• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Opel Astra OPC, ben jij het?

Auteur: robbie, gepost 25 januari 2011 om 12:12 – 87 Reacties

Opel Astra OPC rendering


Het Britse AutoCar heeft (naar eigen zeggen) beslag weten te leggen op twee “uitgelekte” hi-res renderings van de gloednieuwe Vauxhall Astra VXR, of zoals we hier in Continentaal Europa zeggen: Opel Astra OPC. En wat we zien doet ons meteen terugdenken aan de Opel Astra GTC Paris Concept, die we uiteraard in Parijs zagen. En dat is helemaal niet verkeerd.

En het lijkt er dus op dat de opvallende ‘deuk’ in het portier daadwerkelijk het productiestadium gaat halen. Een gedurfde keuze van Opel, maar zeker geen verkeerde keuze zou ik zo zeggen. Onder de motorkap van de OPC variant zal, net als bij de concept, een 2.0 viercilinder met ‘twin-scroll’-turbo en directe injectie liggen die er net geen 300 pk uitperst.

Maar voordat we kennis kunnen maken met de hete Astra zal Opel eerst de reguliere 3-deurs versie aan het grote publiek voorstellen. Dat zal naar alle waarschijnlijkheid gebeuren tijdens de Frankfurt autoshow in september en de extra hete OPC variant zal Opel dan bewaren tot Geneve 2012. We moeten dus nog even wachten om ermee te kunnen rijden, maar dromen en fantaseren kan wel alvast. (via: autocar.co.uk)

PS Vinden jullie het ook geen verademing om een Opel OPC model een keer niet te zien in dat afgezaagde blauw?

Opel Astra OPC rendering

Ook interessant!

  • Jongste Astra OPC
    Jongste Astra OPC van Marktplaats: dit is 'm!
  • Opel Astra Stationwagon
    Opel Astra Stationwagon maakt crossovers overbodig
  • Nieuwe Astra
    Nieuwe Astra L (inclusief OPC) is al bijna klaar
  • Duurste Astra GSI
    Duurste Astra GSI van Marktplaats is gave tijdmachine

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

astra, geel, opc, Opel, spyshot, vauxhall

Vorig bericht: « TECHART Porsche Panamera GrandGT Carbon Kits
Volgend bericht: De garage van Tim Allen »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jochempie zegt

    25 januari 2011 om 12:16

    Ziet er wel goed uit! Alleen is het een auto voor 20-jarigen die je pas kan betalen als je 40 bent..

    Login om te reageren
    • rvssax zegt

      25 januari 2011 om 12:49

      @Jochempie: precies, wat jij zegt.
      is met wel meer autos…

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        25 januari 2011 om 12:58

        @rvssax: Helaas wel. Je kan als twintigjarige enkel hopen dat de ’twintiger’-auto’s van tien jaar geleden in nog maagdelijke staat te vinden zijn.

        Login om te reageren
        • rvssax zegt

          25 januari 2011 om 13:16

          @Jochempie:
          Ikzelf ben 19, rijd nu een Saxo VTS 1.4 tje uit 2002.
          Meer kon ik op dat moment niet uitgeven voor auto.

          Met zon auto zie ik mezelf niet rijden als ik een of meer kinderen heb over 10 jaar ofzo. Dan heb ik liever iets groters, hoeft niet eens station te zijn, maar een Astra lijkt me beperkt qua ruimte.

          Ach, blijft leuk om te zien :)

          Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      25 januari 2011 om 12:54

      @Jochempie: Voor veertigers die zich weer twintig voelen dus…

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        25 januari 2011 om 12:57

        @Esprit_de_Flandre: Ik denk dat daar het interieur wat aan de krappe kant voor is, met name op de achterbank.

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          25 januari 2011 om 17:27

          @Jochempie: Die veertigers kruipen toch niet op de achterbank? Het punt van zo’n auto te kopen is net het rijden.

          Login om te reageren
      • xilver zegt

        25 januari 2011 om 13:24

        @Esprit_de_Flandre: Die hebben dan weer het geld om iets beters te betalen. Beetje doelgroeploze auto eigenlijk, toch wel geslaagd design.

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          25 januari 2011 om 17:30

          @xilver: Een derdehands Porsche 911 ligt natuurlijk beter in de markt bij die doelgroep, das waar. Trek je ook iets volwassener vrouwen mee aan…

          Login om te reageren
          • Freewarefreak zegt

            25 januari 2011 om 21:30

            @Esprit_de_Flandre: En past ook beter bij je midlife crisis.. ;)

            Login om te reageren
            • MichaelvdBroek zegt

              26 januari 2011 om 00:18

              @Freewarefreak: haha :D

              Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      25 januari 2011 om 13:14

      @Jochempie: So true! :D
      Ik ben 19 en zou het al te graag willen hebben, en voordat ik afgestudeerd ben, mijn positie als stagiair inruil voor een volwaardige baan en een mijn eerste salaris ontvang zou ik hem derdehands kunnen kopen. Uiteraard zal dat dan voorzien zijn van aftermarket troep, uitgezaagde hoedenplank en Halfords huismerk stoelhoezen met vlammetjesmotief. Om maar te zwijgen over de wietlucht dat helemaal is ingetrokken in het interieur. ;)

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        25 januari 2011 om 17:31

        @AutomotiveDesigner: Kijk kijk, een realistisch jongmens. Dat we dat nog mogen meemaken ;)

        Login om te reageren
      • Freewarefreak zegt

        25 januari 2011 om 21:32

        @AutomotiveDesigner: “..Halfords huismerk stoelhoezen met vlammetjesmotief..”

        Dan neem je toch die echte dure van Ed Hardy? Da’s pas g.. o nee, die zijn net zo lelijk..

        Login om te reageren
    • MichaelvdBroek zegt

      26 januari 2011 om 00:19

      @Jochempie: Haha ik blij dat ik bij de opel werk, mag ik er met me 17e stiekum rondjes mee rijden van de baas :P :D

      Login om te reageren
    • MichaelvdBroek zegt

      3 februari 2011 om 17:35

      @Jochempie: niet echt mee eens, hij ziet er heel goed uit, en ik weetniet, maar er zijn weinig mensen die het kunnen betalen op hun 20e, en het is toch een sportieve, dus op je 40e kan je ook trots zijn om in het bezit te zijn van deze wagen :)

      Login om te reageren
  2. Smokey zegt

    25 januari 2011 om 12:17

    De spec’s klinken lekker, maar ’t blijft een Opel..

    Login om te reageren
    • Atenza zegt

      25 januari 2011 om 17:13

      @Smokey: tja zou raar zijn als er opeens een VW logo opstond he..

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        25 januari 2011 om 17:35

        @Atenza: Nee hoor :P

        In GTI-trim dan nog…

        Login om te reageren
        • MichaelvdBroek zegt

          26 januari 2011 om 00:16

          @Esprit_de_Flandre: HAHA dik! :P

          Login om te reageren
          • RallyEdition zegt

            26 januari 2011 om 16:34

            @MichaelvdBroek: FF een vraagje: Hoe plaats je een afbeelding in een reactie? Alvast bedankt!

            Login om te reageren
            • MichaelvdBroek zegt

              3 februari 2011 om 17:30

              @RallyEdition: heel makkelijk! boven als je een reactie staat het volgende:
              Je bent ingelogd als RallyEdition! Logout »

              Je kunt eenvoudige tags (, en ) en smilies gebruiken,
              URL’s (incl http) en Youtube video’s worden automatisch gelinkt. Lees ook even onze huisregels.

              je typt ( of kopieert dus , en klaar
              :D

              Login om te reageren
            • MichaelvdBroek zegt

              3 februari 2011 om 17:32

              @RallyEdition: oh dat ding niet helemaal lekker,
              je kopieert dit: \
              dan haal je image-url weg, en plaats je daar de link van je eigen foto! :)

              Login om te reageren
              • MichaelvdBroek zegt

                3 februari 2011 om 17:33

                @MichaelvdBroek:

  3. LJ zegt

    25 januari 2011 om 12:17

    Ziet er zeker goed uit.. ben benieuwd wat deze “hot hatch” moet gaan kosten..denk dat ik minder vrolijk word van het prijskaartje(A)

    En mooi geel is niet lelijk, weer eens wat anders dan dat blauw… maar of ik het mooi vind..hmmm…niet echt…

    Login om te reageren
  4. kevinc3 zegt

    25 januari 2011 om 12:17

    wow die achterkant lijkt op de DS4.. of andersom.. :)is als compliment bedoeld btw ^^

    verder een super mooie auto!! en ik ben absoluut geen opel fan. de gewone astra vindt ik niet super, maar deze is super.. vooral door die ‘vouw’ in de deur.

    Login om te reageren
    • gedwongenleaser zegt

      25 januari 2011 om 12:28

      @kevinc3: ik vind de achterkant erg op de scirocco lijken en dat is ook niet vervelend bedoeld :). Ben absoluut geen OPEL fan maar vind dit er erg strak uit zien, een stuk beter in verhouding dan die platgeslagen Golf (aka scirocco).

      Login om te reageren
      • kevinc3 zegt

        25 januari 2011 om 12:34

        @gedwongenleaser: hij heeft idd ook wel wat met de scirocco, maar ik vindt dit ook een stuk mooier. maar hij lijkt op zoveel auto’s xD de grill met het logo doet me denken aan de punto evo, de uitlaten en achterruit aan de DS4, de achterlichten aan de giulietta etc etc. maar hij ziet er toch origineel en mooi uit in mijn ogen ^^

        Login om te reageren
  5. davidve zegt

    25 januari 2011 om 12:24

    Ik heb gehoord dat het onderstel van Lotus gaat komen, klopt dit?

    Login om te reageren
    • davidve zegt

      25 januari 2011 om 12:29

      @davidve: + geef mij toch maar een Focus RS(500).

      Login om te reageren
  6. tomofbelgium zegt

    25 januari 2011 om 12:35

    Tja als het weer een FWD wordt hoeft het voor mij niet

    Login om te reageren
    • davidve zegt

      25 januari 2011 om 12:40

      @tomofbelgium: Heb je al eens met een focus RS gereden?

      Login om te reageren
      • tomofbelgium zegt

        25 januari 2011 om 16:04

        @davidve: er zijn grenzen aan FWD jongens, die lag rond de 220-250 als ik me niet vergis.
        De RS bewijst enkel dat het met een reeks spers en computers, die balk opnieuw en opnieuw kan verlegt worden.
        Jammer eigenlijk, want het blijft onnatuurlijk. In de hot-hatch markt is er te veel concurentie, dus moeten ze kosten drukken.
        Vroeger was er meer geld en bij Ford was er de Cosworth die toch echt ook wel een smak duurder was dan de top-spec-escort.
        Opel is nog steeds gekend in de rally met oude kadettjes en dergelijke, maar dan wel enkel de RWD’s. Zelfde voor de MKI/II escorts.
        Clio RS, 200pk FWD €19k = cool.
        Heb zelf nog de 2.0 zetec gehad vd Focus, waarschijnlijk de beste wagen die ik ooit gehad heb, echt! Maar als ze over de 250pk gaan met FWD vind ik niet dat ze het au sérieux doen, en hoe kan het ook voor €33k?!? Dit zijn koopjes! Maar niet voor mij, sorry. Ik zou stoppen aan 220 en zou dan overschakelen…VW-R bvb = 4WD & volwassen keuze. Ze wisten waar ze moesten stoppen met de GTI

        Login om te reageren
        • davidve zegt

          25 januari 2011 om 18:35

          @tomofbelgium: Ik stel voor dat je een testrit gaat maken, (in verre dat dit mogelijk is voor jou) met een RS en liefst met de 500, en dan spreken we nog wel eens :P (niet slecht bedoelt, want ik begrijp je mening wel)

          Login om te reageren
          • tomofbelgium zegt

            26 januari 2011 om 15:09

            @davidve: ‘ns bij Avis of Hertz moeten checken en hup naar de ring. Doch vrees ik voor dit soort toestanden
            http://www.youtube.com/watch?v=N0P54S8ESys

            Login om te reageren
            • davidve zegt

              26 januari 2011 om 19:13

              @tomofbelgium: Hadden we het niet over een focus? En liefst NIET het vorige model, hoewel die ook echt zéér goed !!

              Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      25 januari 2011 om 12:59

      @tomofbelgium: Er is wat mis met het concept van voorwielaandrijving. Er is niets mis met hoe het is uitgewerkt!

      Login om te reageren
  7. Esprit_de_Flandre zegt

    25 januari 2011 om 12:56

    Voorbumper ziet er wel goed uit. Achterkant bevalt me niet zo…

    Login om te reageren
  8. Ram-G-maN zegt

    25 januari 2011 om 12:57

    Eat your heart out Mégane RS! :twisted:
    Dit is toch wel de meest fraai gelijnde Hothatch sinds de vorige Mazda 3 MPS, IMHO.
    Stiekem hoop ik nog op een XWD systeem van HALDEX.
    Lijkt mij een geweldige kans deze tegen de Volvo C30 Polestar te racen. :D

    Login om te reageren
  9. F1Tim zegt

    25 januari 2011 om 13:04

    Ik zie niet in waarom die deuk in het portier een gedurfde keuze is. Het is wel een enorm hulpmiddel om de echte OPC’s van de wannabe’s te onderscheiden.

    Login om te reageren
  10. Clocker zegt

    25 januari 2011 om 13:07

    @ Smokey: Meest omstreden uitspraak van het moment…

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      25 januari 2011 om 13:41

      @Clocker: Is het niet de meest geaccepteerde uitspraak van het moment? Het blijft immers maar een Opel.

      Login om te reageren
      • As_long_as_it_is_fast zegt

        25 januari 2011 om 13:43

        @Jochempie: Wat is er dan verkeerd met een Opel? Ziet er toch lekker uit en lijkt me nu ook niet zo dramatisch te zijn dt ie na 2 jaar uiteen valt. Hopelijk hangt er een goedkoper prijskaartje aan als bij de golfjes, die onbetaalbaar zijn.

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          25 januari 2011 om 13:48

          @As_long_as_it_is_fast: Opel verkoopt geen auto’s, Opel verkoopt wasmachines op wielen. En Opel bouwt zo’n OPC niet om een fantastische rijmachine te maken maar om een stukje van de markt te kunnen innemen.

          Login om te reageren
          • As_long_as_it_is_fast zegt

            25 januari 2011 om 13:53

            @Jochempie: :D hoezo wasmachines? Heb nog nooit een opel gereden, dus kan er niet veel over zeggen…

            Login om te reageren
            • Jochempie zegt

              25 januari 2011 om 14:06

              @As_long_as_it_is_fast: Ik wel… Je merkt de Amerikaanse invloeden gewoon in de auto’s. Ze zijn redelijk in elkaar gezet maar ieder onderdeel is gewoon niet geoptimaliseerd. De besturing, de versnellingsbak, de ergonomie, het is gewoon een doos met een aantal deuren, vier wielen, een motor en een stuur. En nog wat andere irrelevante onderdelen. Je gaat je automatisch afvragen of je niet beter een andere auto had kunnen kopen. Dat bedoel ik met wasmachines op wielen, het zou Opel geen zak interesseren als ze wasmachines zouden maken in plaats van auto’s.

              Login om te reageren
              • Merry zegt

                25 januari 2011 om 15:12

                @Jochempie: en wat is het verschil met andere merken dan?
                Porsche maakt nu ook 5 deurs hatcbacks en SUV’s.
                Alfa en Masarati gaan ook SUV’s maken en BMW en Mercedes-Benz maken kleine koekblikjes die te veel kosten door de badge en iedereen trapt erin.
                De top van deze bedrijven/merken wil geld zien, niks meer niks minder.
                Een pure wagen bestaat bijna niet meer en zeker niet bij de mainstream auto’s, of denk jij dat VW echt veel moeite doet om wagens echt beter te krijgen?zoals de Golf GTI.

              • Esprit_de_Flandre zegt

                25 januari 2011 om 17:40

                @Jochempie: Had ik niet van jou verwacht…

                Niet dat ik er anders over denk, maar hou meestal mijn mond over Opel. Anders word je direct verweten VW-fanboy te zijn.

              • Jochempie zegt

                25 januari 2011 om 20:14

                @Esprit_de_Flandre: Had je iets van mij verwacht?

              • Esprit_de_Flandre zegt

                26 januari 2011 om 01:17

                @Jochempie: Dat je zo zou kunnen uitvliegen, had ik niet verwacht…

            • xilver zegt

              27 januari 2011 om 21:45

              @As_long_as_it_is_fast: Mijn eerste wagen was een Opel Vectra. Dat ding reed zoals een wasmachine met kortsluiting.

              Login om te reageren
        • jack_abarth zegt

          25 januari 2011 om 14:17

          @As_long_as_it_is_fast:
          Over het algemeen zitten de OPC’s gepositioneerd tussen de GTI en de R-series. Dat is dan ook gelijk 1 van de redenen waarom je ze hier bijna nooit ziet.

          Een GTI is een redelijk betaalbare 4-cilinder.
          De OPC is eigenlijk net te duur, en wanneer je een beetje langer spaart kocht je voorheen een vette 3,2 6-cilinder.

          Login om te reageren
          • As_long_as_it_is_fast zegt

            25 januari 2011 om 16:39

            @jack_abarth: Daar zouden ze dan toch moeten proberen op inspelen en ofwel de motor nog wat opdrijven en beter afstellen ofwel de prijs iets scherper zetten. Ik zou denk ik opteren voor de motor verbeteren..

            Login om te reageren
  11. Megakix zegt

    25 januari 2011 om 13:27

    Ziet er gelikt uit…alleen niemand zal dit ding kopen…jammer voor slopel.

    Login om te reageren
  12. As_long_as_it_is_fast zegt

    25 januari 2011 om 13:41

    Ja, dit is echt hoe het moet! Dat kleur en die lijnen, die auto in het algemeen gewoo. Erg knap! Ik zou er eentje willen. Vraag is of ik deze zou kopen als ik de lotto win of een scirocco R.. In elk geval, een heel aangename verrassing, dat kleur en het model zelf is ook geslaagd !

    Login om te reageren
  13. sanjo120 zegt

    25 januari 2011 om 13:56

    De achterkant doet me denken aan de scirocco als je vlug kijkt. Zijkant peugot 206 met n insignia lijntje erin voorkant opzich wel origineel. Toch leuk voor dr bij !

    Login om te reageren
  14. Tommy2 zegt

    25 januari 2011 om 14:04

    Viercilinder sucks, vijfcilinder rocks!!

    Login om te reageren
  15. NLBUURMAN zegt

    25 januari 2011 om 14:16

    ik vind ’t wel jammer van de kleur, een OPC als deze neem je in ’t blauw, of ’t zwart, maar geen banaangele

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      25 januari 2011 om 17:50

      @NLBUURMAN: Er zal wel meer keuze zijn dan alleen banaangeel. Hopelijk.

      Login om te reageren
      • NLBUURMAN zegt

        27 januari 2011 om 21:40

        @Esprit_de_Flandre: dat hoop ik wel ja, OPC-blauw moet er vast wel tussen staan, en anders nog wel zwart & rood. maar meestal presenteert opel de OPC’s in OPC-blauw, en nu dus in C-maxgeel

        Login om te reageren
  16. AutomotivePassionNL zegt

    25 januari 2011 om 14:17

    En nu maar hopen dat OPC wat meer werk gemaakt heeft van het onderstel, anders komt deze wéér niet fatsoenlijk de bocht om. Als zelfs de Focus daarop al achterligt op ‘benchmark’ Mégane RS, wordt het nog lastig voor de mannen van OPC :-)

    Laat maar komen die OPC, ik zie een mooie trio-test in het verschiet!

    Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      25 januari 2011 om 14:37

      @adinsx: Jij ook hier?

      Ik denk niet dat de Mégane RS 300 pk beter op het asfalt zou krijgen dan de Focus RS..

      Login om te reageren
      • waxweazel zegt

        25 januari 2011 om 15:02

        @Jochempie:

        Een Megane RS heeft geen 300pk nodig om toch sneller te zijn op cirquiets of bochtige B-wegen ;)

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          25 januari 2011 om 16:04

          @waxweazel: 299 dan…

          http://www.youtube.com/watch?v=SbDte_KSB7s

          “I mean I’m sitting here now, and the Focus, I’m sorry to say, has left me for dead. He’s disappeared.”

          Login om te reageren
          • AutomotivePassionNL zegt

            27 januari 2011 om 12:06

            @Jochempie:
            Ja, op de rechte stukken loopt de focus natuurlijk weg. Maar zet een gechipte Mégane (317pk) maar eens tegenover deze RS.

            Het onderstel en wegligging van de Mégane is beter als van de Focus. Zelfs een Clio RS203 hield de Focus bij zodra er bochten in het parcour kwamen.

            Daarnaast, ruim 50k uitgeven of 33k voor een ultieme hothatch. Alle bladen zijn het er wel over eens. ;)

            Login om te reageren
            • Jochempie zegt

              27 januari 2011 om 16:28

              @adinsx: Je hebt het filmpje bekeken? Weinig rechte stukken gezien. De wielophanging van de Focus is gewoon superieur. Het enige waar de Focus last van heeft is z’n hoge gewicht en z’n ongunstige gewichtsverdeling door de vijfcilinder.

              Login om te reageren
              • Dimglor zegt

                27 januari 2011 om 20:40

                @Jochempie: Wat zeg je dan over het filmpje van Top Gear met de test tussen de Renault Megane R26 Radicale en de Ford Focus Rs….. De Megane was een volle seconde sneller….

  17. kadett zegt

    25 januari 2011 om 14:49

    Hij kan mij wel bekoren, ondanks ik qua leeftijd misschien de doelgroep alweer voorbij ben…

    Login om te reageren
  18. Humanspectrum zegt

    25 januari 2011 om 14:52

    Tja, blauw is een veilige kleur en een opvallende kleur voor een snelle auto, heeft wel wat, maar toch vind ik de donkerste blauwe kleur die leverbaar was op de vorige generatie Astra’s toch wel mooi. Net de leaseauto van m’n vader uitgezwaaid (Astra diesel Estate 1.7 in die donkerblauwe kleur). De enige reden die geel mooi maakt, is dat je ‘m gekocht hebt in Top Gears “Jewish Racing Gold”.

    Login om te reageren
  19. Ferdinand1 zegt

    25 januari 2011 om 15:03

    Helemaal niet slecht! Maar de beste hothatch wat betreft uiterlijk blijft toch wel de Scirocco R.

    Login om te reageren
  20. Vanquish zegt

    25 januari 2011 om 15:43

    Wauw, ik vind ‘m gaaf!

    Login om te reageren
  21. Truttenschudder zegt

    25 januari 2011 om 16:15

    Afleveren in metallic zwart, met een strik erom. (Dat ik dat ooit nog een keer over een Opel mocht zeggen)

    Bijna net zo vet als de Scirocco R
    En ik wil dat Piëch mijn verjaardagsfeestje voorzit. Bij de McDonald’s.

    Login om te reageren
  22. janklaassen zegt

    25 januari 2011 om 16:42

    dik

    Login om te reageren
  23. Atenza zegt

    25 januari 2011 om 17:12

    “En het lijkt er dus op dat de opvallende ‘deuk’ in het portier daadwerkelijk het productiestadium gaat halen”
    .
    Dat was allang op de spy shots te zien ja.. wel bij de les blijven he ;)

    Login om te reageren
  24. meneersander zegt

    25 januari 2011 om 18:44

    die achterkant zit ook op de Scirocco.

    Login om te reageren
  25. floryn zegt

    25 januari 2011 om 18:46

    Complimenten voor Opel. Dat ze nog lang mogen bestaan en mensen kunnen irriteren.

    Login om te reageren
  26. C6_R zegt

    25 januari 2011 om 19:24

    Met dit en de Insignia zou ik bijna een Öpfel fan worden…

    Login om te reageren
    • Atenza zegt

      25 januari 2011 om 20:09

      @C6_R: tot je ermee gaat rijden..

      Login om te reageren
      • C6_R zegt

        25 januari 2011 om 22:12

        @Atenza: Ik heb ooit aan m’n vrienden gevraagd als ik ooit een Opel zou rijden om me dan uit m’n lijden te verlossen… Dus dat ga ik maar niet proberen! ;)

        Login om te reageren
  27. GOD zegt

    25 januari 2011 om 20:22

    Ik vind dat voorkantje echt heel erg lekker.
    De rest ook trouwens. Zekers 1 van de mooiste uit het segment. 4WD erop en zorgen dat ie meekomt met de concurenten in de bochten en je hebt een hele leuke auto.

    Login om te reageren
  28. boygeorge zegt

    25 januari 2011 om 21:14

    Doe mij maar een 2-deurs met deuk aan beide zijde.
    Lelijk en onhandig. Met 2 personen voorin is dat ongeveer de ellebogen onder elkaars neus wrijven.
    Een getailleerde Opel. Foei.

    Login om te reageren
  29. wimpie zegt

    25 januari 2011 om 21:53

    ik hoop het ziet er mooi uit

    Login om te reageren
  30. MichaelvdBroek zegt

    26 januari 2011 om 00:19

    ziet er gaaf uit, de nieuwe astra is tenopzichte van al zijn vorige modellen echt heel mooi geworden, en dat doet opel goed! :D

    Login om te reageren
  31. Dimglor zegt

    27 januari 2011 om 20:41

    Ik vind het best wel een aantrekkelijke wagen…. En ik heb de GTC concept gezien in Brussel… was wel een mooie wagen, dus de Opc mag zeker op de concept gaan gelijken..

    Login om te reageren
  32. Jochempie zegt

    28 januari 2011 om 15:52

    @Dimglor: Klopt! Hier zie je wat het strippen van alle creature comforts van een auto doet. Ook is het ding voorzien van vering en demping die je op de weg binnen vijf minuten gek zouden maken. Maar op een biljartlakenglad circuit werkt het uitstekend.

    Login om te reageren
    • Dimglor zegt

      28 januari 2011 om 20:27

      @Jochempie: Mja ik woon in België…. Dus een harde vering is niet optimaal ;-)

      Login om te reageren
  33. Justawheelchairguy zegt

    29 januari 2011 om 14:25

    Erg lekker!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North