• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuw plastic voor je ‘Vette, van Karvajal

Auteur: Alwood, gepost 22 mei 2009 om 22:55 – 50 Reacties

Afbeelding Nieuw plastic voor je ‘Vette, van KarvajalAfbeelding Nieuw plastic voor je ‘Vette, van KarvajalAfbeelding Nieuw plastic voor je ‘Vette, van KarvajalAfbeelding Nieuw plastic voor je ‘Vette, van KarvajalAfbeelding Nieuw plastic voor je ‘Vette, van KarvajalAfbeelding Nieuw plastic voor je ‘Vette, van KarvajalAfbeelding Nieuw plastic voor je ‘Vette, van KarvajalAfbeelding Nieuw plastic voor je ‘Vette, van Karvajal

Karvajal Corvette ZX1 widebody
De doelgroep is mij niet helemaal duidelijk voor deze auto. Wel is duidelijk dat Karvajal Designs het gat probeert te dichten tussen de Amerikaanse meuk en de Europese finesse. Zo heeft deze getjoende Corvette LED-verlichting en een diffuser, heel modern!

Misschien is de Corvette hiermee zelfs premium te noemen? Ze doen in ieder geval hard hun best, bij Karvajal. Deze ZX-1 wordt volledig naar wens samengesteld. Ben je klaar met de kleurtjes den de velgen dan wordt er een computer-model gemaakt om te bekijken of het echt wat wordt. Bevalt dit, dan wordt het fabricage-proces in gang gezet. Er worden premium-alu wielen gemonteerd en zaken als onderstel, remmen en motor worden beter gemaakt.

Uiteindelijk is de beter remmende en beter sturende sportwagen dan klaar. Als er genoeg betaald is, accelereert deze zelfs sneller. Karvajal noemt zelf op het moment nog een vermogen van 560pk, maar met de supercharger moet flink meer dan 600 mogelijk zijn. (via autoblog.com)

Ook interessant!

  • Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
    Video: Corvette C8 Z06 gespot op de Nürburgring!
  • Chevrolet Corvette uit productie
    Legendarische Chevrolet Corvette uit productie*
  • Petrolhead shockeert met 'Ferrari F40' Corvette
  • Corvette water
    Corvette eindigt in sloot week na restauratie

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

c6, Corvette, tuning

Vorig bericht: « GM is stervende, mogelijk komende week dood
Volgend bericht: Ferrari wil een 4WD hybridesysteem »

Lees Interacties

Reacties

  1. SW zegt

    22 mei 2009 om 22:57

    Mooie dame die bij de auto poseert trouwens.

    Login om te reageren
  2. Stefan-Venema zegt

    22 mei 2009 om 22:59

    Neej, heel fout. Laat maar :? .

    Login om te reageren
  3. bmw-e30-7bh zegt

    22 mei 2009 om 22:59

    Dat is wel een dikke corrari ;)

    Login om te reageren
  4. pizzakoerier zegt

    22 mei 2009 om 23:01

    dat hebben ze best leuk gedaan…alleen wat teveel sleuven aan de zijkant vind ik

    Login om te reageren
  5. Relief zegt

    22 mei 2009 om 23:02

    Hmmm die achterkant bevalt me heel erg! MOoie gedaan met dat rood en donkere achterlichten. En die nieuwe bumper ziet er ook niet slecht uit. Very nice!

    Login om te reageren
  6. Perfusion zegt

    22 mei 2009 om 23:12

    die staat er ook precies fameus tegen haar goesting bij

    Login om te reageren
  7. Tomtj zegt

    22 mei 2009 om 23:16

    To old lady xD

    Login om te reageren
  8. GOD zegt

    22 mei 2009 om 23:33

    achterkant is mooi en origineel
    de rest is beetje 50/50
    paar BBS LM er onder zou ook niet misstaan

    Login om te reageren
  9. gilein brouwer zegt

    22 mei 2009 om 23:43

    die achterlichten zijn echt heel vet. vetter dan het orgineel en dat gebeurt niet vaak bij een tjoenerbak

    Login om te reageren
  10. Ricky zegt

    22 mei 2009 om 23:46

    Vind dat ie er niet slechter van is geworden. Ik ben alleen niet zo te spreken over de achterlichten als ze niet branden. Beetje te donker!
    Verder ziet ie er goed uit hoor!!

    Login om te reageren
  11. AutoInformatief zegt

    22 mei 2009 om 23:47

    Inderdaad die achterlichten zijn mooi gedaan, vooral de foto’s waarop geremd wordt zien ze er super uit!

    Login om te reageren
  12. ThomasBol zegt

    22 mei 2009 om 23:51

    Kontje is best strak, alleen hadden ze de vorm van de originele achterlichten mogen behouden, dan wel met led techniek. Neusje is in mijn ogen toch echt het neusje van een plastic zalm.. Nee, doe mij alleen de achterkant maar..

    Login om te reageren
  13. SHFT zegt

    22 mei 2009 om 23:55

    Voor Karnaval zullen bedoel?

    Login om te reageren
  14. EnzoR zegt

    23 mei 2009 om 00:15

    Het is het net niet

    Login om te reageren
  15. Citrofiel zegt

    23 mei 2009 om 00:24

    Zoveel achterlicht zou in Europa vast niet eens toegestaan zijn… Die uitlaten zijn ook wel apart overigens. Vier rechthoekige op een rij. Bijna een stofzuiger… ;)

    Login om te reageren
  16. YK zegt

    23 mei 2009 om 00:43

    -edit: gefixed, tnx!-
    In het geel graag… :!:

    Login om te reageren
  17. MGMIDGETMKIII zegt

    23 mei 2009 om 00:48

    kontje is best strak maar niet van die mooie jongedame met die grote buste:P

    Login om te reageren
  18. BmwMPower zegt

    23 mei 2009 om 00:53

    Die dame kijkt nogal moeilijk, maar goed.

    Login om te reageren
  19. opelsintrafreak zegt

    23 mei 2009 om 01:02

    maar jongens die vrouw is erbij omdat er toch iets mooi moest zijn op die foto :P
    @YK ik snap die zin ook niet echt heb ook alcohol op maar hij klopt gewoon niet nee

    Login om te reageren
  20. six-trey zegt

    23 mei 2009 om 01:38

    de achterlichten zijn me te “audi” en hij komt me te “ricer” over maar ik vind hem wel iets hebben :D and would it kill that lady om daar wa meer met haar zin te zijn?

    Login om te reageren
  21. Supreem zegt

    23 mei 2009 om 05:23

    Volgende keer misschien een model met wat meer enthousiasme en wat minder knieën die al een tig aantal keer van de fiets gevallen zijn.

    Op de widebodykit valt weinig aan te merken. Zo’n ‘vette kan van nature vrij veel mishandeling aan, en de blauwe plekken staan het geheel aardig deze keer. Anderzijds heeft het geheel wel een wannabe Ferrarigeurtje over zich.

    Login om te reageren
  22. Bmw Tuning Guide zegt

    23 mei 2009 om 05:58

    Leuke sleuf op de motorkap

    grapje: vrouwmens is op niveau wagen, lee-lijk

    Login om te reageren
  23. JanJansen zegt

    23 mei 2009 om 08:52

    Andere remmen?
    De corvette ZX1 heeft standaard al dezelfde Brembo’s als een Enzo. Wat willen ze daar nou aan verbeteren? Ook vraag ik me af wat er met het, op de Ring, uitgebreid geteste onderstel is gebeurd.

    Login om te reageren
  24. xc60 zegt

    23 mei 2009 om 09:09

    super interieur, geone corvettes zijn wat dat betreft ook niks

    Login om te reageren
  25. xc60 zegt

    23 mei 2009 om 09:09

    edit: gewone

    Login om te reageren
  26. NLBUURMAN zegt

    23 mei 2009 om 09:27

    ik vind de achterkant niet geslaagd, het is geen vette meer van achteren….

    Login om te reageren
  27. AmercianMuscles zegt

    23 mei 2009 om 09:32

    Les 1 :
    Hoe Verneuk Je Je Corvette !!!

    Login om te reageren
  28. rotorhead zegt

    23 mei 2009 om 09:37

    Vind ‘m eigenlijk wel heel erg okay! HRE’s is ook altijd dikke prima :D Alleen dat schild op de flank mag wel achterwege gelaten worden..

    Jammer wel dat de fotograaf weer bewijst dat een goeie camera geen goeie fotograaf maakt. 5D en dan zulk gepruts. Meh.

    Login om te reageren
  29. Rick-dos zegt

    23 mei 2009 om 09:57

    Ach, de gemiddelde sjonnie (lees: bestuurder/eigenaar) van zo’n auto kan dit ook. Alleen heeft sjonnie er nu een biz van gemaakt…

    Anita is ook van de partij zie ik…Ja, klasse hoor…

    Login om te reageren
  30. Esprit_de_Flandre zegt

    23 mei 2009 om 11:11

    Budgetmodelletje, dat modelletje. Zelfs haar knieën zien er niet lekker uit. Misschien de secretaresse van de bouwer?

    Heb nog nooit de laatste 2 Vette’s mooi gevonden, en al die verherbouwinkjes die men probeert helpen meestal niet veel.
    Deze vond ik wel mooi: http://www.autoblog.nl/archive/2008/02/19/corvette-z03-concept-van-nederlandse-bodem

    Login om te reageren
  31. Stuko zegt

    23 mei 2009 om 11:28

    Haal gewoon een standaard ZR1, veel beter! Dit is gewoon Auto-Style garbage; ledjes, lipjes, luchthappers.. Bah!

    Login om te reageren
  32. lincoln zegt

    23 mei 2009 om 11:32

    super gaaf gedaan ..
    net een beetje overdone en veel beter dan het origineel ..

    Login om te reageren
  33. osc4r zegt

    23 mei 2009 om 11:39

    Ik vind hem ook tof, best wel goed gelukt zo. Dame mag wel weg though, vooral op die foto hier in de nieuwspost :/

    Wel mooi puntje, dat interieur! Ik ben nog aan het zoeken naar het standaard interieur van de ZX-1 maar dit is wel echt héél mooi (voor zo’n amerikaanse bak dan..)!

    Login om te reageren
  34. C6_R zegt

    23 mei 2009 om 12:55

    Laat deze bedrijfjes lekker weer teruggaan naar het verfraaien van duitsche automobielen! Het enige pluspunt is de achterkant, leuk gedaan!

    Login om te reageren
  35. Hansie zegt

    23 mei 2009 om 13:29

    Ik vind hem ERG tof geworden, beetje oldschool en dat kan ik wel waarderen.

    Login om te reageren
  36. Jelle. zegt

    23 mei 2009 om 15:27

    Wat een manwijf, ik hoef die hele auto al niet meer.

    Login om te reageren
  37. abc zegt

    23 mei 2009 om 16:20

    Heel dat dashboard is gewoon nog standaard… Ik dacht dat jullie dat allemaal goedkope rommel vonden en nu toch wel mooi ?

    Login om te reageren
  38. Steve@V8 zegt

    23 mei 2009 om 16:37

    “het gat probeert te dichten tussen de Amerikaanse meuk en de Europese finesse”

    Ha ha geef mijn die standaard ZR1 meuk maar over al die Europese finesse.

    Btw er bestaat volgens mij geen gat tussen American Muscle and Euro finesse. American muscle doet lekker zijn eigen ding….. HEERLIJK!!

    Login om te reageren
  39. Benz.. zegt

    23 mei 2009 om 18:46

    Wat een lelijk gedrocht.. het hele lijnenspel (voor zover er iets moois aan het origineel was tenminste) is verkracht! :?

    Login om te reageren
  40. CrazyHenkie zegt

    23 mei 2009 om 22:07

    @ JanJansen

    Uit de inhoud van het stukje over de technische verbeteringen komt naar voren dat ze tussen de 560 en de 600 pk leveren resp. willen leveren. Als het een ZR-1 was, had ´ie al 647 pk. Dus deze is waarschijnlijk op een ZO-6 gebaseerd, en enkel de naam (ZX-1) is misleidend.

    Vind de achterkant mooi, maar met name de voorkant is voor verbetering vatbaar. Zoals al geopperd, zouden LED-koplampen beter zijn, en grotere luchtinlaten die centraal gemonteerd zijn, zouden eveneens een goede bijdrage leveren. En ja, het interieur ziet er schitterend uit, en nee @ ABC, het is niet standaard, maar met leder bekleed, en het ziet er op de foto´s iig hoogwaardig uit. Niet van dat ´glimmende´ leer.

    Login om te reageren
  41. Benz.. zegt

    23 mei 2009 om 22:36

    @C6_R

    Nee hoor, dat zijn die ”bedrijfjes” niet waard..
    Enkel en alleen de Corvettes moeten er bij bosjes aan geloven! :lol:

    Login om te reageren
  42. Yuri zegt

    24 mei 2009 om 14:32

    Hm… ik vind de achterkant er maar uitzien als een kermis attractie..en de 4 uitlaten in het midden is gewoon TE in mijn ogen. Twee aan elke kant ziet veel beter uit.

    Login om te reageren
  43. C6_R zegt

    24 mei 2009 om 19:21

    @ Benz..: Gelukkig is de werkelijkheid anders, ben op ab ff door de tags tuning heen gegaan en dit is de score in een paar pagina’s tijd:

    http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/14/matte-art-s-klasse

    http://www.autoblog.nl/archive/2009/04/28/de-mooiste-mercedes-slr-mclaren-ter-wereld

    http://www.autoblog.nl/archive/2009/04/24/asma-design-phantasma-cl-65-wide-body

    http://www.autoblog.nl/archive/2009/04/22/mec-design-geeft-de-s-klasse-body

    http://www.autoblog.nl/archive/2009/04/20/gespot-carlsson-aigner-ck65-rs-eau-rouge

    http://www.autoblog.nl/archive/2009/04/15/fab-design-slr-heet-desire-nu-officieel

    Bewijst uiteraard helemaal niets verder… Maar ik ben blij dat ze de Corvette wat vaker met rust laten!

    Login om te reageren
  44. VolvoXCseries zegt

    24 mei 2009 om 19:55

    Afgezien van de achterkant die ze gewoon origineel moesten houden ziet het er niet verkeerd uit.

    Login om te reageren
  45. Benz.. zegt

    24 mei 2009 om 21:19

    Jaja, het is goed hoor, ze tunen ook heeeel veeeeel mercedessen :lol:
    Lekker boeiend ook, die Corvette is gewoon hondslelijk, daar gaat het om!

    Login om te reageren
  46. corre zegt

    25 mei 2009 om 12:19

    het is gewoon een heel leuk vetteke maar ja jullie zijn gewoon jaloers.
    en bij jullie moet het duits zijn .nou dat inter.van bmw dat is toch wel helemaal
    naadje pet .

    Login om te reageren
  47. Benz.. zegt

    25 mei 2009 om 22:14

    @corre

    Nou moet je ophouden zeg.. ik jaloers op een Corvette??!

    Hahahahahahaaah…..

    Ehm.. nu even serieus, okay? :lol:

    Login om te reageren
  48. damian zegt

    27 mei 2009 om 10:51

    verpest geef mij maar een echte

    Login om te reageren
  49. BananaFlip zegt

    27 mei 2009 om 16:31

    Ferrari?
    Beetje wel…
    LEDjes op een ‘Vette?
    Nee, liever niet.
    Mooie babe?
    Ook niet.
    Niet doen dus.

    Login om te reageren
  50. Corvette_rulez zegt

    18 juli 2009 om 20:44

    Hij is gewoon LELIJK

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North