• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes CLS 350 Facelift

Auteur: evo, gepost 30 oktober 2008 om 14:02 – 36 Reacties

Mercedes CLS 350 Facelift


Nee nee, geen officiële facelift vanuit Stuttgart. Zo noemt tuningshuis Inden Design echter zijn nieuwe creatie.

Er zijn diverse manieren om je Mercedes CLS te ‘verfraaien‘. Eén van die manieren is bijvoorbeeld je CLS droppen bij Inden Design. Ze zijn daar blijkbaar zo onder de indruk van hun eigen creatie dat zij de CLS 350 omdopen tot CLS 350 Facelift. Tja, zo kun je je auto ook noemen.

Echt veel hebben de mannen uit Haiger niet gedaan met de CLS. Het bleef bij 19″ ‘Performence GT’-velgen die achter in maatje 305/25 R19 zijn. Verder kan de CLS elektronisch verlaagd worden van 30 tot 55 mm. Vanaf 70 km/u zal de vering echter net zo hoog zijn als het seriemodel. Nu maar hopen dat Inden Design bedoelt dat de auto wat hoger staat bij snelheden onder de 70 km/u…

CLS 350 Facelift von Inden Design

In Haiger in der Nähe von Dillenburg entwickelt und produziert Inden Design seit Jahren Mercedestechnik auf höchstem Niveau. Auf der Basis von bewährten Inden Design-Komponenten entstehen individuelle Fahrzeuge mit geprüfter Sicherheit, höchster Zuverlässigkeit und einem Maximum an Optik. Der neuste Streich der Spezialisten von Inden Design nennt sich CLS 350. Wohlklingende Zahlen und Fakten wie hauseigene 19-Zöller und ein unverwechselbares Design machen bereits im Vorfeld großen Appetit auf ein Mercedes der besonderen Art.

Der CLS 350 Facelift von Inden Design zeichnet sich im Besonderen durch eine Technik aus, die über viele Testkilometer hinweg auf Herz und Nieren geprüft worden ist. Dabei kommt die Optik aus Haiger nie zu kurz.

Die 19-zöllige Inden Design-Leichtmetallfelgen mit der Bezeichnung „Performence GT“ messen 10×19 und 11,5×19 Zoll und wurden mit Hochleistungsreifen in den Dimensionen 255/30 R19 vorn und 305/25 R19 hinten bestückt – diese sorgen u.a. mit einem Edelstahlaußenring für beherrschbare Geschwindigkeiten und jede Menge Standfestigkeit.

Das Fahrwerk lässt sich darüber hinaus per elektronisches Steuermodul von 30 bis 55mm absenken – ab 70 km/h hebt sich das Fahrzeug automatisch auf das Serienniveau.

Für noch mehr Individualismus bietet die Inden Design eine umfangreiche Liste mit Sonderausstattungsmöglichkeiten an, um beinahe jeden Kundenwunsch erfüllen zu können.

Mercedes CLS 350 Facelift
Mercedes CLS 350 Facelift
Mercedes CLS 350 Facelift
Mercedes CLS 350 Facelift
Mercedes CLS 350 Facelift

Ook interessant!

  • De Mercedes CLS facelift is gearriveerd
  • Autoblog-lezer spot Mercedes met camouflage
    AB-lezer komt toevallig Mercedes A-klasse facelift tegen
  • Video: nét gewassen Mercedes C63 krijgt facelift
  • prijzen vernieuwde CLS
    Prijzen vernieuwde CLS zijn absoluut niet mals

Nieuwste artikelen

  • Video: De slechtste vrachtwagenchauffeur
  • Dit verandert er aan jouw Tesla na de grote Kerstmis-update
  • Mercedes geeft eerste beelden van vernieuwde S-Klasse prijs
  • Gespot – V10-legendes ontmoeten elkaar in Nederland!
FacebookTweetPinLinkedIn

cls, Mercedes, tuning

Vorig bericht: « Bentley GT ingezet om illegalen de UK in te smokkelen
Volgend bericht: Video bonanza: Ferrari California GT »

Lees Interacties

Reacties

  1. autofans.be zegt

    30 oktober 2008 om 14:06

    Ik heb het altijd al een hele knappe mercedes gevonden, mss wel dé knapste. Geslaagde facelift

    Login om te reageren
  2. Motophobia zegt

    30 oktober 2008 om 14:09

    Wat een wanstaltige creatie…

    Login om te reageren
  3. Venom zegt

    30 oktober 2008 om 14:09

    Volgens mij zijn er alleen wat aftermarket pitjes, sierpijpjes, velgen etc. onder gekomen. Vind hem daarentegen nog wel errrrug vetjes!

    Login om te reageren
  4. jampa zegt

    30 oktober 2008 om 14:10

    en het blijkt wel weer..je kan lelijke kamp / boeven auto’s dus nog lelijker maken als ze al zijn!…

    Login om te reageren
  5. babbaloerie zegt

    30 oktober 2008 om 14:12

    Ach het valt best mee, het gaas in de neus zwart maken, en andere velgen d’rop dan is hij best mooi.

    Login om te reageren
  6. bozewolf zegt

    30 oktober 2008 om 14:16

    Vind het verlagen en de velgen de auto niet echt ten goede komen. De CLS is prachtig zoals hij is. Moeilijk om dat te verbeteren. Vind het sowieso niet een auto om met bodykits of al te racey velgen te gaan vertimmeren.

    Login om te reageren
  7. GijsSpierings zegt

    30 oktober 2008 om 14:17

    Ik vind het er goed uit zien, Lekker subtiel ! Da’s wat andere koek dan die ASMA Shark III

    Login om te reageren
  8. RenesisHP zegt

    30 oktober 2008 om 14:20

    Mooi door eenvoud.
    Op het gaas na zouden heel veel mensen hetzelfde idee er op na houden.
    Dus verlagen, andere velgen en voor sommigen een andere uitlaat.
    Dan ben je in 70% van de gevallen al klaar met het uiterlijk.

    Login om te reageren
  9. RenesisHP zegt

    30 oktober 2008 om 14:21

    Sommigen?! WTF. :shock:

    Een edit knop zou zo handig zijn…..

    Login om te reageren
  10. FFFBBB zegt

    30 oktober 2008 om 14:23

    Prachtige mercedes! ORIGINEEL!!
    Zo houden dus en dan niet van deze goedkope velgen eronder gooien. Bah!:P

    Login om te reageren
  11. Robert zegt

    30 oktober 2008 om 14:28

    Op 1e pica is het net een Peugeot 607 neus……..

    Login om te reageren
  12. Jaws149 zegt

    30 oktober 2008 om 14:39

    Ik ben zelf al heel erg liefhebber van dit model mercedes, dit is de mooiste mercedes vind ik. En ik moet eerlijk zeggen dat ik de facelift ook mooier vind, het heeft net iets meer, bijv. die achterste uitlaten vind ik mooier, en de voorkant vind ik ook wat mooier en dat komt ook door wat meer bling.

    Login om te reageren
  13. Tombnolz zegt

    30 oktober 2008 om 14:43

    Facelift is ok, maar standaard met sportieve velgen van het huis is hij ook al mooi genoeg.

    Login om te reageren
  14. jurrian zegt

    30 oktober 2008 om 14:45

    wat gebeurt er als je de voorkant van een cls met een kippenhok kruist?

    Login om te reageren
  15. Robert zegt

    30 oktober 2008 om 14:50

    @jurrian

    gegrilde kip?

    Login om te reageren
  16. Citrofiel zegt

    30 oktober 2008 om 14:50

    Vrij subtiel gehouden. Alleen die velgen vind ik drie keer niks hieronder…

    Login om te reageren
  17. Hatini zegt

    30 oktober 2008 om 14:58

    de mercedes uitlaat is sexyier, en die velgen zijn niet slecht, alleen er passen betere op

    Login om te reageren
  18. LJ zegt

    30 oktober 2008 om 15:18

    niet erg mooi, velgen zijn ronduit lelijk, de rest kan nog wel..

    Login om te reageren
  19. BmwMPower zegt

    30 oktober 2008 om 15:27

    Mooi! Dit liever dan een 55, of 63 AMG.

    Login om te reageren
  20. Zoeleken zegt

    30 oktober 2008 om 15:27

    Dit zo je nu toch eerder verwachten bij een of ander Amerikaans “tuningshuis”, ik vind het niet echt een verbetering, de voorkant blinkt te veel, lelijke velgen. Alleen de uitlaten kunnen er nog mee door, hoewel de originele mooier zijn.

    Login om te reageren
  21. trommelt zegt

    30 oktober 2008 om 15:47

    Heel mooie wielnaafkapjes. De rest voegt niets toe aan het prachtige CLS-design.

    Login om te reageren
  22. Ary zegt

    30 oktober 2008 om 16:01

    kvind het eerder een face-degressie

    Login om te reageren
  23. BrigadierBlog zegt

    30 oktober 2008 om 16:20

    De velgen eronder is eeuwig zonde. Voor de rest nog steeds een beauty van een auto. No doubt één van de mooiste, zo niet DE mooiste Benz evaahh!

    Login om te reageren
  24. S65 AMG zegt

    30 oktober 2008 om 16:21

    Hoe vaker ik hem zie des te lelijker ik hem vind.

    Login om te reageren
  25. Een betere ontwerper zegt

    30 oktober 2008 om 16:29

    Gewoon afblijve van een CLS, wil je tuning haal een AMG versie.

    Login om te reageren
  26. DennieFR zegt

    30 oktober 2008 om 17:04

    Op zich niet slecht,alleen dat gaas a la tuningclub hoef voor mij niet.
    En mooiere wielen ipv BBS (look)

    Login om te reageren
  27. Cantago zegt

    30 oktober 2008 om 17:10

    Die velgjes mogen wel wat groter… De CLS was een van de weinige mooie mercedesen, nu ook niet meer;)

    Login om te reageren
  28. Jaap zegt

    30 oktober 2008 om 17:41

    Prachtige wagen. Rijdt heerlijk. Alleen… hij stuurt een beetje soft vergeleken bij een BMW650i.

    Login om te reageren
  29. Jann zegt

    30 oktober 2008 om 17:52

    Op foto’s vind ik zo’n CLS best te doen, maar telkens als ik 1 in het wild zie denk ik tja, mooi de weg die is gekozen om tot dit design te komen maar het is het net niet in mijn ogen. Maar eigenlijk vind ik het een typische “kamperbak” en vraag me af hoeveel oogsten wiet de eigenaar uit zijn woonwagen heeft getrokken om “De Mehsédizz” te financieren.

    Login om te reageren
  30. Oscar zegt

    30 oktober 2008 om 18:04

    misschien maakt nog meer reclame op jullie website de site NOG mooier

    Login om te reageren
  31. Emile_Benz zegt

    30 oktober 2008 om 18:37

    @ Oscar: you said what I was thinkin’…

    Login om te reageren
  32. clijde zegt

    30 oktober 2008 om 19:14

    CLS standaard laten a.u.b. Alle andere tuners proberen het met wat gaas, andere mistlampen en andere sierstukjes. Weggegooid geld, en het ziet er niet uit.

    Login om te reageren
  33. M-lover zegt

    30 oktober 2008 om 19:48

    de auto doet me niet zoveel, de velgen zijn echter wel vet!

    Login om te reageren
  34. Audi@fan zegt

    31 oktober 2008 om 01:39

    Lompe bak! Kan me niks bekoren!

    Login om te reageren
  35. GOD zegt

    31 oktober 2008 om 11:24

    goverdomme wat is dat een lekker ding

    Login om te reageren
  36. Majinstar zegt

    31 oktober 2008 om 12:25

    Ik vind de CLS niet meer zo mooie als vroeger. Zelfs een facelift helpt daar niet bij.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North