• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Manhart MH1 400 heeft uit de steroïdenpot gesnoept

Auteur: sir_smokalot, gepost 21 maart 2014 om 10:03 – 16 Reacties

Afbeelding Manhart MH1 400 heeft uit de steroïdenpot gesnoeptAfbeelding Manhart MH1 400 heeft uit de steroïdenpot gesnoeptAfbeelding Manhart MH1 400 heeft uit de steroïdenpot gesnoeptAfbeelding Manhart MH1 400 heeft uit de steroïdenpot gesnoeptAfbeelding Manhart MH1 400 heeft uit de steroïdenpot gesnoeptAfbeelding Manhart MH1 400 heeft uit de steroïdenpot gesnoeptAfbeelding Manhart MH1 400 heeft uit de steroïdenpot gesnoeptAfbeelding Manhart MH1 400 heeft uit de steroïdenpot gesnoept

Manhart MH1 400
Kijk, een opgepoetste M135i, straight from hell.

BMW-veredelaar Manhart, in het verleden goed voor extra pret op de 1M, heeft zich uitgeleefd op de momenteel sterkste Einzer, de M135i met 320 pk en 450 Nm. Van zichzelf is dit al een schofterig snelle hatch, maar als Manhart klaar is met de N55B30 zespitter is het feest helemaal compleet.

Stage 1 vermogenstuning geeft je 390 pk en 530 Nm uit een aangepaste ECU. Ga je voor Stage 2, dan krijg je 405 pk en 560 Nm, dankzij een nieuw uitlaatsysteem (downpipe met 200-cellige katalystor).

Naast de extra ‘go’ rolt de MH1 op 19 inch lichtmetaal met hierin remschijven uit eigen stal: 380×32 millimeter voor en 356×32 mm achter moeten in comnbinatie met respectievelijk 8 en 4 zuigers je neus bij bruuske remacties tegen de vorruit drukken.

Mamhart MH1 interieur

Evenals de M6 Cabrio van Fostla volgt de MH1 het bijenthema, hoewel matzwart hier domineert. In het interieur wisselen leer, alcantara en geel carbon elkaar af. Kennelijk is het nu helemaal kies om met gekleurd carbon te werken, G-Power deed het ook al.

Verdere specs worden niet bekend gemaakt, maar dat de auto als het moet met hevig rokende achterbanden van zijn plek komt mag duidelijk zijn. Wil je toch moar? Ga dan even bij Tuningwerk langs, voor 450 paardjes.

Ook interessant!

  • Manhart MHX3 600: een gelimiteerde BMW X3
    Manhart MHX3 600: een gelimiteerde BMW X3
  • BMW update M135i xDrive, moet nu nog beter rijden
    BMW update M135i xDrive, moet nu nog beter rijden
  • Mijn Auto: BMW M135i van Stefan
    Mijn Auto: BMW M135i van Stefan
  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

1-serie, BMW, carbon, f20, geel, m135i, manhart, mat, tuning, zwart

Vorig bericht: « Nucleaire top (NSS): pas jij je reis-/werkschema aan?
Volgend bericht: Graziano Pelle pakt nu al boete met zijn Ferrari FF »

Lees Interacties

Reacties

  1. sandniggah zegt

    21 maart 2014 om 10:05

    Wat kost dat ? een m3 ?

    Login om te reageren
    • tombe zegt

      21 maart 2014 om 22:46

      @sandniggah: zou kunnen, alhoewel de meeste autobloggers hier weten dat je na zelf wat te shoppen het waarschijnlijk aan een fractie vd prijs kan.
      -akrapovic, brembo’s en chip
      -interieurbedrijven zoals Deca Drongen kan ik van harte aanbevelen voor de Belgen hier
      -en de extra auto5/halfords-tuning naar persoonlijke smaak

      Login om te reageren
  2. razzie zegt

    21 maart 2014 om 10:17

    Dat lijkt mij kevlar en en geen gekleurd carbon

    Login om te reageren
    • chimaera zegt

      21 maart 2014 om 10:49

      @razzie: Inderdaad, geel carbon heb ik nog nooit gezien, het zal wel een ander composietmateriaal zijn…

      Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      21 maart 2014 om 11:36

      “There are also decorative stripes in carbon/aramid. “

      Login om te reageren
  3. jeps90 zegt

    21 maart 2014 om 10:28

    De auto van Wiz Khalifa

    Login om te reageren
  4. resulutionNL zegt

    21 maart 2014 om 10:32

    Black & Yellow blijft i.m.o. een van de mooiste combo’s voor op een auto. Heb het zelf ook.

    Login om te reageren
    • sandniggah zegt

      21 maart 2014 om 10:42

      @VWTouran75: Maya de bij Touran ?

      Login om te reageren
      • resulutionNL zegt

        21 maart 2014 om 10:43

        @sandniggah: Nee, op mijn 106 GTi. Deze gebruikersnaam is oud, toen had ik nog geen eigen auto.

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          21 maart 2014 om 11:40

          @VWTouran75: En dan kies je als nickname een mottenbal op wielen? Dat snap ik even niet.

          Login om te reageren
  5. Mixpower zegt

    21 maart 2014 om 10:41

    Lekker origineel logo ook, lijkt totaal niet op het logo van Alpina…

    Login om te reageren
    • e1000bmw zegt

      21 maart 2014 om 17:51

      @Mixpower: Zitten heel wat verschillen tussen het wapen van Alpina en Manhart hoor.

      Login om te reageren
  6. celicatwincam zegt

    21 maart 2014 om 10:51

    Jammer van dat modieuze (nu niet meer) matzwart. Glans zwart is toch een stuk mooier. Verder wel leuke aanpassingen op een toch al leuke auto.

    Login om te reageren
  7. schellekens006 zegt

    21 maart 2014 om 13:34

    Hij is al op de goede plek… Auto sloperij.

    Login om te reageren
  8. ohoogeveen zegt

    21 maart 2014 om 13:46

    Whoa! Die geel gekleurde buizen achter de grille zijn dik!

    Login om te reageren
  9. tombe zegt

    21 maart 2014 om 23:01

    -nog steeds de originele teller tot 260
    -geen LSD
    -geen extra veerpootbruggen
    (-geen aangepaste ophanging voor de +400pk)

    Deze is meer een pussy-wagon dan hun 1M.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North