• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuwe Nissan GT-R kost slechts 77.825 euro!

Auteur: sir_smokalot, gepost 13 november 2013 om 12:49 – 107 Reacties

Nissan GT-R 2013


Nissan Nederland gooide er zojuist een hele rits aan prijslijsten per november 2013 uit. Hierin ook de GT-R in 5 verschillende smaakjes, waarvan de goedkoopste 77.825,62 euro kost. En dan komt de belastingdienst nog even langs…

Helaas leven we niet in een belastingparadijs zonder BTW en BPM, dan was je voor ruim minder dan 80 ruggen klaar. Maar dat is niet het geval en dus mag je de volgende bedragen neertellen voor je GT-R met modeljaar 2013 en een vurig rood G-Label:

V6 3.8 550 pk Premium Edition MY13 – 141.000 euro
V6 3.8 550 pk Black Edition MY13 – 142.500 euro
V6 3.8 550 pk Gentleman Edition MY13 – 145.000 euro
V6 3.8 550 pk Track Pack MY13 – 152.500 euro
V6 3.8 550 pk Egoist MY13 – 231.500 euro

De optielijst is lekker kort, voor 13 mille krijg je carbon recaro voorstoelen (alleen Track Pack), voor 15 mille krijg je het Pack Design (titanium uitlaat / Carbon spoiler + BOSE® audiosysteem, wederom alleen Track Pack), en op je Black Edition kan je voor 7.500 euro opteren voor het Pack V (SpecV lichtmetalen velgen + Carbon spoiler).

Hopelijk wordt de lijst binnenkort aangevuld met de GT-R Nismo, die over een week op de Tokyo Motor Show staat, en waarvan ons deze super-superkorte teaser bereikte. De GT-R begon overigens ooit op 111.000 euro, maar daar kreeg je toen wel ‘slechts’ 485 pk voor.

Rest alleen nog de vraag: zou je voor de 550 pk sterke GT-R Egoist gaan of voor de 911 Turbo S met 10 pk meer, en 1 aangevinkte optie?



Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • Hoeveel kost de goedkoopste Nissan GT-R van Marktplaats?
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

gt-r, Nissan

Vorig bericht: « Dit is het Braziliaanse Ford Ka Concept [updated]
Volgend bericht: PvdA Den Haag wil ook vieze auto’s weren uit binnenstad »

Lees Interacties

Reacties

  1. r32turbo zegt

    13 november 2013 om 12:53

    Wat houdt dat egoist dan in?

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      13 november 2013 om 12:55

      @r32turbo:
      Dat de staat heel egoïstisch een ton in zijn eigen zak steekt.

      Login om te reageren
      • r32turbo zegt

        13 november 2013 om 13:17

        @Hubert: ja als je het zo bekijkt wel inderdaad

        Login om te reageren
      • baap zegt

        13 november 2013 om 15:27

        @Hubert: lol

        Login om te reageren
      • stefanos zegt

        14 november 2013 om 11:45

        @Hubert: hahaha

        Login om te reageren
    • towi1989 zegt

      13 november 2013 om 12:56

      @r32turbo: http://lmgtfy.com/?q=nissan+gt-r+egoist

      Login om te reageren
      • Hubert zegt

        13 november 2013 om 14:04

        @towi1989:
        Geweldige animatie. Kende ik nog niet.

        Maar wat heb ik een schurfthekel aan figuren die tijdens een gesprek met een half oog op hun smartphone kijken om stiekum alles snel te googlen en vervolgens gaan meepraten alsof ze overal verstand van hebben.

        Login om te reageren
    • Simpson zegt

      13 november 2013 om 14:07

      @r32turbo: Ik denk dat ze er een stoel uithalen

      Login om te reageren
  2. Hubert zegt

    13 november 2013 om 12:54

    Simpel : De 911.

    Login om te reageren
    • hoonigan247 zegt

      13 november 2013 om 12:57

      @Hubert: pfff hahah

      Login om te reageren
    • sirmustang zegt

      13 november 2013 om 13:05

      @Hubert: Simpel : De GT-R

      Login om te reageren
      • Hubert zegt

        13 november 2013 om 13:06

        @sirmustang:
        Ieder zijn ding.
        Het zou erg saai worden als er alleen maar GTR’s of 911’s zouden rondrijden.

        Login om te reageren
        • danielj zegt

          13 november 2013 om 13:20

          @Hubert: GTR heb ik pas 2X gezien, en dat was allebei met Duitse platen, een Porsche 911 staat zon beetje in elke straat. Maar idd ieder zijn ding, ik ga voor de GTR

          Login om te reageren
          • crackdavid zegt

            13 november 2013 om 15:13

            @danielj: Een 911 zie je inderdaad vaak, maar dan is het geen Turbo S.

            Login om te reageren
            • danielj zegt

              13 november 2013 om 15:28

              @crackdavid: Klopt! Maar die heeft ook een vanafprijs van €220.500.

              Login om te reageren
            • reistje zegt

              13 november 2013 om 21:24

              Ik ben wel benieuwd hoe het Egoist pakket gaat lopen, of er veel of weinig mensen voor kiezen en of er misschien zelfs meer GTR’s verkocht worden door dit pakket.

              Login om te reageren
              • reistje zegt

                13 november 2013 om 21:25

                @reistje: Woops was niet de bedoeling op jou te reageren maar dat doe ik dan toch maar:

                Ja ik vind dat persoonlijk toch van de Porsche exclusiviteit af gaan, ik zie denk ik even vaak een GTR als een Turbo en dat is niet vaak.

        • thomcarspotter zegt

          13 november 2013 om 14:03

          @Hubert: er zijn al zat 911jes..

          Login om te reageren
    • fejjie zegt

      13 november 2013 om 13:40

      @Hubert: Inderdaad! De GTR is dan wel sneller, maar als je instapt zie je ook waarom je maar 77k betaalt. Het verschil in snelheid weegt niet op tegen het verschil in klasse.

      Login om te reageren
      • notsobig zegt

        13 november 2013 om 14:10

        @fejjie: Blabla klasse blabla, die mij de GTR maar! Veel beter!

        Login om te reageren
        • notsobig zegt

          13 november 2013 om 17:22

          @notsobig: *doe

          Login om te reageren
    • bofkont zegt

      13 november 2013 om 13:52

      @Hubert: + veel!

      Login om te reageren
  3. FB_100000229055754 zegt

    13 november 2013 om 12:58

    Hoe zit het met de Belgische prijzen?

    Login om te reageren
    • Vincegail zegt

      13 november 2013 om 13:54

      @Jonas Bosmans: Die zijn een stuk lager!

      Login om te reageren
  4. rubentheys zegt

    13 november 2013 om 12:59

    Gatverdamme dat ding wordt 81% duurder na een rondje Nederlandse fiscus?

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      13 november 2013 om 13:08

      @rubentheys:
      Net als een rondje door de 911 accessoirelijst…

      Login om te reageren
      • monk zegt

        13 november 2013 om 13:25

        Voor de prijs van een gtr egoist kun je ook een 911 turbo s kopen, heb je 10 pk meer, een Porsche embleem en nog 10K over om opties aan te vinken (wat toegegeven bij Porsche redelijk rap bereikt wordt). Of als t om t sportieve gaat voor €195.000 een Gt3, met 36K over voor opties.

        Login om te reageren
        • bofkont zegt

          13 november 2013 om 13:54

          @monk: restwaarde van een 911 turbo is en blijft hoger dan een GTR.
          Daarbij is de Porsche ook nog eens vele malen mooier, laat de jochies maar voor de Nissan gaan.

          Login om te reageren
          • Simpson zegt

            13 november 2013 om 14:21

            @bofkont: uiteraard, want “van oud mannetje geweest” ;)

            Login om te reageren
            • bofkont zegt

              13 november 2013 om 14:23

              @Simpson: Dat is ook nog eens een pluspunt ;)
              Beter dan die afgetrapte troep ;)

              Login om te reageren
          • notsobig zegt

            13 november 2013 om 17:31

            @bofkont: Ook blabla, want afschijving van van beide auto’s is om de nabij €30.000 per jaar!

            Login om te reageren
            • bofkont zegt

              13 november 2013 om 18:11

              @notsobig: Ja het eerste jaar, maar bekijk het eens over 10 jaar!
              Of beter over 5 jaar!

              Een GTR van 2008 koop je voor 50k.
              Een 911 turbo doet nog steeds 80k, nog 5 jaar verder is de GTR nog geen 20k waard.

              Login om te reageren
              • madvillain zegt

                13 november 2013 om 20:15

                @bofkont: Een 997 Turbo is al te koop rond de 60.000 euro hoor. En dan heb je al een heel net exemplaar!

              • notsobig zegt

                14 november 2013 om 09:26

                @bofkont: Nee niet alleen het 1e jaar, maar precies zoals ik het zei per jaar! Verder vind ik het erg apart te noemen dat je nu al de waarde van een 5 en zelfs 10 jaar oude auto weet te noemen dus nu maar 4 jaar in productie is…

                Met andere worden, je stelling is onderbouwd met zelf bedachte feiten en niet met werkelijke feiten!

              • notsobig zegt

                14 november 2013 om 09:31

                @notsobig: *dus = die

              • bofkont zegt

                14 november 2013 om 15:44

                @notsobig: Je ziet de waarde van de eerste GTR’s al keihard naar beneden gaan.
                Een 911 en zeker een turbo is altijd al een zeer waardevaste auto geweest, dus pure feiten!

              • notsobig zegt

                15 november 2013 om 11:10

                @bofkont: Waar haal jij deze “pure feiten” vandaan dan? Fabeltjesland?

                Vergelijking (heb prijzen van Autoweek vandaan):
                – Goedkoopste 911 turbo uit 2009 €99.950, nieuw prijs v.a. ruim €200.440 tot €214.066, waardedaling van minimaal ruim €100.160 (50%)!
                – Goedkoopste GT-R uit 2009 € 69.950, nieuwprijs v.a. €123.200, waardedaling €53250 (43%)

                Dus in de werkelijke wereld is de waarde van de Porsche zowel procentueel als absoluut het hardst gedaald!

        • sandniggah zegt

          13 november 2013 om 17:07

          @monk: en een 911 schrijft niet af als de Nissan 20k in een jaar is geen uitzondering

          Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      13 november 2013 om 13:13

      @rubentheys: Daarom wordt de fiscus in juridisch jargon ook wel de Ontvanger genoemd. Van mij mogen ze een paar vuisten ontvangen.

      Login om te reageren
    • torsen zegt

      13 november 2013 om 13:57

      @rubentheys: Valt eigenlijk nog mee.
      De Camaro krijgt er 254% bij.

      Login om te reageren
  5. berlinetta zegt

    13 november 2013 om 13:11

    Ik kocht een F-type en ging met de rest van het geld naar de hoeren.

    Login om te reageren
    • r32turbo zegt

      13 november 2013 om 13:16

      @berlinetta: zeker de gazzelle f-type , ahahaha sorry moest even van gisteren :p

      Login om te reageren
    • StijnB zegt

      13 november 2013 om 13:21

      @berlinetta:
      Om ze, als een echte gentleman, een uitweg uit die verschrikkelijke situatie te bieden. Right?

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        13 november 2013 om 13:55

        @StijnB: Precies, jij snapt me ;)

        Login om te reageren
    • larsdbs9 zegt

      13 november 2013 om 13:24

      @berlinetta: +1, geniaal!

      Login om te reageren
    • twansmeenk zegt

      13 november 2013 om 13:39

      @berlinetta: Met een F-Type onder de kont komen de vrouwen vanzelf naar je toe!
      Win Win situatie

      Login om te reageren
      • sandniggah zegt

        13 november 2013 om 17:08

        @twansmeenk: Is dat een soa?

        Login om te reageren
    • fejjie zegt

      13 november 2013 om 13:41

      @berlinetta: Ik ga mijn nieuwe auto ook altijd eerst aan mijn moeder laten zien ;-)

      Login om te reageren
      • mercs zegt

        13 november 2013 om 14:18

        -edit: nutteloze bijdrage-

        Login om te reageren
    • bofkont zegt

      13 november 2013 om 17:13

      @berlinetta: Met zo’n auto komen de dames ook wel gratis ;)

      Login om te reageren
  6. E34M5Touring zegt

    13 november 2013 om 13:20

    Een CLS 63AMG S. En van de rest een demo F-Type ofzo.

    Login om te reageren
  7. toyotafortuner zegt

    13 november 2013 om 13:28

    Zonder na te denken: de GT-R

    Login om te reageren
    • StijnB zegt

      13 november 2013 om 13:33

      @toyotafortuner:
      Zodoende the fool’s choice? :)

      Login om te reageren
      • nasty zegt

        13 november 2013 om 13:42

        @StijnB: verklaar u nader? Is nog altijd persoonlijke keuze. Als je evenveel betaalt, 1 optie hebt en aan de lichten aan stukken word gereden door een elke gtr die je tegenkomt? Wie is dan de fool? :)

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          13 november 2013 om 14:54

          @nasty: het is natuurlijk niet waar dat de GT-R elke 911 het snot voor de ogen rijdt. Mensen vergeten sinds het begin al dat de 911 en de GT-R heel dicht bij elkaar liggen. De GT-R is op op sommige vlakken een fractie beter, de 911 is op andere vlakken een fractie beter. Daarnaast zijn het qua prestaties concurrenten, qua prijs niet en dat komt ook terug in de potentiële klanten voor beide auto’s.

          Login om te reageren
          • agera zegt

            13 november 2013 om 19:24

            @ej20g: Zo veel zullen de klanten niet verschillen hoor, alles wordt gewoon bepaalt door persoonlijke voorkeur. De Nissan GT-R rijder kiest bewust voor de GT-R, een groot deel van de Porsche rijders zullen kiezen voor het feit dat het een Porsche is en het dan wel goed zal zijn.

            Login om te reageren
        • Svda zegt

          14 november 2013 om 06:41

          @nasty: Weet niet hoe je daarbij komt want Porsche blijft de Gtr nog steeds voor op circuits, vooral de belangrijkste de Nordschleife. Daarbij zijn de materialen en afwerking in het interieur bij een Porsche een stap te hoog voor de Nissan met het harde goedkoop uitziende plastic.

          Login om te reageren
          • tupperware zegt

            14 november 2013 om 07:36

            @dahlback:
            Waarom toch altijd die haat tegen alles wat niet premium Duits is?
            Laat een ander gewoon mooi vinden wat hij mooi vindt.

            Login om te reageren
            • Svda zegt

              14 november 2013 om 08:40

              @tupperware: Ik heb niets tegen de Gtr naar mensen prijzen hem zo erg aan alsof het de bom is. Zeg alleen waar het op staat ;) en de realiteit is. Nissan is leuk voor op het circuit en heb zelf met de Switzer p800 gereden en prestaties zijn echt niet verkeerd maar op een of andere manier is het interieur oersaai en voor dat geld verwacht je een stuk meer.

              Login om te reageren
      • agera zegt

        13 november 2013 om 19:26

        @StijnB: Looks is gewoon persoonlijk je vind hem mooi of niet, maar de GT-R is wel betrouwbaarder en technisch net zo goed hoor. Niet voor niets dat de GT-R dagelijks heel goed inzetbaar is.

        Login om te reageren
    • ej20g zegt

      13 november 2013 om 14:26

      @toyotafortuner: ik had niet anders verwacht.:) In mijn geval: de Porsche. De Nissan is top maar voldoet niet aan mijn verwachting van de naam “GT-R”. Bovendien vond ik de Porsche een stuk mooier.

      Login om te reageren
      • toyotafortuner zegt

        13 november 2013 om 15:03

        @ej20g: had je nog verteld over de R35 GT-R die in de schaduw van zijn voorgangers staat. K kan gewoon niet zo blij worden van de huidige elfjes sinds de 996. 996jes en later hebben voor mij niet gewoon de charmes van de 993 en eerder.

        Login om te reageren
        • ej20g zegt

          13 november 2013 om 15:29

          @toyotafortuner: daar heb je een punt, de nieuwere 911’s missen de charme van de oudere 911 van voor de 996. Maar als je een 911 tegenkomt, dan valt het (voor mij in ieder geval op) hoe elegant en mooi die auto’s zijn. Ik kwam heel toevallig vanmiddag een gloednieuwe 991 Turbo met dealerplaten tegen, en dan die je toch weer waar die prijs én jarenlange ontwikkeling in zitten. Ondanks de spoiler een prachtige en nog best elegante verschijning terwijl het de uitstraling heeft alles en iedereen het snot voor de ogen te rijden (deels waar natuurlijk). Dat doet het hem voor mij, zover als dat mijn Japanse passie gaat, van de GT-R ben ik nog nooit echt warm geworden.

          Login om te reageren
  8. xiran zegt

    13 november 2013 om 13:36

    een 911, ik wil nog geld krijgen als ik hem inruil na 5 a 10 jaar. Daarnaast vinden vrouwen porsche’s veel interessanter. Dan maar niet het snelste bij het stoplicht.

    Login om te reageren
    • sbas zegt

      13 november 2013 om 14:53

      @xiran: turbo s is niet langzamer dan een gt-r bij het stoplicht. Allebei lid van de 2 second club :)

      Login om te reageren
    • Mairsil zegt

      13 november 2013 om 15:13

      @xiran:
      2009 Nissan GT-R. Nieuw 115.000 euro, na vier jaar 65.000 euro waard. 50.000 euro afschrijving.

      2009: 911 turbo. Nieuw 205.000 euro, na vier jaar 101.000 euro waar. 104.000 euro afschrijving.

      2009: 911 Carrera. Nieuw 118.000 euro, na vier jaar 60.000 euro waard. 58.000 euro afschrijving.

      Als je de restwaarde belangrijk vindt is de Nissan duidelijk de beste keuze, of je nou een Porsche met vergelijkbare prestaties of met vergelijkbare prijs er naast zet.

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        13 november 2013 om 15:33

        @Mairsil: de meeste mensen die een Porsche kopen kijken echter niet of nauwelijks naar restwaarde, dat maak ik van dichtbij mee. Maar rationeel heb je natuurlijk gelijk, voor zover dat kan is financieel gezien de GT-R de betere keuze als je op restwaarde af gaat.

        Login om te reageren
        • Mairsil zegt

          13 november 2013 om 15:50

          @ej20g: Ik reageerde voornamelijk op de tekst “een 911, ik wil nog geld krijgen als ik hem inruil na 5 a 10 jaar”, die dus precies de verkeerde keuze maakt. Ik denk echter ook dat de restwaarde voor veel kopers in deze categorie niet enorm boeit, als je zo’n auto nieuw koopt gaat het sowieso gierend veel afschrijving zijn.

          Login om te reageren
          • ej20g zegt

            13 november 2013 om 16:49

            @Mairsil: ah op die manier. Nee dan heb je volkomen gelijk, in verhouding is de restwaarde van auto’s in deze prijsklasse sowieso vaak om te janken.

            Login om te reageren
  9. kraakensmaak zegt

    13 november 2013 om 13:36

    Doe mij maar een gentleman’s edition.

    Login om te reageren
    • ralfast zegt

      13 november 2013 om 14:49

      @kraakensmaak: ik vroeg me al af wat dat inhoudt: opbergruimte voor je hoed, asbak voor sigaren en automatische portierenopener voor vrouwen?

      Login om te reageren
  10. proost zegt

    13 november 2013 om 13:41

    wat een geldverspilling die egoist versie
    voor die prijs heb je in belgie een 458 of 560 met 25k opties

    Login om te reageren
  11. kilum zegt

    13 november 2013 om 13:41

    Doe mij maar een GT-R met Track pack. Recaro racestoelen met 4 punt gordels en een sparco stuur erin. Helemaal klaar voor de Ring.

    Dat egoista pakket mogen ze houden ook al ziet het er goed uit.

    Login om te reageren
  12. Vincegail zegt

    13 november 2013 om 13:54

    2,3 ton voor een Datsun?

    Login om te reageren
    • notsobig zegt

      13 november 2013 om 14:11

      @Vincegail: Beter als 2,3 ton voor een platte kever met maar liefst één optie…

      Login om te reageren
      • mercs zegt

        13 november 2013 om 14:17

        @notsobig: Beter dan

        Login om te reageren
      • ej20g zegt

        13 november 2013 om 15:31

        @notsobig: die “grap” is net zo oud als de 911 zelf. De “grap” dat de GT-R een Datsun is is overigens ook al zo oud als de R35 is, beide zijn al lang en breed niet grappig meer.

        Login om te reageren
        • agera zegt

          13 november 2013 om 16:36

          @ej20g: Laat ze gaan joh wij weten toch beter, dit is het verschil tussen autoliefhebbers en `badge geilers. De Nissan GTR is en blijft een icoon.

          Login om te reageren
          • Hubert zegt

            13 november 2013 om 16:41

            @agera:
            Icoon worden moet je verdienen.
            En niet 2x snel over de Ring jagen, maar jarenlang topproducten bouwen zoals de 911.

            Login om te reageren
            • sjaakk zegt

              13 november 2013 om 17:11

              @Hubert: Inderdaad de R-32, R-33, R-34 en de R-35. Tja daar bij nissan zijn ze met de Skyline GT-R en de GT-R ook al heel lang bezig.

              Login om te reageren
              • ej20g zegt

                13 november 2013 om 18:00

                @sjaakk: maar ik vind de R35 GT-R geen icoon. Een auto die een zeer groot statement heeft gemaakt, dat zeker maar de R32, R33 en R34 zijn échte iconen, de R35 niet. Misschien wordt de R35 wel nooit een icoon.

              • agera zegt

                13 november 2013 om 19:13

                @ej20g: Voor mij is de R35 een icoon, een waardige opvolger van de Skyline GT-R, die nu los staat en gewoon GT-R heet hoort in het rijtje. Nissan gaat verder met de R36, dat alleen al laat zien hoe succesvol de R35 is.

              • agera zegt

                13 november 2013 om 19:15

                @sjaakk: Mooi opgesomd inderdaad, dat de R35 nu gewoon als GT-R door het leven gaat en niet meer als Skyline GT-R wil niet zeggen dat het een historieloos auto is.

            • agera zegt

              13 november 2013 om 19:17

              @Hubert: R-32, R-33, R-34 en de R-35? Gaat er een belletje rinkelen bij je, hoe uitgebreid ik het ook zal vertellen zal je het niet toegeven denk ik. Verblind door het logo van Porsche.

              Login om te reageren
        • notsobig zegt

          13 november 2013 om 18:07

          @ej20g: Precies de reden dat ik die uitgekauwde grap er maar weer bij haalde…

          Login om te reageren
  13. ater zegt

    13 november 2013 om 14:07

    er reed net weer een nieuwste 911 naast me en ik vind dat geluid toch echt niks…

    Login om te reageren
  14. schellekens006 zegt

    13 november 2013 om 14:14

    Liever een 2e handsje… Ferrari 458

    Login om te reageren
  15. sbas zegt

    13 november 2013 om 14:56

    Sommigen begrijpen het verschil niet tussen een 911 Carrera en een Turbo S? Ik zie die maar zeer zelden op de weg hoor. Ga hoedan ook voor de 911 :-)

    Login om te reageren
    • Mairsil zegt

      13 november 2013 om 15:15

      @sbas: Dat komt waarschijnlijk omdat ze er allebei al twintig jaar precies hetzelfde uitzien…

      Login om te reageren
  16. Jochen zegt

    13 november 2013 om 15:13

    Mijn voorkeur gaat zeker uit naar de 991 turbo s

    Login om te reageren
  17. midasracer zegt

    13 november 2013 om 15:52

    Alleel al omdat ik het verrek om zoveel geld aan de belastingdienst af te dragen, zal ik nooit zo’n auto kopen. De BPM op mijn Midas was 50 euro. Dat vond ik meer dan genoeg.

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      13 november 2013 om 15:58

      @midasracer:

      Misschien komt er ooit nog eens een mooie tijd dat dat nietmeer nodig zal zijn. Misschien verslikt rupsje nooit genoeg zich wel eens en kunnen 2 mensen dan samen tot een akkoord komen over de prijs van een nieuwe wagen zonder dat de prijs naderhand nog eens met de helf omhoog moet.

      Login om te reageren
      • midasracer zegt

        13 november 2013 om 16:45

        @Hupke: Dat zal alleen gebeuren als geheel Den Haag van de kaart wordt geveegd en we na een grote reset opnieuw beginnen. Tot die tijd zitten er teveel niet-productieven op ons belastinggeld te teren en zullen we het met scheepsladingen moeten blijven inleveren. Dat weiger ik dus. Ik koop geen grote dure dingen meer in Nederland. Geen huis, geen auto, geen keuken, helemaal niets. En de rest bestel ik wel in Duitsland.

        Login om te reageren
        • Hupke zegt

          13 november 2013 om 17:45

          @midasracer:

          Mooi, je bent al niet alleen, daarbij zoveel moet je niet missen. Mooi zo’n GT-R maar op zich …

          Login om te reageren
    • w211 zegt

      13 november 2013 om 16:41

      @midasracer: Typisch gierige nederlander ,jullie horen in en koekendoos te rijden.

      Login om te reageren
      • midasracer zegt

        13 november 2013 om 17:24

        @w211: Nee gewoon een kopersstaking om dit klote kabinet ten gronde te richten. Dit is het protest van de zwijgende meerderheid.

        Login om te reageren
  18. Hupke zegt

    13 november 2013 om 15:53

    Er zijn meer wagens dan de 911 en de GT-R. Als het enkel snel moet gaan, wat kost een donkervoort tegenwoordig?

    Login om te reageren
  19. r32turbo zegt

    13 november 2013 om 15:58

    Ik zou gaan twijfelen of ik de GTR neem of de 911, want de GTR is een icoon en een 911 zie ik meer dan een kever. Oke GTR

    Login om te reageren
  20. agera zegt

    13 november 2013 om 16:28

    Ik zou zonder twijfel de GTR nemen, is de mooiste en heeft alles.

    Login om te reageren
  21. sandniggah zegt

    13 november 2013 om 17:12

    aanbetaling voor je huis ?

    Login om te reageren
  22. olsen95 zegt

    13 november 2013 om 17:17

    Kerel bij mn ouders in de straat heeft er een, donker grijs bj 2009. Heel gaaf ding, maar het geluid van een porsche 911 is gewoon veel lekkerder.
    Toch zou ik voor de gt-r gaan, ik gun mijn passagiers achterin graag wat ruimte;)

    Login om te reageren
  23. gop1 zegt

    13 november 2013 om 17:50

    kutoverheid

    Login om te reageren
  24. bmwe46csl zegt

    13 november 2013 om 18:52

    Knappe prijs, blijft een geweldige auto, en zo jammer dat al die Duitse Porsche fans dit niet durven te kopen. Een van mijn top10 auto’s.

    Login om te reageren
  25. reistje zegt

    13 november 2013 om 21:16

    Blabla Kever VS Datsun

    Zo jammer dat je nooit over de GTR kan praten zonder dat iemand de 911 er bij te halen of zegt “De GTR is veel goedkoper dan een Veyron!!!”.

    Login om te reageren
  26. saxoke zegt

    13 november 2013 om 23:55

    Mijn keuze de 911. In mijn ogen veel mooier… en tja, klinkt badge-geil, maar k heb iets met Porsche. Ooit komt r hier een…

    Login om te reageren
  27. Onehp zegt

    14 november 2013 om 08:48

    Een basis 991 carrera 3.4 manueel op 18″ met sper.

    Omdat:
    prestaties (~frustratie) <<< puriteit (~genieten)

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      14 november 2013 om 08:50

      @Onehp: of als je echt vaak circuits doet, liever een GT3…

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North