• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 Turbo

Auteur: sir_smokalot, gepost 17 oktober 2012 om 08:23 – 87 Reacties

Afbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 TurboAfbeelding Opel Cascada is officieel, met gloednieuwe 1.6 Turbo

Hi, Opel Cascada-meisje
Wat is ‘ie groot!

Eindelijk, een Opel-product waar eens een keer geen Capoeira-clowns of hippe vogels overdreven druk omheen staan te springen en blij te doen. Alleen al daarom is de Cascada al een verademing.

Maar de auto is natuurlijk meer dan dat: een zeer ruime vierzits-cabrio, die bovendien het begin markeert van de reeds aangekondigde nieuwe 1.6 liter benzinemotor (SIDI). In de Cascada levert deze 170 pk en 280 Nm, maar hij zal er ook nog als 200 pk/300 Nm-variant komen.

De Cascada, die begin 2013 wordt gelanceerd, en waar we reeds de bovenste helft van kenden, meet 4.697 mm in de lengte en 1.840 mm in de breedte. Dat zijn waarden die de Insignia (4.830 x 1.858 mm) benaderen, maar deze cabrio heeft eerder Astra-genen (ze staan op hetzelfde platform). De vierzitter is voorzien van een softtop, en Opel geeft flink op over de stijfheid van deze ferme badkuip, en over de fameuze HiPerStrut-voorwielophanging.

Mijn eerste indruk is in ieder geval aardig positief, berg je maar, Lancia Flavia (met je ouderwetse 2.4 zuipblok)! Benieuwd wat de prijs gaat doen, maar in Nederland is in ieder geval niet zo veel concurrentie te bekennen in dit formaat. Aan de andere kant: zo’n grote markt is er hier niet voor vierpersoons-cabrio’s, dus misschien heeft het een wel met het ander te maken.

Mocht u willen vergelijken met de Astra Twintop (2006): behalve het zachte ipv harde dakje heeft de Cascada een 71 mm langere wielbasis. Daarnaast bedraagt de spoorbreedte vooraan 56 mm en achteraan 70 mm meer.

P.S. Ze hadden wel even een ander kleurtje kunnen nemen dan bij de Astra Sedan-shoot, vind je ook niet?

Ook interessant!

  • Opel Astra Stationwagon
    Opel Astra Stationwagon maakt crossovers overbodig
  • Opel Manta GSe ElektroMOD is officieel een hebbedingetje
  • Duurste Astra GSI
    Duurste Astra GSI van Marktplaats is gave tijdmachine
  • Compleet nieuwe Opel Astra
    [Update] Compleet nieuwe Opel Astra, elektrisch pas in 2022

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

Cabrio, cascada, Opel

Vorig bericht: « Video: epische RC-mix tussen Fast & Furious en NFS
Volgend bericht: Mercedes SLS AMG GT prijzen: v.a. 279.966 euro »

Lees Interacties

Reacties

  1. aJackie zegt

    17 oktober 2012 om 08:28

    groot maar ontzettend mooi!!!!

    Login om te reageren
    • darkpluisje zegt

      17 oktober 2012 om 10:59

      @aJackie: inderdaad een mooie opel, nooit gedacht dat zomaar te zeggen en zeker niet voor een cabrio!
      En wel groot maar niet echt ruim, als je kijkt naar de ruimte tussen de voor en achterstoelen, zou daar toch niet graag al te lang willen zitten

      Login om te reageren
  2. tweetienduizendste zegt

    17 oktober 2012 om 08:29

    Zo dat ziet er mooi uit!
    Met dichte kap echt een mooie verschijning!

    Login om te reageren
    • 911GT2 zegt

      17 oktober 2012 om 10:36

      @tweetienduizendste: Ja idd zelfs dicht mooi, dat zie je zelden!

      Login om te reageren
    • stanny zegt

      17 oktober 2012 om 10:50

      @tweetienduizendste: Voorbode van de insignia coupe?
      (Laat maar komen)

      Login om te reageren
      • mister zegt

        17 oktober 2012 om 12:32

        @stanny:

        Idd, dacht opeens ook aan de insigna coupé

        Login om te reageren
  3. norge zegt

    17 oktober 2012 om 08:29

    Mooi bakkie hoor, maar zal wel weer niet premium genoeg zijn.

    Login om te reageren
    • voytekbe zegt

      17 oktober 2012 om 08:51

      @norge: Wat ben jij toch een zeiker man

      Login om te reageren
      • norge zegt

        17 oktober 2012 om 09:27

        @voytekbe: zeikert…

        Login om te reageren
        • voytekbe zegt

          17 oktober 2012 om 09:45

          @norge: Point proven. btw Hollands NL =/ Belgisch NL

          Login om te reageren
        • autobart zegt

          12 januari 2013 om 23:41

          @norge: zeikerD

          Login om te reageren
      • mashell zegt

        17 oktober 2012 om 10:50

        @voytekbe: waarom dat negatieve gedoe? Dit is een directe concurrent van de E-klasse cabrio (zelfde concept en afmetingen). Maar flink goedkoper en toch zal de Opel vanwege het niet premium zij gewoon minder verkopen.

        Login om te reageren
        • Frux zegt

          17 oktober 2012 om 12:25

          @mashell: Opel is wel goed op weg om steeds dichter in de buur te komen van de premium merken, maar dan voor veel minder geld. Heb zo’n flauw vermoeden dat we deze auto vaker op de Nederlandse wegen gaan zien dan Opel ooit had durven dromen! Wat een gave bak!

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            17 oktober 2012 om 18:06

            @Frux:
            Dat Premium is helaas een imago kwestie waardoor je deze minder vaak zal zien dan een 3 serie cabrio bijvoorbeeld.
            Ik zelf vind dit ook jammer want deze Astra Cabrio is oneindig veel mooier vormgegeven dan die dreier….

            Login om te reageren
  4. masterstig zegt

    17 oktober 2012 om 08:32

    Wat een prachtige auto is dit geworden, had ik echt niet verwacht. Opels worden gewoon steeds mooier, geen ontkennen aan!

    Login om te reageren
  5. bass1103 zegt

    17 oktober 2012 om 08:35

    Helemaal goed! Nu maar hopen dat de nieuwe motoren niet tegenvallen..

    Login om te reageren
    • mightymike zegt

      17 oktober 2012 om 08:43

      @bass1103: hang die 2.0 uit de OPC met 280pk er in en een hoop lol kan je hebbe

      Login om te reageren
  6. VinnieG zegt

    17 oktober 2012 om 08:48

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  7. voytekbe zegt

    17 oktober 2012 om 08:52

    Best mooie auto, verrassend mooi zelfs.
    Ik kan echter nog steeds niet warm lopen voor de middenconsole van Opel. Belachelijk veel knopjes en doet me toch wat goedkoop aan van gebruikte materialen.

    Login om te reageren
    • darkpluisje zegt

      17 oktober 2012 om 11:01

      @voytekbe: inderdaad echt veel te veel chaos… maar in tegenstelling tot het hondslelijke, plastic en onlogische interieur van de laatste generatie is het al een flinke verbetering

      Login om te reageren
  8. jzaero zegt

    17 oktober 2012 om 08:59

    Mooie auto, maar die neus begint wel al gedateerd te ogen naar mijn mening. Ook jammer dat in Nederland, als ie besteld wordt dat ie dan op 15-16 inch velgen komt.. Vind dat toch wel een hele mooie set wielen op de foto’s

    Login om te reageren
    • dijkie80 zegt

      17 oktober 2012 om 09:06

      @jzaero: de astra wordt al in geen jaren meer op 15-16 inch velgen geleverd, lichtmetaal begint bij 17″ en met een pakketje al minimaal op 18″. OT prachtige wagen maar wat betreft design vind ik opel toch al goed bezig.hopen dat de nieuwe motoren ook een vooruitgang zijn.

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        17 oktober 2012 om 10:37

        @dijkie80: wieldoppen?

        Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        17 oktober 2012 om 11:33

        @dijkie80: Astra minimaal 18″??
        Jezus..

        Login om te reageren
  9. adjudant zegt

    17 oktober 2012 om 09:11

    Hardtopje & OPC versie zouden deze Cascada helemaal afmaken.

    Login om te reageren
  10. TimoBac zegt

    17 oktober 2012 om 09:15

    Top! Als ik iemand een succes nummertje gun is het wel Opel!

    Login om te reageren
  11. Simpson zegt

    17 oktober 2012 om 09:17

    Als een mooie vrouw die vloekt als een bootwerker.
    Mooi aan de buitenkant, lelijk aan de binnenkant.

    Wel blij dat het gewoon een stoffen dak heeft, al heeft die bilpartij ruimte voor een 9 persoons partytent, zo lijkt het

    Login om te reageren
    • bullgod76 zegt

      17 oktober 2012 om 09:24

      @Simpson: Als je al vind dat deze nieuwe wagen een flinke bilpartij heeft, dan had die oude Astra Twintop echt ruimte voor een feesttent zoals op het oktoberfest in Munchen.

      Login om te reageren
      • Simpson zegt

        17 oktober 2012 om 12:12

        @bullgod76: maar dat was een hardtop, toch? of ben ik nou in de war met de tigra?

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          17 oktober 2012 om 18:08

          @Simpson:
          Yep, en de Tigra TT ook….

          Login om te reageren
    • TimoBac zegt

      17 oktober 2012 om 09:50

      @Simpson: Daar ben ik het echt niet mee eens. Heb je goed gekeken naar het interieur? Het is niet echt lelijk hoor, en zeker in vergelijking met die mijbaardgaatsnellergroeien VAG interieurs is dit wel leuk!

      Login om te reageren
      • awesome zegt

        17 oktober 2012 om 10:51

        @TimoBac: dit interieur is nu leuk. Maar vinden we dat over 5 jaar ook nog?

        Login om te reageren
      • Simpson zegt

        17 oktober 2012 om 12:10

        @TimoBac: ik heb 5 maanden in een astra mogen rijden, maar werd er niet vrolijk van. Teveel & iele knopjes, mijn duim regelmatig klem tussen handrem en middentunnel…

        Aan het interieur van pak ‘m beet honda civic en renault megane is meer aandacht besteed.

        Login om te reageren
  12. Goed_Koopman zegt

    17 oktober 2012 om 09:26

    Best mooi, maar weer veel te hoog. Zet er de zaag in en je kunt de achterkant als dressoir gebruiken. Wanneer kappen fabrikanten eens met die idioot overdreven wigvorm?

    Login om te reageren
  13. syliaca zegt

    17 oktober 2012 om 09:27

    Prachtige auto, nu hopen op een prijs die positief is voor de kleinere portemonnee..

    Login om te reageren
  14. gedwongenleaser zegt

    17 oktober 2012 om 09:28

    Zoals die op de foto’s staat ziet het er prima uit maar wil ik ook niet weten wat die moet kosten, ben bang dat het beetje markt dat er is voor 4z-cabrio’s deze full option Opel toch laat staan voor een minder aangeklede maar meer ‘premium geachte’ Duitser. Je haalt een dergelijke auto wat mij betreft niet omdat die zo praktisch is maar omdat je wat wilt showen, eerst de prijs maar eens afwachten…

    Login om te reageren
    • W115 zegt

      17 oktober 2012 om 10:04

      @gedwongenleaser: z4 is weer een andere league. Grootste concurrenten zijn de peugeot 208cc en de magane cc als die er nog komen.

      Login om te reageren
      • EdwinV zegt

        17 oktober 2012 om 10:37

        @W115: staat ook geen Z4 maar 4z, als in 4-zits…

        Login om te reageren
        • W115 zegt

          17 oktober 2012 om 10:39

          @EdwinV: te snel gelezen. my bad

          Login om te reageren
          • EdwinV zegt

            17 oktober 2012 om 18:01

            @W115: kan gebeuren toch :)

            Login om te reageren
  15. gforce zegt

    17 oktober 2012 om 09:33

    “Wat is ‘ie groot!”
    That’s what she said.

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      17 oktober 2012 om 09:44

      Dat was inderdaad ook wat er in mijn hoofd rondspookte…Maar een van jullie mocht ‘m maken.

      Login om te reageren
  16. Alfarobert zegt

    17 oktober 2012 om 09:48

    Ziet er helemaal niet slecht uit.Hoeft niemand zich voor te schamen dit voor z’n deur te hebben staan.Maar dit is Nederland met 21%BTW en een bult BPM.Schat zo vanaf 60.000?

    Login om te reageren
    • arnocs zegt

      17 oktober 2012 om 10:07

      @Alfarobert:
      de Astra OPC kost 43.395 euro
      en een Insignia met een 2.0 turbo ook rond die prijs
      dan lijkt mij niet dat de cabrio zo veel duurder zal zijn…
      60.000 komt dicht bij de 67.595 van de insinia OPC

      Login om te reageren
  17. ukbob zegt

    17 oktober 2012 om 09:49

    Ok, mooi!! Opel is qua design goed bezig de laatste tijd!!

    Soort 6-serie Cabrio on a budget… In de positieve zin.

    Login om te reageren
  18. sandervolvo zegt

    17 oktober 2012 om 09:50

    veel en veel beter dan de tirgra

    Login om te reageren
  19. jimihendrix zegt

    17 oktober 2012 om 09:51

    Ben ik de enige die een BMW 6-serie in de achterkant ziet?

    Login om te reageren
    • RazorHead zegt

      17 oktober 2012 om 11:33

      @jimihendrix:
      nee ik ook!

      Login om te reageren
  20. mmdok zegt

    17 oktober 2012 om 09:54

    Der is zeker wel een tegen hanger van deze auto audi A5!

    Login om te reageren
  21. papa zegt

    17 oktober 2012 om 10:20

    Niet gek dat hij mooi is, hij is immers gebaseerd op een Buick uit Amerika. En daar ik alles nou eenmaal mooi…

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      17 oktober 2012 om 10:29

      @papa: je haalt dingen door de war…

      Die Buick is gebaseerd op de Opel Astra. De Astra was er ook eerder.

      Login om te reageren
    • awesome zegt

      17 oktober 2012 om 10:49

      @papa: get your facts right…

      Login om te reageren
  22. ThomasBol zegt

    17 oktober 2012 om 10:25

    Fraai!

    Login om te reageren
  23. Tommy2 zegt

    17 oktober 2012 om 10:26

    Een mooie Opel, dat zie je niet vaak meer de laatste tijd.

    Login om te reageren
  24. jack_abarth zegt

    17 oktober 2012 om 10:27

    Opzich wel aardige auto, vind alleen de deuren wat aan de korte kant t.o.v. de rest.
    Qua prijs verwacht ik een instapper vanaf ca. 35.000,- maar voor een beetje fatsoenlijk wagen zul je rond de 43.000,- zitten denk ik zomaar.

    Login om te reageren
  25. robbie zegt

    17 oktober 2012 om 10:27

    Groot? Niet veel groter dan een Astra station/sedan volgens mij.

    Login om te reageren
  26. 911GT2 zegt

    17 oktober 2012 om 10:34

    Volgens mij is de markt voor 4 persoon cabrio’s juist hardstikke groot! Iedere huismoeder met centen wil de kids in een cabrio naar school brengen. Dus juist 4 persoons!

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      17 oktober 2012 om 10:47

      ah, vandaar dat je ze zoveel ziet rondrijden.

      Login om te reageren
      • 911GT2 zegt

        17 oktober 2012 om 11:22

        @sir_smokalot: Ik wordt hier doodgegooid met golfjes cabrio, cooper cabrio’s en de wat oudere 308’s, in mindere mate ook nog de C70, dus ja ik zie ze veel rijden

        Login om te reageren
        • awesome zegt

          17 oktober 2012 om 14:20

          @911GT2: wacht… Jij zegt dat de Cooper een 4 persoons cabrio is? 2 leeggelopen opblaaspoppen op de achterbank misschien…

          Login om te reageren
  27. Megakix zegt

    17 oktober 2012 om 10:34

    Had dan de zitting van de achterbank wat minder diep gemaakt…dan was het nog een redelijke 4 zitter geworden…/[email protected]

    Login om te reageren
  28. awesome zegt

    17 oktober 2012 om 10:47

    Hé! Een mooie Opel! Dat is lang geleden zeg.

    Login om te reageren
  29. midasracer zegt

    17 oktober 2012 om 11:05

    Nette auto. De voorruit ligt wat plat. Dat zal de nodige blauwe plekken opleveren bij het uitstappen. Voor de rest een mooi alternatief voor die lelijke Franse CC auto’s.

    Login om te reageren
  30. sebastos zegt

    17 oktober 2012 om 11:30

    Ik blijf de Opel strategie niet begrijpen hoor, het is echt een merk met een identiteit crisis. De ene na de andere premium auto wordt gelanceerd, maar de CEO roept dat Opel goedkoper moet worden.

    Als ik hier lees dat men verwacht dat een beetje Opel EUR 43.000 gaat kosten, denk ik dat menig potentieel koper verder kijkt. Voor beetje meer rijd je écht premium.

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      17 oktober 2012 om 11:50

      @sebastos:

      De concurrentie (vanafprijzen volgens autoweek):

      Toprange:
      Audi A5: 48.000
      BMW 3-serie: 51.000
      Lexus IS-C: 62.000
      Mercedes E-klasse: 54.000
      Volvo C70: 47.500

      Midrange:
      Peugeot 308: 34.000
      Renault Megane: 31.500
      Volkswagen Eos: 35.000

      Dus mijn prijsschatting lijkt me redelijk. Ze willen hem iets meer premium positioneren dan de midrange, maar ze moeten wel onder de toprange blijven i.v.m. “status”.

      Login om te reageren
      • sebastos zegt

        17 oktober 2012 om 13:30

        @jack_abarth:

        Precies en dat is telkens het grote probleem van Opel… ze zijn niet duidelijk. Ze zijn geen midrange maar ook geen toprange. Er tussenin zitten, werkt niet (zie dramatische afname verkoop afgelopen 10 jaar). En dat is jammer, want dit is een mooie wagen.

        Login om te reageren
  31. Ram-G-maN zegt

    17 oktober 2012 om 11:30

    Een héérlijke softtop. @sir_smokalot: Komt het ook in meerdere contrasterende kapkleuren?

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      17 oktober 2012 om 12:20

      Dat zijn details die Opel later bekend zal maken (ten tijde van de eerste persritten).

      Login om te reageren
      • Ram-G-maN zegt

        17 oktober 2012 om 14:09

        @sir_smokalot: Ik lees het hier nog wel. ;-)

        Login om te reageren
  32. RazorHead zegt

    17 oktober 2012 om 11:33

    zeeeeeer mooi, echt prachtig!!!

    Login om te reageren
  33. lamborgfan zegt

    17 oktober 2012 om 11:40

    Mooi! maar op één of andere manier gaat niemand hem kopen..

    Login om te reageren
  34. jeanclaude zegt

    17 oktober 2012 om 11:52

    Zeker een prachtige auto, maar zal wel weer boven de 1500 kilo gaan wegen, waardoor je dus nog moeite gaat krijgen met de eerste beste slowmotion qua prestaties.

    Login om te reageren
  35. coenijn zegt

    17 oktober 2012 om 12:51

    Heel erg tof!

    Login om te reageren
  36. Citrofiel zegt

    17 oktober 2012 om 13:14

    Ineens lijkt de Opel-PSA-dreiging niet zo groot meer. Voor zo’n Opel zou ik me niet schamen.

    Login om te reageren
  37. RobTWo zegt

    17 oktober 2012 om 13:20

    Niet slecht voor een doorontwikkelde Kadett.

    Login om te reageren
  38. markz1981 zegt

    17 oktober 2012 om 13:34

    Ziet er erg mooi uit. Achterkant beetje insignia.

    Login om te reageren
  39. swaffelaer zegt

    17 oktober 2012 om 16:07

    Potverdimme. Dat het ooit zover zou komen. Ik vind een Opel mooier dan de meeste vergelijkbare A-merken. Kutleven…

    Login om te reageren
  40. BmwMPower zegt

    17 oktober 2012 om 18:11

    Waarom een cabrio uitbrengen als we de herfst in gaan?

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      17 oktober 2012 om 18:16

      @BmwMPower:
      Ja, want je kan hem per direkt kopen…..
      Een cabrio koop je immers in april om hem in oktober weer weg te doen….
      Je snapt er dus werkelijk geen bal van, zelfs vandaag heb ik gewoon open gereden….

      Login om te reageren
      • BmwMPower zegt

        17 oktober 2012 om 20:08

        @jrk68: Op de fiets?

        Login om te reageren
  41. Carreza zegt

    17 oktober 2012 om 19:19

    Erg mooi maar euhm… wie koopt er in tijden van crisis nog een cabrio (of zelfs een auto)?

    Login om te reageren
  42. moveyourmind zegt

    17 oktober 2012 om 19:23

    Gelukkig lijkt het erop dat het stalen cabriodak zijn langste tijd heeft gehad. Er zijn maar weinig CC\’s waarbij de proporties kloppen. Een van de weinige uitzonderingen vind ik de Volvo cabrio. Een stoffen dak is mss iets gevoeliger, maar wel veel chiquer. Deze Opel ziet er iig zowel open als dicht geslaagd uit.

    Login om te reageren
  43. reggie-boy_rood zegt

    17 oktober 2012 om 19:44

    ik denk dat dit een goede zet is van opel!

    Login om te reageren
  44. freezzr zegt

    17 oktober 2012 om 21:14

    Zou pas apart zijn geweest als het een vierdeurscabrio was geweest.

    Login om te reageren
  45. loloo zegt

    17 oktober 2012 om 21:24

    Echt niet mis deze

    Login om te reageren
  46. fconderkantlat zegt

    17 oktober 2012 om 23:03

    heel mooi! groot kans dat dit mijn opvolger wordt van mijn huidige astra twintop

    Login om te reageren
  47. Mavada zegt

    18 oktober 2012 om 18:12

    En hij ziet er echt prima uit. Zeker veel liever een stoffen cabriodak dan een stalen klapdak. Vrijwel altijd pakt dat veel fraaier uit. Cascada is een zeer geslaagd voorbeeld: http://www.autogekken.nl/weg-met-de-cc/

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North