• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Online een nieuwe auto kopen via auto.nl

Auteur: autoblogger, gepost 17 januari 2011 om 08:17 – 55 Reacties

Auto.nl

Sinds vandaag kunnen consumenten eenvoudig zelf een auto samenstellen en direct online bestellen, zonder een uitgebreid offertetraject. De webwinkel van auto.nl biedt een keuze uit de 20 meest populaire modellen van Nederland, inclusief een laagsteprijsgarantie. Nadat de auto is besteld kan deze worden afgehaald bij het centraal gelegen aflevercentrum in Breukelen.

Marque Joosten, oprichter en directeur van auto.nl: “De enigszins traditionele autobranche, met de bekende showroom, is toe aan nieuwe online initiatieven. Steeds meer consumenten willen tegenwoordig een auto online kunnen kopen. Auto.nl anticipeert op deze groeiende behoefte met een uiterst gebruiksvriendelijke webwinkel met objectieve en duidelijke informatie. Daarvoor gebruiken we nieuwe en vernieuwende technologieën om de consument transparantie, betere service en lagere prijzen te bieden. Auto.nl verkoopt alleen nieuwe auto’s en doet niet aan ingewikkelde (financiële) bijproducten of inruilconstructies.” Die laatste opmerking lijkt gericht aan sites zoals nieuweautokopen.nl welke al langer bestaat en tevens in verzekeringen handelt. Maar in tegenstelling tot dit soort andere sites verkoopt Auto.nl geen offertes, ze verkopen daadwerkelijk auto’s.

Via de site van auto.nl zijn in totaal 20 voordelige modellen van 13 verschillende automerken te bestellen: Citroën, Fiat, Ford, Hyundai, Kia, Opel, Peugeot, Renault, SEAT, Skoda, Suzuki, Toyota en Volkswagen. Het ontbreken van een peperdure showroom en de afwezigheid van onbetrouwbare autoverkopers zorgt voor een flinke daling in de bedrijfskosten, daardoor kan auto.nl voor consumenten de laagste prijs garanderen. De nieuwe auto’s worden geleverd met volledige fabrieksgarantie. Voor onderhoud en eventuele problemen kan een koper bij elke erkende merkdealer terecht, die de garantie met de fabrikant regelt.

Tijdens het bestelproces wordt de levertijd aangegeven. Bij het plaatsen van een bestelling is een aanbetaling van € 250,- verplicht, bij de aflevering dient het resterende bedrag te worden betaald. Betalingen gaan via iDEAL of direct via een eigen bank. Voor vragen is er gelukkig een klantenservice bereikbaar via telefoon en e-mail. Het aflevercentrum is gevestigd in Breukelen, direct aan de A2. Bij het afhalen van een auto krijgt een koper uitgebreide persoonlijke uitleg, net zoals bij een gewone dealer.

Ook interessant!

  • Porsche online
    Porsche verkoopt steeds meer nieuwe auto's online
  • Video: dít is de nieuwe auto van Max Verstappen!
  • Goodyear ElectricDrive GT
    Echt stilte in je elektrische auto met nieuwe Goodyear band?
  • beste nieuwe auto
    Is dit de beste nieuwe auto die je kunt kopen in Nederland?

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

autoverkoop, internet

Vorig bericht: « Autoblog 2011 flashback: week 2
Volgend bericht: De Gay Car van het jaar is de Peugeot RCZ »

Lees Interacties

Reacties

  1. Unknown123 zegt

    17 januari 2011 om 08:20

    Ben benieuwd hoe dit uitpakt..

    Login om te reageren
  2. jack_abarth zegt

    17 januari 2011 om 08:24

    Ben persoonlijk niet zo huiverig hierop. Veel mensen gaan proefrijden bij de dealer kopen de auto goedkoop bij dit bedrijf. En vervolgens is het huilen met de pet op wanneer de auto kapot gaat en er geen fastoenlijke dealer in de buurt is. Wordt er weer een praatgroepje georganiseerd voor deze “gedupeerde” mensen.
    Kunnen we weer met z’n allen gaan betalen…

    Login om te reageren
    • MichaelvdBroek zegt

      18 januari 2011 om 02:32

      @jack_abarth: wel mee eens, het gebeurd idd veel, ook zie ik dat er steeds meer mensen een auto kopen bijvoorbeeld volkswagen, en dat bij opel. en als er gezeik is? tjah de dealer is verplicht diegene te helpen, had t zelfde met een brommer, ik kocht hem dan 2e hands half jaar oud, en de verkoper schreef al 1/3e af, najah dan koop ik geen nieuwe, en de dealer bij mij in de buurt ging moeilijk doen over garantie dingen, wel aan de ene kant te begrijpen, hij stopt er dan geld in, en beurt niks.

      Login om te reageren
  3. Esprit_de_Flandre zegt

    17 januari 2011 om 08:24

    “Steeds meer consumenten willen tegenwoordig een auto online kunnen kopen.”

    willen kunnen kopen, dat geloof ik wel. Of ze effectief zullen kopen, das weer een ander paar sokken. Ik zou toch nooit een auto kopen zonder het volledig gezien te hebben, maw. eerst naar de showroom, testrit, in de koffer duiken, enz…

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      17 januari 2011 om 08:34

      @Esprit_de_Flandre: tuurlijk, eerst effe kijken, net zoals bij die HD-LED televisie, maar daarna ga je online checken waar ie het goedkoopst is… Althans, dat doen veel mensen tegenwoordig.

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        17 januari 2011 om 13:07

        @autoblogger: Dit is natuurlijk geen tv hé? Als het prijsverschil echt groot is, akkoord, maar met 100 euro verschil op een auto zal je niemand verleiden.

        Login om te reageren
      • MichaelvdBroek zegt

        17 januari 2011 om 13:59

        @autoblogger: Zo iets bestond toch al?

        Login om te reageren
    • kingkay zegt

      17 januari 2011 om 08:43

      @Esprit_de_Flandre: ah, ben jij ook zo iemand die er een gewoonte van maakt om bij testwagens in de koffer te duiken? Ik wel iig, een auto moet wel een beetje ruimte bieden voor het uitleven van je primaire driften op die momenten dat het nodig is natuurlijk. Wel zorgen dat je een busje textielreiniger op zak hebt als je gaat proefrijden.

      OT : lijkt me wel te kunnen werken, zeker als het prijsverschil met een dealer de moeite waard is. Heb je idd wel het probleem van eventuele testritten natuurlijk.

      Login om te reageren
  4. Apache zegt

    17 januari 2011 om 08:41

    Welkom Autoblogger, altijd een plezier je weer te zien!

    Login om te reageren
  5. Freewarefreak zegt

    17 januari 2011 om 08:57

    Redelijk leuk. Toch zou ik hem gewoon bij de dealer bestellen. Korting beding je ook zo wel. Heb eens op die site rond geklikt. Zitten nog wel wat fouten in. Bijvoorbeeld Polo BlueMotion TDI, word bij de motorenkeuze voorgesteld als een 1.6. Is echter een 1.2. Vind verder de keuze erg beperkt. Niet mijn ding.

    Login om te reageren
  6. lemster zegt

    17 januari 2011 om 08:59

    Tsjah ik heb 3 maanden geleden m’n Aygo gekocht bij de dealer. Ben ik ook zeer tevreden over, nog steeds. Maar heb toen geen proefrit gemaakt verder ofzo. Ik wist wat ik hebben moest, dus ik ben er gewoon heen gegaan en een half uur later stond ik buiten met een getekend contract.
    Via Auto.nl zie ik nu dat het verschil is ietsje meer dan 1000 euro. Ik zou in dit geval een klant van Auto.nl zijn geweest.

    Login om te reageren
    • MichaelvdBroek zegt

      18 januari 2011 om 02:28

      @lemster: rij je nooit een auto voordat je hem koopt dan? beetje apart vind je zelf niet?

      Login om te reageren
  7. BramS zegt

    17 januari 2011 om 09:05

    Ik heb eens even snel zitten kijken. Op een VW polo GTI van 25000 euro scheelt het 1400 euro. Dat schiet echt niet op. Die korting krijg je ook bij de dealer ook wel.

    Login om te reageren
    • lemster zegt

      17 januari 2011 om 09:13

      @BramS: Op de Aygo die ik eerder beschreef is het verschil groter dan ik van de dealer zou krijgen. Niet veel, maar verschil is verschil.

      Login om te reageren
  8. Jochempie zegt

    17 januari 2011 om 09:05

    De eenvoud van het proces verleidt mensen tot het doen van zeer hoge impulsuitgaven. Ach ja, it’s all about the money. Een beetje linkser mag het allemaal wel!

    Login om te reageren
    • lemster zegt

      17 januari 2011 om 09:17

      @Jochempie: Dat is niet de enige reden hiervoor denk ik. Sommige mensen weten welke auto ze hebben moeten, die zijn helemaal niet geinteresseerd in een proefrit en hebben daar misschien ook helemaal geen tijd voor. Niet voor iedereen is een auto iets speciaals, er zijn genoeg mensen die het zien als noodzakelijk kwaad. En dan moet je ook nog een halve dag uittrekken om naar een dealer te gaan die je toch al niet vertrouwd. Die mensen kopen hem wellicht liever gewoon via internet.

      Je kunt ook zien aan de merken die vertegenwoordigd zijn dat het vooral gericht is op die groep mensen. Er staan geen merken als BMW op. Dat zijn meer de auto’s die een liefhebber koopt. Een liefhebber koopt geen Aygo.

      Login om te reageren
  9. kevinc3 zegt

    17 januari 2011 om 09:14

    ik wil niks afkraken.. (zelf zou ik toch liever bij een dealer kopen) maar als ik een punto evo aanklik en dan de motorisering verander naar 1.4 racing dan springt ie automatisch naar de fiat 500 twinair.. :S en doe ik het nog een keer dan blijft er wel punto evo staan maar met plaatjes van de kia picanto

    Login om te reageren
    • enveekaa zegt

      17 januari 2011 om 09:35

      @kevinc3: Ja dat heb ik bij verschillende auto’s als gehad..

      Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      17 januari 2011 om 09:38

      @kevinc3: Inderdaad! Dus zoals ik al aangaf.. de site bevat nog aardig wat fouten.

      Login om te reageren
  10. midasracer zegt

    17 januari 2011 om 09:16

    Het zal wel loslopen. Ik verkoop dure espressomachines en die kun je ook goedkoper op internet kopen via de grijze import. Een aantal klanten zie ik niet terug, maar de meesten hebben geen zin risico te lopen (garantieproblemen, transportschade etc.) voor die 10% en kopen hem bij mij met alle service en garanties. Met een auto zou ik helemaal geen risico willen lopen.

    Login om te reageren
    • lemster zegt

      17 januari 2011 om 09:22

      @midasracer: Ik denk ook dat het wel los zal lopen. Er is maar een selecte groep die hier voordeel in ziet. Al zijn dingen als garantie en transportschade met dit systeem wel ingedekt. Garantie is standaard op elke auto, daar worden niet per dealer andere afspraken op gemaakt. En transportschade zal niet meer of minder zijn dan bij een andere dealer. Ze komen allemaal op dezelfde vrachtwagen bij de garage binnen. Bovendien doe je een inspectie als je de auto op haalt toch.

      Ik koop zelf vaak dingen wat duurder in de winkel als ik vind dat de winkel z’n best gedaan heeft voor me. Als ik goed geholpen word vind ik het smerig om dan achter iemands rug om te gaan en het dan ergens anders te kopen. Zo zou het dan ook zijn met een auto. Maar als ik al weet wat ik hebben wil, dan heeft het voor mij weinig functie om het niet gewoon via internet te bestellen.

      Login om te reageren
      • raphael zegt

        17 januari 2011 om 10:11

        @lemster: Je vergeet dat het internet nog altijd een bron van oplichterij is. Van wie is de site? Is hij echt?
        Straks doe je een aanbetaling en hoor je vervolgens niets meer. Waar ga je naartoe als dat zo is? Wie is er op aan te spreken etc. Als je het bij een dealer koopt kun je desnoods de verkoper een klap voor zn kop verkopen als het niet bevalt. Een internetsite is online de ene dag en verdwenen de volgende zonder enig tastbaar bewijs of gegevens. Je zou niet de eerste zijn die aanbetalingen doet en vervolgens niets meer hoort.

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          17 januari 2011 om 13:12

          @raphael: Auto.nl is van onze Autoblog-vriendjes. Vrij betrouwbaar dus. Bestaat ook al lang genoeg.

          Login om te reageren
      • midasracer zegt

        17 januari 2011 om 11:50

        @lemster: Je hebt garantie en garantie. Elke ondernemer die een nieuw apparaat verkoopt, is verplicht garantie te leveren. Dit hoeft echter geen fabrieksgarantie te zijn. De machines die ik verkoop hebben fabrieksgarantie. Als ik stop met mijn handel, kan de koper direkt naar de importeur (of via een andere dealer) voor garantie. Dat is fabrieksgarantie. Elke andere garantie vervalt als de ondernemer failliet gaat of stopt. Mooi voorbeeld is Ton Coronel met zijn koffiediscounter.nl die grijze import doet. Hij gebruikt valse logo’s (mag de officiele niet gebruiken) en zegt dat hij fabrieksgarantie levert. Dat liegt ie dus. De importeur wil niets met hem te maken hebben. En het wordt erg lastig repareren als je de computer van de espressomachine niet kunt uitlezen. VWB auto’s, daarom gaat mijn Toyota naar de dealer, want die heeft de specialistische apparatuur. Ik moet nog zien hoe Auto.nl dit oplost.

        Login om te reageren
        • gregorius zegt

          17 januari 2011 om 12:11

          @midasracer: Auto garantie is ook niet meer wat het geweest is! Er valt vrij weinig onder garantie: ten minste, niet de dingen die stuk gaan.
          Ja, de voorbeelden van een moter die vastloopt en dan gerepareerd wordt, dat is inderdaad garantie. Maar de kleine dingetjes die kapot gaan, dat weer niet: bijvoorbeeld mijn sigaretten-aansteker-contact. Doet t niet meer. Wordt gewoon dokken!

          Login om te reageren
  11. trabbit zegt

    17 januari 2011 om 09:18

    Leuke actie
    Ford fiesta 1.6 titanium:
    Auto.nl: 16214
    Dealer/Ford: 18866

    Login om te reageren
  12. Snooze zegt

    17 januari 2011 om 09:27

    Hoe kopen ze de auto’s in, zit er een grote lease maatschappij achter of zo, gezien het standaard lease-achtige aanbod? Want de merkdealers die aan 1000 eisen moeten voldoen hebben ook exclusief recht, kan me niet voorstellen dat importeurs meewerken aan zo een initiatief.
    Die laagsteprijsgarantie is net zoals alle andere laagste prijsgarantie onzin lees de voorwaarden maar..

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      17 januari 2011 om 13:14

      @Snooze: Waarom zouden importeurs niet meewerken? Rechtstreeks aan de klant verkopen is goedkoper. Ford doet het ook, in de UK dacht ik…

      Login om te reageren
      • Snooze zegt

        18 januari 2011 om 09:52

        @Esprit_de_Flandre: Neem aan dat er contracten zijn tussen dealers en importeurs. Dealers moeten aan tig eisen voldoen om dealer te mogen zijn, dan mogen zij op hun beurt (contractueel) verwachten dat ze geen oneigenlijke concurrentie krijgen.

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          18 januari 2011 om 09:55

          @Snooze: Aha, maar de importeur staat sterker, en contracten zijn niet eeuwig. In de kleine lettertjes zal wel alles geregeld staan zodat de importeur kan doen wat hij wil, dat de dealer zijn mond moet houden, en als het hem niet aanstaat dan is hij maar geen dealer meer en dan staat hij daar met een grote, mooie, dure, maar vrij lege showroom…

          Login om te reageren
  13. Megakix zegt

    17 januari 2011 om 10:00

    Is meer iets voor de vervangingsmarkt; kortom, je reed al een Polo, en nu wil je eigenlijk dezelfde…easiepiesie. De site nieuweautokopen.nl is een farce; ze bieden opties aan die in het geheel NIET op een bepaald model te krijgen is. Voorbeeld; een BMW 316i met High End Audio…die dus alleen geleverd wordt op een 6-cilinder.

    Login om te reageren
  14. DePannekoek zegt

    17 januari 2011 om 10:31

    Succes met jullie ‘nieuwe’ site autoblog!

    Login om te reageren
  15. Jozo zegt

    17 januari 2011 om 10:41

    Ik zie op sommige andere sites berichten staan alsof auto.nl een wereldprimeur in handen heeft.
    Blij dat autoblog.nl een stuk realistischer is. Nieuweautokopen.nl bestaat immers al een paar jaar. Voordeel bij die website is dat je daar ook je huidige auto kunt inruilen.

    Voor leaserijders is dit een goede manier om een auto te bestellen. Voor particulieren ben ik benieuwd hoe dit zich ontwikkeld.

    Login om te reageren
    • DePannekoek zegt

      17 januari 2011 om 10:59

      @Jozo: Verbaast me ook dat autoblog er zo over schrijft, gezien beide sites van motomedia zijn…achja.

      Login om te reageren
  16. davinci zegt

    17 januari 2011 om 11:12

    Moet hier niet “advertorial” boven staan?

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      17 januari 2011 om 12:39

      @davinci: zeker weten.

      Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      17 januari 2011 om 13:16

      @davinci: Het gaat over een site van dezelfde eigenaars als Autoblog.nl. In feite maken ze dus reclame voor zichzelf…

      Login om te reageren
  17. autogekk zegt

    17 januari 2011 om 12:26

    Geen dure showroom?
    Ze zitten in de Lexus showroom aan de A2. Kan wel een goedkopere plek verzinnen!

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      17 januari 2011 om 13:19

      @autogekk: Alleen maar voor afleveren, niet voor showen en koffie drinken.

      Login om te reageren
      • autogekk zegt

        17 januari 2011 om 13:29

        @Esprit_de_Flandre: de m2 moeten nog steeds betaald worden…..
        Lees net ergens anders dat het een project is van meneer Louwman, de keuze is dus wel logische!

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          17 januari 2011 om 17:40

          @autogekk: Ken meneer Louwman niet. Maar die bescheiden bakskes zullen niet tussen die Lexii in de showroom staan hé. Eerder achteraan, waarschijnlijk buiten, hoogstens een hangaar met 3 standaard ramen.

          Login om te reageren
  18. Birdman zegt

    17 januari 2011 om 14:15

    haha dat werkt wel snel, ik had bijna een fiat 500 besteld

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      17 januari 2011 om 16:35

      @Birdman: Ik bedoel maar, oppassen.

      Login om te reageren
  19. mashell zegt

    17 januari 2011 om 19:07

    Gezien de merkenlijst het is het niet premium om je auto op internet te kopen.

    Login om te reageren
  20. Cantago zegt

    17 januari 2011 om 22:00

    Nou, een nieuwe auto via internet kopen ga ik dus NOOOOOIT doen! Autoblog, noteer dit, confronteer me er over 40 jaar nog eens mee, ik ga GEEN nieuwe auto via internet kopen! Ik wil hem zien, voelen, ruiken, testen, en dan misschien kopen:P

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      17 januari 2011 om 22:07

      @Cantago: dat zei ik ook over Russische vrouwen…

      Login om te reageren
      • Cantago zegt

        17 januari 2011 om 23:06

        @autoblogger: ik kom over 40 jaar bij je terug;)

        Login om te reageren
    • MichaelvdBroek zegt

      18 januari 2011 om 02:29

      @Cantago: Mee eens. een auto is niet zomaar iets om te kopen! het is een groot bedrag, en alles moet kloppen, majah sommige mensen geven alleen om de prijs, en dit is vast weer een deal, weer wat cash voor autoblog :D

      Login om te reageren
      • Cantago zegt

        18 januari 2011 om 23:27

        @MichaelvdBroek: Ik ben er nog steeds van overtuigd dat wat mensen (onbewust) in een product zoeken een soort “ziel” is. Je koopt 9/10 keer iets op gevoel. Wel jammer dat marketingtrucjes (denk aan de rollen snoep bij de kassa in de supermarkt) hier steeds meer invloed op hebben. Reclame-makers beginnen dit ook in te zien met guild-free eten enzo. Voor mij zal een auto altijd ietsje meer blijven dan een verbruiksproduct! En ik ga het dus niet via internet kopen, klaar.

        Login om te reageren
        • MichaelvdBroek zegt

          18 januari 2011 om 23:45

          @Cantago: jah, maar het blijkt dat steeds meer “mensen” dit dus wel doen, kijk wij schrijven hier reacties omdat we fans zijn, dus 9 van de 10 zal het ook niet doen, omdat je wat hebt met auto’s! en het is niet zomaar een dagelijkse uitgave, maar sommige mensen scheeld het niet zo, toch vind ik het apart!

          Login om te reageren
          • Cantago zegt

            21 januari 2011 om 22:19

            @MichaelvdBroek: Zolang er voor ieder maar wat wils is! Dat is belangrijk! Mensen die een auto zien als een middel om van A naar B te komen, daar moet iets voor zijn (denk aan de gebakjes á Renault Twingo). Maar voor de peotolheads en echte autofans moet ook wat blijven! En dat is zo breed als je maar kan bedenken. Jammer wel dat er dan mensen zijn die auto’s alleen maar via internet willen verkopen of te zware restricties (zoals de onzinnige CO2 uitstoot) opleggen zodat niet iedereen meer tevreden is. Een beetje meer respect en begrip voor andere zou niet verkeerd zijn, en dan niet alleen in de autowereld!

            Gelukkig blijven er altijd mannetjes in schuurtjes die zelf autootjes bouwen;) Vakwerk! En zodra die er niet meer zijn? Dan wordt ik er zelf wel een! Kun je een echte “Cantago” kopen! Klinkt geeneens verkeerd;) Ik beloof bij deze: mocht het ooit zo ver komen, dan zal al mijn ziel en zaligheid er in zitten! Je kunt komen kijken in de schuur, en alleen kopen als je je handtekening persoonlijk op een stukje (dik!) papier komt zetten.

            Kom nou, we laten ons niet kennen!

            Login om te reageren
            • MichaelvdBroek zegt

              24 januari 2011 om 00:27

              @Cantago: al is het dan voor je vrouwtje van a naar b, als je een keer een stukje verder wilt rijden moet je wel een beetje comfort hebben, majah dat boeit sommige mensen niet, als die maar rijd hoor je dan van ze :P
              haha ik ook, Buy a Brooks Dreammachine, be the number 1 to own this special sports car! haha, dan beginnen we wat samen he :P haha

              Login om te reageren
              • Cantago zegt

                27 januari 2011 om 20:27

                @MichaelvdBroek: Autoblog? Noteren we dit? Dit kan wel eens het begin van een legendarisch en geweldig Nederlands automerk zijn!

  21. FIAT127 zegt

    18 januari 2011 om 09:02

    Ik vind het wel een slim idee. De mogelijkheid om lekker helder je auto te kunnen samenstellen. Dat lukt me nooit bij een irl verkoper.
    Als je vrouw bent en je wilt een zacht groene auto kan je hier iig eerst op kleur sorteren. Ook slim.
    En die lokatie langs de A2. Eén lokatie om heel NL te bedienen is slim. In Breukelen? Erg handig. Van een failliete partij? Dubbel voordelig.
    Geen blabla mensen in dienst? Er fijn. Even mijn oude Focus op rijden en dan maar eens kijken of ik tzt ook een nieuwe daar kan bestellen.

    Schop die oude dealers maar flink tegen de schenen AUTO.NL! Veel klantonvriendelijker kon het toch niet.

    Login om te reageren
    • Cantago zegt

      21 januari 2011 om 22:24

      @FIAT127: Ik lees je reactie zo, en ik ben tegen auto via internet kopen, maar je hebt wel een goed punt!

      Gelukkig gaan we naar een soort tussenweg toe waarbij de autoverkopers je niks meer wijs hoeven te maken (je hebt tenslotte zelf op internet alles al uitgezocht) en niks meer hoeven te verkopen, maar er puur staan om je vriendelijk bij je keus te helpen.

      Lijkt me wel wat!

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North