• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Niet ondenkbaar? Nissan GT-R cabrio

Auteur: robbie, gepost 24 juli 2008 om 15:03 – 46 Reacties

Nissan GT-R Cabrio
Toevallig zat ik me enkele dagen geleden te bedenken hoe tof het wel niet zou zijn als er een open versie van de GT-R zou komen. En blijkbaar was ik niet de enige.

Want gister plaatste DrLoempia een zeer aardige photoshop op autojunk van een dakloze GT-R. En die wilde ik natuurlijk even met jullie delen. Ok, deze GT-R zal iets langzamer zijn op de Ring en volgens mij is er nog nooit eerder een cabrio GT-R geweest. Maar eens moet de eerste komen toch?

Dus wat wordt het? Maken of kraken? Roept u maar!

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

Cabrio, gt-r, Nissan, Schetsen

Vorig bericht: « Crashtest: Audi Q7 vs Fiat 500
Volgend bericht: Jaguar XK60 voor 60 jaar Jaguar XK »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jesper zegt

    24 juli 2008 om 15:08

    Photoshop van GT-R + 350Z iemand? :P

    Ziet er allerminst onaardig uit, een paar rolbeugels achter de zittingen à la Audi TT Roadster zouden niet misstaan, en zolang-ie maar sneller rond de ring blijft als een Zonda huppeldepup vind ik t best :D

    Login om te reageren
  2. Eddy zegt

    24 juli 2008 om 15:08

    Kraken…!

    Login om te reageren
  3. De Nou zegt

    24 juli 2008 om 15:08

    ‘k vindem wel gaaf, laat maar komen zeg ik zo!

    Login om te reageren
  4. Joe zegt

    24 juli 2008 om 15:10

    Het staat ‘m op zich goed, maar ik zie het niet gebeuren. Nissan is té veel bezig met de prestige rond de auto (daarom hangt mij ook al een tijd de keel uit), en ik zie eerlijk gezegd niet een GT-R cabrio nóg sneller over de ‘Ring gaan.

    Maar goed, ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben. Wie weet krijgen we straks in Tokyo een 8C Spider-achtige onthulling op de Datsun-stand :)

    Login om te reageren
  5. babbaloerie zegt

    24 juli 2008 om 15:11

    Cabrio’s moeten het meestal hebben van looks, en dat heeft de GT-R absoluut niet. Ook word de carrosserie een stuk minder stijf door het dak er af te knippen.

    Login om te reageren
  6. Huin zegt

    24 juli 2008 om 15:15

    Kom op, dan doe je het raampje maar open.

    Lijkt me dat er weinig kappers zijn die zitten te wachten op rij-eigenschappen.
    : )

    Login om te reageren
  7. Js zegt

    24 juli 2008 om 15:27

    Ik verwacht geen GTR cabrio. Past niet echt bij de GTR image. Ik denk dat mensen die dat willen gewoon voor de Infiniti G37 cabrio moeten wachten of op de nieuwe 370Z cabrio. Persoonlijk zou ik voor de G37 gaan. Iets zwaarder dan de Z, maar veel meer luxe en toch nog die lekkere motor voorin. Ook een hele mooie uiterlijk natuurlijk.

    Login om te reageren
  8. jdm zegt

    24 juli 2008 om 15:29

    kappers kopen een audi tt of een vw eos of iets in die richting, niet een hele dikke nissan

    Login om te reageren
  9. Fout zegt

    24 juli 2008 om 15:29

    Zal er niet komen hoor, geen illusies
    Zou het weggedrag van de GT-R veel te veel verstoren

    Login om te reageren
  10. jdm zegt

    24 juli 2008 om 15:30

    nee nissan zou geen cabrio moeten maken nee, de gt-r / skyline blijft een dikke sportcoupe/sedan

    Login om te reageren
  11. Björn Borgmoer zegt

    24 juli 2008 om 15:36

    Yuck, kraken. De huidige GT-R vind ik qua uiterlijk nog te pruimen, omdat het een beest is dat knetterhard kan. Net zoiets als een wild zwijn, krachtig, stevig, snel, maar niet erg elegant.
    Een cabrio koop ik in eerste instantie voor het uiterlijk, niet voor de rijeigenschappen.
    Mooie shop overigens!

    Login om te reageren
  12. nism0 zegt

    24 juli 2008 om 15:46

    is deze cabrio dan ook gay? :P

    Login om te reageren
  13. Mr. V8 zegt

    24 juli 2008 om 15:46

    Kraken, vind de GT-R sowieso geen bal aan…

    Login om te reageren
  14. Werner zegt

    24 juli 2008 om 15:53

    kraken!

    Login om te reageren
  15. Mike17 zegt

    24 juli 2008 om 15:55

    haha ik vindt hem zeker mooi had hem al gezien op Chino4real.nl op het forum, zeker iets om bij Nissan over na te denken :).

    Login om te reageren
  16. Tony M zegt

    24 juli 2008 om 16:05

    Ik zie het niet gebeuren.
    daar is een gt-r veel te strak voor en wie gooit nou zijn kap open als die plankgas gaat knallen.

    Login om te reageren
  17. Larrs zegt

    24 juli 2008 om 16:11

    Maken!

    Login om te reageren
  18. mckroket zegt

    24 juli 2008 om 16:14

    cabrio`s zijn sowieso lelijk én gay

    Login om te reageren
  19. jan zegt

    24 juli 2008 om 16:18

    Kraken !!!!!!!!!!!!!!!

    Dit soort auto’s, dus dan praat ik over EVO’s, Impreza’s…..dit soort auto’s horen gewoon hardcore te blijven. Een GT-R Cabrio heeft een te softe uitstraling vind ik. Zie je het al voor je, een cabrio EVO

    Login om te reageren
  20. floryn zegt

    24 juli 2008 om 16:19

    @ mckroket

    you know what to do with ….. eh convertibles

    je hebt deels gelijk hoor.

    Login om te reageren
  21. Donstil zegt

    24 juli 2008 om 16:26

    Zo goed is de photoshop helaas niet.

    Login om te reageren
  22. Fordfan zegt

    24 juli 2008 om 16:31

    Leuk autootje. Van mij mag hij komen.

    Login om te reageren
  23. Dr.Loempia zegt

    24 juli 2008 om 16:36

    @Donstil; vertel dan maar waarom?

    Het verhaal zit zo: ik wou eerst een 350gtr maken maar toen had ik geen achterkant. Dus heb ik de hele GTR body op de 350z cabrio gegooid. En na afwerking etc. kwam dit eruit

    Login om te reageren
  24. Soedje zegt

    24 juli 2008 om 16:43

    een dakloze GT-R?

    achossie :’)

    Login om te reageren
  25. Benny1 zegt

    24 juli 2008 om 16:49

    Sorry Robbie een duidelijke KRAKEN!!

    Waarom? Heb niet echt een redenen, dan alleen op het eerste gezicht het uiterlijk. Sommige auto zijn gemaakt om puur en alleen als coupe mooi te zijn.

    Login om te reageren
  26. C30CDIAMG zegt

    24 juli 2008 om 16:54

    Mag deze ook wel laten zien worden vind ik:

    Login om te reageren
  27. Timmy zegt

    24 juli 2008 om 17:00

    Op een sportwagen hoort gewoon een dak. Ooit al touringcar championchip met cabrio’s gezien? Nee e. Die dinge worden gewoon te zwaar om er beetje stevigheid in te houden.
    Doe mij maar gewoon eentje in het zwart met een dak en nu we toch bezig zijn. Een V-spec

    Login om te reageren
  28. Bartje zegt

    24 juli 2008 om 17:00

    @RR_V8: als ie er zo zou gaan uit zien, geen bezwaar, laat maar komen :d
    Die velgen zijn trouwens mooier dan de originele velgjes.
    Gelijk op de hoofdfoto vind ‘k em maar saai en niet passend.

    Login om te reageren
  29. Timmah zegt

    24 juli 2008 om 17:01

    Goede shop maar absoluut geen goed idee om hier een cabrio versie van te maken , KRAKEN dus.

    Login om te reageren
  30. vla zegt

    24 juli 2008 om 17:19

    Nu we het toch over Nissans en schetsen hebben: dit heb ik gisteren gemaakt:
    van een 599 GTB… Lijkt er sprekend op, vinden jullie niet?

    Login om te reageren
  31. vla zegt

    24 juli 2008 om 17:20

    Btw dit zal wss nooit gebeuren, Nissan heeft hemel en aarde moeten verzetten en schoonheid moeten compromisseren om een zo laag mogelijke cw-waarde te hebben, en dan zouden ze ineens een dakloze versie maken? It just doesn’t make sense!

    Login om te reageren
  32. Rob USA zegt

    24 juli 2008 om 18:04

    Gewoon maken, cabrio is altijd dubbel fun vind ik!
    Maar wat ik wel gay vind op een dag als vandaag dat de echte gays en trutjes ALLE ramen omhoog en dan ook nog het windscherm omhoog!!! Rot toch op man!!! Neem een sunroof!!!!

    Login om te reageren
  33. Brian zegt

    24 juli 2008 om 19:17

    Komt er zeker niet

    Login om te reageren
  34. Esprit_de_Flandre zegt

    24 juli 2008 om 19:37

    Als de gesloten GT-R een succes wordt, is dit wel mogelijk. Maar niets voor mij, zo’n PS3-geval.

    Login om te reageren
  35. V-Spec zegt

    24 juli 2008 om 20:14

    Erg nette shop, maar ik vind het persoonlijk geen succes. Doet me denken aan de 350Z die ook als cabrio werd uitgevoerd. De normale 350Z vond ik een hit, maar een Roadster deed weer enorm veel afbraak aan het mooie originele design met dak.

    Maar goed, ik denk dat Nissan vooral zal kijken (als ze ooit besluiten een cabrio GT-R te bouwen) naar de reacties op de Amerikaanse markt. Daar worden er volgens mij behoorlijk wat verkocht, evenals dat de 350Z een enorme verkoophit daar was.

    Login om te reageren
  36. wg zegt

    24 juli 2008 om 22:45

    Wat een lelijk ding…. En gay.

    Login om te reageren
  37. klaas jan zegt

    25 juli 2008 om 10:56

    KRAAK!
    laat de gt-r aub een auto blijven voor de echte die-harder

    Login om te reageren
  38. Xam zegt

    25 juli 2008 om 14:03

    Ik vind het een geil ding, stelletje zeikerds

    Login om te reageren
  39. Xam zegt

    25 juli 2008 om 14:03

    Ik vind het een geil ding, stelletje zeikerds

    Login om te reageren
  40. Xam zegt

    25 juli 2008 om 14:03

    Srry, 1 teveel

    Login om te reageren
  41. guzmann zegt

    25 juli 2008 om 15:18

    Neeeeeeeeeeeee, een doodzonde!

    Heaumeaux kopen maar een Micra CC.

    Login om te reageren
  42. hanzel zegt

    26 juli 2008 om 16:28

    kraken

    Login om te reageren
  43. MM55 zegt

    10 augustus 2008 om 18:46

    Maar, maar. Wat en negatieve berichten over dit idee. Zijn jullie nou autoliefhebbers? Als BMW met een M6 cabrio komt vinden jullie het harstikke geil, en als de GT-R het doet is het een homo bak.

    Als een homo achter het stuur van een GT-R stapt, dan moet hij na 3,5 sec al kotsen! Deze GT-R is zowiezo niet voor mietjes, lees het rijverslag bij Top Gear maar eens.
    Deze auto is een nieuwe mijlpaal, dus moet er ook een cabrio versie komen!

    Ik vind het net als de standaard versie een harstikke gave bak!

    Login om te reageren
  44. eendje zegt

    24 oktober 2008 om 19:09

    @mm55

    het is nog geen national comming out day hoor

    Login om te reageren
  45. art zegt

    26 november 2008 om 21:19

    Kraken.
    Het punt van deze auto is niet elegantie in tegenstelling tot de 8c(Heerlijke Auto om te zien). Deze auto is gemaakt om hard te gaan (lees: Heel hard). Waarom zouden ze dan een cabrio maken, die is zowieso langzamer en minder goed in de bochten omdat de auto niet meer de stijfheid had als eerst.

    Login om te reageren
  46. De Paus zegt

    19 januari 2010 om 12:48

    Maken die shit ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North