• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Loder1899 maakt de Range Rover Evoque terreinwaardig

Auteur: CasperH, gepost 24 juli 2013 om 09:15 – 21 Reacties

Afbeelding Loder1899 maakt de Range Rover Evoque terreinwaardigAfbeelding Loder1899 maakt de Range Rover Evoque terreinwaardigAfbeelding Loder1899 maakt de Range Rover Evoque terreinwaardigAfbeelding Loder1899 maakt de Range Rover Evoque terreinwaardigAfbeelding Loder1899 maakt de Range Rover Evoque terreinwaardigAfbeelding Loder1899 maakt de Range Rover Evoque terreinwaardigAfbeelding Loder1899 maakt de Range Rover Evoque terreinwaardigAfbeelding Loder1899 maakt de Range Rover Evoque terreinwaardig

Loder1899 maakt Range Rover Evoque grasveldwaardig
De kekke PC Hooft-SUV krijgt een make-over tot badass terreinauto. Dat is een beetje alsof je Christiano Ronaldo laat voetballen in bergschoenen.

En als we de foto’s zo zien is “offroad” ook niet veel meer dan een voetbalveld. De upgrade bestaat uit een set 18 inch “WP” wielen die er in combinatie met de Mickey Thompson ATZ banden voor moeten zorgen dat je elk terrein in kan rijden met de Evoque. De rijhoogte wordt met andere veren 35 millimeter verhoogd voor dat broodnodige extra beetje bodemvrijheid.

Aan de voorkant vinden we een bullbar met een buisdikte van 76 millimeter. Daar moet je heel wat Twingo’s mee uit je favoriete parkeerplekje kunnen duwen, lijkt ons. En mocht de bestuurder van die Twingo dan boos achterom kijken dan gooi je even de Piaa koplampen aan, levenslange scheelheid gegarandeerd.

Liever een straatversie met widebody? Ook daarvoor kan je bij Loder1899 terecht!

Ook interessant!

  • Range Rover Evoque P300e rijtest
    Range Rover Evoque P300e rijtest
  • Video: Carwash sloopt Range Rover
  • Land Rover Range Rover D350 rijtest
  • Range Rover Evoque met 300 pk nu extra sportief

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

evoque, Land Rover, loder1899, range-rover, tuning, velgen

Vorig bericht: « Fiat-Chrysler lonkt nog steeds naar Nederland voor zetel
Volgend bericht: Jaguar XKR cabrio verzuipt in noodweer Limburg »

Lees Interacties

Reacties

  1. Simpson zegt

    24 juli 2013 om 09:19

    terreinwaardig? Met die grondspeling heb je al moeite om een in-aanbouw-zijnde vinex terrein op te komen, lijkt me.

    Login om te reageren
  2. darkpluisje zegt

    24 juli 2013 om 09:20

    Je komt offroad verder met een panda 4×4, zal 2e hands weinig duurder zijn dan dit pakket

    Login om te reageren
  3. jrk68 zegt

    24 juli 2013 om 09:25

    Ideaal om de koters veilig mee naar school te brengen…, zo’n kleuterhoofd verbrijzelaar voorop….

    Login om te reageren
  4. autogek123 zegt

    24 juli 2013 om 09:27

    Waarom een prachtig design verknallen?

    Login om te reageren
  5. rrvliet zegt

    24 juli 2013 om 09:27

    -edit: check!-

    Deze look past ‘m totaal niet, plomp ding geworden.

    Login om te reageren
  6. p924 zegt

    24 juli 2013 om 09:34

    Een Range Rover terreinwaardig maken,
    was die auto niet van oorsprong een terreinwagen?

    Login om te reageren
    • robert110 zegt

      24 juli 2013 om 09:53

      @p924: De Range Rover is een terreinwagen. Maar de Evoque is geen echte Rang Rover.

      Login om te reageren
  7. jrmpower24 zegt

    24 juli 2013 om 09:34

    Die wielen staan geweldig! echt bruut!

    Login om te reageren
    • power369 zegt

      24 juli 2013 om 20:48

      @jrmpower24: vind ik zeker niet.

      Login om te reageren
  8. akataro zegt

    24 juli 2013 om 09:48

    uggglllllyyyyyy

    Login om te reageren
  9. fit4fun zegt

    24 juli 2013 om 10:11

    Combineert prima met zo’n chalet van twee verdiepingen op een zigeunerkamp

    Login om te reageren
  10. sanjo120 zegt

    24 juli 2013 om 10:26

    t is net paul senior van voren met zn snor !

    Login om te reageren
  11. alfista zegt

    24 juli 2013 om 11:00

    gedrocht

    Login om te reageren
  12. rocky zegt

    24 juli 2013 om 11:01

    Wat is dat ding lelijk: idiote velgen en dan die bullbar(shit)…. man, we zijn toch in 2013 en niet in de 90er… belachelijk “tuning”…

    Login om te reageren
  13. G-Ammo zegt

    24 juli 2013 om 11:12

    Als ze zoiets ”terreinwaardig” MOETEN MAKEN… zegt genoeg dat dat ding zelf dus gewoon niets kan :’)

    Voor dat geld koop je gewoon een 70 serie Landcruiser, beetje reviseren, mud tyres, bullbar, een meter ground clearance… Yep.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      24 juli 2013 om 19:08

      @G-Ammo: beweer je nou dat jij een Landcruiser tereinwaardig moet maken? Reviseren, etc.

      Login om te reageren
  14. driescuit zegt

    24 juli 2013 om 12:49

    Dus de logica is; MINDER bodemspeling = MEER terrein waardig?
    Gewoon een oncomfortabel patserpakketje is het, meer niet naar mijn mening

    Login om te reageren
    • driescuit zegt

      24 juli 2013 om 12:50

      @driescuit: die stelling aan de zijkant helpt niet echt als ie 35 mm’tjes opgehoogd is

      Login om te reageren
      • r34gtr zegt

        24 juli 2013 om 14:54

        @driescuit: haha dat viel me nou pas op.. 35 mm verhoogd.. maar dan wel een buis van 5+ Cm eronder hangen.. jaja meer bodemvrijheid

        Login om te reageren
  15. gast zegt

    24 juli 2013 om 16:37

    op de laatste foto kan je zien dat er aan de voorzijde 2 verschillende soorten banden zijn gemonteerd….

    wat is dat ???? om met 2 wielen in de berm te rijden of zo

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      24 juli 2013 om 19:07

      @gast: op de rest van de foto’s zie je dat ze de hele tijd banden en wielen aan het wisselen geweest zijn.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North