• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Officieel: de Saab 9-5 sedan

Auteur: ricardo, gepost 27 augustus 2009 om 10:57 – 74 Reacties

Saab 9-5

Dat werd tijd! Saab heeft eindelijk een bericht de wereld ingestuurd waarin ze de nieuwe 9-5 voorstellen. Niet heel spannend natuurlijk, want daarvan hebben we al een berg met foto’s voorbij zien komen. Maar Saab heeft nu ook alle info van hun nieuwe stokpaardje vrijgegeven, en wat nieuw beeldmateriaal.

Wie een 9-5 aanschaft kan kiezen uit 4 motoren. Daar zit één dieselmotor bij, namelijk de 2.0 TiD. Goed voor 160 pk een een koppel van 350 Nm. De kleinste benzinemotor is de 1.6T (dus met turbo), deze gedownsizede 4-cilinder levert 180 pk. Ook kan je kiezen voor een geblazen 2.0 liter motor. Deze heeft een vermogen van 220 pk en daarmee kan een topsnelheid gehaald worden van 240 km/h. Wie bio-ethanol wil opstoken moet kiezen voor de aangepaste 2.0T Biopower. De lekkerste is natuurlijk de 2.8T, deze 6-cilinder heeft een begrensde topsnelheid van 250 km/h. Met het vermogen zit het wel goed: 300 pk bij 5.500 toeren.

Mocht je graag grip op de Saab wil houden dan kan je kiezen voor XWD. Dit 4×4-systeem is enkel en alleen voorbehouden aan 2.0T/2.0T Biopower en de 2.8T. Verder is de Saab standaard al vrij luxe uitgerust. Maar opties aanvinken vinden ze zelfs in Zweden leuk dus dat kan dan ook bij deze nieuwe 9-5. Er komen drie uitvoeringen op de markt, namelijk de Linear, Vector en de Aero. De nieuwe zakensedan van het Zweedse merk zal voor het eerst te bewonderen zijn op de IAA in Frankfurt. De prijzen worden later bekend gemaakt.


Ook interessant!

  • Gespot - De gloednieuwe Audi RS3 Sedan
  • Fabrieksnieuwe Saab Turbo
    Fabrieksnieuwe Saab Turbo is letterlijk fabrieksnieuw
  • Renault 5 is live met al zijn broertjes
    Nieuwe Renault 5 is live met al zijn broertjes
  • Deze Lexus heeft officieel het grootste scherm

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

9-5, iaa-2009, Saab

Vorig bericht: « Nissan Project Zed: 0-100 in 1,2 seconden
Volgend bericht: Lunchvideo: voetballen met je auto »

Lees Interacties

Reacties

  1. bellisimo zegt

    27 augustus 2009 om 11:00

    mooi

    Login om te reageren
  2. cardesigner@USA zegt

    27 augustus 2009 om 11:01

    Niceeeeeeeee

    Login om te reageren
  3. Initial_D zegt

    27 augustus 2009 om 11:03

    Saab heeft niet erg veel met dieselmotoren zo te zien. 116pk is niet echt een geschikte motor voor deze auto en daarom totaal overbodig. Of het moet zijn voor de 20% bijtelling regeling ofzo.

    Login om te reageren
  4. Eelco van Vliet zegt

    27 augustus 2009 om 11:04

    Ik vind het een hele fraaie auto en hoop dat Saab weer een beetje mee kan gaan doen qua verkopen.

    De 2.0 TiD van 116 PK en 350Nm ?
    Dat zal wel een foutje zijn, als het net als de 9-3 een JTD is zal het wel 170pk zijn.

    Login om te reageren
  5. paulusrx7 zegt

    27 augustus 2009 om 11:05

    ziet er goed uit!

    maar is die diesel niet een beetje underpowerd? voor zo’n grote sedan?

    Login om te reageren
  6. Bobel zegt

    27 augustus 2009 om 11:06

    Mooi! Saab weer terug op de goed weg!

    Login om te reageren
  7. Sam zegt

    27 augustus 2009 om 11:09

    mooie auto. Ik wil niet vervelend doen maar in eerste instantie deed hij me aan een jaguar denken maar bij nader inzien viel dat heel erg mee :P en wat voor soort prijskaartje moet ik me hierbij voorstellen?

    Login om te reageren
  8. Laurens zegt

    27 augustus 2009 om 11:10

    Coole daklijn!

    Login om te reageren
  9. Stoofvlees zegt

    27 augustus 2009 om 11:12

    Wat zou dat metertje in het midden van de snelheidsmeter uitrichten?

    Login om te reageren
    • Maikel zegt

      27 augustus 2009 om 11:14

      @Stoofvlees: verbruik???

      Login om te reageren
  10. Maikel zegt

    27 augustus 2009 om 11:13

    Achterkant mooi (vooral de recmlichten zijn geslaagd), zijkant mwaoh, en dan die voorkant wat is er gebeurt met die grill??? Het interieur ziet er goed uit alleen die roosters rondom de tellers ziet er niet uit. Wel veel beenruimte achterin. ook zijn de velgen geslaagd, al moet ik eerlijk zeggen dat ik ze op de concept nog net iets mooier vind

    Login om te reageren
  11. julien zegt

    27 augustus 2009 om 11:13

    Het is “netjes” doch is het

    precies een skoda ? bv, overgang van voorraam naar dak… en zij aan zicht…

    Ook het interieuris niet echt supper vernieuwend eigenlijk.. gewoon wat ouderwets metlelijke knoppen enz…

    Zijn we niet meer vernieuwing gewoon van Saab? of zou saab niet moeten staan voor kwaliteit en design?

    Kijk bijvoorbeeld naar de kleine volvo’s met die zwevende midden console voor die met de zwevende console in hout!, alleen daarvoor al zou ik een volvo willen…
    Zo vernieuwend zo simpel zo evenwichtig en binnen prachtige verhoudingen…

    Of iets minder radicaal het interieur van de XF van Jaguar,

    zelfs Aston Martin heeft ooit beter gedaan met hun LAGONDA, qua exterieur al heel exentriek maar het interieur was en is nog steeds hedendaags qua vorm ( technologie is meebee verouderd) doch de essentie van ontwerp is nog steeds sterk.

    Ik hoopte dat saab opnieuw hun elan van schoonheid en top design zouden gaan volgen daar voor staan ze toch…

    Login om te reageren
  12. 750i zegt

    27 augustus 2009 om 11:14

    Heel erg geslaagd…zeker de achterkant. Nu heb ik tenminste weer wat leuks om te photoshoppen.

    Login om te reageren
    • ricardo zegt

      27 augustus 2009 om 11:23

      @750i:

      De 9-5 Estate is nog een groot ‘raadsel’. Als je daar een mooie shop van kan maken heb je een leuke primeur. ;)

      http://www.autoblog.nl/archive/2009/06/11/dit-is-de-nieuwe-saab-9-5

      Login om te reageren
  13. julien zegt

    27 augustus 2009 om 11:16

    let op ik vin het wel een mooie wagen…
    enkel had ik meer verwacht qua vernieuwing

    Login om te reageren
  14. Sam zegt

    27 augustus 2009 om 11:18

    @julien ja ik heb bij de huidige saabs een dubbel gevoel ziet er van buiten vaak een goed gevoel en dan ga je erin zitten en dan blijkt de beenruimte tegen te vallen en is het dashboard voor echt heel vreemd met tientallen knoppen van lelijk plastic alsof het een goedkope chinees is en ik ben bang dat het qua interieur niet heel erg verbeterd is ten opzichte van de huidige modellen

    Login om te reageren
  15. MattCurlew zegt

    27 augustus 2009 om 11:19

    Ik vind hem super! Terwijl ik helemaal niets met Saab heb. Eén dieselmotor is wel wat matig..

    Login om te reageren
  16. kowalsk zegt

    27 augustus 2009 om 11:20

    Erg mooi, alleen die hoerige achterlichten vind ik niks. Maar hoe komt het dat de nieuwe foto’s een iets andere 9-5 afbeelden? (uitlaten, luchtinlaten vóér)

    Login om te reageren
    • MattCurlew zegt

      27 augustus 2009 om 11:22

      @kowalsk: omdat dat de Aero is.. gave achterlampen trouwens, maar mensen zijn helaas zo conservatief dat het allemaal maar simpel rood en wit moet zijn, anders motten ze het niet..

      Login om te reageren
  17. Lustigson zegt

    27 augustus 2009 om 11:21

    Of ik ‘m heel mooi vind, weet ik niet. Maar hij is wel eigenwijs genoeg voor een Saab, denk ik.

    Login om te reageren
  18. bambinodoro zegt

    27 augustus 2009 om 11:21

    een mooie wagen, het was ook wel nodig dat saab eens aan vernieuwing begon denken..
    Zie mezelf er nog niet in rijden(voel er me nog te jong voor) maar denk wel dat het een succes zal worden

    Login om te reageren
  19. jack zegt

    27 augustus 2009 om 11:23

    Het zal misschien aan mij liggen, maar dat dashboard. Hoeveel jaar gaat dat al wel niet mee? Of heb ik dan zulke slechte ogen:S

    Verder zeer nette bak en een leuk alternatief t.o.v. een A4, 3-serie, of C-klass.

    Login om te reageren
    • MattCurlew zegt

      27 augustus 2009 om 11:25

      @jack: 9-3 is een alteratief voor A4 e.d. 9-5 is een auto uit het E-segment; A6, E-klasse, 5-serie, S80, C6 enz

      Login om te reageren
  20. jack zegt

    27 augustus 2009 om 11:24

    hmm heb de interieur foto’s een keer goed bekeken, zit behoorlijk wat verschil in.

    Login om te reageren
    • Maikel zegt

      27 augustus 2009 om 11:28

      @jack: welke verschillen dan??? moet zeggen dat ik maar weinig verschil kan ontdekken, alleen het knopje voor het verstellen van de buitenspiegels, maar misschien ben ik nog niet wakker genoeg

      Login om te reageren
  21. SLR zegt

    27 augustus 2009 om 11:24

    niceeeeee had niet gedacht dat hij zo mooit zou worden

    Login om te reageren
  22. vinox zegt

    27 augustus 2009 om 11:40

    :shock: Ik ben nu nooit ne Saab fan geweest, maar deze is toch wel erg mooi geworden hoor!

    Login om te reageren
  23. oniwo zegt

    27 augustus 2009 om 11:43

    Mooi exterieur, maar lelijk en verouderd interieur. Het stuur is nog min of meer modern, maar het dashbord is een regelrechte ramp. Het is nog het interieur van een auto van de jaren 90.

    Login om te reageren
  24. CarloAbarth zegt

    27 augustus 2009 om 11:43

    Ik vind hem fraai, mooie gladde lijn van de zijkant. En het neusje kan ook goed mee zo!

    Login om te reageren
  25. brecht zegt

    27 augustus 2009 om 11:46

    Hier mag toch gerust een 2.5 of 3.0 diesel ook ingelepeld worden. 2.0 is niet underpowered vind ik, die 350nm is net zoals bij de passat.

    Login om te reageren
  26. xtr zegt

    27 augustus 2009 om 11:53

    hoezo diesel, da’s toch voor Scania’s ?

    Login om te reageren
  27. jack zegt

    27 augustus 2009 om 11:55

    @Mattcurlew,

    Ik kijk niet zozeer naar wat een auto doet qua grote en luxe, maar meer naar wat je kunt kopen voor ongeveer 40.000 tot 50.000 Dat is ook wat de leasemaatschappijen doen. Die interesseert het niet of het een directie auto is of niet. Er is 1 ding dat telt, en dat zijn de euro’s.

    Kijk dat die andere 3 merken zo duur zijn, kan ik niks aan doen.

    Login om te reageren
  28. jan1666 zegt

    27 augustus 2009 om 11:57

    hoe komt iedereen bij 116pk diesel? er staat 160pk

    Login om te reageren
  29. hallo zegt

    27 augustus 2009 om 12:08

    Ik vind de achterkant iets te rond die had iets strakker moeten zijn maar voor de rest vind ik hem wel ok.

    Login om te reageren
  30. Griffin zegt

    27 augustus 2009 om 12:10

    Die daklijn is wel weer typisch des saab’s, maar dat front… getverderrie! Amerikaans tot en met en weer met zo’n lelijke Dame Edna bril. Nou ja, misschien dat er over een paar jaar wel weer een mooi Zweeds front op kan…

    Login om te reageren
  31. rwd zegt

    27 augustus 2009 om 12:16

    Het kan aan mijn ogen liggen, maar dit is gewoon een Opel Insignia die wat opgepompt is, een Saab smoel en dito lelijk interieur van broodtrommeltjes plastic. Ik zie niet in hoe dit een succes moet worden helaas.

    Login om te reageren
  32. mauro zegt

    27 augustus 2009 om 12:17

    hij heeft de de kont van een a6 en een cl in 1 :P

    maar voor de rest is ie wel geinig

    Login om te reageren
  33. C70T5 zegt

    27 augustus 2009 om 12:21

    WOW!! dat ziet er echt serieus goed uit!! en de 2.8T *kwijl*

    Login om te reageren
  34. John zegt

    27 augustus 2009 om 12:23

    @stoofvlees
    Misschien wil saab de link met hun vliegtuigverleden en is het een hoogtemeter. Dat middelste lijkt mij verdacht veel op een hoogtemeter uit een vliegtuig, de rest daaromheen lijkt wel op hoe scheef je vliegt maar dat zou natuurlijk onzin zijn in een auto.. Wie weet komt dit detail wel helemaal niet in de prod versie. ( FYI Heb het over dat metertje in de snelheids meter)

    Login om te reageren
    • Camper zegt

      27 augustus 2009 om 13:13

      @John @stoofvlees: de ‘hoogtemeter’ is een alternatieve snelheidsweergave, daarom staat hij op de foto op 0, bij acceleratie gaan de snelheden dus als een soort lijstje naar beneden, 10-20-30 etc. Dit komt zeker ook in de productieversie… Wat de twee balkjes aan weerszijden daarvan zijn weet ik nog niet.

      Login om te reageren
  35. Fout zegt

    27 augustus 2009 om 12:24

    Toch altijd wat eigenwijs bij Saab, bijvoorbeeld die onmiddelijk aflopende daklijn (het minste van de wagen) Maar anders wel niet mis! Toch een vooruitgang op de enorm beu-geziene en ouderwetse 9-5.
    PS: check dat mannetje in de middenconsole, kinderachtig! but cool

    Login om te reageren
  36. Jesper zegt

    27 augustus 2009 om 12:28

    Merk me woordjes, zodra dit een beetje gaat verkopen wil GM Saab ineens ook niet kwijt :P

    Login om te reageren
  37. quanti zegt

    27 augustus 2009 om 12:30

    ik ben niet zo voor een opel chasis

    Login om te reageren
  38. Stijn zegt

    27 augustus 2009 om 12:31

    Waarom zit iedereen hier nu ineens te kwijlen op die motoren? Het zijn dezelfde als de Insignia. Dus vermoedelijk zal daar de 2.0 CDTI twinturbo aan 180pk bijkomen.

    Login om te reageren
  39. joost zegt

    27 augustus 2009 om 12:31

    Fijn dat Saab weer met wat nieuws komt, daar heb ik lang op gewacht! Nu word het wachten op de estate, die lijkt mij bij dit model veel mooier.

    Login om te reageren
  40. Jochempie zegt

    27 augustus 2009 om 12:41

    Waarom niet de 1.9 TTiD? 190 pk is toch beter dan 160?

    Login om te reageren
  41. floryn zegt

    27 augustus 2009 om 13:20

    geslaagd!

    Login om te reageren
  42. Laurens zegt

    27 augustus 2009 om 13:40

    Overall gezien een zeer geslaagd model, het is niet langer oubollig, eerder modern. Ondanks dat ik zelf niet snel een Saab zou kopen, hoop ik dat het Saab wel helpt overeind te blijven want ik vind het een leuk en eigenwijs bedrijf.

    @Julien m.b.t. design: kijk eens in het huidige model van de 93 naar de handrem en de raamkrabber. Ik heb het nog nooit zo mooi weggewerkt zien worden in een auto! Over dat houten dashboord van Volvo heb je gelijk, dat is echt freeking awsome qua design!

    Login om te reageren
  43. chocomobiel zegt

    27 augustus 2009 om 13:47

    achterkant veel van de rover 75

    Login om te reageren
  44. Tombnolz zegt

    27 augustus 2009 om 14:03

    Als grote 9-5 fan wil ik maar oordelen als ik ‘m in het echt heb gezien. Op deze en andere foto’s komt het mij niet over als een groot succes. Maar dat vond ik ook van de Mondeo & Insignia, terwijl ik die toch wel zeer geslaagde auto’s vind.

    Op de foto’s ziet het interieur er echt potzwart uit en gebouwd met inferieur plastic, maar ook daar kan ik me vergissen.

    Ik betwijfel ook of het een grote verkoophit zal worden. In zo’n dure klasse heeft men echt wel liever wat behoudenders… En laat ons hopen dat het met de kwaliteit toch wat beter is gesteld dan met z’n voorganger… Wie dacht dat dat allemaal zorgeloze wagens zijn, heeft het echt wel mis.

    Login om te reageren
    • Cees zegt

      28 augustus 2009 om 11:19

      @Tombnolz:

      Deze opmerking is niet meer van deze tijd!

      Login om te reageren
  45. Bob zegt

    27 augustus 2009 om 14:41

    XF, is that you?

    Login om te reageren
  46. Vinny_93 zegt

    27 augustus 2009 om 14:41

    Ik vind het een mooie SAAB. Ik zeg niet dat ik het per se een mooie auto is, maar voor een SAAB mag ie er van mij bij.

    @Autoblog(Even weer fijn zeuren :P )
    “Mocht je graag grip op de Saab wil houden dan kan je kiezen voor XWD.” Ik zou er “willen” van maken

    En tenzij jullie de 2.0T en de 2.0T Bio als 1 rekenen zijn er dus 5 motoren. Maar mij lijkt het logischer dat de Bio en de “gewone” tweeliter als 1 gerekend worden.

    Login om te reageren
  47. gopie zegt

    27 augustus 2009 om 14:59

    Wauw!! Echt prachtig!
    Zet maar voor de deur :)

    Login om te reageren
  48. DYONn93 zegt

    27 augustus 2009 om 15:04

    wat een verschrikkelijk mooie auto !!

    Login om te reageren
  49. Thomas zegt

    27 augustus 2009 om 15:14

    Het is gewoon een Insignia met wat andere logo’s. Diesel is van Fiat, 1.6 Turbo is een nieuwe Opel motor. Weinig Saab dus. Begrijpelijk maar wel jammer. Kan iemand een shop maken van de Insignia Tourer en de 9-5 dan hebben we een idee hoe de 9-5 Estate er uit gaat zien?

    Login om te reageren
  50. Ertugrul zegt

    27 augustus 2009 om 15:28

    Zie ik nou de daklijn van een Nissan Gt-r ? ..

    Login om te reageren
  51. ivanadrive zegt

    27 augustus 2009 om 15:39

    Jammer van die zetels die te veel lijken op die van de Buick LaCrosse. De hoofdsteunen van de oude Saabs vond ik net super qua design.

    Login om te reageren
  52. peter zegt

    27 augustus 2009 om 16:00

    Wat is dat toch met dat fabia-swift-mini-dak wat opeens standaard schijnt te worden…?!

    Login om te reageren
    • Cees zegt

      27 augustus 2009 om 19:11

      @peter:

      De stoelen lijken er niet echt op. Maar ik vind het ook jammer dat de hoofdsteunen niet gebleven zijn. Je ziet ze wel achterin de auto terug. Maar het kan allemaal veel erger.

      Het is wel weer meer saab dan ik dacht dat ze zouden maken. Goed teken! Het is ook maar een piepklein auto bedrijf. Dus ze moesten zuinig zijn met heb budget!

      Knap werk!

      Login om te reageren
    • db zegt

      30 augustus 2009 om 00:31

      @peter: “fabia-swift-mini-dak” Je doelt op de zwarte A-stijl, en daar is Saab al net iets langer mee bezig dan die koekjestrommels die je vernoemt.

      Login om te reageren
  53. b0z4 zegt

    27 augustus 2009 om 18:48

    Ik zeg INSIGNIAAA

    Login om te reageren
  54. Mark zegt

    27 augustus 2009 om 19:25

    wat een geile kont!

    Login om te reageren
  55. Apache zegt

    27 augustus 2009 om 19:42

    Awel, het is schoon.

    Login om te reageren
  56. sven2 zegt

    27 augustus 2009 om 23:29

    Beauty, maar dat interieur… BAH, BAH, BAH!!!

    Login om te reageren
  57. Espace zegt

    28 augustus 2009 om 09:55

    vooral de achterlichten doen me denken aan de a6 (voor de facelift)

    Login om te reageren
  58. BaRa zegt

    28 augustus 2009 om 16:50

    @Thomas: vooraan, ergens in het midden van je hoofd zitten twee bolle dingen. Je kan ze bewegen, en je kan er zelfs mee kijken. Ze worden meestal Ogen genoemd. Tip: gebruik ze eens om een Insignia en een 9-5 met elkaar te vergelijken. Je zou wel eens verbaasd kunnen zijn van de verschillen.

    Login om te reageren
  59. BaRa zegt

    28 augustus 2009 om 16:55

    @Quanti: Ik denk dat je de bodemplaat bedoelt, niet het chasis (die trouwens van GM is, niet van Opel). Maar dat is niet allesbepalend, het onderstel is minstens zo belangrijk. De Vectra en 9-3 delen ook de bodemplaat, maar de ophanging is erg verschillend. En dat maakt een zeer groot verschil in comfort, rijervaring, handling enz. Rij maar eens met een Mondeo en met een V50: zelfde bodemplaat, ander onderstel. Een wereld van verschil: de Volvo deint veel meer dan de Ford, en het stuurgevoel is volledig anders.

    Login om te reageren
  60. Paulus zegt

    29 augustus 2009 om 13:59

    Saab insignia?

    Login om te reageren
  61. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    29 augustus 2009 om 14:26

    Origineel jongens, dat vergelijk met de Insignia…
    Zullen we bij de nieuwe A6 ook eens lekker gaan roepen dat het een Passat is?

    Stakkers…

    Login om te reageren
  62. Gerry Goudrenette zegt

    30 augustus 2009 om 14:06

    Svenska Aeroplan AB @

    Het is zeer triest dat deze notiore blindkijkers niet verder komen dan een vergelijk met de insignia ( wat trouwens een erg goede auto is) Ik meen dat deze figuren nog nooit in een saab hebben gereden. Het is jammer dat ik mijn saab 9-3 aero cabrio ’05 niet aan vreemden uitleen maar ik denk dat ze hun woorden snel zullen inslikken. de grote kudde nablaten, stakkers. Maargoed saab is nou eenmaal niet voor iedereen en dat wil ik graag zou houden.

    Login om te reageren
    • Cees zegt

      3 september 2009 om 15:41

      @Gerry Goudrenette:

      Helemaal mee eens! Helemaal mee eens! Helemaal mee eens!

      Dat word op de lange termijn de kracht van dit zeer bijzondere merk.

      Login om te reageren
  63. S16 zegt

    18 september 2009 om 08:13

    Turbodrukmeters zijn cool

    Login om te reageren
  64. Sven Lammens zegt

    23 oktober 2009 om 20:48

    misschien wel een van de 1ste die in een rijdende saab 9-5 heeft gezetten..

    Presentatie in Rotterdam vandaag, voor de verschillende dealers.

    http://spdcms.com/saab1.jpg
    http://spdcms.com/saab2.jpg

    rechts ziet u de saab 9-5 aero.
    Hele mooie auto.

    Stille motor.
    Geen prijs bekend bij mij iig.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North