel)
    en een ruitenwisser die in het middel van je vooruit staat

    Login om te reageren
  5. estingo zegt

    1 maart 2006 om 15:10

    blijft een sick ding, want je kan er donders hard mee ;)

    Login om te reageren
  6. Jeremy zegt

    1 maart 2006 om 17:12

    Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de CCX en de CCR?
    Ze hebben allebij ongeveer dezelfde specs maar de CCR is al langer op de markt. Is de CCX niets meer als een CCR voor de Amerikaanse markt.

    Login om te reageren
  7. w0o0dy zegt

    1 maart 2006 om 17:14

    zoals ik op het vorige onderwer over de CCX al had toegevoegd ““It was not designed to break another set of records as was heavily speculated in the build up to the show, but instead is aimed specifically at the world’s biggest market; the United States. Based off the CCR, it has a modified nose and rear end to comply with America’s stricter impact regulations. The most remarkable feat can be found under the engine cover. The engine was modified to accept lower octane fuel without the loss of power. The electronics are also upgraded to a fully digital system, which is devoid of physical fuses.”

    Login om te reageren
  8. Jeremy zegt

    1 maart 2006 om 17:23

    Thanks, waarom zit iedereen dan te zeggen dat het een aanval op de veyron is als hij eigenlijk al langer op de markt is???

    Login om te reageren
  9. JeffreyG zegt

    1 maart 2006 om 20:12

    ik vond de CCR al mooi, maar deze is nog mooier :|
    komt nog lang niet in de buurt van de Spyker C8 Laviolette
    maar het schiet al op
    het mooiste van koenigsegg vind ik die prachtige deuren
    maar bij deze CCX mogen de donkere koplampen er ook wel zijn ;)

    Login om te reageren
  10. GlenNVD zegt

    2 maart 2006 om 16:11

    Deze wagen is gewoon af! In al die tests en confrontaties uit automagazines komen meestal alleen maar supercars zoals de Enzo, SLR, Zonda,… voor terwijl deze prachtige wagen er zeker en vast mee kan geconfronteerd worden.
    Het leukste aan die Koenigsegg’s vind ik nog altijd die enorm leuke deuren, prachtig concept!

    Login om te reageren
  11. luuk zegt

    25 september 2006 om 23:42

    Een plaatje is het zeker, maar wel jammer dat ie de veron niet heeft ingehaald.

    Login om te reageren
  12. rider zegt

    27 augustus 2007 om 16:09

    wie heeft eigenlijk het importeursschap voor de BeNeLux?

    Login om te reageren
  13. racer zegt

    8 mei 2008 om 15:07

    in top gear zeiden ze dat hij 400.000 pond koste in dat is ongeveer 600.000 euro

    Login om te reageren
  14. Roger zegt

    8 mei 2008 om 15:27

    deze schoonheid kost maarliefst 450,000 €

    Login om te reageren
  15. serge zegt

    11 mei 2008 om 11:42

    misschien technisch wonder, maar design van niks…

    Login om te reageren
  16. sytze.k-buggati zegt

    20 december 2009 om 10:28

    ik snap niet dat dit een auto moet zijn hij is prachtig
    alleen jammer dat hij zoon domme naam heeft
    wist je dat hij van binnen een rommel auto is
    geef mij maar de buggati veyron
    daar weet ik geen minpuntje bij te verzinnen!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North