• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Moslima’s een rijbewijs? Meer prostitutie en homo’s!

Auteur: robbie, gepost 3 december 2011 om 17:30 – 115 Reacties

Moslima achter het stuur


Zoals je wellicht weet mogen vrouwen is Saoedi-Arabië nog steeds géén auto rijden. Sterker nog het is het enige land ter wereld waar het voor vrouwen verboden is om achter het stuur te kruipen. En “academici” van het Majlis al-Ifta’ al-A’ala instituut zijn er zelfs van overtuigd dat als vrouwen wel zouden mogen autorijden dit er toe zou leiden dat er over 10 jaar “geen maagden” meer zouden zijn.

Sterker nog ze wijzen erop dat als vrouwen mogen autorijden dit zal leiden tot “a surge in prostitution, pornography, homosexuality and divorce” Volgens mij leveren ze op deze manier alleen maar redenen aan waarom dat verbod zo snel mogelijk afgeschaft zou moeten worden. Een beetje porno kunnen ze in Saoedi-Arabië volgens mij best gebruiken namelijk.

Professor Subhi, die heeft meegeholpen aan het rapport, heeft met eigen ogen gezien wat er zal gebeuren als vrouwen mogen autorijden. Hij was in een Moslim land (waar vrouwen mogen autorijden) en hij maakte daar het volgende mee:

“all the women were looking at me”.
“One made a gesture that made it clear that she was available,” he said. “This is what happens when women are allowed to drive.”

Wat een logica…

Of vrouwen ooit (legaal) zullen kunnen autorijden in Saoedi-Arabië is nog onduidelijk, maar het lijkt me sterk dat deze belachelijke regel nog lang stand kan houden. (via: telegraph.co.uk)

[nomsn]

Ook interessant!

  • Jongeren die rijden zonder rijbewijs neemt toe
  • 'Strengere keuring voor ouderen met een rijbewijs'
    'Strengere keuring voor ouderen met een rijbewijs'
  • 70 jaar ZONDER rijbewijs
    Man rijdt 70 jaar (!) zonder rijbewijs
  • Zo duur is een rijbewijs anno 2021

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

babes, rijbewijs

Vorig bericht: « Project Kahn verfijnt de Range Rover Evoque
Volgend bericht: Polen doen gymkhana met een oude BMW [video] »

Lees Interacties

Reacties

  1. alcantara zegt

    3 december 2011 om 17:33

    Vind ik niet meer dan vanzelfsprekend, snap niet dat ze dat verbod niet wereldwijd invoeren.

    Login om te reageren
    • lorenzotjhee zegt

      3 december 2011 om 17:35

      @alcantara: that statement proved that your a man. Geen twijfel mogelijk xD

      Login om te reageren
      • label89 zegt

        3 december 2011 om 18:30

        @lorenzotjhee: inderdaad haha

        Login om te reageren
        • Benz65 zegt

          4 december 2011 om 00:10

          @label89: Een Apple die het eens is met een Android? Dat zie je niet vaak.

          Login om te reageren
  2. bozewolf zegt

    3 december 2011 om 17:34

    “En dan zeggen ze, “ja maar dat is de cultuur van die mensen, dat is de religie van die mensen, daar moet je respect voor hebben!”, heb ik geen respect voor, ik vind ’t sukkels, sorry!”

    Login om te reageren
    • Donstil zegt

      3 december 2011 om 21:52

      @bozewolf: Hans Teeuwen citeren -10

      Login om te reageren
    • Cantago zegt

      3 december 2011 om 22:54

      @bozewolf: Ik kan er best om lachen! *steekt duim omhoog*

      Login om te reageren
  3. lorenzotjhee zegt

    3 december 2011 om 17:34

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  4. Vanquish zegt

    3 december 2011 om 17:34

    Misschien moeten ze dan alle parkeerplaatsen ruimer maken.

    Login om te reageren
  5. Ruben00 zegt

    3 december 2011 om 17:35

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  6. raphael zegt

    3 december 2011 om 17:45

    Ah politieke/religieuze topics doen het altijd goed op autoblog. Score!

    Login om te reageren
    • TimoBac zegt

      3 december 2011 om 19:54

      @raphael: haha zeker weten, ze doen het overal goed! Zeker op het internet waar men ongenuanceerd meningen naar elkaar toe kan smijten :) maar de meeste nl’ers zijn gelukkig eensgezind over dit onderweg. Oppressing idiots

      Login om te reageren
  7. monk zegt

    3 december 2011 om 17:45

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  8. renesf zegt

    3 december 2011 om 17:46

    woestijnideologie

    Login om te reageren
  9. mattraket zegt

    3 december 2011 om 17:47

    Rare redenering van deze ‘academici’. Als er iets is wat bijdraagt aan prostitutie, dan is het juist autorijdende mannen. Lekker rondtoeren langs de dames, die zich vanaf de stoep (let op: niet vanuit een auto) aanbieden aan de autorijdende mannen.

    Login om te reageren
    • spykerboy zegt

      4 december 2011 om 06:59

      @mattraket: dat kan dus niet, je mag daar als vrouw zijnde niet bij iemand instappen die geen familie is. doe je da wel staat er ook weer een grote straf op..

      Login om te reageren
  10. Tommy2 zegt

    3 december 2011 om 17:49

    Net zoals met een Bentley in de woestijn gaan raggen. Van’t zelfde laken een pak.

    Login om te reageren
  11. E34M5Touring zegt

    3 december 2011 om 17:49

    Heeft die vrouw op de topic foto wel een Burka aan? Volgens mij is het gewoon een flame retardant race overall en staat ze op het punt die welvaartsToyota is ff flink dwars te gooien.

    Login om te reageren
  12. featherlight zegt

    3 december 2011 om 17:50

    “all the women were looking at me”.
    “One made a gesture that made it clear that she was available,” he said. “This is what happens when women are allowed to drive.”

    Yeah boy! Daaruit begrijp ik dus, dat met vrouwen achter het stuur, wordt alles alleen beter.

    Even serieus, een vrouw heeft toch ook het recht om iemand uit te zoeken/kiezen met wie zij naar bed wilt? Of mag dat ook niet in Saudi Arabia? Wordt dat ook voor haar bepaald door een man? Het is hoog tijd dat vrouwen gelijke rechten krijgen in alle landen; dus ook voor jullie Saudi Arabia!

    Login om te reageren
    • Flamingo zegt

      3 december 2011 om 17:53

      @featherlight: en dieren!

      Login om te reageren
      • Svenska_Aeroplan_AB zegt

        4 december 2011 om 09:38

        @Flamingo: als ik kijk hoe ze het stuur vasthoudt, dat was waarschijnlijk de gesture… Gefrustreerd ventje die ‘onderzoeker’!

        Login om te reageren
  13. RobinM zegt

    3 december 2011 om 17:52

    En dan moeten wij, de Westerlingen, respect hebben voor hun cultuur en religiën. Waarom moeten wij dat wel als zij er zelf niet eens respect hebben?
    Vind t trouwens onzin dat vrouwen daar niet mogen rijden. Als ze willen doen ze dat toch lekker?!
    T bewijs dat ze goed, minder goed of niet kunnen rijden wordt vanzelf geleverd als blijkt dat dat de ongeval cijfers stijgen….

    Login om te reageren
    • jelmer zegt

      3 december 2011 om 18:03

      @RobinM: Wij? Hun?

      Login om te reageren
    • dennisr zegt

      3 december 2011 om 18:29

      @RobinM: ben wel benieuwd naar een onderzoek.. misschien zijn daar wel VEEL minder ongelukken.. en misschien komt dat dan wel doordat er geen vrouwen rijden..

      Login om te reageren
      • Tommy2 zegt

        3 december 2011 om 20:05

        @dennisr: Ja want 80% van de ongelukken wordt veroorzaakt door vrouwen. Alleen doen de gecencureerde onderzoeken ons een ander beeld geven, waarbij 50/50 het uitgangspunt is.

        Login om te reageren
  14. the-budel-guy zegt

    3 december 2011 om 17:53

    @ de foto boven aan het topic: dat is ook een manier om het stuur vast te houden :S

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      3 december 2011 om 18:30

      @the-budel-guy: idd, geen wonder dat het verboden is..

      Login om te reageren
    • vwally zegt

      4 december 2011 om 15:23

      @the-budel-guy: Volgens mij wil ze net een bocht nemen :?

      Login om te reageren
  15. wolf zegt

    3 december 2011 om 17:53

    De dierenbescherming daar is wel voor…..worden er minder kamelen misbruikt wegens tekort aan willige vrouwen.lol

    Login om te reageren
  16. agera zegt

    3 december 2011 om 18:03

    Hohoho jongens dit heeft totaal niets maar ook niets met religie te maken. Er bestaat zoiets als de Arabische cultuur en dit is daar een voorbeeld van.
    Ik ben persoonlijk van Turkse komaf en ben zelf ook moslim, maar dit slaat gewoon nergens op. Vrouwen horen gewoon gelijke rechten als ons mannen te hebben.
    In Turkije kom dit gewoon niet voor, onze oprichter de grote Mustafa Kemal Ataturk was een van de eerste(let wel)in Europa die vrouwen gelijke rechten gaf.
    Dus aub aan iedereen in deze blog scheer niet iedereen over dezelfde kam, want ik ben er ook op TEGEN!
    Arabieren hebben geen cultuur, zij verwarren cultuur en religie. Het land daar wordt gereegd door de Sharia de Islamitsiche wetten. In Turkije is godsdienst en kerk van elkaar gescheiden, hoort ook zo vind ik.

    Aan iedereen de oproep om dit gesprek op een normale manier te laten verlopen, want ook onder de Moslims zitten mensen die dit ten strengste afkeuren!

    @robbie: Graag extra toezicht op dit topic aub, ik hoop dat het niet uit de hand loopt. Er zitten namelijk figuren die graag olie op het vuur gooien. Streng optreden tegen mensen als TurkishWarrior of TurkishSoldier kan zijn naam niet helemaal herinneren. Die gast komt hier altijd de boel verzieken.

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      3 december 2011 om 18:32

      @agera: Ouwe Kemal is altijd al één van mn favoriete staatshoofden geweest. Heeft de boel daar zo geseculariseerd, konden ze destijds (en nog) in Europa een puntje aan zuigen.

      Login om te reageren
      • jelmer zegt

        3 december 2011 om 18:38

        @bozewolf: Het pleidooi van Agera over ‘niet over een kam scheren’ deel ik helemaal, maar de secularisatie van Turkije verhoudt zich naar mijn idee niet erg goed tot vrijheid. Een neutrale staat trekt gelovigen en atheisten, ik behoor tot de tweede groep, beide niet voor.

        Login om te reageren
        • bozewolf zegt

          3 december 2011 om 18:44

          @jelmer: Ik volg je niet helemaal.

          Login om te reageren
          • jelmer zegt

            4 december 2011 om 14:56

            @bozewolf: Ik moet ook niet zonder na te denken vanaf m’n smartphone hier berichtjes op zetten :)
            Wat ik bedoelde te zeggen is dat Agera allerhande punten aandraagt die a) historisch en cultuur kloppen en b) waar ik het mee eens ben.
            Je gaf aan het er ook mee eens te zijn en noemde daarbij specifiek het seculariseren.
            Toen wou ik aangeven dat het seculariseren misschien wat doorgeschoten is, en dus ook niet goed. Doorgeschoten secularisatie loopt dan uit op het terugdringen van religie uit het publieke domein. Dat verhoudt zich naar mijn idee slecht tot de vrijheid van meningsuiting. Immers; religie is een mening of overtuiging die verminderd geuit kan worden. Kortom; het moderne seculariseren kan op gespannen voet met het moderne ideaal vrijheid staan.
            Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.

            Login om te reageren
    • W115 zegt

      3 december 2011 om 18:52

      @agera: ten 1e: Arabieren hebben wel een cultuur, ten 2e dit is geen onderdeel van hun cultuur maar valt dit onder dictatuur. scheiding van kerk en staat in turkije? De …… aap komt uit de mouw

      Login om te reageren
    • floryn zegt

      3 december 2011 om 20:18

      @agera: Hear hear! Of in het Nederlandsch, waaraan velen der moslim-veroordelenden en definitie-verwarrenden de voorkeur mogen geven: U heeft gelijk.

      Login om te reageren
    • exotic zegt

      3 december 2011 om 22:33

      @agera:

      Je hebt mijn gedachtegang perfect verwoordt!

      Saygilar.

      Login om te reageren
    • autogek123 zegt

      3 december 2011 om 22:58

      Ik begrijp niet hoe je ineens meer homo’s krijg als vrouwen auto’s mogen rijden! Gaan hun mannen dan wel gelijk met elkaar naar bed als de vrouw naar de AH rijdt? ;)

      @agera: Jij zit zeker in de politiek? Wat jij hier schrijft wordt niet gepreekt in de moskee. “Vrouwen hebben naar hun mannen te luisteren anders mogen ze geslagen worden. Homo’s moet van hoge daken gegooit worden. De Islam moet overal ingevoert worden als religie en wie daar niets voor voelt moet maar dood.” Dat zijn enkele zinnen die vertaalt zijn uit imans preken in Nederland. Ga nu niet vertellen dat Turkse moslims ineens anders zijn. Het waren trouwens de Turkse moslims die eiste dat ze in Nederland hoofddoeken mogen dragen als ze ambtenaar zijn, terwijl ze dat nieteens in hun moederland mogen.

      Login om te reageren
      • sir_smokalot zegt

        4 december 2011 om 10:02

        Juist, dan zien ze hun kans meteen schoon. Vrouw weg? Kontje weggeven!

        Login om te reageren
      • agera zegt

        4 december 2011 om 10:56

        @autogek123: Ik doe niks aan Politiek, maar het interesseert mij wel.
        Dus als ik jou gedachtengang volg vergrijpen alle katholieken zich aan kleine kinderen, omdat de priesters tenslotte dat ook doen.
        Ik zeg net scheer niet iedereen over een kam. Dus omdat de imam zegt dat ik mijn vrouw moet slaan ga ik haar slaan. Van zulke extremisten doe en neem ik afstand. Natuurlijk geef ik toe dat er een paar gestoorde imams tussen zitten. Dat betreft een zeer kleine percentage, de meeste Turken zullen het met mij eens zijn. Het slaan van vrouwen is een zwakten nooit gedaan en ik zou het nooit doen.
        Heel graag zou ik aan jullie of aan anderen geschiedenis les over Turkije en les over de Islam willen geven. Om zulke onwetendheden de wereld uit de helpen.

        De Islam is een mooi geloof, alleen wordt het geloof verkeerd geinterpreteerd door de mensen zelf. Het geloof wordt vaak gebruikt door mensen met slechte bedoelingen om het goed te praten of te gedogen of hun doel te bereiken.

        Jammer jammer dat nou eenmaal een groep moslims het voor de overgrote deel verpest!

        Login om te reageren
        • autogek123 zegt

          4 december 2011 om 11:57

          @agera: Een hele grote groep moslims verpest het dan helaas voor een kleine groep en niet andersom. Het merendeel denkt en leeft zoals ik schrijf (ik ben er zelf tussen opgegroeid). :)

          En van mij mag het geloof in alle vormen en extremen afgeschaft worden. Geloof is het grootste excuus dat gebruikt wordt door vele groepen voor het kwetsen en pijn doen van derden, het kweken van haat en starten oorlogen. :(

          Login om te reageren
          • agera zegt

            4 december 2011 om 13:48

            @autogek123: Dat ben jij gewoon tussen de foute opgegroeid. Alle mensen hard aanpakken/straffen die het geloof als excuus gebruiken om hun doel te kunnen bereiken. Die mensen proberen op deze manier een grote achterban te creeeren.
            Ik noem het cirkel effect, de mensen waar jij tussen bent opgegroeid zijn gewoon geen moslims klaar. Zij verzieken het niet alleen voor ons, maar helpen het in de hand dat mensen haat gaan krijgen en zaaien tegen het Islam. Deze achterlijke idioten helpen Geert Wilders zonder het zelf in de gaten te hebben.
            KIjk in ben trots dat ik en Turk en een moslim ben en ben hier gelukkig. Ik zal overal en altijd mijn geloof op een goede manier proberen uit te leggen.

            Het Westen heeft gewoon een heel ander beeld van de moslims juist door die achterlijke idioten uit jouw buurt bijvoorbeeld en een hoop ander.

            Login om te reageren
    • autogek123 zegt

      3 december 2011 om 23:15

      @agera: PS: Als je zo voor gelijke rechten ben: Zit je tijdens het vrijdaggebed naast je vrouw/vriendin? En neem je haar ook gezellig mee naar de Turkse koffiehuizen in de buurt voor een middagje? IK weet het antwoord daarop wel. Maar leg je excuus maar uit hier tegenover de AB lezers. :)

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        4 december 2011 om 13:00

        @autogek123: ach, schei toch uit. dat jij tegen de islam bent en het zwart wilt maken, is al (over) duidelijk.

        dit hele gedoe heeft helemaal niets met de godsdienst te maken want nergens in de koran staat dat het verboden is voor vrouwen om te rijden.

        ik ga toch ook niet alle ongelijkheden tussen jouw en je vrouw / vriendin opnoemen? dus ik zou je toch willen verzoeken, je te gaan gedragen.

        Login om te reageren
        • agera zegt

          4 december 2011 om 13:23

          @bigcar: Extremen heb je overal zelfs in Nederlands zoals de SGP die a la 201 niet eens wil dat de vrouwen de politiek ingaan.

          Login om te reageren
          • agera zegt

            4 december 2011 om 13:23

            @agera: 2011

            Login om te reageren
        • autogek123 zegt

          4 december 2011 om 22:17

          @bigcar: Ik ben de Islam niet zwart aan het maken, dat doen ze zelf al goed genoeg. Ik schrijf alleen de waarheid, die jij blijkbaar niet ken. En als er dan 1tje hier gaat preken dat Moslims zo goedaardig zijn reageer ik daarop.

          Ik ben in hartje Rotterdam tussen allerlei allochtonen opgegroeid. Ik was bv maar 1 van de 2 blanken in mijn klas. De enige allochtonen waar je last van had waren de moslims. Die vonden zichzelf veel beter en belangrijker dan de rest van de wereld. En ik weet niet of jij een TV in huis heb, maar die moet je misschien ook eens aanzetten en je computer voor meer gebruiken dan AB.

          Het zal trouwens heel lastig voor je worden om de verschillen tussen mij en mijn vrouw / vriendin opnoemen. Ik ben namelijk volgens de meeste Moslims: “1 van de dingen die minder waard is dan een varken en van de hoogste gebouwen af gegooid hoort te worden”.

          Login om te reageren
          • agera zegt

            5 december 2011 om 13:04

            @autogek123: Dat is geen waarheid dat is iets wat jij wil zien. Kijk maar de bevolkingsgroepen die het meeste overlast veroorzaken. Dit zijn meestal geen Turken, maar Antilliannen en Marokkanen. De meeste Marokkaanse ouders hebben totaal geen greep op hun kinderen bij Turken is het meestal andersom.
            Je hebt blijkbaar nare ervaringen met een groep, maar je schildert de moslims meteen zwart af.
            Er zijn een paar mensen die zeggen dat niet-moslims minder zijn dan een varken en je bekijkt het weer algemeen. Zo denk ik niet en zal het ook nooit denken.

            Login om te reageren
            • autogek123 zegt

              6 december 2011 om 01:27

              @agera: Marokkanen zijn ineens geen moslims???

              En wat betreft: “die van het dak af gooien”. Je kent zeker het boek: “De weg van de Moslim” ineens niet?

              Login om te reageren
              • agera zegt

                6 december 2011 om 14:03

                @autogek123: Marokkanen zijn ook Moslims slimpie, maar ik doel op het feit dat Turken en Marokkanen aparte bevolkingsgroepen zijn. Jij scheert alle “Moslims over een kam” Ik bedoel ermee te zeggen dat beiden bevolkingsgroepen Moslims zijn, mar dat de een veel mer met Politie/Justitie krijgt te maken dan de Turken. Tenslotte zijn Engelsen en Duisters ook totaal verschillend.

                Ten tweede ken ik dat boek wel, maar dat van dat dak gooien geld voor een klein percentage van de Turken en een groot percentage van de Marokkanen.

                Maar niet alles wat er in staat, dat heeft met name te maken dat vrijwel iedereen zijn eigen interpreatie schetst van de Koran. Iederaan vertaald het naar zijn of haar eigen staven. Ik raad jou aan om de Koran in het Nederlandstalig te lezen.
                Naast een gelovige ben ik ook een mens met geweten, denk je dat het zo gemakkelijk is om dat te zeggen, laat staan doen!
                De medaille heeft ook een keerzijde tenslotte. Als Geert Wilders gaat roepen dat onder vrijheid van meningsuitinggen niks belemmerd mag worden en wij schapenneukers zijn, kan je weerstand verwachten natuurlijk.
                Waarom kaats je de bal alleen naar mij, in dit land geld toch vrijheid van meningsuiting. Als mensen dan roepen dat JIJ van het dak gegooid moet worden, moet dat kunnen het is tenlotte vrijheid van meningsuiting. Het wordt pas strafbaar als iemand daadwerkelijk dat ook doet. Zolang het bij zeggen en roepen blijft, moet dat kunnen toch?

                Je moet verder kijken dan je neus lang is raad ik je aan. Je kan wel de hele tijd over Moslims gaan hebben, maar en verhaal heeft altijd een keerzijde. Plus als er in dit land vrijheid is geldt dat voor iedereen he, niet alleen voor mensen die het Islam willen zwart maken ;)

              • agera zegt

                6 december 2011 om 14:04

                @agera: Maar niet alles wat er in staat komt overeen met de praktijk moet het zijn.

              • bigcar zegt

                6 december 2011 om 22:21

                @agera: wat waarin staat? in de koran of dat ene boek?

              • agera zegt

                6 december 2011 om 22:35

                @bigcar: De weg van de Moslim is een boek wat autogek bedoelt. Maar lulkoek als je het mij vraagt wat er moet gebeuren met niet moslims maar autogek neemt het precies. Over de Koran zou ik nooit spreken als ´dat ene boek` maar als Kur’an-? Kerim mijn respect daarvoor is te groot.

              • autogek123 zegt

                6 december 2011 om 23:32

                @agera: Ohh, dus jij vind dat men pas mag reageren als er daadwerkelijk wat gebeurt? Eerst maar een paar homo’s van het dak gooien voor er wat aan gedaan mag worden? Dan tik je nog minder hard dan ik dacht. Discriminerende en kwetsende dingen zeggen in de naam van vrijheid van meningsuiting is belachelijk! En Wilders ging er net als ik op in. Het was niet Wilders die begon. Er moet in de wereld vertelt worden wat voor gevaarlijke ideeën de Moslims hebben. Ze schreeuwen dat de hele wereld moslim moet worden of anders moet sterven. En dat vele groepen incl homo’s geen recht van bestaan en leven hebben. Dus als een groep mij dood wil hebben reageer ik daar inderdaad sterk op.

                Als Jij zo voor “iedereen is gelijk” ben, waarom heb jij dan zelf nog geen antwoord gegeven op mijn vraag of jouw familie gezamenlijk man en vrouw naast elkaar bidden in de moskee? En of jullie daarna gezellig met man en vrouw samen koffie drinken in het koffiehuis. Omdat je zelf weet dat vrouwen niet gelijk zijn in jullie ogen.

                Ik heb het nergens over Turken of Marokkanen gehad. Dat deed jij. Ik had het over Moslims! “Moslim academici vinden dat vrouwen niet horen te rijden” staat toch in dit artikel???

                Maar je kan je misleidende verhalen hier blijven preken. En AB laat het blijkbaar gewoon toe.

                Ja AB, edit deze maar alvast. :(

              • agera zegt

                7 december 2011 om 00:13

                @autogek123: Moslims is een breed begrip weetje net zoals Christenen. Welke Moslims niet alle Moslims op de wereld zijn hetzelfde tenslotte. Valt me van je tegen dat je dat niet begrijpt.
                Ik reageer omdat er staat Moslims daar val ik ook onder als er Arabieren of Marokkanen bijv. had gestaan had ik niet gereageerd.
                Je bent net een klein kind met hij-zij begon, ik zeg alleen iedereen heeft gelijke rechten. Als jij ongeacht wie of wat mag zeggen wat je wil mag een moslim ook zeggen dat hij of zij jou van een flat mag gooien. Is ook een voorbeeld van vrijheid van meningsuiting. Dit bedoelde ik sarcastsich wat jij weer niet begrijpt. Daarmee doel ik op het feit dat het juist gevaarlijk kan worden als iedereen alles mag en kan zeggen.

                En nee ik ga niet met mijn vriendin of vrouw naar het moskee. Omdat het al eeuwenlang zo is en dat kun je niet zomaar even veranderen. Dat is ons cultuur en niemand die je daarover hoort klagen, waarom maak jij je druk over iets wat met ons cultuur te maken heeft. Ik bedoel als het kon ga je dan met je vriendin samen naar een moskee? em
                Ga je druk maken om belangrijkere dingen. Als Moslims verkeerde dingen zouden doen zeg ik dat en geef ik het toe, maar over dit punt heeft niemand bezwaar behalve jij.

                De mannen en vrouwen zijn tegenwoordig zo gelijk in Nederland dat tegenwoordig Nederlandse mannen het huis schoonmaken en het eten klaar maken en de vrouwen gaan sporten en winkelen.

                Tenslotte waarom editten of bannen ik niemand wordt beledigd niemand wordt uitgescholden en ik geef gewoon mijn mening.

                Jij bent gewoon zo’n type dat elke gelegenheid aangrijpt om Moslims en het Islam zwart te maken en dan reageer ik op jou.

        • autogek123 zegt

          4 december 2011 om 23:21

          @bigcar: Er staat ook nergens in de Koran dat de vrouwen hoofddoeken moeten dragen, op een andere plaats dan de mannen hun gebed moeten doen ipv naast hun man en dat ze niet in de koffiehuizen mogen komen. :)

          Ogen openen doet soms pijn. De waarheid ook. De moslim religie staat tegenwoordig totaal lost van de koran. Agera heeft niet voor niets niet gereageerd op mijn reactie van 23:15. De waarheid wordt nu eenmaal onder het Turkse tapijt geveegd. :(

          Vrouwen hebben in de religie geen gelijke rechten. Natuurlijk heb je hier ook voorbeelden zoals: vrouwen krijgen minder betaald. Daar ben ik ook tegen. Maar de “bewegingsvrijheid en rechten” van westerse vrouwen zijn wel heel anders dan van de moslimvrouwen.

          Login om te reageren
    • The360box zegt

      4 december 2011 om 09:05

      @agera: Dan zal je ook wel weten dat Ataturk de islam wilde afschaffen? Wat eigenlijk toendertijd geen slechte keuze was.

      Login om te reageren
      • agera zegt

        4 december 2011 om 10:35

        @The360box: Als je iets uitkraamt laat dat dan aub geen onzin zijn. Secularisering ofwel scheiding kerk en staat, de islamtische wetten werden afgeschaft. Wat dus niet betekent dat Ataturk het Islam wilde afschaffen. De Sharia maakte plaats voor het rechtssysteem.
        Ik wil best met je discussie, een tip verdiep je eerst in de materie voordat je zomaar wat uitroept.

        Login om te reageren
        • sir_smokalot zegt

          4 december 2011 om 10:38

          +1

          Login om te reageren
      • lincoln zegt

        4 december 2011 om 11:32

        @The360box:

        als hij dat kon had ie het gedaan ..

        maar omdat de moskeeen teveel van sociaal belang waren ..
        en het plattelandsvolk op die manier goed in de toom te houden ..
        was dat simpelweg onmogelijk ..

        Login om te reageren
        • agera zegt

          4 december 2011 om 12:43

          @lincoln: Weer iemand die praat zonder kennis, ik weet dat je de filosoof wil uithangen doe dat ergens anders. Toevallig ben ik daar geboren en getogen en weet meer dan iedereen hier bij elkaar.
          Maar houd tenminste hier je mond want nu praat jij als iemand van 12 ;) Als ik je zo hoor praten schat ik je niet hoger in dan 12/13 jaar ;)

          Login om te reageren
          • sir_smokalot zegt

            4 december 2011 om 13:15

            Dat zijn uitspraken die moeilijk te staven zijn. En als iemand uitlatingen wil doen, dan mag dat, zo lang deze binnen de perken vallen.
            Van ons hoeft niemand zijn mond te houden, en dat hoeft een ander al helemaal niet te bepalen. Als je het ergens niet mee eens bent mag je de tegenpartij met argumenten bestoken, maar laat je niet te veel opfokken :)

            Login om te reageren
            • agera zegt

              4 december 2011 om 13:20

              @sir_smokalot: Omdat ik het een en ander weet hierover komt het kinderachtig over als mensen zomaar iets roepen of zeggen.
              Kijk ik laat mij niet opfokken maar dit soort onzinnige uitspraken kunnen ervoor zorgen dat het uit de hand loopt. Mensen van buitenaf die zich alleen aanmelden om hierop te kunnen reageren. Turkihsoldier of TurkishWarrior is hierbij het beste voorbeeld.

              Login om te reageren
          • lincoln zegt

            4 december 2011 om 13:52

            @agera:

            klopt .. de meeste mensen die daar geboren en getogen zijn weten meer dan iedereen bij elkaar ..

            Login om te reageren
  17. marokkaanseheld zegt

    3 december 2011 om 18:04

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      3 december 2011 om 18:28

      -edit: nutteloze bijdrage-

      Login om te reageren
  18. dutchcourage86 zegt

    3 december 2011 om 18:09

    In welk land was hij? Ik wil ook wel toe gewuifd worden door zo’n Moslima met weinig kilometers op d’r lijf.

    Login om te reageren
  19. HDM zegt

    3 december 2011 om 18:21

    Hoe kan het dan dat er uberhaupt meisjes geboren mogen worden, als ze toch direct na geboorte onder een tent moeten lopen en in hun leven zowat niets mogen doen?

    Login om te reageren
  20. dennisr zegt

    3 december 2011 om 18:24

    misschien is het wel een homo, en gaat hij naar zijn werk toe.. als prostitutie.. je weet het niet..

    Login om te reageren
  21. g40freak zegt

    3 december 2011 om 19:25

    vrouwen moeten gewoon kunnen autorijden, anders moet ik iedere vrijdag avond mee met de grote boodschappen doen bij appie.

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      3 december 2011 om 20:17

      @g40freak: Geen idee hoe die Saudi’s hun boodschappen binnenkrijgen maar inderdaad, dat rijbewijs lijkt me broodnodig!

      Login om te reageren
      • robbie zegt

        3 december 2011 om 21:28

        @Jochempie: http://www.albert.nl ;)

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          3 december 2011 om 21:42

          @robbie: Alberts’ assortiment is niet zo uitgebreid als dat van AH :P

          Login om te reageren
      • sir_smokalot zegt

        4 december 2011 om 09:57

        In Audi’s: http://www.autojunk.nl/2010/10/saudis-in-audis

        Login om te reageren
        • Seroo zegt

          6 december 2011 om 14:10

          @sir_smokalot: Like!

          Login om te reageren
  22. floryn zegt

    3 december 2011 om 20:11

    Dat er ook ín Saoedi-Arabië al protestacties plaatsvinden, bewijst mijns inziens dat het inderdaad ooit zal verdwijnen, maar dat betekent niet dat het snel zal gebeuren. De mannen in Saoedi-Arabië zullen gewend zijn aan hun grote machtspositie en die niet zonder slag of stoot loslaten. Ach ja. Achterlijkheid is een relatief begrip. In Zwitserland was er ook een kanton waar je tot in de jaren zeventig als vrouw niet mocht stemmen.

    Login om te reageren
    • joosthoeve zegt

      4 december 2011 om 00:31

      @floryn: Er zijn ook al bedrijven waar vrouwen normaal mogen werken zonder hoofddoek. En ja, de directeur was een man. Ben de naam vergeten, maar ooit mogen zien in het programma tegenlicht. Dus het zal inderdaad ooit verdwijnen, men is daar ook niet totaal wereldvreemd. Maar inderdaad, het zal niet over 1 dag ijs gaan.

      Login om te reageren
  23. harriehandrem zegt

    3 december 2011 om 20:30

    “Ik ben atheist. Maar ik doe er al jaren niets meer aan hoor…” ;-) (quote van Herman Finkers)

    Login om te reageren
  24. bozewolf zegt

    3 december 2011 om 21:35

    Overigens heeft Jeremy Clarkson een uitstekende oplossing voor toegenomen prostitutie…

    meer vrachtwagenchauffeurs!

    Login om te reageren
  25. speedie zegt

    3 december 2011 om 21:54

    “all the women were looking at me”.
    Natuurlijk dat alle vrouwen keken, ze hadden waarschijnlijk nog geen grotere lul gezien.

    Login om te reageren
  26. Benz65 zegt

    4 december 2011 om 00:08

    Gelijk hebben ze! Anders krijgen ze dezelfde situaties als in Nederland, waar mannen koken en het huishouden doen. Gewoon onderdrukken die vrouwtjes want dat zit ze in de genen.

    Login om te reageren
  27. norge zegt

    4 december 2011 om 00:31

    Vrouwen mogen niet rijden? Wie moet er dan naar huis rijden na een feestje?

    Login om te reageren
    • Sciurida zegt

      4 december 2011 om 00:52

      @norge: *facepalm* moslims drinken geen alcohol… Dus waarom ze hun vrouwen zo vaak slaan is mij ook een raadsel. /Cliché Hollywood-modus off

      Login om te reageren
      • atakan zegt

        4 december 2011 om 07:44

        @Sciurida: Er zijn genoeg Moslims die alcohol drinken, althans ik heb ze in Turkije gezien.. Ben zelf ook een Turk, ik drink ook wel af en toe.. Dus kom niet zeggen dat ze geen alcohol drinken..

        OnTopic: DAT IS NIET MIJN BOERKA, VRIEND!

        Login om te reageren
        • bigcar zegt

          4 december 2011 om 12:42

          @atakan: dan ben jij dus niet 100% moslim. een echte moslim hoort niet te drinken. de reden erachter is simpel: je raakt dronken, en je bent daardoor dus niet meer 100% jezelf. m.a.w. je kan niet meer helder nadenken.

          Alcohol leid tot verzwakking van het lichaam, zoals het beschadigen van de nieren en andere ledematen. en zeg nou zelf: Hoe vaak gebeurt het niet dat iemand sterft als gevolg van een auto ongeluk waarbij alcohol in het spel was?

          ik denk dat dit al op zich genoeg reden is om geen alcohol te nemen. ik zie er iig zelf het nut niet van in. mijn tip aan drinkende moslims is om het niet de doen. de zonde is groter dan het nut ervan.

          Login om te reageren
          • atakan zegt

            4 december 2011 om 22:46

            @bigcar: Kill, ik drink niet eens.. IK HEB NIET EENS EEN RIJBEWIJS, laat staan dat! Dus ja.

            Login om te reageren
            • bigcar zegt

              4 december 2011 om 22:56

              @atakan: owja?
              ik heb daar me twijfels bij, want hierboven schreef je:
              “…Ben zelf ook een Turk, ik drink ook wel af en toe.. Dus kom niet zeggen dat ze geen alcohol drinken..”

              Login om te reageren
      • sir_smokalot zegt

        4 december 2011 om 10:04

        En Joden eten geen zwijn, en katolieke priesters zitten niet aan kleine jongetjes. Klopt allemaal als een bus.

        Login om te reageren
  28. 9000cse zegt

    4 december 2011 om 00:59

    Deze studie komt voor Nederland echt véél te laat! Maar ze verklaart wel waarom we in ons landje zoveel prostituées, zoveel porno, zoveel homo’s en zoveel echtscheidingen hebben. Komt allemaal, omdat die vrouwen al op 18-jarige leeftijd mogen gaan rijden. Of heeft er iemand een betere verklaring? Nee? Dan heb ik toch weer gelijk! :twisted:

    Login om te reageren
    • atakan zegt

      4 december 2011 om 07:45

      @9000cse: Ik heb een bétere verklaring: Bier & Tieten, tra la la la laaaaaaaa!

      Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      4 december 2011 om 10:05

      Waterdicht! Kijk maar eens naar het ultieme Sodom & Gomorra, de VS, Daar mogen ze met 16 al rijden (!)

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        4 december 2011 om 11:49

        de hoeren!

        Login om te reageren
  29. mercedesfan zegt

    4 december 2011 om 01:38

    Geweldige redenering: aan de hand van een narcistische obsessie, waarin je gelooft dat alle vrouwen u willen, afleiden dat vrouwen achter het stuur voor meer prostitutie en homo’s zorgt. Zo kan echt alles bewezen worden.

    Login om te reageren
  30. faalhaas zegt

    4 december 2011 om 08:28

    Faalhaas heeft weer een goed idee!
    We laten al die geloofsgekkies ergens in een zandbak, en laten ze een paar honderd jaar vechten. En dan erna kijken of ze al normaal doen.

    Login om te reageren
  31. Supra1981 zegt

    4 december 2011 om 10:50

    In dat land is het zeker ook zo (net als Afghanistan) dat als je als vrouw verkracht wordt je in de cel wordt gezet wegens overspel. En je mag er alleen uit als je met je verkrachter trouwt.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      4 december 2011 om 13:57

      @Supra1981: Daarom hoort eigenlijk elke Moslimland Mustafa Kemal Ataturk op hun knieeen te bedanken en als voorbeeld nemen.
      Mustafa Kemal Ataturk is een groot voorbeeld geweest en heeft aangetoond hoe het ook kan. Turkije is een moslimland maar tog seculair alleen jammer dat onze premier Tayyip Erdogan de sporen van Ataturk probeert uit te wissen dat zou betekenen dat Turkije gelijk 100 jaar terug gaat!

      Login om te reageren
      • exotic zegt

        4 december 2011 om 17:46

        @agera:
        Ik moet toegeven dat ik bij elk reactie van u zit te knikken.

        Tekrar saygilarimi dilerim ;)

        Login om te reageren
        • bigcar zegt

          4 december 2011 om 22:59

          @exotic: ja klop me2,
          alleen ik zat wel even te twijfelen(nu nog steeds trouwens) bij die ene van dat erdogan de sporen van ataturk uit probeert te wissen. | buiten dat om, geef ik hem helemaal gelijk. wel respect voor al die reactie ;)

          @agera: lees je even mee?

          Login om te reageren
          • agera zegt

            5 december 2011 om 13:34

            @bigcar: Ik lees mee, maar vind het ontzettend jammer dat er figuren zijn die zomaar iets zeggen. Dersim olayi is een klein voorbeeld(er zijn er meer, die heb ik onderaan geschreven) van dat Erdogan de sporen van Ataturk wil wissen.

            Login om te reageren
  32. lincoln zegt

    4 december 2011 om 11:22

    als je gelovigen en zedenprekers serieus gaat nemen dan is het einde beschaving ..

    hier hebben we ook dat soort mongolen ..
    ze zitten voor aan in de bankjes van hun linkse kerk ..
    en zijn het zonder zelf te denken altijd eens met elkaar ..
    als hun ayatollah roept dat Nederland over 10 jaar 6 meter onder water staat dan geloven ze dat nog ook ..

    dat is niet omdat ze echt achterlijk zijn ..
    maar om hun financieele eigenbelang te behouden ..

    anyway ..
    waarom heeft deze onderzoeker nog geen halfmiljoen per jaar kostende leerstoel op een Nederlandse universiteit ??

    we need more Wubbo ockels ..

    Login om te reageren
    • jelmer zegt

      4 december 2011 om 15:02

      @lincoln: Eigenlijk ben je een soort van AutoBlog Adje: Grappig, maar laten we hopen dat het nep is.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        4 december 2011 om 17:46

        @jelmer:

        “zeker weten” is nooit nep ..

        Login om te reageren
  33. highperformance zegt

    4 december 2011 om 11:49

    Gaan alle moslima’s toch bij ons wonen, kunnen ze autorijden en is er geen nageslacht meer in de Saudi’s. Problem solved.

    Login om te reageren
  34. broodjekaas zegt

    4 december 2011 om 12:42

    Wat een achterlijke mensen hebben we toch nog op de wereld. Onzin 1e klas, ik zeg neqschot!

    Login om te reageren
  35. desjonnies zegt

    4 december 2011 om 17:03

    En in ons “moderne” Nederland rijd ik op zondag morgen door het dorp heen in mijn auto.
    Langs de kerk.
    Waar de “gelovigen” bewust voor mij midden op de weg gaan lopen.
    Omdat ik als “zoon van Satan” op zondag in een auto rijd.

    Ik moet verdomme wel naar een schip toe wat problemen heeft en niet weg kan varen.
    En wat met de veiligheid van de bemanning te maken heeft.

    Nee, onze God is de juiste !

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      4 december 2011 om 17:45

      @desjonnies:

      heb je ze aangekeken ??
      en maakte je daarbij gestures dat je available was ??

      en liep professor Subhi daar ook op straat ??

      dat zou namelijk een hoop verklaren ..

      Login om te reageren
    • dennisr zegt

      4 december 2011 om 17:50

      @desjonnies: het kan erger, onze buren gaan in de auto naar de kerk..

      Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      6 december 2011 om 22:27

      @desjonnies: Waarom ben ik niet verbaasd dat jij iets met schepen doet? :)

      Login om te reageren
  36. mustiej70 zegt

    4 december 2011 om 19:13

    Mooie post Agera maar ik zie al post voor post wat voor persoon jij bent.
    Ik had een account genaamd TurkishWarrior en jij zegt dat ik altijd de boel verziek?
    op 1 topic waar bijna iedereen ons(Turken) de istanbul park misgunde omdat wij arm/niet modern of weinig klanten zouden hebben en dat het Made In China zou zijn.
    Ik als enige Turk daar heb ik onze trots verdedigd.
    En jij zegt ik verziek de boel altijd?
    ik kom op AB dagelijks en reageer bijna nooit wat wil je uitleggen?
    En jou haat tot Basbakan Reccep Tayyip Erdogan is ook al duidelijk.. voor wie ben je dan CHP?
    Die kilicdaroglu(heb hem ontmoet in TR persoonlijk) is overal eens waar Basbakan Erdogan mee oneens is en waar Basbakan Erdogan eens is is CHP oneens.
    Ik weet niet eens wat die CHP eigenlijk wilt doen..
    Behalve anti erdogan etc etc etc..
    Ik krijg steeds meer dit idee dat jij een van de bozuk Turken bent uit Europa.

    Ontopic: Die Arabieren zijn domme mensen die echt niet kunnen na denken.
    Er zit 0% religie in hun land en 100% pure domheid.
    Dit heeft niets met religie mee te maken.
    Vrouwen moeten zelfde rechten als mannen hebben.
    En voor alle andere in dit topic die de boel pas ECHT verzieken moeten maar eens nederlands talig Koran halen en hem uitlezen.
    En AUB haal hem van een vertrouwbare bedrijf en geen Afghaanse winkel waar Taliban hun eigen versie hebben.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      5 december 2011 om 13:31

      @mustiej70: Met verziekne bedoel ik schelden zolang je dat niet doet is het goed.
      Ik kan hier uren over praten, maar Erdogan is geen Arabieren vriendje zoals velen denken. Waarom laat hij dan een schild bouwen in Turkije die Israel moet beschermen als er een aanval komt uit Iran?

      Ten tweede de laatste dagen houdt Turkije zich bezig met de kwestie Dersim, heb je wel gehoord neem ik aan. Erdogan kraamt de grootste onzin uit en wil dat Kilicdaroglu zich gaat verontschuldigen voor iets van dik 75 jaar terug?
      Ataturk heeft destijds de opstandelingen neergeslagen die in verzet kwamen. Ik vind dat Ataturk destijds goed gehandeld heeft en niet zoals Erdogan acilim wil. Dit kian fatale gevolgen hebben voor het huidige Turkije.
      Snap je het nog of is er een logica, nee. Hij zorgt er zelf voor dat Armenen nu ook een verontschuldiging verwachten aangezien de premier het woord “katliam” in de mond neemt. Dit zijn gevaarlijke dingen die hele grote gevolgen kunnen hebben, hij roept dingen zonder erba na te denken.

      Tenslotte wil de premier eigenlijk Ataturk zwart maken aangezien destijds Ataturk aan het roer stond van de dersim gebeurtenissen.

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        6 december 2011 om 21:59

        @agera: :shock: wow, dit had ik niet verwacht. maargoed, voor ik erop in ga, wil ik 2 korte vragen stellen.
        1-) musluman misin?
        2-) drink jij?

        indien 1ste wel, en 2e niet, wrm ben je dan toch voor de chp?

        Login om te reageren
        • agera zegt

          6 december 2011 om 22:57

          @bigcar: Elhamdullah ben ik Moslim en ik drink niet, maar ik zal iemand nooit dwingen om niet te gaan drinken. Het is ieders keus en heb respect voor iedereen of je nou drinkt of niet.
          Heb je het gehoord over de kwestie Dersim?
          Dit stukje is te kort om mijn verhaal kwijt te kunnen, dankzij Erdogan is de koerdische kwestie opgelaaid. Hij heeft tienduizenden koerden(pkk) uit irak naar Turkije gehaald met zijn ´acilim´ richting de Koerden. Ik zie het erg somber in ik zal er niet van opkijken als Erdogan onderhandelt met pkk om hun een stukje grond uit Turkije te geven(wat trouwens al gebeurd is, de MIT Turkse geheimedienst heft met de pkk in Denemarken hierover onderhandelt) Ik houd mij erg bezig met politiek en houd mijn hart vast.

          Login om te reageren
          • bigcar zegt

            24 december 2011 om 13:26

            @agera: begrijp me niet verkeerd, maar ik houd niet 24/7 de politieke situatie in Turkije in de gaten. ik monitor het wel af en toe, maar daar laat ik het ook bij, simpelweg omdat ik de tijd ervoor niet heb…

            wat ik niet kan begrijpen is dat je eerst pro-erdogan leek, en nu ineens tegen.

            ik weet niet of je (eer)gister het nieuws hebt gehoord dat erdogan uithaalde tegen FA. die man is gwn geniaal, hem moet je wel steunen, als je een stel hersens hebt (niet verkeerd bedoeld).

            degen die op de chp stemmen zijn wat mij betreft mensen die niet echt verstand van zaken hebben. hoe kun je nou op iemand stemmen als kilicdaroglu, die de hele boel bij elkaar liegt. voorbeeld: tijdens de verkiezingen zij hij:
            “als de verkiezingsuitslag tegen vallen voor de chp, zal ik aftreden”. de uitslagen vielen tegen , aangezien de beoogde groei niet werd behaald, en dan is dit de reactie van hem: “nee hoor, uitslag is goed, we hebben iig groei behaald”… =_= … de pokerface van zo iemand komt dan dus echt te voorschijn.
            ander voorbeeld: kilicdaroglu zegt bij verkiezingen: bugun hesaplasma gunu (voor de NL’ers : de chp leider zegt tegen erdogan op de verkiezingsdag: vandaag is de dag des oordeels). die avond wint erdogan zoals beoogd de verkiezingen en zegt hij: “bugun hesaplasma gunu diyil, bugun helalleme gunu” (excuus voor belabberde turkse spelling btw) [ edrogan zegt: vandaag is niet de dag des oordeels, vandaag is de dag der vergiffenis.]

            op zo’n moment kun je dus echt zien wie wel goed is, en wie slecht. de pokerface van CHP leider is gevallen, hij is wat mij betreft een speeltje van de teror orgutleri..

            maargoed, ik ga niet zeggen dat alles wat erdogan doet goed is. tuurlijk maakt die man fouten (fouten zijn immers menselijk), maar als je die paar kleine dingetjes af weegt tegenover alles wat hij tot nu toe allemaal goed heeft gedaan, en goed blijft doen, dan is dit dus gezeik om niks, kijk anders maar op zondag ochtend naar die ene politieke programma op trt4, op zondag ochtend volgens mij.

            maargoed, ik respecteer natuurlijk ieders politieke voorkeur. dit was/is slechts mijn visie hierop. iedereen is immers vrij in zijn keuze ;)

            Login om te reageren
      • mustiej70 zegt

        7 december 2011 om 14:25

        @agera:
        Ik begrijp je punten maar hou rekening hoe hij die sorry zei:
        Als het nodig is zeg ik sorry, dus eigenlijk is het geen verontschudiging.
        iedereen in Turkije weet dat wij nergens spijt van hebben in de geschiedenis en in welk onderwerp ook.
        Er komt dus nooit verontschuldiging.
        En om Iran en/of Arabieren bevriend te houden vroeg basbakan Erdogan niet maar hij bevelt om de controle over de radar in onze land te hebben.
        Dus voordat alles gebeurt weet Turkije het en kan daaraan iets doen.
        En ik kan natuurlijk ook beeje hypocriet zijn en zeggen dat het schild defensieve wapen is.Deze kan je eigenlijk ook als soort van aggresie gebruiken.
        Mijn enige punt wat mij anders doet denken bij Basbakan Erdogan is zijn onderhandeling met de koerden.
        Hij moet heel conreet en simepl zijn: Leef in ons land zoals alle anderen en communiceer zoals alle anderen dus met de Turkse taal.
        En anders kogel door je kop.
        Dit doet hij ook maar die laatste zin moet hij goed uitdrukken en het eerste zin goed uitvoeren.

        Login om te reageren
  37. NielsGP zegt

    4 december 2011 om 21:01

    Kan er iemand mij helpen? Ik ben opzoek naar autoblog.nl maar blijf eindigen bij religieblogdatmaarbitterweiniggeralateerdisaanautorijden.nl

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North