• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Opel Astra 888

Auteur: autoblogger, gepost 14 maart 2006 om 18:23 – 20 Reacties

Opel Astra 888


Opels laten mijn hart over het algemeen niet sneller kloppen (misschien de Signum V6 Turbo), maar deze witte Astra doet erg leuk mee. De Astra is gemaakt door 888, het Vauxhall’s British Touring Car team, en niet veel duurder dan de standaard 1.9 CDTi!

De driedeurs levert 160pk maar na een druk op de Sport button krijgt ie 195pk en 405Nm! Jammer genoeg zijn alle 100 exemplaren voor Engeland bestemd. Meer info op autocar.co.uk (via djivy.be).

Ook interessant!

  • Opel Astra Stationwagon
    Opel Astra Stationwagon maakt crossovers overbodig
  • Duurste Astra GSI
    Duurste Astra GSI van Marktplaats is gave tijdmachine
  • Compleet nieuwe Opel Astra
    [Update] Compleet nieuwe Opel Astra, elektrisch pas in 2022
  • Prijzen Opel Astra
    Prijzen Opel Astra bekend (nog scherp ook!)

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

astra, Opel, tuning

Vorig bericht: « Toyota Rav4 commercial
Volgend bericht: Minder Crossfire’s kost DaimlerChrysler 100 miljoen euro »

Lees Interacties

Reacties

  1. Donny zegt

    14 maart 2006 om 18:56

    Sow behoorlijk koppel :-@ Doen ze goed! Voor de rest blijft het een saaie wagen. Volgens mij.

    Login om te reageren
  2. Ejay zegt

    14 maart 2006 om 19:17

    Is dit nou diesel of Benzine?

    Login om te reageren
  3. Donny zegt

    14 maart 2006 om 19:20

    Diesel toch? CDTi?? Ja toch?

    Login om te reageren
  4. dekster zegt

    14 maart 2006 om 20:06

    @Donny
    er staat niet veel duurder dan een cdti==> dan is het geen cdti

    Login om te reageren
  5. ZeRoo zegt

    14 maart 2006 om 20:30

    @donny
    als een STANDAARD cdti.. deze is niet standaard..
    (denk ik dan) dus wel diesel.. zo’n hoog koppel voor benzine dan moeten er wel meerdere turbo’s op zitten

    Login om te reageren
  6. Donny zegt

    15 maart 2006 om 00:05

    Denk inderdaad ook een diesel, koppel is inderdaad te hoog. Ff gecheckt, CDTi is idd dieselaanduiding bij Opel.

    Login om te reageren
  7. Adriaan zegt

    15 maart 2006 om 10:35

    even doorklikken naar de ‘meer info’ link leert;
    “??Thurlby has fitted a two-stage engine management system to the 1.9-litre turbodiesel, upping its power output from 149bhp to 160 in normal mode, and to 195bhp when you hit the car’s Sport button??”

    Login om te reageren
  8. Jan zegt

    15 maart 2006 om 11:48

    Het is en blijft een Opel Astra, dat is nu eenmaal een saaie wagen. Geef mij maar een Golf V TDI

    Login om te reageren
  9. JeffreyG zegt

    15 maart 2006 om 18:21

    mooie velgen, mooie bumper, mooie cijfers
    maar… een astra, wel een mooie astra ;)

    Login om te reageren
  10. Dick zegt

    21 maart 2006 om 22:55

    Saai? smaken verschillen maar een golf is al 3 generaties uiterlijk niet veel veranderd omdat men de verkopen hoog wil houden dus ik zou eerder zeggen dat dat een saaie auto is en nee ik rij geen astra

    Login om te reageren
  11. adriaan zegt

    22 maart 2006 om 17:05

    een golf????? tdi???? nee dat zijn mooie wagens, astra is stukken mooier dan zo’n hok op wielen, zijn aleen voor mensen die geen eigen smaak hebben.
    stel als golf rijder koop je een nieuwe wagen, weer een golf. en het leuke daaraan is wat je er ook aan doet er rijd er altijd net zo een………………

    dus allemaal golf blijven rijden dan blijven de opels exclusiever!!!!!!!
    en niet van die tuner wannabe’s, das helemaal niets.

    Login om te reageren
  12. C30 CDI AMG zegt

    22 maart 2006 om 17:39

    @Adriaan

    Volgens mij rijden er toch wel iets meer astra’s in Nederland dan golfjes.

    http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/pages/verkoopcijfers/vc-volk.nl.html
    http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/pages/verkoopcijfers/vc-opel.nl.html

    Dus waar je ook in rijdt, er rijdt altijd wel dezelfde ergens rond, golf of astra

    Login om te reageren
  13. dekster zegt

    22 maart 2006 om 17:54

    vergeet niet dat die golfjes betrouwbaarder zijn dan opels

    Login om te reageren
  14. w0o0dy zegt

    22 maart 2006 om 18:26

    @dekster: volgens onderstaande link is dat niet waar. In Nederland heeft de Astra een betere score qua betrouwbaarheid dan de Golf…… http://www.autoweek.nl/tt2005.php?overzicht=11

    Login om te reageren
  15. dekster zegt

    23 maart 2006 om 11:13

    kan zijn maar mijn vriendin heeft een 9jaar oud cabrio golfje en daar was er niks aan

    Login om te reageren
  16. HEMI_V8 zegt

    30 maart 2006 om 09:59

    Golf, Astra…`t is allemaal ruk als je het mij vraagt. Al dat plastic, kunststof en aluminium….met moeite boven de 250 PK te krijgen en dan nog niet indrukwekkend presteren. hehe, geef mij maar m`n Dodge Charger met een HEMI V8 uit 1969..een 7.0 Ltr motor met 470 PK bij 5800 rpm. ;) maar goed, `t blijft een mening he ! Ieder zn ding..ciaoo

    Login om te reageren
  17. GSi-Driver zegt

    3 april 2006 om 17:11

    Vind ’t uiterlijk van de nieuwe echt wel een stuk beter dan van die saaie golf, die er al sinds 1991 hetzelfde uitziet!

    Login om te reageren
  18. GTC diesel zegt

    11 april 2006 om 22:29

    Lees de duurstest in AutoVisie maar eens, die Golf GTI gaat alles stuk aan en de GTC Turbo helemaal niets! Dus….. Dekster

    Login om te reageren
  19. frkoi zegt

    13 april 2006 om 21:38

    het leuke van zo’n hemi is dat je er alleen rechtuit met, kan, sturen doet het voor geen meter, maar ja dat hoef je in amerika ook niet. Kijk eens naar deze link http://video.google.com/videoplay?docid=3698720347052662167&q=car&pl=true, een standaard OPC op de Nordschleife, 20,8 km in nog geen 8min36, dat zie ik iemand met een dodge charger niet na doen

    Login om te reageren
  20. skyline zegt

    14 oktober 2007 om 19:28

    tja een 1.9 cdti 150 pk trekt sneller en beter dan de 2.0 ltr benzine versie ook 150 pk

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North