• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nieuwe Panamera Spyshots

Auteur: sir_smokalot, gepost 14 januari 2007 om 15:41 – 80 Reacties

Panamera Spyshot

Het Duitse Auto Zeitung heeft op zijn site een paar nieuwe spyshots geplaatst van de Porsche Panamera, de sportieve 4-deurs Porsche die voor 2009 in de planning staat. De shots zijn op zich niet heel spannend en van een bedroevende kwaliteit, maar daar gaat het me hier niet om. Op één van de foto’s is de Panamera namelijk samen met een 911 GT3 te zien en kijk eens naar het verschil in grootte!

Zou dit te wijten zijn aan vertekende verhoudingen of heeft Porsche een ware mastodont in de pijplijn zitten?

Panamera Spyshot

Over de motoren is iedereen het nu wel eens, de Panamera krijgt sowieso de V8-motoren uit de (net ge-update) Cayenne, wat goed is voor prestaties van 385 tot 500 pk. Er is ook sprake van een eventuele afgeleide V10 uit de Carrera GT, maar hierover zijn de insiders nog niet zo zeker (via autoblog.it).

Met dank aan iedereen voor de tips!

Ook interessant!

  • Porsche Panamera brand
    Porsche Panamera brand hangt een luchtje aan
  • Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
    Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid rijtest video
  • Porsche Panamera kopt beton in Hoek van Holland
    Porsche Panamera kopt beton in Hoek van Holland
  • Je staat niet voor aap met een Panamera, Cayenne of Taycan op het circuit
    Je staat niet voor aap met een Panamera, Cayenne of Taycan op het circuit

Nieuwste artikelen

  • Video: In het donker over een doorgetrokken streep inhalen
  • Tanken over de grens gaat in 2026 nóg meer lonen, maar wel alleen in dit land
  • Overleden Call of Duty-oprichter laat prachtige autocollectie achter
  • Video: Tesla-influencer laat zien hoe Full Self-Driving zorgt voor spookrijden en crash
FacebookTweetPinLinkedIn

panamera, Porsche, spyshot

Vorig bericht: « Nissan Skyline Aero concept
Volgend bericht: Ferrari Enzo in een lekker kleurtje »

Lees Interacties

Reacties

  1. Lappy zegt

    14 januari 2007 om 15:43

    beetje Maybach afmetingen!?!?

    ziet er apart uit..

    Login om te reageren
  2. Simon zegt

    14 januari 2007 om 15:43

    Als die foto klopt, is een Hummer er niets bij.

    Login om te reageren
  3. Deon zegt

    14 januari 2007 om 15:49

    Jezus… dat verschil in afmetingen is wel érg groot!
    Als ik moet gokken dan zou ik zeggen dat een 911 gt3 toch wel 18 of 19 inch velgen heeft. Ervan uitgaande dat deze dat dus ook heeft, moet je dan eens vergelijken wat voor MONSTER die Panamera is?!

    Login om te reageren
  4. Kevski-Style zegt

    14 januari 2007 om 15:50

    Inderdaad, dan praten we hier over 26″ wielen of groter. Volgens mij is er gewoon het 1 en ander in elkaar geplakt….

    Login om te reageren
  5. Snuru zegt

    14 januari 2007 om 15:54

    Haha dat word cker een beest van een auto ( hopelijk meer Qua vermoge :D )

    Login om te reageren
  6. Jappy zegt

    14 januari 2007 om 15:54

    Ziet er idd erg groot uit! Ik wacht met spanning af!

    Login om te reageren
  7. Jappy zegt

    14 januari 2007 om 15:54

    Want een soort S-klasse Porsche lijkt me wel erg cool!

    Login om te reageren
  8. Porsche Fan zegt

    14 januari 2007 om 15:58

    :-D

    kan niet wachten tot ie op de markt komt :-D

    Login om te reageren
  9. Peperbus zegt

    14 januari 2007 om 16:00

    Het moet een vertekening zijn: de 911 is 4.40m en 1.30m. Dan moet die Panamera wel 6 meter lang en 2 meter hoog zijn…lijkt mij sterk

    Login om te reageren
  10. vØlvØ frǽk zegt

    14 januari 2007 om 16:01

    die is wel erg groot ….
    lijkt me eerder een opvolger voor de porsche cayenne dan

    Login om te reageren
  11. Marco zegt

    14 januari 2007 om 16:03

    Heeft wel wat weg van de Bugatti EB218….maar wat een huge ding zeg….

    Login om te reageren
  12. Klassiekerrally zegt

    14 januari 2007 om 16:04

    … ik hou m’n hart (nog steeds) vast…

    Login om te reageren
  13. Jellert zegt

    14 januari 2007 om 16:13

    Ik vind hem wel stoerder als de AM Rapide.

    Login om te reageren
  14. Pieter zegt

    14 januari 2007 om 16:17

    zo groot…
    hoe gaan ze dan hun ‘prestaties’ waarmaken?

    Login om te reageren
  15. ROgier zegt

    14 januari 2007 om 16:18

    lijkt wel een cayenne maar dan platgedrukt

    Login om te reageren
  16. ddrik zegt

    14 januari 2007 om 16:23

    save the whales ! deze moet snel terug in de zee geduwd worden…

    Login om te reageren
  17. Markus zegt

    14 januari 2007 om 16:28

    Ik denk dat door de slechte kwaliteit en de hoek van waaruit de foto is genomen, alle verhouding zoek is. Die GT3 lijkt wel een R/C car zo! Dat kan niet waar zijn. Zijn de maten van dat ding al bekend? Als je die naast de maten van de GT3 ligt ben je er zo achter of de foto liegt of niet…

    Login om te reageren
  18. Jerome zegt

    14 januari 2007 om 16:33

    @ Pieter
    Waarschijnlijk met Cayenne-motoren dan … ? (als het dat was wat je ongeveer bedoelde)

    Login om te reageren
  19. Wouterman! zegt

    14 januari 2007 om 16:38

    Mijn god!!! Hij is echt enorrum!!!

    Login om te reageren
  20. christoff zegt

    14 januari 2007 om 16:38

    hij ziet er idd wel groot uit. hij is heel mooi,maar ik vind de AM Rapide nog steeds mooier. misschien als we hem voledig gaan zien dat hij wat stoerder over komt.

    Login om te reageren
  21. tim zegt

    14 januari 2007 om 16:39

    hier klopt geen flikker van, volgens dit plaatje zouden de deuren van de panamera ongeveer even hoog (zo niet hoger) zijn als de gt3, en hij zou ook ongeveer 2 keer zo lang zijn.

    zelfs de phantom is niet zo belachelijk groot, en het lijkt mij erg sterk dat porsche met zon soort auto komt.

    Login om te reageren
  22. dennis maaan zegt

    14 januari 2007 om 16:43

    haha dit is een beetje foute verhouding in die foto zo want dat lijkt verdomme wel een porsche truck dan kijk al1 al naar die wielen daar klopt nix van dat zou al 26 inches moeten zijn als je nagaat wat een gt3 al heb

    Login om te reageren
  23. Citrofiel zegt

    14 januari 2007 om 16:51

    Dit móet wel vertekend zijn, hij ziet er gewoon té groot uit. Echt een bakbeest. Voor verder commentaar wacht ik op officiele foto’s ;) .

    Login om te reageren
  24. Nick zegt

    14 januari 2007 om 16:52

    5.7 V10 uit de CGT?

    Dat zou wel erg leuk zijn. :P
    Die V8’s die genoemt worden klinken niet zo interessant, liever een verder ontwikkelde 5.4L V8 uit de 928 S (Landhaai) uitgeboord naar een 6L V8 of zo.
    Daarmee zouden ze misschien ook wel een 928-revival kunnen doen dan. ;)

    Besides, de kont zou wel wat langer kunnen, de auto wat lager, wielbasis langer en de neus ook wel wat langer.
    Maar ja, dan is hij wat weg-onvriendelijker, ik denk altijd vanuit race perspectief. :P

    Login om te reageren
  25. SimonMc zegt

    14 januari 2007 om 17:09

    Nee idd he, ik denk dat je hier optisch wel voor joker wordt gezet.

    Kijk bv maar naar deze foto’s, dan kun je al iets beter inschatten hoe groot hij wordt.Akkoord, klein is hij niet, maar veel groter dan – laten we zeggen een skyline- zal hij niet worden denk ik.

    Login om te reageren
  26. SimonMc zegt

    14 januari 2007 om 17:10

    En de link natuurlijk :-)

    http://www.autoblog.nl/archive/2006/09/20/wederom-panamera-spyshots

    Login om te reageren
  27. Arnoud zegt

    14 januari 2007 om 17:10

    Van dit plaatje zal ik dan maar niet uitgaan. Ik geloof er niets van dat Porsche een auto gaat maken die qua formaat kan wedijveren met een Lincoln Mk 5. En wanneer hij er dan werkelijk is zou ik er ook wel een willen als mijn beurs dat toelaat. Veel liever dan een Rapide wat eigenlijk een DB7 met 4 portieren is. De lijnvoering van de Rapide is te weinig vernieuwend vergeleken met de andere modellen van Aston Martin. Het is gewoon weer EEN Aston Martin en leunt veel te zwaar op het lijnenspel van een coupé. Wat ik kan opmaken uit de laatste berichten over de Panamera, gaat deze er heel anders uitzien dan de overige Porsche’s. Zij gaan zich op een markt begeven waar ze nog nooit eerder geweest zijn en durven het ook nog aan om iets heel anders neer te zetten dan wat ze al hebben. Tuurlijk, de koplampen lijken op die van de 911, en het typische druppelvormige achterste zijruitje zal ook op de Panamera zitten, maar het zal in de lijnvoering niet op een 911 of Cayenne gaan lijken.

    Login om te reageren
  28. henk zegt

    14 januari 2007 om 17:18

    beetje een rare kont dit ding denk ik

    Login om te reageren
  29. MiuRa zegt

    14 januari 2007 om 17:19

    ik heb zo’n vermoeden dat die gt3 er bij geshopt is

    Login om te reageren
  30. Lebastille zegt

    14 januari 2007 om 17:19

    Ik kan me ook niet voorstellen dat Porsche zo’n enorme auto gaat maken. Volgens mij zitten er op de deuren en vooral op de kont nogal wat opvulmateriaal om de werkelijke vormen te verhullen. Die motoren klinken wel goed, zeker als de motor uit de carrera GT er in komt. Misschien ook een doorontwikkeling voor de GT1?

    Login om te reageren
  31. Benny1 zegt

    14 januari 2007 om 17:31

    Ze moeten bij porsche zo ie zo die V10 motor veel meer uitbuiten! Ik weet zeker dat er wel markt is voor mensen die een nog dikkere SUV willen, al is het maar om het geluid!

    Login om te reageren
  32. tweaker zegt

    14 januari 2007 om 17:34

    PHOTOSHOP !!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  33. vØlvØ frǽk zegt

    14 januari 2007 om 17:48

    miss is het een GT3 op afstandbediening… zo’n kleinere versie :-P
    (grapje natuurlijk ;-) )

    Login om te reageren
  34. Rossi zegt

    14 januari 2007 om 17:52

    WOW Wat een mooie bak!

    Login om te reageren
  35. C30CDIAMG zegt

    14 januari 2007 om 18:04

    Nou ja, misschien wordt het wel een concurrentje van de R klasse Mercedes??? Ideetje? die heeft ongeveer ook die afmeting

    Login om te reageren
  36. CSL zegt

    14 januari 2007 om 18:10

    Tot zover een lelijke auto.

    Login om te reageren
  37. Carfreak (BMW 320i) zegt

    14 januari 2007 om 18:12

    @ C30 concurrent van de R ??? haha je bedoelt toch niet de prestaties he ..

    En dit lijkt gwn zo omdat de foto in de R hoek is getrokken, als je tegoei kijkt kan je de werkelijke grootte zien.

    Login om te reageren
  38. C30CDIAMG zegt

    14 januari 2007 om 18:19

    Mercedes R63 AMG

    topsnelheid 250 km/h
    acceleratie 0-100 km/h 5,0 s
    max. koppel 630 Nm
    aantal cilinders 8, in V-vorm

    Porsche Cayenne Turbo S

    topsnelheid 270 km/h
    acceleratie 0-100 km/h 5,2 s
    max. koppel 720 Nm
    aantal cilinders 8, in V-vorm

    Wijken deze cijfers zo schikbarend van elkaar???

    Login om te reageren
  39. Peperbus zegt

    14 januari 2007 om 18:30

    Als hij er zo uit gaat zien, heb ik er geen probleem mee

    http://www.autozeitung.de/online/render.php?render=0039527

    Login om te reageren
  40. Jørgen zegt

    14 januari 2007 om 18:51

    is dit weer een race tegen een radiografisch autotje

    Login om te reageren
  41. ML Benz zegt

    14 januari 2007 om 18:56

    gadverdamme wat n lelijke bak.
    doe mij dan ook maar n R class..
    ziet er toch niet uit n porsche met 4 deurtjes

    Login om te reageren
  42. Pieter-Jan zegt

    14 januari 2007 om 19:03

    Gezien hun erg succesvolle stragtegie die hen van de afgrond heeft gered, denk ik dan Porsche beroep zal doen op VAG motoren om dit voertuig aan te drijven. De CGT V10 past totaal niet bij de functie van de Panamera, maar die van Audi is ervoor gemaakt. Vooral de BiTurbo versie voor de RS6, die zo goed als bevestigd is door Audi insiders. Het zou metteen ook verklaren waarom Audi de moeite heeft gedaan om een tweede V10 te ontwikkelen, terwijl ze al vanalles in het magazijn hebben liggen dat in de S6/8 zou passen. Normaal hebben de S/RS modellen opgevoerde versies van bestaande motoren afgetakt op bestaande productielijnen. Voor de nieuwe V10 heeft Audi een toegewijde massaproductielijn opgestart.

    Het is niet ver gegrepen. In de Cayenne (die zwarte Touareg waarmee de vrouw van de baas rijd) zit al een VR6 van de .:R32.

    En het verklaart ook waarom Porsche recent zo’n groote interesse heeft voor Audi, terwijl VW hun leverancier is. Ik denk dat Porsche nog het meest zit te geilen of de ASF patenten en fabrieken. Wie weet is de Panamera al van aluminium gemaakt.

    De vroege prototypes van de Panamera hadden zich verkleed als E60 BMW M5, dus verwacht maar iets van die grootte. Die GT3 is niet alleen klein in vergelijking met de Panamera, maar ook in vergelijking met het circuit.

    Login om te reageren
  43. Carfreak (BMW 320i) zegt

    14 januari 2007 om 19:33

    @ Pieter Jan, ben jij een constructeur van Audi of Porsche ofzo ? Tjeezes, ze denken hier allemaal dat ze van alles weten, ze weten gewoon plots welke motor ze erin gaan zetten, terwijl niemand dat weet. Ga ergens anders hoerenzeiken man.

    Login om te reageren
  44. Rick dos zegt

    14 januari 2007 om 19:34

    Ik blijf erbij dat dit niet een succes gaat worden voor Porsche! Mark my words!

    @Pieter-Jan

    Lijkt me niet dat ze een Lambo afgeleide V10 in de auto gaan lepelen. Zou naar mijn mening niet goed voor het imago zijn.

    Login om te reageren
  45. Pannekoek zegt

    14 januari 2007 om 19:35

    Dit was de schets van Porsche zelf zo te zien:

    Kiek hier moa:

    http://imp.porsche.com/filestore.aspx/default.PDF?pool=pag&type=download&id=%5buk%5dchristophorus-augustseptember2006-8news1-en-pdf&lang=en&filetype=default

    De schets hier nog en 1920 x 1440

    http://www.seriouswheels.com/pics-2009/2009-Porsche-Panamera-Sports-Coupe-Drawing-1920×1440.jpg

    Login om te reageren
  46. robert zegt

    14 januari 2007 om 19:37

    size does matter! aldus piech

    Login om te reageren
  47. Jan zegt

    14 januari 2007 om 19:39

    Porsche werkt eigenlijk aan een tank en geen 4deurscoupe, wisten jullie dat niet ;-)

    Login om te reageren
  48. joeri zegt

    14 januari 2007 om 19:59

    he grappig die gt3 rs lijkt zo klein

    Login om te reageren
  49. Deon zegt

    14 januari 2007 om 20:05

    @ Rick dos
    En wat nou als blijkt dat de Panamera stiekem wél een succes wordt…? ;)

    Login om te reageren
  50. Rick dos zegt

    14 januari 2007 om 20:07

    @Deon

    Dan ben ik te laat voor nog gunstig geprijsde aandelen in Porsche! ;) :P

    Login om te reageren
  51. Deon zegt

    14 januari 2007 om 20:14

    LOL :P :D

    Login om te reageren
  52. Florijn zegt

    14 januari 2007 om 20:41

    een beetje monster van loch ness foto’s

    Login om te reageren
  53. Tombnolz zegt

    14 januari 2007 om 21:04

    Al een tijdje denk ik dat die Panamera geen schoonheid gaat worden. Kan niet verklaren waarom, maar ik hoop dat ik verkeerd zit.

    Wat die foto betreft, kan toch niet kloppen?!

    Login om te reageren
  54. Pieter-Jan zegt

    14 januari 2007 om 21:07

    @Carfreak: Ik wacht dan geduldig op uw doordachte redenering.

    70% van Porsche onderdelen word momenteel door VAG geproduceerd. Dit outsourcen ligt aan de basis van hun huidige succes. Tien jaar geleden lag het bedrijf aan life support, en nu zijn ze één van de financieel gezondste autobedrijven in de wereld.
    De Touareg en de Cayenne bijvoorbeeld waren van in het begin samen ontwikkeld. Porsche heeft in Parijs ook al bevestigd dat VW het chassis van de Panamera zal produceren, in Leipzig naast dat van de Cayenne.

    ALS … er een V10 komt, dan zal het die van Audi zijn, en niet de CGT. De V10 van de Carrera GT is een dure lage productie motor gemaakt voor een lichte sportwagen. De Panamera is een luxewagen die in massa word geproduceerd.

    Maar ik denk niet dat Porsche de status van de 911 zal willen bedreigen, door af te komen met super-Panameras. Dus de motorkeuze zal waarschijnlijk die van de Cayenne zijn.

    Login om te reageren
  55. Alwood zegt

    14 januari 2007 om 21:13

    deze foto is inderdaad heel erg vertekend :o en ik moet zeggen dat de spyshots tot nu toe wel héél erg tegenvallen! vooral de uiterlijke kenmerken die erin terug te zien zijn… ik ben ontzettend benieuwd wat dit uiteindelijk moet worden.

    porsche zou eens designschetsen uit moeten geven zodat er een wat duidelijker beeld van het uiterlijk komt. het plaatje wat pannekoek heeft gepost is volgens mij al heel oud.

    Login om te reageren
  56. smoke zegt

    14 januari 2007 om 21:49

    @Pieter-Jan

    Kleine correctie: het chassis komt inderdaad van VW, maar dan wel uit Hannover. In Leipzig gebeurt de assemblage, de motoren komen traditiegetrouw uit Stuttgart.
    Een deel van het verschil in grootte kan je ook volgens mij verklaren door de hoek van de foto, maar toch denk ik dat je rekening moet houden met een forse auto. De bedoeling is dat het een zeer sportieve 4-deurs reisauto wordt, waar comfort en (been)ruimte dus een niet te onderschatten rol in spelen.

    Vandaar ook mijn laatste opmerking over de V10 uit de Carrera GT.
    Om deze wat soepeler en minder agressief te laten lopen zullen ze hem wat anders moeten afstellen (terugtunen), zoals Audi ook met de V10 uit de Gallardo heeft gedaan voor haar S8.
    Hiermee zou het performance-verschil met de motor uit de Cayenne Turbo (500 pk) en al helemaal met de eventuele Turbo S (waarvan ik verwacht dat íe er toch wel komt, we praten hier over 2009) verwaarloosbaar worden.

    Login om te reageren
  57. Pannekoek zegt

    14 januari 2007 om 21:57

    @ Alwood

    Hebbie die link daaronder al gezien?

    Login om te reageren
  58. slk55 amg zegt

    14 januari 2007 om 22:09

    zo dat word wel een erg grote auto van porsche, het vlagschip van porsche, het lijkt me geweldig als de panamera echt zo groot word, en dan met zo’n 700PK sterke V10 uit de GT..heerlijk! dan heb je pas echt een limosine!
    maar ik sterke twijfels bij het zien van deze foto’s, de kwaliteit is niet al te best, dus het zou makkelijk een photoshop kunnen zijn. ook lijkt de panamera veel kleiner op eerder verschenen spyshots, daar kon je de bestuurder zien zitten…dus..of die test chaufeur moet zelf ook een reus van meer dan 2 meter zijn en een beetje gezet zijn (dit lijkt mij onwaarschijnlijk want dan zou je zien dat de bestuurders stoel ver naar achtere zou moeten staan, en dat was bij de spyshots niet het geval) of deze bovnestaande foto is een photoshop.

    @Rick dos

    zullen we wedden dat deze panamera een succes word? ;) :P

    Login om te reageren
  59. Pannekoek zegt

    14 januari 2007 om 22:24

    Hé Smoke,

    Kun je deze ff als update zetten? ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=0Oml7W0miLE

    Login om te reageren
  60. Rick dos zegt

    14 januari 2007 om 22:25

    @slk55 amg

    Je moet nooit op te veel paarden wedden. Verlies je namelijk je aandacht…….. ;) :P

    Login om te reageren
  61. Pannekoek zegt

    14 januari 2007 om 22:35

    En Smoke doe deze dan ook ff:

    http://video.google.nl/videoplay?docid=9120234389597395122&q=panamera

    Ik denk dat dat filmpje iereen wel eenb eter beeld geeft van da Panamera (hij komt pas helemaal op het eind hoor ;) ).

    Login om te reageren
  62. Pannekoek zegt

    14 januari 2007 om 23:01

    Hier nog wat spyshots:

    Zelfs een banaan kan nog zien dat geen M5 en Cayenne zijn.. (Carroserie wel, maar rest niet.. ;) )

    Login om te reageren
  63. Z-Rider zegt

    15 januari 2007 om 01:36

    Nou als een van de weinigen vind ik dit weer een bijzonder lelijke auto…

    Mag ook hopen dat Porsche dit niet gaat produceren…

    Kotssmiley a.u.b.

    Login om te reageren
  64. Lappy zegt

    15 januari 2007 om 09:32

    Spyshots zjin wel lache van die Cayenne en M5.

    Kunnen we er wel vanuit gaan dat ie ongeveer M5 afmetingen gaat krijgen.

    Login om te reageren
  65. Peter zegt

    15 januari 2007 om 10:04

    Volgens mij klopt hier iets niet, dat ding is wel aso groot..

    Login om te reageren
  66. wimbers zegt

    15 januari 2007 om 12:42

    een porsche hoort een boxermotor te hebben, geen v8. laat dat maar aan de amerikanen over..

    Login om te reageren
  67. JANUS zegt

    15 januari 2007 om 12:55

    (Beter laat dan nooit !)
    SJESUS ! Wat een slagschip…..

    Login om te reageren
  68. slk55 amg zegt

    15 januari 2007 om 15:13

    @pannekoek

    die cayenne zou een bentley SUV zijn, volgens verschillende autobladen.

    Login om te reageren
  69. cedric zegt

    15 januari 2007 om 18:53

    Het is eigenlijk bedoeld voor mensen die 4m of groter zijn :-)

    Login om te reageren
  70. iceman zegt

    15 januari 2007 om 20:07

    ik vind het een raar model van porsche ,ik vind het niet het porsche imago hebben ,net zoals de cayenne

    Login om te reageren
  71. David zegt

    15 januari 2007 om 22:12

    Tjaaabaaam, wa ne container, als die er zo gaat uitzien ( de afmetingen) , mogen ze nu al de rijstroken beginnen te verbreden :D

    Login om te reageren
  72. Jerro zegt

    16 januari 2007 om 09:39

    ok, het lijkt me duidelijk dat dit gezichtsbedrog is, maar de foto lijkt (ook door de flinke correlatie en bewogenheid) toch heel echt, Carfreak (BMW 320i) zei net dat de foto in de R hoek is genomen en dat je het wel goed kan zien als je goed kijkt!?!? dat mag iemand wel even uitleggen…

    Login om te reageren
  73. Peperbus zegt

    16 januari 2007 om 13:01

    Volgens mij kloppen de “high lights” op het dak van de Panamera niet: volgens deze komt de zon van rechtsvoor, terwijl de slagschaduw duidelijk laat zien dat de zon van rechts komt??

    Login om te reageren
  74. Willem Dierckx zegt

    16 januari 2007 om 19:45

    check deze foto

    )

    Login om te reageren
  75. marcel zegt

    16 januari 2007 om 20:04

    allemachtig wat een apparaat

    Login om te reageren
  76. C30CDIAMG zegt

    17 januari 2007 om 17:25

    Ik kan me niet voorstellen dat ie zo uiteindelijk zal worden maar ik hoop het maar! Die achterlichten vind ik niet helemaal Porsche stijl!

    Login om te reageren
  77. gijs zegt

    22 januari 2007 om 22:26

    die 997 lijkt wel een rc autotje

    Login om te reageren
  78. chysler 300c zegt

    18 februari 2007 om 20:08

    Als je gewoon wat plaatjes op google zoekt krijg je er wel een wat beter beeld.
    Maar hij wordt niet egt mooi.
    Je kan herkennen op google welke plaatjes van de porsche egt zijn door naar de gleuven van de deuren te kijken van de spyshot en plaatjes op google.
    Dus Willem Diercks dat plaatje van jou is nep.

    Login om te reageren
  79. SugarFree zegt

    19 februari 2007 om 11:11

    Hmm, gefotoshopt? Wel knap gedaan dan; lichtval en helderheid zijn behoorlijk gelijk.
    Maar realiteit? lijkt me ook onwaarschijnlijk, zoals eigenlijk iedereen hier.
    En vertekenend? Als de GT3 nu áchter de Panamera zou rijden, zou ‘ie kleiner worden ‘afgebeeld’, maar hij rijdt ervóór, dus eigenlijk zou de Panamera kleiner moeten worden ‘afgebeeld’… Hmmm, vreemd!

    Login om te reageren
  80. Gerard zegt

    23 april 2007 om 00:03

    Pffff . . . aan de foto’s te zien de Porsche Panemarena zo precies in eerste instantie een opgeblazen hedendaagse 911 turbo in vierdeurs coupé/suv uitvoering, en doet mij terugdenken aan de tijd dat hotrods in-waren.

    D’r is dus zeker niets echt iets speciaals aan. Hebben ze dan bij porsche echt geen gezond boerenverstand meer ! ?

    Het is precies alsof de designers elkaar de loef willen afsteken, maar infeite bezig zijn als kleine kinderen, zo in de zin van, kijk eens wat ik kan . . . huh . . . , in alle geval, zo komt het bij mij toch over.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North