• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nederlandse uitgave ‘auto motor en sport’ stopt!

Auteur: autoblogger, gepost 29 juni 2006 om 13:28 – 25 Reacties

Auto Motor en Sport Magazine

Wegens een achterblijvende betaalde oplage zal de uitgave van ‘auto motor en sport’ per direct gestaakt worden. Niet vreemd als je het mij vraagt, wie gaat er nu nog betalen voor autonieuws? Toch blijven de uitgevers het maar proberen. Vorig jaar konden we melden dat het blad ‘auto motor en sport’ naar Nederland kwam maar het avontuur is nu alweer afgelopen.

Volgens WP Sport Media is het gelukt om van ‘auto motor en sport’ het beste autoblad van Nederland te maken, ze zijn er echter niet in geslaagd om de doelstellingen op de oplagemarkt te halen…

Een andere nieuwkomer is Top Gear magazine, heeft iemand een idee hoe de verkoop van dit blad verloopt? Of kunnen we die binnenkort ook afschrijven?

Ook interessant!

  • Bugatti Chiron Pur Sport aangekomen in Nederland
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Bugatti Chiron Pur Sport speelt buiten in Nederland
  • Hilux GR Sport
    Hilux GR Sport is ook voor Nederland

Nieuwste artikelen

  • Video: twee ego’s krijgen het met elkaar aan de stok
  • Auto huren op vakantie steeds goedkoper om logische reden
  • Mazda presenteerde sportieve uitvoering zonder dat iemand het door had
  • Vakantiegangers opgelet: Italië gaat dieselauto’s verbieden!
FacebookTweetPinLinkedIn

automagazines, topgear

Vorig bericht: « Eerste foto’s van Honda Civic Type-S
Volgend bericht: Arash AF10 op British motorshow »

Lees Interacties

Reacties

  1. Heyhuub zegt

    29 juni 2006 om 13:30

    Ik heb volgens mij ooit s gelezen dat het nederlandse top gear ook niet zo denderend loopt….

    Login om te reageren
  2. JeffreyG zegt

    29 juni 2006 om 13:31

    Topgear magazine doet het wel goed ;)
    ken een heleboel mensen die het lezen
    eigenlijk meer mensen die Topgear lezen dan Autoweek :P
    AMS deed het gewoon niet zo goed, al vanaf het begin niet ;)

    Login om te reageren
  3. Mpower zegt

    29 juni 2006 om 13:39

    Ik vind tijdschriften toch nog steeds lekker, lekker op je bed een beetje lezen en bladeren. Ik moet wel zeggen dat ik nu veel minder koop dan 5 jaar terug.

    Login om te reageren
  4. Prutser zegt

    29 juni 2006 om 13:40

    Autovisie is naar mijn mening het beste autoblad van Nederland

    Login om te reageren
  5. Dink zegt

    29 juni 2006 om 13:43

    GTO magazine for me, en Brit Car Mag natuurlijk :bowtie:

    . . . Octane blijft untouched.

    Actueel spul haal ik van internet, dank u. Dat TopGear blaadje is net als de TV-uitgave voor Veronicaleden.

    Login om te reageren
  6. jantje1234 zegt

    29 juni 2006 om 13:49

    Vind de duitse versie nog steeds het beste.

    Login om te reageren
  7. silasse zegt

    29 juni 2006 om 13:55

    Keer vroeger de automagazines nu ni meer.

    Login om te reageren
  8. Paul B. zegt

    29 juni 2006 om 14:17

    Ze zijn ook lekker bezig, een paar maand geleden werd ik nog door ze gebeld of ik een proefabonnement wilde hebben, nooit meer wat van gehoord……

    Login om te reageren
  9. Djivy zegt

    29 juni 2006 om 14:18

    Enorm sptijg voor de redactieleden die er dag in dag uit hun energie in staken…

    Login om te reageren
  10. Klaas zegt

    29 juni 2006 om 14:36

    Jammer, ik vond het wel een lekker blad.

    Login om te reageren
  11. C30CDIAMG zegt

    29 juni 2006 om 14:42

    Ik vind het wel gek eigenlijk. Af en toe vind ik het wel prettig om iets in mijn handen te hebben waaruit ik kan lezen. Of als ik aan het reizen ben heb ik een blad om te lezen. Vind het dus best wel jammer… AMS was wel een blad die ik goed vond.

    Login om te reageren
  12. Dr. 156 zegt

    29 juni 2006 om 15:04

    Ik ben behalve internetter ook vervent koper van auto boekjes. Voor op de bank, in bed en natuurlijk op de Plee ;-)

    Maar de Nederlandse AMS vond ik helemaal niet goed, ik heb 3 exemplaren gekocht, maar heb na deze laatste gezworen geen cent meer aan de AMS uit te geven.

    De Duitse versie is beter, alleen wel erg voorspelbaar. Duits = beste getest.
    En dat idioot gemeet met die punten… auto’s zijn emoties voor mij, geen witgoed.

    Login om te reageren
  13. dekster zegt

    29 juni 2006 om 15:34

    topgear is goed maar in het nederlands is alle plezier van het lezen eraf (humor in engels is niet gelijk aan humor in nederlands)

    Login om te reageren
  14. Porsche Fan zegt

    29 juni 2006 om 15:34

    Ja de duitse versie van Auto motor und sport is de beste

    Login om te reageren
  15. benny zegt

    29 juni 2006 om 15:59

    Het wordt tijd dat Lousewies zelf opstapt.

    Login om te reageren
  16. Mr. R zegt

    29 juni 2006 om 17:31

    @Dr. 156: Ben het helemaal met je eens! Die puntentelling is dan misschien wel eerlijk, goed is het niet. Auto’s zijn emotie en inderdaad geen witgoed.

    Ik had de indruk dat TopGear Magazine wel erg goed loopt. Denk dat ik m’n Autoweek abonnement eens op ga zeggen en TopGear Magazine ga proberen. Grote voordeel van Autoweek: elke week iets nieuws te lezen op het toilet. De kwaliteit is echter niet van bepaald hoog niveau.

    Login om te reageren
  17. Franqie zegt

    29 juni 2006 om 18:11

    Ik vind Top Gear Magazine wel een chill blad…

    Login om te reageren
  18. smaakversterker zegt

    29 juni 2006 om 18:13

    Heel jammer, was een topmagazine, professioneel, met materiaal om te vergelijken.

    Login om te reageren
  19. Reiner zegt

    29 juni 2006 om 18:32

    bij Autoweek zal de champagne wel rijkelijk vloeien. Terecht.

    Login om te reageren
  20. Insider zegt

    29 juni 2006 om 20:29

    Top Gear gaat helemaal niet zo geweldig, want heeft nog steeds een betaalde oplage van rond de 20.000. Als je dit vergelijkt met Autoweek (120.000), Autovisie (55.000) en Autokampioen (50.000) dan is het de vraag, hoe lang de broertjes van der Spek dat blad in de lucht kunnen houden, want die licentie zal vast wel wat kosten….

    Login om te reageren
  21. autoblogger zegt

    29 juni 2006 om 21:21

    Ehm, een oplage van 20.000 is toch best netjes binnen een paar maanden? Als dat klopt dan is dat al bijna de helft van Autovisie/Autokampioen! En die bladen bestaan al jaren!
    De vergelijking klopt echter niet helemaal omdat we het hier hebben over verschillende abonnementen (week/maand) maar toch…

    En de licentie voor TopGear zal inderdaad wel duur zijn, maar aan de andere kant kunnen ze veel content overnemen.

    Login om te reageren
  22. Franqie zegt

    29 juni 2006 om 21:28

    Ja, en TopGear magazine is een heel ander soort blad, het is meer een soort lifestyle magazine, met als hoofdmoot auto’s. Het blad kost ook 6 euro in de losse verkoop (of 5 met een abonnement). Terwijl die andere bladen hooguit de helft daarvan kosten…

    Login om te reageren
  23. d_vdm zegt

    29 juni 2006 om 21:58

    Nederlandse TopGear heeft vaak leuke artikelen. Wel veel slordigheden achterin het blad waar alle verkrijgbare automodellen staan afgebeeld met een paar regeltjes tekst erbij.

    Login om te reageren
  24. Danny zegt

    30 juni 2006 om 12:14

    Wat ik raar vind is dat het blad Carros in deze discussie totaal niet genoemd wordt… Ik heb de Nederlandse versie van Topgear Magazine hoog staan, maar tippen aan Carros kunnen ze niet.
    En hoe kan een auto-liefhebber nou zeggen dat de wekelijkse advertentie die ze Autoweek noemen een goed blad is???

    Login om te reageren
  25. autoblogger zegt

    20 september 2006 om 19:44

    Update: TopGear magazine lijkt het toch zeer goed te doen…
    http://www.autoblog.nl/archive/2006/09/20/topgear-magazine-nu-ook-in-belgie

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North