• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes lanceert V-Klasse met AMG Line. Ja, echt.

Auteur: sir_smokalot, gepost 26 augustus 2015 om 12:49 – 41 Reacties

Afbeelding Mercedes lanceert V-Klasse met AMG Line. Ja, echt.Afbeelding Mercedes lanceert V-Klasse met AMG Line. Ja, echt.Afbeelding Mercedes lanceert V-Klasse met AMG Line. Ja, echt.Afbeelding Mercedes lanceert V-Klasse met AMG Line. Ja, echt.Afbeelding Mercedes lanceert V-Klasse met AMG Line. Ja, echt.Afbeelding Mercedes lanceert V-Klasse met AMG Line. Ja, echt.Afbeelding Mercedes lanceert V-Klasse met AMG Line. Ja, echt.Afbeelding Mercedes lanceert V-Klasse met AMG Line. Ja, echt.

V-Klasse met AMG-looks
Heb jij wel eens naar je busje gekeken en gedacht: ‘het enige dat nog ontbreekt zijn 19″ velgen, grotere luchtinlaten en een diffuser’. Ja? Mercedes voelt je, en presenteert de V-Klasse met AMG Line.

Aangezien busjes de laatste tijd door fabrikanten harder worden gepimpt dan Italiaanse temeiers met hesjes (deze Renault Trafic is een lichtend voorbeeld) gooit Mercedes er ook een hete people mover in. De V-Klasse AMG Line krijgt 17″ remmen, ligt 15 mm lager en heeft optioneel Agility Control met variabele demping. Het enige dat in mij opkomt is ‘als je zo graag sportief wilt rijden, KOOP DAN GEEN BUSJE.’ Zo, da’s er uit. Overigens, tegen een V63 AMG zouden we helemaal geen bezwaar hebben.

De opgedirkte V wordt op de IAA gepresenteerd, het pakket zal aan het einde van het jaar beschikbaar zijn voor de Lewis Hamilton-wannabe. Het interieur ziet er wel erg dope uit trouwens, dat moet gezegd worden.

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Nieuwe G-klasse 4x4² gaat los in de sneeuw [video]
  • Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
    Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

busje, iaa-2015, Mercedes, v-klasse

Vorig bericht: « Maak kennis met de officiële opvolger van de Humvee
Volgend bericht: Eindelijk! Hyundai presenteert ‘N’ performancelabel »

Lees Interacties

Reacties

  1. awesome zegt

    26 augustus 2015 om 12:51

    Fapvoer voor stukadoors, dat is het!

    Login om te reageren
    • thejerk zegt

      26 augustus 2015 om 12:56

      @awesome:
      Krek wak dach,
      Heel slim dus van Mercedes om dit af fabriek aan te bieden, anders gaat de omzet naar Autostyle.

      Login om te reageren
    • gregorius zegt

      26 augustus 2015 om 15:05

      @awesome: eerder voor de papa met superzaad.

      Login om te reageren
  2. wilbertg zegt

    26 augustus 2015 om 12:52

    Zo is het zeker geen straf om in een busje te rijden!

    Login om te reageren
  3. volvo-s60-adept zegt

    26 augustus 2015 om 12:53

    Een V12 in een rijdende blokhut ligt redelijk in lijn met een AMG-bestelwagen. Dit is gewoon heel consistent modellenbeleid van MB.

    Login om te reageren
  4. jaguarjunk zegt

    26 augustus 2015 om 12:53

    Tja, ik kijk hier liever naar dan een ‘normaal’ busje. En als er een markt voor is, prima toch?

    Login om te reageren
  5. rb26dett zegt

    26 augustus 2015 om 12:53

    Ik ben totaal geen Mercedes aanbidder, maar ik moet bekennen dat de Vito/V-class toch echt wel bij de mooiste bestelbusjes aan kunnen schuiven.

    Login om te reageren
    • O plaat zegt

      26 augustus 2015 om 13:27

      @rb26dett:
      Ja maar als ik met mijn T3 oldtimer naast een 10 jaar oude Vito sta en er hangt meer roest aan de vito dan aan mijn transporter stel ik mij toch vragen over de bouwkwaliteit.

      Login om te reageren
      • rb26dett zegt

        26 augustus 2015 om 14:00

        @shiva: Dat is inderdaad zo, er werd maar één laklaag gebruikt, waardoor er inderdaad niet veel hoefde te gebeuren om ze te laten roesten, toch apart dat merken als Mercedes dat doen (vanwege de naam)

        Login om te reageren
  6. lekbak zegt

    26 augustus 2015 om 12:54

    Awesome, een reesbus!

    Het verbaast me elke keer weer wat een verschil er zit tussen een bouwvakkers Vito en een luxe Vito, want dat is het. En als je dan toch voor dat luxe ding gaat mag het er van buiten ook wel wat frisser uitzien.

    Login om te reageren
  7. tdu2zonda zegt

    26 augustus 2015 om 12:56

    Ik vind het niet verkeerd eigenlijk. Sowieso heb ik de V-klasse/Viano nooit echt een busje-busje gevonden maar meer een hele grote MPV, want een V is echt niet goedkoop zoals een busje :)

    Login om te reageren
    • Dizono zegt

      26 augustus 2015 om 13:00

      @tdu2zonda: Vergeet niet dat een VW Transporter met tweeliter diesel en geel kenteken ook al snel meer dan een ton doet…

      Login om te reageren
      • tdu2zonda zegt

        26 augustus 2015 om 13:03

        @dizono: Dat is idd waar! Over een mooie Transporter denk ik hetzelfde als over een V. Meer een heel luxe MPV :)

        Login om te reageren
      • lekbak zegt

        26 augustus 2015 om 13:08

        @dizono: auw, dat was mijn kaak die op de vloer viel.

        Nou heb ik me nog nooit verdiept in prijzen van dergelijke voertuigen maar wow, dat is echt niet normaal…

        Login om te reageren
        • Dutchdriftking zegt

          26 augustus 2015 om 14:00

          @lekbak: dat is wel iets overdreven. Voor zo’n 70k heb je zo’n beetje de dikste. Alsnog een hoop. Zeker als je weet dat je ze ook voor 22 kan kopen. Weliswaar helemaal kaal en grijs kenteken.

          Login om te reageren
          • jack_abarth zegt

            26 augustus 2015 om 14:48

            @dutchdriftking:

            Ook als het een Caravelle is?

            Login om te reageren
            • autofreaker zegt

              26 augustus 2015 om 21:48

              @jack_abarth: de t5/t6 2015 modellen gaan voor 80K de deur uit heb je wel een dikke caravelle en multivan kost dik 100K dus het is een VAG oke ? Een mercedes roest al na 4 jaar dus liever een VAG dan een roest ding

              Login om te reageren
              • jack_abarth zegt

                28 augustus 2015 om 10:04

                @autofreaker:

                Ik weet niet waarom je zo reageert, maar ik noemde de Caravelle juist omdat ze voor zoveel de deur uitgaan.
                Nergens hoor je mij erover dat het een slechte auto is.

  8. dragspert zegt

    26 augustus 2015 om 12:59

    Zo! Zet maar neer hoor! Wat een dik ding zo. Met V6 diesel a.u.b:)

    Login om te reageren
    • 87sandyd zegt

      26 augustus 2015 om 13:11

      @dragspert: welke v6 diesel?

      Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      26 augustus 2015 om 13:21

      @dragspert: Vooralsnog is de 250cdi de zwaarste motor. En ik vrees dat de V6 CDI ook niet meer terugkomt. Hoop het wel btw.

      Login om te reageren
      • JamesBond007 zegt

        26 augustus 2015 om 21:11

        @e34m5touring: heb in het oude model met V6 diesel gereden. Wat een power voor zo’n busje! Maar het zou jammer zijn ja

        Login om te reageren
  9. granlusso zegt

    26 augustus 2015 om 13:00

    Interieur van de V-klasse (en Vito ook wel) is echt ongekend mooi, ook qua afwerking en materiaalgebruik.

    Login om te reageren
  10. gash zegt

    26 augustus 2015 om 13:15

    Laat dat uiterlijk vertoon maar zitten, zolang die 3 liter V6 er maar in ligt.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      26 augustus 2015 om 13:58

      @gash: precies mijn gedachte.

      Login om te reageren
  11. gertjan2012 zegt

    26 augustus 2015 om 13:22

    Als er nu een hedendaagse versie van the A-Team gemaakt zou worden, hadden ze dan in deze versie gereden?

    Login om te reageren
    • Carreza zegt

      26 augustus 2015 om 13:30

      @gertjan2012: nee, in een A-Klasse…

      Login om te reageren
  12. Lotus-Omega zegt

    26 augustus 2015 om 13:33

    Zag laatst een V-klasse Brabus, ook wel bijzonder.

    Login om te reageren
  13. gop1 zegt

    26 augustus 2015 om 13:37

    Ik zou hem doen!

    Login om te reageren
  14. ThomasBol zegt

    26 augustus 2015 om 13:48

    Retourtje Parijs achterin een luchtgeveerde V250 gedaan vorig jaar. Je wilt niet meer anders, wat een geweldige auto!

    Login om te reageren
  15. Dutchdriftking zegt

    26 augustus 2015 om 13:57

    Mooi ding. En dan met een hele dikke 6 cilinder diesel. Dan heb je echt een topbus!

    Login om te reageren
    • 406_v6 zegt

      26 augustus 2015 om 14:29

      @dutchdriftking: helaas, de V6 komt niet terug in de Vito. Het is zelfs de vraag of ie in de Sprinter leverbaar blijft.

      Login om te reageren
      • lekbak zegt

        26 augustus 2015 om 15:05

        @406_v6: onbegrijpelijk. Die 3 liter beul is een ontzettend krachtige motor. Van het soort wat nog net ff een klap extra geeft waar de concurrentie inzakt.

        Login om te reageren
        • 406_v6 zegt

          28 augustus 2015 om 09:50

          @lekbak: klopt, ga zondag dan ook kijken naar een nieuwe camper op Sprinter basis, voordat ik met en 4-pitter opgescheept zit.

          Login om te reageren
  16. SDM zegt

    26 augustus 2015 om 14:37

    mast us sjen, mooi nou!

    Login om te reageren
  17. sydney zegt

    26 augustus 2015 om 16:57

    Een vriend van mij heeft een eigen bedrijf in vloeren.Rijdt al jaren Vito’s Ik zal z’n eerste echter nooit vergeten; De slimmerik kocht bij een andere vriend(toen als verkoper werkzaam bij Centraal Hoorn) ipv een Vito een V klasse dubbele cabine(op grijs kenteken dus) Incl. de motorkeuze(weet niet meer welke) lederen interieur,LM velgen en Becker navi kwam die auto op een dikke 100.000 ouderwetse guldens ex BPM maar wel in de BTW.Dat scheelt..Het mooiste was dat de bijtelling zo hoog was dat hij privé in z’n pauper golf I cabriolet moest blijven rijden en dat ie z’n vloeren moest laten bezorgen omdat die ivm de dubbele cabine niet in die auto pasten.Die auto stond elke dag compleet nutteloos geld te kosten.Ik en nog een paar andere verkopers in onze vriendengroep zijn weken bezig geweest om hem duidelijk te maken gewoon voor Vito met enkele cabine te kiezen maar meneer was stronteigewijs.Hij heeft er nog tweeënhalf jaar in gereden ook..

    Login om te reageren
    • monsieurleloure zegt

      26 augustus 2015 om 22:14

      @sydney: En dat noemt zich ondernemer?
      Heb zelf getwijfeld tussen een Caddy en Trafic, toch de Trafic genomen, anders had ik net zo goed mijn Lybra 2,4jtd kunnen blijven rijden. Mijn gevoel zegt dat daar meer ruimte inzit dan een VW Caddy

      Login om te reageren
      • sydney zegt

        26 augustus 2015 om 22:53

        @monsieurleloure: Dat noemt zich zeker ondernemer.Inmiddels zijn we 15 jaar verder,rijdt hij gewoon al jaren Vito’s met enkele cabine en dat doen die 5 jongens die hij in dienst heeft ook allemaal.

        Login om te reageren
  18. vonklausenburg zegt

    26 augustus 2015 om 20:20

    Mocht ik ooit een gezin van 5 kinderen krijgen (God behoede het), ja. Dan doe ik het. Dat interieur is retestrak!

    Login om te reageren
  19. jeroendenotter zegt

    26 augustus 2015 om 20:42

    Mooi toch, dat we zó ver zijn gekomen. Gewoon lachen, en nog harder als straks die echte V63 komt.

    Login om te reageren
  20. sacha zegt

    26 augustus 2015 om 21:56

    Cool. Dat wordt een Viano Marco Polo camper met AMG pakket!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North