• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Officieel: Citroën C-Crosser

Auteur: rotorhead, gepost 5 juli 2007 om 20:37 – 62 Reacties

" title=


De 4007 tegenhanger van Citroën was natuurlijk geen geheim meer voor ons. Vandaag is echter bekend gemaakt dat de C-Crosser zeer binnenkort zijn marktintroductie op Neerlands bodem krijgt.

Citroën omschrijft de C-Crosser als een auto met unieke styling en een veelzijdig karakter. En uniek is de auto zeker! Minstens zo uniek als de Peugeot 4007 en de Mitsubishi Outlander. Een korte samenvatting van het persbericht:

* Dynamiek en comfort gecombineerd
Met zijn vierwielaandrijving, praktische transmissie, uitgebalanceerd onderstel en krachtige remsysteem combineert de C-Crosser een even dynamisch als efficiënt weggedrag met uitgelezen comfort voor alle passagiers.

* High-performance motor met roetfilter
De 2.2 HDiF dieselmotor van de C-Crosser staat met een vermogen van 156 DIN pk (115 EEC kW) en een hoog koppel van maar liefst 380 Nm garant voor maximaal rijplezier. Dankzij een roetfilter ligt de uitstoot van roetdeeltjes aanzienlijk laag en is de CO2-emissie minder dan 200 g/km (191 g/km met 16-inch velgen en 194 g/km met 18-inch velgen).

* Uitzonderlijk veelzijdig
Het interieur van de C-Crosser is al even veelzijdig. Het is eenvoudig en praktisch in het gebruik, en het is met de flexibele 5+2 stoelconfiguratie op elke situatie voorbereid. Een elektrisch verstelbare tweede zitrij, talrijke opbergruimtes en het grote laadvolume dragen bij aan het gebruiksgemak.

* Elegante styling
Het smaakvolle lijnenspel van de C-Crosser ademt kracht en elegantie, en maakt de nieuwkomer direct als Citroën herkenbaar.
In het luxesegment is de C-Crosser daarmee een nieuw alternatief voor mensen die zoeken naar een combinatie van rijplezier en veelzijdigheid, in een voertuig dat ontworpen is met het oog op vrijheid en avontuur.
Het Citroën Styling Center heeft de C-Crosser een uniek uiterlijk meegegeven, dat volledig in de lijn van de rest van het modellengamma past en dat onmiskenbaar het merk-DNA in zich draagt.

* Gezamenlijke ontwikkeling
De C-Crosser is het resultaat van een intensieve samenwerking tussen PSA Peugeot Citroën en Mitsubishi Motors Corporation, met als doel een voor de Europese markt bestemde SUV. Jaarlijks zal de Mizushima fabriek in Japan voor Citroën 15.000 C-Crossers produceren. De door PSA Peugeot Citroën ontworpen HDiF dieselmotor wordt geproduceerd in Trémery in Frankrijk.
Door deze samenwerking breidt Citroën haar modellengamma uit met een SUV die beantwoordt aan de hoogste eisen ten aanzien van rijcomfort en design.

* Intelligente vierwielaandrijving
Het royale koppel van de HDiF motor van de C-Crosser wordt elektronisch verdeeld over de voor- en achterwielen, zodat wegligging en grip onder alle omstandigheden optimaal zijn. De elektronische regeleenheid die zorgt voor de verdeling van het koppel, houdt rekening met tal van verschillende gegevens, zoals rijsnelheid, het verschil in draaisnelheid tussen de voor- en achterwielen en de stand van het gaspedaal.
Het voordeel van dit systeem is dat de bestuurder waar nodig kan beschikken over de wegligging en de grip van een vierwielaangedreven voertuig, terwijl het brandstofverbruik wordt beperkt omdat precies de juiste kracht op de achterwielen wordt overgebracht.
Voor optimale veiligheid wordt de aansturing van de transmissie standaard gecombineerd met een elektronisch stabiliteitsprogramma (ESP), dat desgewenst uitschakelbaar is. Bovendien omvat het systeem tractiecontrole (ASR).

* Prijzen Citroën C-Crosser (incl. BTW/BPM)
BENZINE (170 PK)
2.4i Dynamique € 36.145,-
2.4i Dynamique automaat (met CVT) € 38.045,-
2.4i Exclusive € 41.045,-
2.4i Exclusive automaat (met CVT) € 42.945,-

DIESEL (153 PK)
2.2 HDiF Dynamique 6-bak € 40.995,-
2.2 HDiF Exclusive 6-bak € 45.895,-

Ook interessant!

  • SPOTiCAR, het nieuwe occasionlabel voor Peugeot, Citroën en Opel!
  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na
  • Video: Nederlandse Citroën C1 is pure driewieler
  • Nieuwe Citroën C5
    Nieuwe Citroën C5 wordt weer briljant Frans

Nieuwste artikelen

  • Porsche Macan Rotterdam
    Introductie duurtest: de elektrische Porsche Macan
  • Mercedes 190 maakt LL Cool Jesque comeback op de ‘Ring
  • Dieven verhuren vers gestolen Rolls-Royce, Aston Martin en Corvette
  • Viaplay blijft bloeden, moet rechten verkopen
FacebookTweetPinLinkedIn

c-crosser, Citroen, SUV

Vorig bericht: « Gordon Murray Design is een feit!
Volgend bericht: Volkswagen Tiguan animatie »

Lees Interacties

Reacties

  1. Mister-E zegt

    5 juli 2007 om 20:40

    Ik heb er gisteren ééntje gespot in Oostende. Ik moet toegeven dat ie er in zwarte metaallak en met mooie velgen zeer goed uitzag. En ik hou zelfs niet van SUV’s

    Login om te reageren
  2. Untouchable zegt

    5 juli 2007 om 20:42

    heftig zeg

    Login om te reageren
  3. Racer X zegt

    5 juli 2007 om 20:43

    Ik hoop dat de modegril die SUV heet binnen aanzienbare tijd overgewaaid is.
    Ik vind zo’n auto ook niet echt wat voor Citroën, doe mij dan maar een C4 of C6. Dat zijn tenminste aparte wagens, iets waar een initiatiefrnemend merk als Citroën in mijn ogen haar bestaansrecht aan ontleent.

    Login om te reageren
  4. lodewijk zegt

    5 juli 2007 om 20:44

    Wat zijn DIN peekaa’s?
    Voor de rest wel een mooie auto.

    Login om te reageren
  5. Bramzel zegt

    5 juli 2007 om 20:45

    “Minstens zo uniek als de Mitsubishi Outlander”.

    Leuke uitspraak. What’s next, “Minstens zo uniek als de VW Golf” ?

    Login om te reageren
  6. vla zegt

    5 juli 2007 om 20:45

    mixed feelings…
    iemand al eens in een C4 Picasso gezeten?
    die dingen zijn luxueus man!!!! ongelooflijk!!!
    maar werk er maar eens aan…nummers, cijfers en getallen…chassiscodes, onderdeelcodes enzovoort…
    plus is het design van een franse auto onberispelijk

    Login om te reageren
  7. ZOEF zegt

    5 juli 2007 om 20:47

    Vriendinnetje tegen stotterende motorcrosser: en wat voor stoere hobby heb jij, bink?
    stotterende motorcrosser tegen vriendinnetje: Ik ben een C-Crosser!

    Login om te reageren
  8. lincoln zegt

    5 juli 2007 om 20:49

    leuk hoor .. zo,n citroen cross-dresser .. en veel mooier dan die andere twee

    Login om te reageren
  9. Sander zegt

    5 juli 2007 om 20:59

    Prijs valt nog mee..

    Login om te reageren
  10. autoblogger zegt

    5 juli 2007 om 21:00

    Inderdaad, best een redelijk prijs, alleen dat uiterlijk…

    Login om te reageren
  11. Citrofiel zegt

    5 juli 2007 om 21:00

    Ik vind hem nog steeds mooi. Voor een SUV dan… En nee, ik ben er nog steeds niet uit of ik nou de C-Crosser of de Outlander het mooist vind…

    @ de vlaemink; “maar werk er maar eens aan…nummers, cijfers en getallen…chassiscodes, onderdeelcodes enzovoort…” Is dat niet met alle nieuwe auto’s zo?

    Login om te reageren
  12. Citrofiel zegt

    5 juli 2007 om 21:01

    @ autoblogger; Is dat zo erg dan? Wat vind jij dan een mooie SUV. Kan me niet schelen of je SUVs wel/niet mooi vind, noem de mooiste SUV die je kunt bedenken. Ben benieuwd. ;)

    Login om te reageren
  13. Stefan zegt

    5 juli 2007 om 21:02

    Zonde, dat zowel Peugeot als Citroen het moeten doen met een slap aftreksel van de nieuwe Mitsibushi Outlander. Er zijn simpelweg teveel lijnen overgenomen van de Japanner.

    Login om te reageren
  14. citroënfreak zegt

    5 juli 2007 om 21:07

    Hehe hier in België is hij al leverbaar ik heb hem al zien staan in de garages!

    Login om te reageren
  15. Rick zegt

    5 juli 2007 om 21:08

    Geinig din, zag hem al op de autorai maar echt een geinig dingetje hoor!

    Login om te reageren
  16. Brecht zegt

    5 juli 2007 om 21:08

    Deze lijkt me eleganter dan de peugeot 4007.
    Want met zo’n grote smoel lijkt hij me wel iets agressiever dan deze citröen.
    En is wel mooi ja al ga ik liever naar de peugeot garage voor de 4007 met zwart metalkleur en de 19 inchers als optie ;)

    Login om te reageren
  17. VeyronLover zegt

    5 juli 2007 om 21:19

    Ziet er leuk uit, maar hoe is de achterkant? Hier is hij :-D

    http://static.blogo.it/autoblog/citroen_c_crosser_big_02.jpg

    Best mooi vindt ik, en een beetje apart ook

    Login om te reageren
  18. paul zegt

    5 juli 2007 om 21:25

    sorry, maar ik vind het helemaal niks.
    franse auto’s JA het is het steeds net niet.

    Login om te reageren
  19. vla zegt

    5 juli 2007 om 21:29

    @ cirtofiel

    precies, (btw bij citroën werken ze met tablet-pc’s :O ) maar citroën staat bekend als merk waarvan je altijd wel iets verkeerd krijgt geleverd. maar toch, bloedmooie auto’s

    Login om te reageren
  20. vla zegt

    5 juli 2007 om 21:31

    @ mezelf
    cirtofiel moet citrofiel zijn

    Login om te reageren
  21. tibor zegt

    5 juli 2007 om 21:45

    @ citrofiel
    de lamborghini lm
    en check dit een nieuwe versie :
    http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://media.autobild.de/bild/C/74bfbf619cdc268714e3c678cdd1b66c_1.jpg&imgrefurl=http://www.autobild.de/projektor/galerie.php%3Fpos%3D2%26artikel_id%3D9835&h=330&w=495&sz=142&tbnid=efCQoEtiFSu0GM:&tbnh=87&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dlamborghini%2Blm%26um%3D1&start=3&sa=X&oi=images&ct=image&cd=3

    Login om te reageren
  22. tibor zegt

    5 juli 2007 om 21:46

    die spyker beijing is ook mooi
    of de range rover of land rover discovery

    Login om te reageren
  23. Lexus-menia zegt

    5 juli 2007 om 21:58

    kwa voorkant heeft kan het aardig mee.
    Alleen jammer dat het samen moest doen met van zijn grote vaderlandse
    concurrent de 4007 van Peugeot.Waarom hadden ze hulp nodig van de jappen
    om tot deze model te komen………..?

    Login om te reageren
  24. vØlvØ frǽk zegt

    5 juli 2007 om 22:00

    die velgen zijn echt mooi! :-D
    de auto zelf is ook oke
    zeker niet lelijk

    Login om te reageren
  25. vla zegt

    5 juli 2007 om 22:10

    @ tibor
    liever de oude, de dikke, de zware, de sterke,… moet ik doorgaan ;)

    HET MAXIMUM.

    Login om te reageren
  26. Joost zegt

    5 juli 2007 om 22:11

    Zo, zaag de achterkant maar meteen vaanf en verleng ‘m een beetje en dán heb je pas een mooie (en opvallende) Citroën SUV..

    Login om te reageren
  27. http://volvo240.jouwbegin.nl zegt

    5 juli 2007 om 22:11

    Weer zo’n lelijke suv. Doe mij de C6 maar, da’s tenminste Citroen-stijl.

    Login om te reageren
  28. Mikeee zegt

    5 juli 2007 om 22:15

    Godver!! Wát een inteelt allemaal.
    Mensen, neem een foto van de nieuwe Mitsubishi outlander (bijv: http://www.autoblog.com/media/2006/04/Mitsubishi-Outlander-Nose-Right-resized.JPG )
    Neem vervolgens een foto van de Jeep Compass ([Chrysler] waar Mitsu ook al mee samenwerkt, bijv. deze: http://www.carbodydesign.com/archive/2006/01/11-jeep-compass/Jeep%20Compass%203-lg.jpg )
    ..en vergelijk het met deze fransoos (hint: achterstijl! ..diezelfde vind je wéér terug in de Mazda 3).
    Één en al INTEELT.
    Eerlijk: ik vind de Mitsu en de Jeep redelijk mooi maar van de ongebreidelde cookie-cutter ge-kopiëer tegenwoordig ga ik toch wel kokhalzen.
    Jesusf-ckingchrist, hebben designers tegenwoordig echt geen inspiratie meer?

    Login om te reageren
  29. Rick dos zegt

    5 juli 2007 om 22:30

    Jeeeezzzz dat duurde lang voordat ik een mening over deze auto had! Maar nee, doe toch maar niet.

    En ik hoor jullie je al ongeduldig afvragen; En waarom niet dan, Rick? (Am I Right?! ;) )

    Nou, om de volgende reden, verander de neus en verander de achterkant van een Outlander en kijk aan! Je kunt je graantje meepikken van de SUV markt. Dat vond ik al zo iets onzinnigs met de 1e MPV modellen van PSA en de FIAT groep en nu is het niet anders. Als autokoper weet je al dat je afgezet wordt, maar geef de koper een beetje krediet als het om intelich….shoot…intellire….nope…….internetentie……nee, ook niet……ik bedoel te zeggen de slimheid van een een mens. De autokoper is gek maar natuurlijk niet achterlijk…..

    Login om te reageren
  30. Citrofiel zegt

    5 juli 2007 om 22:39

    @ Rick dos; “De autokoper is gek maar natuurlijk niet achterlijk…..”

    Nou….. Maar soms……. :P

    Login om te reageren
  31. Vincent#1 zegt

    5 juli 2007 om 22:51

    * Elegante styling
    Het smaakvolle lijnenspel van de C-Crosser ademt kracht en elegantie, en maakt de nieuwkomer direct als Citroën herkenbaar, enz…

    ghghgh…. mm…. WHAAHAHAHA!!! :D

    whatever, verder geen commentaar

    Login om te reageren
  32. BMW E92 335i zegt

    6 juli 2007 om 00:10

    mooi ontwerp !

    Login om te reageren
  33. Skyline.. zegt

    6 juli 2007 om 00:18

    Ik vind hem zeer geslaagd! (y)

    Login om te reageren
  34. Pier zegt

    6 juli 2007 om 00:35

    @Lodewijk: DIN staat voor Duitse Industrie Norm. Die gasten hebben echt overal een getal voor bedacht wat dan weer een bepaalde eenheid, normering of hoeveelheid aangeeft. Het is verder gewoon 156 peekaa ;)

    Login om te reageren
  35. autoblogger zegt

    6 juli 2007 om 00:55

    @Citrofiel: “Is dat zo erg dan?”
    Wat is zo erg? Dat ik het uiterlijk niet interessant vindt?
    Nee, dat is helemaal niet erg, gewoon een mening en een kwestie van smaak… ;)

    Een mooie SUV? RR Sport! En natuurlijk de Spyker SSUV ;)

    Login om te reageren
  36. audi racer zegt

    6 juli 2007 om 01:44

    Ik vind de vormgeving wel mooi, tenminste mooier als de peugeot 4007, 37 mill voor deze auto is redelijk normaal alleen jammer dat de achterlichten op die van de mitsubishi lijken.

    http://www.auto55.be/assets/200610/22281/medium/c-crosser_2.jpg

    http://www.automobilemag.com/auto_shows/tokyo/0510_03_445+Mitsubishi_Outlander+Rear_Drivers_Side_View.jpg

    Login om te reageren
  37. C200 Kompressor zegt

    6 juli 2007 om 05:27

    Al vindt ik best een mooie auto, had eigenlijk nog mooie geweest dat Citroen dit model zelf ontworpen had.

    Login om te reageren
  38. Rob USA zegt

    6 juli 2007 om 09:43

    1 van de mooiste SUV’s ; Infinity Q45

    Login om te reageren
  39. marwin zegt

    6 juli 2007 om 10:07

    Dit kan toch niet waarzijn. Ze hebben alleen de neus veranderd, de lijnen vanaf de voorraam tot de achter kant zijn precies het zelfde als de Outlander !!

    Login om te reageren
  40. Timmy Highflyer zegt

    6 juli 2007 om 11:03

    Als ik de 4007, de C-crosser en de Outlander vergelijk, is er maar één die echt klopt: de Outlander. Mitsubishi is immers al lang een ‘grote speler’ in dit segment.
    Franse automerken hebben altijd al een andere koers gevaren wat design betreft, en naar mijn mening hoort in hun filosofie een SUV totaal niet thuis.
    Waarom moeten nu ook alle merken een SUV willen maken?

    Login om te reageren
  41. Oscar zegt

    6 juli 2007 om 11:08

    @ Rob USA,

    Bedoel je niet de Infinity fx45.

    Verder is die C-Crosser niet lelijk in tegenstelling tot de 4007. Maar als ik kon kiezen dan toch de outlander

    Login om te reageren
  42. Gerhard zegt

    6 juli 2007 om 12:20

    Ik dacht dat Citroen weer een beetje op de goede weg was: pluriel, C4, C6, Picasso. Maar dit is echt een Japans imitatie gedrocht! Zijn er niet al genoeg van die dingen? En ik durf te wedden dat een Mehari beter presteert in de woestijn!

    En dat een Citroen nog eens minsten zo uniek als een Mitshibitsi genoemd zou worden……

    Login om te reageren
  43. mashell zegt

    6 juli 2007 om 12:24

    Van de 3 zusters is dit de knapste. De Peugeot zit je onbeleefd aan te gapen, de Mitsu kijkt een beetje boos en deze heeft een vriendelijke oogopslag.

    Login om te reageren
  44. christian zegt

    6 juli 2007 om 12:38

    de enige mooie citroën… :)

    Login om te reageren
  45. marc zegt

    6 juli 2007 om 13:04

    HEBBE HEBBE HEBBE !!!

    Login om te reageren
  46. denny zegt

    6 juli 2007 om 13:09

    ik zag m laatst in Groot Brittanie op een trailer staan, dus zal wel zeer binnenkort te koop zijn.

    Login om te reageren
  47. Domien zegt

    6 juli 2007 om 13:18

    PSA wil gewoon een graantje meepikken bij de stijgende populariteit van het SUV-segment. Vind ik maar niks..

    Login om te reageren
  48. Chief_S5 zegt

    6 juli 2007 om 14:50

    Ik vind het ook niks, maar die logo verwerken ze echt zo mooi in de grill vind ik, kijk maar eens naar de C5, C6 of whatever, ik vind dat wel helemaal geweldig :)

    Login om te reageren
  49. Hextrasher zegt

    6 juli 2007 om 14:54

    Het ziet er in ieder geval een stuk knapper uit dan de 4007.

    Login om te reageren
  50. BRABUS CLS ROCKET zegt

    6 juli 2007 om 17:57

    ik heb der een stuk of 20 gezien op de auto weg in frankrijk
    srry geen foto’s

    Login om te reageren
  51. Citrofiel zegt

    6 juli 2007 om 18:28

    @ Brabus CLS Rocket; Op een trailer of zelf rijdend?

    Login om te reageren
  52. GlennTheMan zegt

    7 juli 2007 om 12:08

    Prachtig ding!! Doe mij m maar. Niet echt puur Citroën maarja, als je samen kunt gaan werken, is het ook nog goedkoper, dus waarom niet?!Hij is teminste mooier dan de Outlander die best snel gaat vervelen, en de peugeot die opzicht niet lelijk is (op de rai gezien)..En de vanafprijs vind ik echt meevallen tegenover de concurentie. Daar beginnen ze vaak pas bij een 2.0, hier een 2.4 170 pk!

    Login om te reageren
  53. Arjan zegt

    8 juli 2007 om 01:10

    Wat een PRACHTIGE auto!!!
    En die introductieprijs !!!
    Verreweg de mooiste SUV aller tijden, temeer omdat ik niet van amerikaanse gedrochten hou.
    Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk ;-)

    Login om te reageren
  54. Bas zegt

    8 juli 2007 om 16:48

    Prachtig! Wat een Auto, En wat een Power uitstraling heeft die Citroën!
    Klasse Citroën! Toch nog een Citroën auto zonder ouwe lullen uitstraling!

    Login om te reageren
  55. VivelaFRANCE zegt

    8 juli 2007 om 18:38

    nou ja? Jammer… Had een stuk beter gekunt. Zeker mooier dan vele ‘amateur’ SUV’s. Toch blijven de Landrovers mooier en professioneler.

    De C-crosser past helaas niet thuis in het Citroën gamma. Jammer :-C !

    Login om te reageren
  56. jodocus zegt

    8 juli 2007 om 20:54

    Toch wél de mooiste van de drieling. Jammer dat Citroën ook niet de zijkant wat bijstuurde. Maar qua aêrodynamika van de neus in de Citroën-huisstijl is hij echt wel knap. Alleszins minder seuterig dan pakweg een Porsje Cajenne.

    Login om te reageren
  57. don zegt

    10 juli 2007 om 14:44

    heheh die zag ik een weekje trug op een truck op weg naar de dealer, samen met zijn peugeot broertje bij een bekende PSA fabriek:)
    maar verder echt monsters!!!! ga weer lekker echte leuke auto’s maken in plaats van achter lompe trends aan te lopen, dit wordt toch een flop.. wie wil er nou een franse suv?

    Login om te reageren
  58. Ian zegt

    13 juli 2007 om 14:17

    Ff m’n reactie van de 4007-topic nr hier halen :-)
    —
    Iedereen is hier over een Mitsubishi-platform bezig, maar in feite is het ontwikkeld door Jeep, en wordt het gebruikt door zowel Jeep, Chrysler, Dodge en Mitsubishi, hetzij onder een andere benaming. Marketing)gewijs is de Chrysler-group op dat gebied wel een grote 0, gezien iedereen daadwerkelijk denkt dat het om een Mitsubishi platform gaat.

    Login om te reageren
  59. CSRTerreur zegt

    24 juli 2007 om 18:43

    Ik vind deze auto zeker geslaagd een mooi stoer uiterlijk alleen vind ik wel dat die ok veel lijkt op de Toyota LandCruiser voor de rest gewoon een mooie auto

    Login om te reageren
  60. Citrofiel zegt

    10 augustus 2007 om 00:21

    @ CSRTerreur; LandCruiser? Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik zie er echt niets van in. Bedoel je niet gewoon de Mitsubishi Outlander waar hij op gebaseerd is?

    Login om te reageren
  61. Stefaan zegt

    26 augustus 2007 om 21:39

    zeker niet lelijk. Die peugeot is om van te ….
    Doe mij maar de Renault koleos
    Die ziet er heerlijk uit en lijkt nie op de outlander

    Login om te reageren
  62. PJBeumer zegt

    30 maart 2008 om 11:35

    Toevallig verstopt bij een dealer zaken gedaan. Heb nu een benzine met automaat ca 3500 km gereden. Verbruikt ligt op ca 1 op 10,7 kan er goed mee door het verkeer maar wat me wel opvalt het enorme bandengeruis, is daar een oplossing voor.
    Piet Beumer

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North