• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Meten is weten, dus even op de dyno…

Auteur: Dennis, gepost 24 augustus 2006 om 20:03 – 20 Reacties

Holden HSV VX R8 Clubsport

Je weet wat ze zeggen: meten is weten! Dus als je benieuwd bent (of juist wilt bewijzen) wat je onder je motorkap in huis hebt, dan rij je je auto eventjes op de vermogensbank voor een meting, oftewel een “dynotest” voor de kenners. Dat deed ook de eigenaar van deze HSV Holden Commodore VX R8 Clubsport. Even ging goed, maar bij 1211 pk ging het goed mis. Ik ben benieuwd hoeveel pk’s er na dit geintje nog over zijn.

Kijkt u mee…

(via: carscoop)

Ook interessant!

  • Video - netjes vragen kan altijd
  • Video: offroaden met een pick-up
  • Video: kijk, dit past precies
  • Video - Lexus ES is iets kwijt

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Funny, tuning, Video

Vorig bericht: « JCB baas heeft oog laten vallen op Jaguar
Volgend bericht: BMW M3 spyvideo »

Lees Interacties

Reacties

  1. Klaas zegt

    24 augustus 2006 om 20:05

    Gezien de schermen was dit resultaat niet geheel onverwacht.

    Login om te reageren
  2. Mr.F zegt

    24 augustus 2006 om 20:07

    had dit ding echt 1211 pk ? ziet er niet mooi uit voor een 1000 + PK auto

    Login om te reageren
  3. Dennis zegt

    24 augustus 2006 om 20:08

    @Klaas: Ik denk dat die schermen er sowieso voor de veiligheid staan, maar je rijdt je auto niet niet met voorbedachte rade op de dyno om de motor op te blazen…, denk ik.

    Login om te reageren
  4. onlinem3gtr zegt

    24 augustus 2006 om 20:27

    had hij 1211pk nog voordat hij zijn top bereikte? zowel dan amai…!!!!!

    Login om te reageren
  5. vincent#1 zegt

    24 augustus 2006 om 20:36

    Leuker zou zijn als de dyno in de fik vloog omdat die het niet meer aankon :-D

    Login om te reageren
  6. Rick zegt

    24 augustus 2006 om 20:38

    Dit zijn overduidelijk geen pro’s want echte snelle auto’s die een Dyno-run doen hebben altijd een paar flink grote luchtblazers voor de auto staan om de radiator van lucht te bedienen om zo de motor te koelen en die staan hier niet eens :/

    Login om te reageren
  7. Rick zegt

    24 augustus 2006 om 20:39

    ik zie het nu trouwens niet van dit artikel op deze site… weinig nieuws zeker? ;)

    Login om te reageren
  8. Dennis zegt

    24 augustus 2006 om 20:46

    @Rick: Ik neem even aan dat je “nut” bedoelt in plaats van “nu”.

    Wat is volgens jou nut?

    Login om te reageren
  9. Alfaxa zegt

    24 augustus 2006 om 20:55

    Zonde

    Login om te reageren
  10. dekster zegt

    24 augustus 2006 om 20:59

    power-limiter erop zetten eh

    Login om te reageren
  11. Dink zegt

    24 augustus 2006 om 21:54

    Doe mij maar een Weineck Cobra :hehe:

    Login om te reageren
  12. SimonMc zegt

    24 augustus 2006 om 21:58

    @Dink : ja, als je die 1750Nm ( zoiets was het toch dacht ik ) deftig op de baan kunt krijgen ;-)

    Login om te reageren
  13. JeffreyG zegt

    24 augustus 2006 om 22:08

    achja, je moet het ook wel goed doen :roll:
    geeft wel een cool effect :D
    maar denk dat de eigenaar niet blij was
    al zijn zuurverdiende centen naar de maan ;)

    Login om te reageren
  14. Ptr zegt

    24 augustus 2006 om 22:10

    @Rick, er staat wel iets roods voor misschien is dat de lucht toevoer.

    Login om te reageren
  15. Marnix zegt

    25 augustus 2006 om 02:50

    Dit is zo een mobile dyno en die rode bak is idd voor de lucht toevoer.
    Het is wel raar dat die wagen blijft optrekken nadat hij in brand vloog.
    De schade is dan mss nog beperkt?

    Login om te reageren
  16. Z-Rider zegt

    25 augustus 2006 om 03:11

    outch…..

    Login om te reageren
  17. Bram zegt

    25 augustus 2006 om 09:45

    lijkt inderdaad vooropgezet met die schermen en brandblussers dr bij…
    dan is ’t nie leuk :P

    Login om te reageren
  18. Autofreak zegt

    25 augustus 2006 om 16:53

    Hij vliegt al bijna gelijk in de fik

    Login om te reageren
  19. Kenny zegt

    26 augustus 2006 om 00:34

    nee hij vliegt gelijk in de fik om precies te zijn :) logisch ook toch?

    Login om te reageren
  20. Rick zegt

    27 augustus 2006 om 18:48

    jah nut idd, ja iets educatiefs of echt iets interessants, maarja dit is natuurlijk wel leuk vermaak (dit soort artikeltjes) het is dus maar net waar je voor kiest en dat is natuurlijk aan jullie, maar ik prefereer toch wel deze twee…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North