• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Officieel: Hartge X6

Auteur: autoblogger, gepost 4 juni 2008 om 20:09 – 57 Reacties

Hartge BMW X6
We hadden ‘em eigenlijk al gezien, maar nu geeft Hartge de specs van hun X6.

Voor de diesel-versies biedt Hartge wat extra peekaas en koppel. Dankzij ECU-tuning krijgt de 35d een vermogen van 328 pk en een max koppel van 675 Nm (standaard 286 pk en 580 Nm), de 30d krijgt 275 pk en 598 Nm (standaard 235 pk en 520 Nm).

Verder biedt Hartge een verlagingssetje plus sportvering voor de 30d, 35d en 35i. Overige opties zijn er oa in de vorm van carbon buitenspiegels, aluminium pedalen en 22-inch lichtmetaal. Klik voor een groter formaat:

Hartge X6

Ook interessant!

  • Koop de chique BMW X6 M van Dirk Kuyt
  • BMW maakt zichzelf belachelijk met nieuwe grille optie
    BMW maakt zichzelf belachelijk met deze grille
  • Betrouwbaar ogende BMW X6 is vurig in Brunssum
  • BMW X6 van Dirk Kuijt staat nog steeds te koop, is nu extra fout

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, hartge, tuning, x6

Vorig bericht: « Van de gekken: twinturbo Infiniti FX35
Volgend bericht: De nieuwe Aston DBS gespot op Zolder en in LA »

Lees Interacties

Reacties

  1. Klassiekerrally zegt

    4 juni 2008 om 20:10

    Ik stel me bij dit model 1 vraag: WAAROM???
    Het is zo’n raar model. Typisch gevalletje van vraag creëren in plaats van vraag beantwoorden.

    Login om te reageren
  2. Berbertje zegt

    4 juni 2008 om 20:11

    Zo :D 675nm netjes ik vond het eerst een vaag model maar ben er nu toch wel gek op ! :P

    Login om te reageren
  3. K-Kalkan zegt

    4 juni 2008 om 20:14

    Ik vind hem nu echt mooi!
    Geen idee waarom, en ze persen er lekkere peekaa’s uit :D Zal wel lekker voelen :)

    Login om te reageren
  4. K-Kalkan zegt

    4 juni 2008 om 20:15

    @ Klassiekerrally ; Gewoon, omdat het kan. Waarom een auto met 150pk, als je ook genoeg hebt aan 80pk? Komt op hetzelfde neer ;)

    Login om te reageren
  5. Maghrebi zegt

    4 juni 2008 om 20:15

    Vreemd model !!!

    Login om te reageren
  6. Stephan zegt

    4 juni 2008 om 20:17

    Wel weinig verschil tussen de 30d en de 35d eigenlijk, terwijl je toch een turbo meer hebt.

    Login om te reageren
  7. mastertjen zegt

    4 juni 2008 om 20:22

    Waarom koopt iemand zoiets?

    Login om te reageren
  8. slk zegt

    4 juni 2008 om 20:25

    Dit is zon onzinnige en vooral domme auto om te zien.Gewoon een x5 je nemen.Is wat meer in balans.

    Login om te reageren
  9. GregBem zegt

    4 juni 2008 om 20:30

    Je moet hem zeker in et echt zien om hem mooi te vinden hoor! :-p
    Ik werk bij een daelerbedrijf en in’t echt is hij echt prachtig!
    …op foto zéér zelden of zelfs nooit spijtig genoeg…
    Wat de 30d of 35d betreft… Een turbo meer of minder dat voel je hoor :p believe me! Die 35d is echt een raket! ;-)

    Ik heb trouwens hardge altijd al een BMW-verkrachting gevonden om even on-topic te reageren… velgen ‘passen’ niet bij de lijn van de auto…
    BMW heeft véle mooiere velgen in’t accessoire-gamma ;-)

    Login om te reageren
  10. York zegt

    4 juni 2008 om 20:36

    Koop liever X6 en doe dan Ziptuning.. dan zit je ook bijna aan die pk’s en koppel..

    En Eerlijk gezegd vind ik de X6 mooi.. Dit is eigenlijk een echte BMW.. Met veeeeeel meningsverschillen en weinig mensen die hem kopen gaan.
    Je moet er naar durven kijken en blijven kijken.. Dan pas leer je hem apprecieren en mooi vinden. Weinig mensen nemen die moeite…

    Login om te reageren
  11. .Memphis. zegt

    4 juni 2008 om 20:36

    Akkoord met Klassierrally.

    Ik heb geen probleem met ‘vreemde’ auto’s (het is weer es wat anders in het straatbeeeld ;) ), maar van deze blijf ik mij maar afvragen wie er in godsnaam naar zo’n auto heeft gevraagd. Noch mossel noch vis, foute proporties,… :p

    Login om te reageren
  12. Lennart zegt

    4 juni 2008 om 20:37

    Djeezes wat een gedrocht is het toch :/

    Heb het sowieso niet echt voor de meeste BMW’s, maar dit slaat toch wel alles.

    Login om te reageren
  13. slk zegt

    4 juni 2008 om 20:38

    De moeite doen om naar zon hok te kijken.Nee hoor.Kijk nog liever naar een rodius

    Login om te reageren
  14. bob zegt

    4 juni 2008 om 20:39

    Hoort dit nou trouwens ook niet onder de categorie asobakken? (als we dan toch bezig zijn) ;)

    Login om te reageren
  15. InF3Rn0 zegt

    4 juni 2008 om 20:40

    Sommige mensen hebben hier echt geen smaak
    Prachtig bak Forza BMW!

    Login om te reageren
  16. AMG Powerrr zegt

    4 juni 2008 om 20:42

    @InF3Rn0,

    en daar ben jij er blijkbaar 1 van. Stuitend lelijk.

    Login om te reageren
  17. Phils zegt

    4 juni 2008 om 20:43

    Die achterste helft met dat lekker dik achterwiel in die uitgeklopte wielkast en die toegnknepen kont erobven is toch heerlijk!

    Login om te reageren
  18. Citrofiel zegt

    4 juni 2008 om 20:43

    @ Inferno; Geen smaak als je dit lelijk vindt? Draaien we de rollen nou om? ;) Smaak verschilt gewoon p.p., dat hoeft nog niet in te houden dat men geen smaak hééft…

    Login om te reageren
  19. StormRAM zegt

    4 juni 2008 om 20:44

    Wat mij betreft mogen ze de X6 nomineren voor de ‘meest zinloze auto van het jaar’-award. Een X5 is goed genoeg voor Europa!

    Login om te reageren
  20. CL65 AMG-owner zegt

    4 juni 2008 om 20:51

    @klassiekerally: Waarom???
    nou omdat mercedes met de CLS een totaal nieuwe markt heeft gevonden, misschien lukt ons dit ook;)

    en ik vind het btw een erg mooie auto, ben altijd wel een BMW-man, maar ik vind dat ze doorgaans toch wel stoere en kwalitatief goede auto’s ontwerpen.

    Login om te reageren
  21. slk zegt

    4 juni 2008 om 20:52

    Hij lijkt op dat suv gedrocht van spijker.Qua concept zeker.

    Login om te reageren
  22. dekster zegt

    4 juni 2008 om 20:55

    Waarom een baan-setje, iets om de X6 Off-road te maken, dat zou pas op z’n plaats wezen…

    Login om te reageren
  23. slk zegt

    4 juni 2008 om 20:57

    De cls is een schitterende auto .Dat is het verschil.Ik hoop dat andere merken geen navolging geven op dit x concept.

    Login om te reageren
  24. RenJie zegt

    4 juni 2008 om 21:02

    @CL65 AMG-owner

    show us your CL65 ;)

    Login om te reageren
  25. Carmaster zegt

    4 juni 2008 om 21:10

    Kan dr het nut niet van inzien….
    Waarom een coupé hoog op zn poten zetten en 4wd geven?
    Dat is helemaal niet de bedoeling van een coupé, een coupé moet sportief zijn, laag bij de grond liggen voor meer snelheidssensatie en een bocht kunnen maken zonder 20cm over te hellen!

    Het is alsof je een straaljager de vleugels en (propellor)motoren van een bommenwerper aanmeet.
    Het is gewoon nutteloos….

    CM.

    Login om te reageren
  26. Bouncing Bullet zegt

    4 juni 2008 om 21:30

    Waarom???
    –> SUV’s zijn passé
    http://www.autoblog.nl/archive/2008/06/04/ford-f-150-niet-langer-best-verkochte-auto-in-vs#post-14925

    –> SAV’s zijn de toekomst :p
    http://www.bmw-web.tv/en/video/3cXLGto/BMW%20Concept%20X6%20-%20The%20reveal

    Login om te reageren
  27. Klassiekerrally zegt

    4 juni 2008 om 21:31

    Waarom niet: omdat ’t gewoon een gedrocht is.
    De Mercedes CLS is tenminste nog fraai gelijnd en is een duidelijker soort auto: een sportief gelijnde limousine.
    Dit is vleesch noch visch. Het is geen coupé, het is geen sportwagen, het is geen terreinwagen, het is geen fraaie wagen. Weg ermee!
    Maar goed, er zullen wel genoeg geblondeerde te-grote-zonnebrillendragende trutjes zijn die dit op hun verlanglijstje zetten om de ‘kids’ (braak!) naar school te brengen… :roll:

    Login om te reageren
  28. slk zegt

    4 juni 2008 om 21:37

    Gelukkig is dit concept Bij Mb Weggegooit.

    Login om te reageren
  29. Bouncing Bullet zegt

    4 juni 2008 om 21:46

    bwah, allemaal uiteindelijk toch een kwestie van smaak. Ik vind de cls ook niet moeders mooiste, er scheelt iets met het achterste (te gekunsteld?). Recentelijk werd er ook terug afgegeven op de M3 zijn powerdome, maar ook de c63 amg is nogal ‘cheesy’ zoals James May het zei. En nummero drie, de IS-F is dan weer overgestilleerd…
    Als er 1 nieuwe wagen mooi is, dan is het de AM DBS wel!

    Login om te reageren
  30. David38 zegt

    4 juni 2008 om 22:00

    De X5 heeft helaas (optioneel) zo’n vreselijke derde zitrij…….
    De X6 heeft dat gelukkig niet. Wel een coupé-achtige lijn. Vol in de trend, zie Jaguar, Porsche. MB, en Audi werkt ook aan zoiets (maar dan een sedan).
    Maar dan krijg je een hogere zitpositie erbij plus 4WD. En veel meer exclusiviteit dan bij een X5. En zonder de lompheid van een Cayenne. En zonder het overgewicht van een RR Sport.

    Fascinerend ding, zou er graag in willen rijden! Zo fout dat ‘ie onweerstaanbaar is :)

    Login om te reageren
  31. Tommy zegt

    4 juni 2008 om 22:13

    Mensen zijn een nieuw model gewoon niet gewend en denken dan: “Help! wat is dit?:S Lelijk!!” In plaats van er serieus naar te kijken of hem in echt te zien voordat ze oordelen. Ik zeg maar zo: hoe meer zielen hoe meer vreugde! Voor ieder wat wils mensen. Persoonlijk zou ik hem trouwens nooit kiezen.

    Login om te reageren
  32. PCCB zegt

    4 juni 2008 om 22:49

    Ik vind het wel een merkwaardige gedachte: je koopt een SUV, om hem vervolgens te verlagen, te betupperwareën en er een dikke set velgen onder te steken. Zoek de tegenstrijdigheid…

    Login om te reageren
  33. Rick dos zegt

    4 juni 2008 om 23:41

    De vraag: waarom? Is een zinloze als het gaat om persoonlijke voorkeuren en smaken.

    Dat de vraag gecreëerd wordt voor ons, is wel een nuttige. Anders zouden we namelijk telkens weer dezelfde vraag stellen en hetzelfde antwoord krijgen. Hierdoor zou er geen vooruitgang zijn. En dus alleen maar meer van het zelfde zijn óf in het ergste geval zouden we in klassieke auto’s moeten rondrijden. Hè, gadver…

    Login om te reageren
  34. Peter zegt

    4 juni 2008 om 23:43

    Am I getting old…?
    Vind zelf dat BMW in de jaren 80 en 90 echt prachtige stoere strakke (beetje duistere)wagens maakte voor echte kerels.
    En nu zie ik vooral soort van praalwagens met veel ‘ design’ toeters en bellen voor gewoon mensen met veel geld en wannabee’s
    De techniek kan ik nog wel heel waarderen want ze rijden super…
    Zou mischien nu nog eerder bij Mercedes gaan shoppen..

    Login om te reageren
  35. Snoepie zegt

    4 juni 2008 om 23:49

    Kind kan een auto ontwerpen zeg ik maar

    Login om te reageren
  36. smoke zegt

    4 juni 2008 om 23:54

    De X6 slaat in de VS bij de eigenaars in ieder geval erg aan. De Xdrive 50i schijnt met zijn twin-turbo 4,4 V8 een heel soepele maar o zo snelle wagen te zijn (met meer dan 2 ton aan gewicht).

    De eerste 50i is al getuned,

    http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=143998

    en road and track heeft een aardige review van de V8:

    http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=3&article_id=6827

    Login om te reageren
  37. autoblogger zegt

    4 juni 2008 om 23:57

    @Smokalot: slaat erg aan? de X6 is uitverkocht…
    http://www.autoblog.nl/archive/2008/05/08/bmw-x6-is-uitverkocht

    Login om te reageren
  38. Ssang Yong zegt

    4 juni 2008 om 23:57

    Het design is afgekeken van de Ssang Yong Actyon.
    Een mooie referentie voor een luxemerk als BMW !!

    Login om te reageren
  39. w0o0dy zegt

    5 juni 2008 om 00:03

    @Autoblogger…. tja… hoe weinig maken ze er dit jaar? De grantursimo S was al uitverkocht voor de auto geïntroduceerd was… maar die komt dan ook pas in november….

    Login om te reageren
  40. Klassiekerrally zegt

    5 juni 2008 om 00:05

    Ouch Rick, die was onder de gordel! ;)

    Login om te reageren
  41. RenesisHP zegt

    5 juni 2008 om 00:11

    Wat is hij toch lelijk zeg. Ik kan er maar niet aan wennen. Een x5 is mooier dan deze. Het is een BMW, dus met dat succes zit het wel goed, maar of dat door het uiterlijk komt?…..

    Login om te reageren
  42. Peter zegt

    5 juni 2008 om 00:12

    Tja wat is er dan eigenlijk volgens sommigen zoveel beter aan die X6 dan aan deze M5 uit 1995

    Login om te reageren
  43. Peter zegt

    5 juni 2008 om 00:12

    oeps..

    Login om te reageren
  44. Marvin zegt

    5 juni 2008 om 01:34

    GUYZZ!!!! LUISTER- Ik heb em in het echt gezien en gevoeld, hij is onverstelbaar WREED,die look vanuit achterkant is gewoon niet te beschrijven!!Gewoon MACHTIG, is al in NL levertijd van 7maanden nu en ze verwachten dat het een jaar wordt. X5 is for grandpa’s

    Login om te reageren
  45. yannick zegt

    5 juni 2008 om 01:47

    kheb hem vandaag ook gespot en geloof het of niet ben er jammergenoeg eerst gewoon voorbij gewandeld… tot iemand zei: hey das echt waanzin zon x6 hé?! -ik: X6 ?!? waar?! en de vogel was gaan vliegen. maar pak dat hij deze week op de foto staat :-D

    Login om te reageren
  46. Tom zegt

    5 juni 2008 om 07:28

    X6 35d is een goddelijk apparaat….

    Login om te reageren
  47. FabianVTR16V zegt

    5 juni 2008 om 07:29

    Wat betreft de X6
    Mensen die zeggen dat het een gedrocht is of denken dat het model nergens voor dient; Ga eens langs een BMW dealer ;)
    Is echt een prachtbak 8)

    Toen ik de titel las dacht ik eigenlijk aan een M5/M6 V10 blok in de X6 ;)

    Login om te reageren
  48. Diederik zegt

    5 juni 2008 om 07:48

    Nee, het blijft toch echt een auto die ze van mij niet op mijn oprit hoeven te parkeren. Maak het geld maar over, dan koop ik zelf wel een auto.

    Login om te reageren
  49. Westleah zegt

    5 juni 2008 om 09:46

    Vond de x6 in het begin ook verschrikkelijk lelijk! Maar vind hem nu ook erg mooi. Toen de huidige 5-serie op de markt kwam waren de reacties precies hetzelfde. Nu vinden ook veel mensen dat een mooie auto…

    Login om te reageren
  50. Dreier zegt

    5 juni 2008 om 10:33

    Lijkt erop dat BMW auto’s maakt voor de gevorderde liefhebber. Zoals Westleah zegt vindt iedereen de nieuwe modellen van BMW eerst lelijk maar naarmate je ‘m vaker ziet mooier vindt worden. (vaak ook is de eerste mening gebaseerd op foto’s, in mijn ogen kan je een auto alleen beoordelen als je ‘m in het echt gezien hebt) Het begon al met de 7-serie, de 5-serie, de 3-serie, de 1-serie …..

    Login om te reageren
  51. gerardo zegt

    5 juni 2008 om 10:47

    Wat een lelijk hondehok is het toch; zal geen succes worden als gevolg van hoge tax, brandstofprijs en het uiterlijk. Overbodige zet van BMW. Ben benieuwd of ze de produktie van slurpers moeten inkrimpen. Zie bijv ook de recente maatregelen in de VS.

    Login om te reageren
  52. henkjan zegt

    5 juni 2008 om 10:54

    Iemand heeft met een dikke voet op de achterkant van het kleimodel gestaan, waarna iemand anders weer dacht dat het ontwerp echt zó bedoeld was.

    Login om te reageren
  53. Baztrd zegt

    5 juni 2008 om 20:05

    Moet de X6 eens in het echt zien om een goed oordeel te vellen, maar ben er niet bij voorbaat tegen. Of zo’n auto nut heeft? Zeker niet minder dan een X5 of een M5 of zo…

    Deze uitvoering heeft wel een walgelijk lelijk front, veel te priegellig waardoor de balans tussen voor- en achterkant zoek is (en die stond al onder spanning)

    Login om te reageren
  54. Lennart zegt

    5 juni 2008 om 20:13

    “voor de gevorderde liefhebber” :’)

    De 3 serie kan ik nog wel waarderen, maar de 5, 7 en vooral 1 serie … toch maar liever niet.

    Login om te reageren
  55. CSL zegt

    5 juni 2008 om 23:31

    Waarom nou je SUV laten verlagen!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  56. kyanite zegt

    6 juni 2008 om 12:28

    Een woord over de X6: LELIJK
    -edit: want?-

    Login om te reageren
  57. T593F zegt

    10 juni 2008 om 08:43

    kyanite heeft helemaal gelijk, wat een lelijke k utauto is dit. man, het is een kruising tussen een M6 en een X5!!! die achterkant lijkt helaaml nergens op en is ook nog eens niet praktisch. dit is ook al zo bij de gewone X6, maar deze is zo mogelijk nog lelijker!!. waarom kunnen tuners niet gwoon een betere motor erin lepelen en het uiterlijk laten voor wat het is. Want bij de meeste tunerauto’s, en ook bij deze, is het vermogen wel weeer geweldadig

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North