
De nieuwe Audi TT staat al voor de deur van de kapsalon te trappelen, maar toch heeft Audi een update van het huidige model uitgebracht. Zowel de 150 pk als de 180 pk versie van de TT krijgen meer paardjes. De basisversie krijgt voortaan 163 pk mee, net als de A4 1.8T. Met deze motor accelereert de TT in 8 seconden rond naar 100 km/u (was 8,6 seconden), de topsnelheid steeg met 4 km/u tot 224 km/u. Snel genoeg om je haardos weer wat in model te krijgen dus.
De 180 pk versie heeft tegenwoordig 190 pk (;-)) en dat levert een top van 234 (+4) en een standaardsprint van 7,4 seconden (0,4 seconden sneller.) De andere twee motorversies van de TT (1.8 T 225 pk en 3.2 V6) blijven ongewijzigd. Laat de zomer maar komen!
OK, Wouter, wat voor een geweldige auto rij jij dan wel als je de Audi TT maar niets vindt. Jaloezie is voor wannahaves.
:-) Gespot: kapper met lange tenen.
Die lange tegen gewoon effe inkorten met de de tondeuse…
Goed nieuws voor de Audi TT, want het kappers aantal zit flink in de lift: http://www.nu.nl/news/567614/36/Flinke_groei_van_aantal_kappers.html
Gaan de prijzen dan ook weer dalen?
Bedoel je de prijzen van de kapper??? (h)
Natuurlijk! wie is er nou geïnteresseerd in de prijs een Audi TT… ;)
Ik sprak trouwens vandaag een TT-rijder (nee, ik zat niet bij de kapper) en die vindt de nieuwe TT helemaal niks…
Ben benieuwd wat andere TT rijders (kapper of geen kapper) van de nieuwe vinden.
Alle kappers op een stokje..
Heb een tijdje een TT gereden (de ‘oude’) en vond het een beetje een zwabbertje (zeker qua wegligging) dus er viel ook wel het eea aan te verbeteren.
Ben ook benieuwd hoe de huidige rijders de nieuwe ervaren.
Kappers zullen we op dit weblog niet snel vinden: http://www.telegraaf.nl/i-mail/article26153161.ece
“Uit Brits onderzoek blijkt dat bijna 90 procent van de taxichauffeurs, kapsters en kroegbazen geen idee heeft wat een ‘podcast’ is en ruim 70 procent heeft nog nooit van ‘blogging’ gehoord.”
TT= schoon autotje maar this al redlijk oud sinds het vernieuwd werd dus this tijd voor een nieuwe