• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Oscar Gräper vs. politie: de camerabeelden

Auteur: machielvdd, gepost 17 mei 2025 om 10:15 – 53 Reacties

We hebben de beelden van de schermutseling tussen autohandelaar Oscar Gräper en de politie eerder deze week!

We schreven eerder deze week over een opmerkelijk incident: Oscar Gräper – eigenaar van Gräper Automotive – kreeg aan de stok met de politie toen hij zijn auto’s wilde redden. In het naburige pand was er namelijk brand ontstaan, en Oscar wilde logischerwijs zijn peperdure inboedel veilig stellen. Daarbij zou hij echter de brandweer gehinderd hebben en werd hij door de politie hard aangepakt met pepperspray.

Dat was het verhaal, maar je bent toch benieuwd wat er zich nu allemaal precies heeft afgespeeld, daar in Moordrecht. Dat kunnen we nu met onze eigen ogen zien, want we hebben de camerabeelden gekregen van Gräper.

Bewakingsbeelden

Op de beelden van de bewakingscamera’s kun je zien dat Oscar bezig is een collega met een Ferrari naar buiten te dirigeren. Op dat moment wordt hij vastgepakt door één van de agenten. Je zou denken: daar is wel wat aan vooraf gegaan, maar daar komen we zo op terug.

Oscar wil vervolgens toch weer naar binnen, maar hij wordt tegengehouden en er ontstaat een schermutseling met drie agenten. Vervolgens is te zien dat Oscar inderdaad pepperspray in zijn mik krijgt. Als je goed kijkt zie je dat ‘ie ook nog in de boeien wordt geslagen. Dat komt dus overeen met wat we eerder schreven.

Het verhaal van Oscar

Oscar heeft gisteren ook zijn verhaal gedaan in de Nationale Autoshow met Wouter en Meindert. Hij was degene die 112 heeft gebeld en was dus al ter plaatse voor de hulpdiensten. De brandweer vond het ook goed dat hij de auto’s naar buiten reed, aldus Oscar.

Maar toen kwam de politie “out of nowhere”, zo vertelt de autohandelaar in de Nationale Autoshow. Zij begonnen meteen met duwen en heel kort daarna pepperspray. “In een fractie van vijf seconden is het allemaal gebeurd.” Volgens Gräper is er dus niks vooraf gegaan aan het agressieve optreden van de politie. Dat zou inderdaad heel opmerkelijk zijn. De politie staat er in ieder geval niet fraai op.

Ook interessant!

  • Video: Politie gooit spijkermat
  • Video: Instant karma
  • Video: vliegen over de spoorwegovergang
  • Video: politie zet gestolen Mercedes leasebak aan de kant

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

politie, Video

Vorig bericht: « Max Verstappen haalt op X uit naar Mercedes-coureur
Volgend bericht: Bied mee op een fabrieksnieuwe BMW M4 CS »

Lees Interacties

Reacties

  1. Willy500E zegt

    17 mei 2025 om 10:45

    Belachelijk optreden van de politie. Win je weinig respect mee. In plaats van dat ze hem verantwoord meehelpen.

    Login om te reageren
    • maotje zegt

      18 mei 2025 om 12:40

      Belachelijk?
      Politie komt daar om de veiligheid van iedereen te waarborgen. Dat is hun taak.
      Dus ook de veiligheid van meneer graper. Die valt niet te waarborgen als die naar binnen gaat daar waar de grootste risico’s zijn.
      Wat denk je dat de consequenties waren als ze hem zn gang hadden laten gaan en hij zou omkomen? k snap best de frustratie. Maar dit is vanuit politietaken de enige juiste manier van handelen.

      Login om te reageren
  2. tazmania zegt

    17 mei 2025 om 10:48

    Tuurlijk, de politie kwam eraan en begon meteen met duwen/trekken en pepperspray. Doen ze altijd bij brand….

    Login om te reageren
  3. Huib zegt

    17 mei 2025 om 11:09

    Het oogt op basis van de beelden niet als heel professioneel politie optreden. Waarom helpen ze deze mijnheer niet om zijn voorraad in veiligheid te brengen i.p.v. hem meteen aan te vallen…maar goed de context waarin e.e.a. gebeurd is ook niet helemaal duidelijk op basis van de beelden.

    Login om te reageren
    • crashingduke zegt

      17 mei 2025 om 11:46

      Omdat het politie is. Ik zal het proberen genuanceerd te schrijven. Politie heeft macht en terecht. Dat hoort bij het handhaven van de wet. Maar het gros van de agenten kan daar niet mee overweg en wilt dat willens en wetens laten gelden. Ik heb de indruk, dat als je een niet alledaagse auto rijdt, hoeft niet duur te zijn, je een doelwit bent. Mijn indruk. En zo ook in dit geval. De eigenaar van een handel in exclusieve auto’s wilt zijn handel redden, wat elke ondernemer zal snappen. Maar deze agenten hebben de macht hem toe te laten kijken hoe zijn handel afbrandt en maken daar dus gebruik van. Om veiligheidsredenen zou je die auto’s namelijk zo ver mogelijk van de brand vandaan willen hebben.

      Login om te reageren
      • reactief zegt

        17 mei 2025 om 12:04

        Wat een aanname en wat een negatief beeld over de politie alsof het allemaal gefrustreerde mensen zijn die afgunst hebben.

        Feit blijft dat er maar een kort gedeelte op film staat. Hoe de politie handelt lijkt inderdaad niet fantastisch. Hoe meneer Graper handelt idem.

        Zijn kant van het verhaal (die mogelijk klopt) is dat de politie buitensporig reageert.

        De kant van de politie weten we niet, maar uiteindelijk heb je in elk geval gewoon altijd te luisteren naar de politie. Als zij inchecken om de situatie op te nemen, weten ze nog niets. Als jij dan gewoon je eigen gang blijft gaan, werk je in hun ogen tegen. Dat maakt deze situatie hoe dan ook complex.. Dus een beetje triest van meneer Graper om zo eenzijdig zijn verhaal te doen in de media.

        Login om te reageren
        • jaapiyo zegt

          17 mei 2025 om 13:30

          I ain’t never ran from nuttin’ but the po-lice

          Login om te reageren
        • crashingduke zegt

          17 mei 2025 om 17:39

          Dat beeld is gebaseerd op 30 jaar aan ervaring met de politie. Zoals ze het zelf zeggen, als je aandacht vraagt kun je het van ons krijgen. In mijn geval is dat met niet gemiddelde auto’s rijden, die altijd gekeurd en verzekerd zijn en in originele staat verkeren. Dus geen blèr pijpen of zo. Ja, je hoort naar de politie te luisteren en dat ga ik ook niet onderuit halen. Maar juist omdat ze het geweldsmonopolie hebben, zou je kunnen verwachten dat ze een situatie beter dan een gewone sterveling kunnen inschatten en in een situatie als deze begrip kunnen opbrengen voor de ondernemer. Verder staat het de politie vrij om in de media te reageren en die weg kennen ze ook. Overigens ben ik erg benieuwd naar hun verhaal in deze.

          Login om te reageren
      • jaapiyo zegt

        17 mei 2025 om 12:58

        (Semi-)ambtenaartjes zijn idd vaak machtsgeil.

        Login om te reageren
        • MaartenD zegt

          17 mei 2025 om 17:37

          Goed verhaal

          Login om te reageren
        • bunnylebowski zegt

          17 mei 2025 om 18:35

          Hè bah wat een nare reactie en gedachte kronkel. En dat van een schrijver. Je positioneert jezelf steeds aparter wat al meerdere keren is geschreven hier.

          Het denigrerende semi, het gebruik van ambtenaar en verklein woordje zegt heel veel. En niet over de groep die jij bedoelt , maar vooral over jou als persoon.

          Login om te reageren
          • bietje zegt

            17 mei 2025 om 19:33

            Eens.

            @jaapiyo, als semi- of vast deel van de Autoblog-redactie zou ik hebben verwacht dat jij je, met jouw academische scholing en daardoor verondersteld aanwezige intelligentie, niet tot dit soort opmerkingen zou verlagen. Beetje jammer joh.

            Login om te reageren
          • jaapiyo zegt

            17 mei 2025 om 20:22

            Het semi is niet denigrerend maar om aan te geven dat zowel semiambtenaartjes als ambtenaartjes deze neiging vaak hebben. Vooral binnen ziekenhuizen en scholen, maar bij de politie lopen er ook een paar rond. De meest verschrikkelijke figuur die ik zelf ben tegengekomen zit bij een school en zegt onironisch zaken als ‘als je aankomt waar ik ben aangekomen in het leven durft niemand je meer kritiek te geven’ (en dan ben je dus ambtenaar…). Maakt jan en alleman het leven zuur en aansprakelijkheid of checks and balances zijn er niet, want overheid.

            Bij een bedrijf vlieg je eruit als je dat soort dingen flikt, ook al omdat er een resultaat komt wat slecht zal zijn waar je op afgerekend wordt. Maar omdat de (semi-)overheid geld opgebruikt in plaats van maakt, is er geen resultaat en blijven dit soort lui veel en veel te lang zitten, met alle gevolgen van dien.

            Login om te reageren
            • bietje zegt

              17 mei 2025 om 21:45

              Ambtenaart-tje is ook niet denigrerend ?

              Ik begrijp dat je sterke gevoelens hebt ten aanzien de overheid, maar ‘machtsgeil’ ? …toe nou man.

              In elke organisatie zitten wel enkele personen die anders met hun positie omgaan dan ze geacht zouden worden te doen. Overheid èn corporate, maak je geen illusies.

              Maar hoe je ook nav dit filmpje, wat over politieagenten gaat, de handschoen oppakt, machtsgeil, is gewoon kort door de bocht en lijkt het meer een manier om jouw eigen issues met de overheid te ventileren. Het is gemakkelijk blamen, maar iedereen hier wéét dat dit ook degenen zijn die mensen, kinderen reanimeren, bij de meest afschuwelijke rampen op het gevaar aflopen ipv ervan weg te rennen, zoals alle anderen doen… als ze niet aan het filmen slaan met hun mobieltje.

              Ik heb, van buiten de overheid trouwens, raakvlakken met dat vakgebied en laat ik het erop houden dat ik iets anders bij die mensen zie dan jij.

              Weet je Jaapiyo, je schrijft echt leuke artikelen hoor, maar come on gozer…

              Login om te reageren
              • jaapiyo zegt

                19 mei 2025 om 18:56

                Het ambtenaartjes is een verwijzing naar onze favoriete reaguurder lincoln, die al vroeg bij de pinken was en steevast sprak over NL ambtenaartjes. Ook op een manier die vaak recht over de hoofden van andere reaguurders heenging overigens, met hilariteit alom tot gevolg

            • baardmijt zegt

              17 mei 2025 om 22:13

              En die verkleinwoorden zijn ook niet denigrerend bedoeld?
              En zijn die politieagentjes nu vaak machtsgeil of lopen er een paar rond?

              Die persoonlijke ervaring in het ziekenhuis geloof ik best. Die persoon zal vast de fijnste niet zijn en die zal je vast onterecht dwars hebben gezeten. En je zult ook.vast meer mensen met die trekjes tegen zijn gekomen om je oordeel te bevestigen.

              Maar om nu zo algemeen over (beroeps-)groepen mensen te gaan spreken komt behoorlijk gefrustreerd over.

              Ik heb ook ervaring met scheve machtsverhoudingen in het ziekenhuis en ik trok ook aan het korste eind. Maar ik ben er gelukkig niet zo zuur van geworden.

              Ook met de politie heb ik de nodige ervaringen opgedaan en ook daar waren negatieve bij, die niet door de beugel konden. Maar in veruit de meeste gevallen blijken het redelijke mensen te zijn, als je je ook rustig en redelijk opstelt.

              Login om te reageren
              • grandmasterb zegt

                19 mei 2025 om 17:49

                Nou ik heb genoeg ervaringen met politieagenten in het verkeer. Meestal zijn ze netjes en doen niet moeilijk, maar je hebt er ook bij die misbruiken maken van hun macht (zo ook handhavers). Bij laatstgenoemden ben je vaak aan de beurt als je een echt dure exclusieve auto hebt, die zij nooit zullen kunnen betalen, pure jaloezie en pestgedrag.
                Ik heb meegemaakt dat ik vlotjes over een kruising reed (geen snelheidsovertreding geconstateerd), maar werd toen achtervolgd door een daar staande politiemotorrijder (meteen gestopt) en daarna vermanend toegesproken en bedreigd met art.5. Je moet dan natuurlijk jouw mond houden, want anders gaan ze nog verder. Ik heb gelezen dat een advocaat die tegen zo’n politieagent in ging 3 dagen in de cel werd gestopt.
                Na een ander kruispunt in het buitengebied een erg langzaam optrekkende auto veilig ingehaald terwijl er tot 1 km verderop geen tegenligger was, maar dankzij een handhaver ( die graag zich belangrijk wilde voelen of gewoon jaloers was) staande gehouden door toevallig verderop rijdende politie en een kwartier moeten wachten tot meneer de handhaver er eindelijk was om te genieten van zijn “heldendaad”.

            • vetnek zegt

              17 mei 2025 om 22:47

              Je verhalen worden wat hinderlijk op dit platform amice.

              Heb vaak om je kunnen lachen maar skip nu systematisch je artikelen.

              Login om te reageren
            • maotje zegt

              18 mei 2025 om 12:36

              Ambtenaarjes klinkt behoorlijk denigerend.

              Login om te reageren
              • jaapiyo zegt

                18 mei 2025 om 12:57

                Ik heb geen hele hoge pet op van ambtenaartjes gezien de ervaringen die ik in het leven heb opgedaan. Die voldoen vaak aan de stereotypen zo niet erger. Niet dat ze allemaal slecht zijn natuurlijk. Vaak gaat het goed, maar omdat je dat dan ook verwacht, valt het niet op. Een goede ambtenaar is er eentje die faciliteert, niet opvalt en geruisloos voorbij trekt in je leven. Helaas zijn ze dus niet allemaal zo. Een beetje humor en relativering mag ook wel toch?

              • maotje zegt

                18 mei 2025 om 13:43

                Misschien eens verdiepen in de taken van deze ambtenaartjes en waar ze dagelijks mee te maken hebben. Als je denkt dat je het beter kunt. Ga solliciteren. Dr zijn voldoende vacatures.

        • El zegt

          17 mei 2025 om 22:39

          De ware aard van Jaapiyo komt steeds verder bovendrijven: een proleet.

          Login om te reageren
        • petroldrinker zegt

          19 mei 2025 om 17:27

          Precies dit

          Login om te reageren
      • MaartenD zegt

        17 mei 2025 om 17:37

        Wat een slap gelul

        Login om te reageren
      • baardmijt zegt

        17 mei 2025 om 22:24

        Ik ben bovengemiddeld vaak staande gehouden door agenten, omdat ik mij vaak verplaats met een voertuigcategorie die niet alledaags is. Agenten begrijpen dat voertuigje niet en de meerderheid van de agenten ziet ze zo weinig dat ze de afwijkende regels die ervoor gelden niet kennen. Dus doe ik in hun ogen iets fout en zetten ze me aan de kant.

        Er zijn er zeker bij geweest die daarbij iets of veel te stellig beweren dat ze gelijk hebben. Maar 90% luistert gewoon naar mijn uitleg, zoekt het een en ander uit en verontschuldigt zich daarna.

        Het maakt wel verschil of je direct in de tegenaanval gaat of ze rustig even laat uitpraten en daarna uitlegt hoe het wel zit.
        Ik heb er in ieder geval geen hekel aan de politie in het algemeen aan over gehouden.

        Login om te reageren
  4. jaso013 zegt

    17 mei 2025 om 12:22

    Uit dit korte fragment zonder audio kun je precies geen context halen. Die pepperspray mag niet zomaar gebruikt worden. Of de agent dat in dit geval terecht of onterecht heeft gedaan zal achteraf getoetst zijn. Ik ben er niet bij geweest dus ik kan er geen oordeel over vellen.

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      17 mei 2025 om 15:23

      Dat laatste is inderdaad het grote probleem hier.

      Als het verhaal over de toestemming door een lid/leden van het brandweerkorps voor het naar buiten rijden van z’n wagens zou kloppen (maar dat weten we op dit moment niet) is me niet duidelijk waarom (drie !) politiemensen zo (over)reageren. Sowieso begrijp ik niet waarom er pepperspray aan te pas komt, Gräper gaat – voor zover te zien – niemand te lijf. En eventueel grof taalgebruik lijkt me geen (geldige) reden om pepperspray te gebruiken. Maar goed, ben i.t.t. jij geen agent, dus ken de instructies dienaangaande niet. Maar zou me niet verbazen als een vaardige prater van de politie de angel zonder inzet van geweldsmiddelen uit de situatie had kunnen trekken. Onder het motto : deëscaleren waar mogelijk.

      Enfin, misschien, dat we de precieze feiten & omstandigheden nog eens zullen horen.

      Login om te reageren
      • bietje zegt

        17 mei 2025 om 17:21

        Misschien omdat brandweerlieden gaan over het blussen van branden en in veiligheid brengen van mensen, maar de politie verantwoordelijk is voor de openbare orde en veiligheid (ook van mensen) ?

        Weer lekker azijnzeiken hier als een stel kleuters met een totaal gebrek aan context, gebrek aan volledig beeld (want laat me raden wie deze selectie van beelden heeft vrijgegeven ?)… gebrek aan geluid, wat is er gezegd ?

        De auto-meneer deelt uiteraard zijn kijk op zaken. Zijn goed recht, maar het is de vraag of dat recht doet aan de situatie zoals die zich heeft afgespeeld.

        Wie niet luisteren wil, gaat dat dan uiteindelijk voelen 🤷🏻‍♂️

        Login om te reageren
      • jaso013 zegt

        17 mei 2025 om 19:03

        Spijker en kop. Heel cliché maar je mond is je grootste wapen. Nogmaals ik was er niet bij dus ik vel geen oordeel. Qua bevoegdheden ben ik ook benieuwd hoe dit zo is gelopen. Ik ga er helaas niet achter komen haha.

        Login om te reageren
  5. isleofman zegt

    17 mei 2025 om 13:10

    Zelden zien we nog vakkundig en adequaat optreden van die snorren.

    Login om te reageren
  6. speedy1123 zegt

    17 mei 2025 om 13:52

    Wat een belachelijk optreden van de politie. De agenten hinderen de brandweer juist door met 3 man zo tegen Oscar op te treden. Tevens gebruiken ze pepperspray in een situatie waarin het niet was toegestaan. Als ik Oscar was zou ik aangifte doen tegen deze agenten, dit moet bestraft worden! De agenten zijn hun functie niet waardig.

    Login om te reageren
  7. TDI-goeroe zegt

    17 mei 2025 om 14:52

    ik heb even geen woorden, die door de beugel kunnen.

    Login om te reageren
  8. Luuk zegt

    17 mei 2025 om 15:32

    Als hamas-aanhangers een universiteit kort en klein staan zijn ze nergens te bekennen. Gaaf land.

    Login om te reageren
  9. MaartenD zegt

    17 mei 2025 om 16:32

    Die Oscar stuurt wel een heel kort filmpje naar Autoblog, ofrerwijl, hij bepaalde wat hij verzond dus op basis van deze beelden kan je niks zeggen..ze gaan echt niet zomaar pepperspray gebruiken…die mafkees had de brandweer en politie gewoon hun werk moeten laten doen

    Login om te reageren
  10. Harald.370 zegt

    17 mei 2025 om 16:48

    Ik zou zeggen: deel nog even het hele filmpje van aankomst politie tot vertrek, dan gaan wij ondertussen de popcorn opwarmen en komen daarna terug met een meer gefundeerde mening. Dit soort korte uitsnedes vertellen niet het complete verhaal…

    Login om te reageren
  11. awesome zegt

    17 mei 2025 om 17:22

    De eerste eerlijke autohandelaar moet nog geboren worden. Ik vermoed dat er echt wel iets gedaan of gezegd is waardoor het zo escaleert.

    Login om te reageren
    • MaartenD zegt

      17 mei 2025 om 17:39

      Precies dit

      Login om te reageren
    • SanderB zegt

      17 mei 2025 om 20:07

      Hij loopt op het einde weg en meneer agent blijft vrolijk peperspray spuiten. Dat is in ieder context volledig ongepast en buiten proportioneel.
      Deze agent moet per direct uit functie gezet worden, kan niet om gaan met zijn bevoegdheid

      Login om te reageren
      • bmwzcsi zegt

        18 mei 2025 om 03:49

        Wanneer een agent jou vordert te blijven staan en te luisteren, dien je dat op te volgen. Doe je dat niet, dan mogen zij de middelen die ze tot hun beschikking hebben, gebruiken.

        Login om te reageren
        • kniesoor zegt

          18 mei 2025 om 17:33

          Kleine, niet onbelangrijke toevoeging : voor zover die proportioneel zijn.

          Login om te reageren
  12. xahc zegt

    17 mei 2025 om 18:13

    Onwaarschijnlijke droeftoeters met drie man.. Jonge jonge..

    Login om te reageren
  13. bunnylebowski zegt

    17 mei 2025 om 18:37

    Beide beetje overdreven gereageerd zo te zien en lezen. Van een agent verwacht je sneller een meer professionele houding maar ook zij zitten soms fout. Zijn net mensen.

    Login om te reageren
  14. Rick-dos zegt

    17 mei 2025 om 19:21

    En als het verkeerd was gegaan dan had z’n familie in de nationale autoshow lopen janken waarom de politie of brandweer niet had ingegrepen. “Ze stonden daar maar”.

    En dan ook nog pontificaal je auto voor de uitgang hebben staan.

    Als je geen hulp wilde hebben en het allemaal zelf wil regelen bel de volgende keer dan niet 112.

    Login om te reageren
  15. verdebosco zegt

    17 mei 2025 om 20:05

    Raar gedrag van de garagehouder en de politie. Iets meer geduld bij beide partijen -de brand was nog klein- en al dit gedoe was er niet gebeurd.

    Login om te reageren
  16. Wiwaldi zegt

    18 mei 2025 om 00:18

    Ik snap af en toe wel dat sommige agenten gedoxed worden.

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      18 mei 2025 om 17:35

      Nee, daar is geen geldige reden voor. Geen enkele.

      Login om te reageren
  17. rfocus zegt

    18 mei 2025 om 08:03

    Kijk even de beelden terug in zijn vlog! En trek dan je conclusie.

    https://youtu.be/7m_y6Z30vWY?si=jm0HqVz1vDrqg8FV

    Login om te reageren
    • bietje zegt

      18 mei 2025 om 09:14

      Het is zijn vlog, hij laat zien wat hij wil laten zien 🤷🏻‍♂️

      Login om te reageren
  18. mashell zegt

    18 mei 2025 om 15:01

    We zien dus iemand die niet luistert naar de aanwijzingen van de politie. En we zien wat er dan met je gebeurd.
    Natuurlijk is de ondernemer in paniek en maakt die zich zorgen om zijn handelswaar maar juist dan moet je de boel aan de brandweer overlaten. Die gele Urus staat zo geparkeerd dat er geen brandweerwagen voorbij kan dus heel slim was de ondernemer niet bezig, terecht dat de politie hem daar verwijderd.

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      18 mei 2025 om 17:36

      On-mo-ge-lijk om een bruikbaar oordeel te vellen als je er niet bij geweest bent.

      Login om te reageren
    • grandmasterb zegt

      19 mei 2025 om 17:19

      Klopt niet. Die brandweerauto kan gemakkelijk tussen die auto’s door.

      Login om te reageren
      • McShineBXL zegt

        19 mei 2025 om 19:56

        Nee hoor, kijk eens naar die RS6 een eindje verderop……

        Login om te reageren
  19. petroldrinker zegt

    19 mei 2025 om 17:27

    Tja, zodra de politie ergens bij komt is het altijd meteen een en al ellende…. als ze maar hun macht kunnen laten zien en gelden kostte wat het kost…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North