• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Peugeot RCZ facelift – De muil is exit

Auteur: ricardo, gepost 11 september 2012 om 22:09 – 86 Reacties

Peugeot RCZ facelift

Binnenkort is het gedaan met de gapende waffel op de Peugeot RCZ. We hebben zojuist de eerste beelden binnengekregen van de gefacelifte RCZ, en die laten een wat meer ingetogen voorkant zien.

De meest opvallende wijziging bij deze update is dus de herstructurering van de voorbumper. De grille is kleiner en wordt duidelijker in twee stukken opgedeeld. Ook verdwijnen de mistpitten ten faveure van kleinere LED-units en zien we dat de koplampen ‘afgestompt’ zijn ten opzichte van het huidige model (rijtest). Aan de achterkant lijkt er weinig te zijn veranderd. En het lijkt er ook niet op dat er iets aan de motorisering wordt gesleuteld – de 1.6 THP met 156 of 200 pk.

Eind deze maand zal de coupé geïntroduceerd worden op de Salon van Parijs, en kan de TT van Audi (vanaf €40.310) zich opmaking voor een verse dosis concurrentie van de RCZ (vanaf €33.800, maar kaler). Tegen het einde van 2012 verwachten we de versgeperste Fransoos bij de dealers.

Ook interessant!

  • Peugeot 208 PSE
    Peugeot 208 PSE wordt eerste leuke Hot Hatch EV?
  • Peugeot 308 SW is even wennen
    Peugeot 308 SW is even wennen
  • Gespot - Deze Peugeot kende je nog niet
  • Video - Peugeot komt even binnenvallen

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

parijs-2012, Peugeot, rcz

Vorig bericht: « Top 10: Amerikaanse Maserati’s met Foute Velgen
Volgend bericht: Nissan TeRRa Concept heeft een kontgezicht [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. lamborgfan zegt

    11 september 2012 om 22:11

    Lekker bekkie!

    Login om te reageren
  2. kuzydude zegt

    11 september 2012 om 22:13

    blijft een mottige auto

    Login om te reageren
    • 911GT2 zegt

      11 september 2012 om 22:24

      @kuzydude: Volgens mij kun jee een hoop zeggen over RCZ maar mottig is precies datgene wat er niet bij hoort. Vernieuwend en fris zou ik zeggen.

      Login om te reageren
      • Dimglor zegt

        12 september 2012 om 09:15

        @911GT2: Mja mooi kan ik dit anders ook niet noemen…

        Login om te reageren
  3. bbroek zegt

    11 september 2012 om 22:15

    “(Vanaf €33800,- maar kaler)”
    Kaler????? Dan een audi???

    Login om te reageren
    • toyotafortuner zegt

      11 september 2012 om 22:21

      @bbroek k schrok ook toen ik dat las :s kaler dan een Audi kan dat wel?
      OT: Huge ass muil of niet, het is en blijft een prachtbak!

      Login om te reageren
    • salberts93 zegt

      11 september 2012 om 22:41

      @bbroek: wow inderdaad dan zou je bij moeten betalen voor het stuur en stoelen enzo:o

      Login om te reageren
      • mister zegt

        12 september 2012 om 07:17

        @salberts93:

        Jep, inderdaad is waarschijnlijk alleen prijs van chassis… :/

        Login om te reageren
    • camber24 zegt

      11 september 2012 om 22:41

      @bbroek: Jij bent alleen maar populistisch bezig… Je roept Audi in de hoop op plusjes.. De mijne krijg je niet vriend ;-)

      Login om te reageren
      • bbroek zegt

        11 september 2012 om 22:48

        @camber24: heb je pietjeprutser al een vriendschaps verzoek gestuurd?

        Login om te reageren
      • bbroek zegt

        11 september 2012 om 23:02

        @camber24: voor het geval dat je het niet snapt, jij hoort bij het groepje van pietjepuk, jullie kunnen niet tegen een grapje en geven al gauw een -1.

        Login om te reageren
        • camber24 zegt

          11 september 2012 om 23:52

          @bbroek: Nee, ik kan niet tegen meelopers… Jij probeert met makkelijke grappen te scoren. Dat is jammer. Het gaat me niet om VAG. Als je je meer verdiept in m’n reacties zul je zien dat ik ook regelmatig kritisch ben op VAG. Vind het gewoon jammer, je vaak flauwe reacties…

          Login om te reageren
          • darkpluisje zegt

            12 september 2012 om 09:56

            @camber24: geweldig hoe een internetsysteem van nietszeggende plusjes meteen voor iedereen zo belangrijk is…
            Dames en heren jullie zijn een pracht voorbeeld van hoe gamification werkt, ik dank u voor het voorbeeld hier dat perfect bij het lesplan gamification past

            Login om te reageren
        • mdemooistelettervanhetalfabet zegt

          12 september 2012 om 20:46

          @bbroek: Probeer zulke grappen te doseren! Te veel is ook niet goed.

          Login om te reageren
    • heyaudi zegt

      11 september 2012 om 23:12

      @bbroek: Hee! Niets zo kaal als een Audi!

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        11 september 2012 om 23:15

        @heyaudi: man, een audi is zelfs nog kaler dan de poes van mijn vriendin

        Login om te reageren
        • Jesper zegt

          12 september 2012 om 00:08

          @berlinetta: Op plastic groeit ook geen haar hé…

          Login om te reageren
          • darkpluisje zegt

            12 september 2012 om 09:56

            @Jesper: ow SNAP

            Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            12 september 2012 om 10:06

            @Jesper: Daarom ;)

            Login om te reageren
      • bbroek zegt

        11 september 2012 om 23:30

        @heyaudi: dat zeg ik……

        Login om te reageren
    • kickass zegt

      14 september 2012 om 20:52

      @bbroek: Stop met de massa te volgen…

      Login om te reageren
  4. RubenPriest zegt

    11 september 2012 om 22:16

    Apart. Need live pics om een goed oordeel te vellen!

    Login om te reageren
    • Se7en zegt

      12 september 2012 om 09:08

      @rubenpriest: “…need live pics…” pics zijn toch per definitie niet live?! Beetje categorie ‘live opgenomen’ ;-)

      Login om te reageren
  5. likeaboss zegt

    11 september 2012 om 22:16

    Ik vind zwart gemaakte koplampen eigenlijk nooit mooier. Net zoals bij de Maserati GranTurismo S, maken de koplampen hem te agressief, terwijl dat bij dit soort auto’s juist niet hoort.

    Login om te reageren
  6. sdk16420 zegt

    11 september 2012 om 22:17

    Kaler dan een instap-Audi???

    Voor de facelift leek het veel sportiever. Misschien wel de enige Peugeot waarop die muil wél stond.

    Login om te reageren
  7. sj08 zegt

    11 september 2012 om 22:19

    Voor facelift was mooier…

    Login om te reageren
    • screamer zegt

      12 september 2012 om 07:14

      @sj08: helemaal mee eens. deze neus past niet op de rcz. Met die muil was ie juist goed in balans. hoe vreemd dat ook klinkt

      Login om te reageren
  8. 911GT2 zegt

    11 september 2012 om 22:19

    Ik twijfelde nog tussen een TT (Jarheswagen) en een RCZ (nieuw) (nou ja de keuze was voor 99% gemaakt) maar dit brengt de oplossing. Het wordt een TT. Jammer want ik vond de RCZ mooier. Tot deze facelift…

    Login om te reageren
    • oli4k zegt

      11 september 2012 om 22:24

      @911GT2: Ik heb ze allebei niet gereden maar ik kan me voorstellen dat er toch een erg groot verschil is tussen die twee. Peugeot ziet er vooral leuk uit terwijl een TT (quatro) mij een auto lijkt die je ook nog eens goed een bocht door kan rammen. Voorwielaandrijving blijft toch voor oma’s.

      Login om te reageren
      • 911GT2 zegt

        11 september 2012 om 22:28

        @oli4k: Het wordt ook een quattro (2.0 TFSI)

        Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        11 september 2012 om 22:37

        @oli4k: tja, en soms krijgt de quattro ook flink klop. Als je goed kunt rijden kun je met een voorwiel aangedreven auto zelfs een Audi helemaal aan stront rijden. En zo’n auto noemen we de Megane RS! Idd een auto voor oma’s…keep on dreaming! Audi is ook niet onoverwinnelijk!

        Login om te reageren
        • lamborgfan zegt

          11 september 2012 om 22:49

          @rufctr01: eg well.. Le mans 24 heures!

          Login om te reageren
        • 911GT2 zegt

          11 september 2012 om 22:50

          @rufctr01: Klopt. Maar de TT kopen wij vanwege de brede inzetbaarheid. Doordeweeks naast de leaseauto als auto voor mijn vrouw, in het weekend om mee te toeren voor papa of weekendjes weg met het gezin (1 klein kind). De RS is wel snel maar niet zo goed in andere dingen ;) De TT combineert dagelijkse bruikbaarheid erg goed met leuke rij-eigenschappen en redelijke onderhoudskosten.

          Login om te reageren
          • mrs250 zegt

            12 september 2012 om 00:16

            @911GT2: dan snap ik even niet helemaal op welk vlak de TT dingen beter kan dan de RS. :S

            Login om te reageren
            • porsche928 zegt

              12 september 2012 om 08:00

              @mrs250: km’s per liter benzine wellicht!

              Login om te reageren
            • 911GT2 zegt

              12 september 2012 om 09:30

              @mrs250: Hij is sneller (0-100), zuiniger en heel belangrijk voor mijn vrouw eenvoudiger te rijden in alle weersomstandigheden. Het wordt nog steeds een tweede auto dus moet ook enigsinds bruikbaar blijven. Met 265 PK op de voorwielen wordt het zeker met nederlandse weersomstandigheden, vrij snel vrij spannend. Daarnaast ik heb hem gereden ik was onder de indruk van de snelheid, maar het miste iedere vorm van emotie. Steriel snel. De TT heeft nog een aardige brom als je er om vraagt. :)

              Login om te reageren
              • imdoctorbob zegt

                12 september 2012 om 11:32

                @911GT2: Ik vond de TT toch wat levenloos rijden, en ik snap niet echt hoe voorwielaandrijving onveilig zou zijn met wat regen.. De RS is echt niet moeilijk te rijden.

                Aan het eind van de streep heb je gelijk hoor: de RS is rauwer en minder all-round dan een gewone TT. Ook het interieur van een TT is gewoon beter/mooier. Persoonlijk vind ik een TT trouwens ook iets mooier dan de Megane.
                Allen vind ik goede redenen om niet voor de RS maar de Audi te kiezen. Ik leef nou eenmaal in een andere situatie en had voor de RS gekozen.

              • 911GT2 zegt

                12 september 2012 om 11:51

                @imdoctorbob: Wellicht ik in een andere situatie ook. Want de RS is een van de toppers in zijn klasse! Zonder meer een begeerlijk karretje :) En zo scherp geprijsd!

  9. Bastiaan zegt

    11 september 2012 om 22:19

    Hij was zo lekker agressief… :(

    Login om te reageren
  10. MAB zegt

    11 september 2012 om 22:20

    oke hij is dus helemaal verpest

    Login om te reageren
  11. Ferry_76 zegt

    11 september 2012 om 22:21

    Lijkt wel uit de film ‘Cars’ weggelopen….

    Veel te lief zo!

    Login om te reageren
    • bbroek zegt

      11 september 2012 om 22:29

      @Ferry_76: ja, een paar ogen op de vooruit plakken en hij lijkt precies:)

      Login om te reageren
  12. LaLancia zegt

    11 september 2012 om 22:21

    Laat dit ALSJEBLIEFT een grap zijn!

    Login om te reageren
  13. bordeaux zegt

    11 september 2012 om 22:22

    En die muil kwam nog wel alleen goed tot zijn recht op de RCZ! En de 206 natuurlijk :)

    Login om te reageren
  14. robbie zegt

    11 september 2012 om 22:22

    Jammer.

    Login om te reageren
  15. Osca zegt

    11 september 2012 om 22:27

    Vond de oude juist mooier… nja

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      11 september 2012 om 22:37

      @Osca: inderdaad. Een veel te verminkte kleine neus. Alsof ze de neusgaten dichtgepropt hebben. Heel jammer dit.

      Ik geen fan van die grote Peugeot muil (op de meeste modellen), maar juist bij de RCZ stond het helemaal niet verkeerd.

      Zo’n kleine gekke grille staat misschien leuk op een 208, maar zeker niet op een lage & brede RCZ.

      Login om te reageren
  16. Flamingo zegt

    11 september 2012 om 22:37

    wat een lelijkerdje dit ook weer net zoals die fiesta facelift haha

    Login om te reageren
  17. awesome zegt

    11 september 2012 om 22:39

    en kan de TT van Audi (vanaf €40.310) zich opmaking voor een verse dosis concurrentie van de RCZ (vanaf €33.800, maar kaler).

    Volgens mij zijn er meer TT’s verkocht dan RZC’s. Ik zie ze niet als concurrent van elkaar…
    *mompelt iets over restwaarde*

    Login om te reageren
  18. the-budel-guy zegt

    11 september 2012 om 22:39

    helaas was het mooie van de RCZ dus maar voor korte tijd.

    want dit ziet er niet uit!!

    Login om te reageren
  19. rufctr01 zegt

    11 september 2012 om 22:39

    Ik de neus zeer geslaagd! Nu moet Audi nog van hun homofiele grill af.

    Login om te reageren
  20. camber24 zegt

    11 september 2012 om 22:40

    LELIJK!!!!! Vorige/huidige model is zoveel mooier…

    Login om te reageren
  21. davevz zegt

    11 september 2012 om 22:44

    Dit is dus zoveel gaver!! mijn moeder rijdt nu de huidige RCZ, heerlijke auto op 19″ slofies maar denk dat dit haar nieuwe word!!

    Login om te reageren
  22. maxx1 zegt

    11 september 2012 om 22:44

    ZondeZonde. dit is duidelijk kappertjes auto. Stoere uiterlijk is vertrokken…. Zonde dat ze niet eens nog een model met dikke motor hebben gemaakt :O

    Login om te reageren
  23. michelyman zegt

    11 september 2012 om 22:48

    De voorkant vind ik nu ineens minder exclusief lijken. :l Jammer.

    Login om te reageren
  24. frederic_euvrard zegt

    11 september 2012 om 22:51

    In Frankrijk, zeggen we dat de 1.6 THP 256 pk kunnen worden voorgesteld onder de motorkap van de nieuwe Peugeot coupe. Dit is dezelfde motor als de R & DS4 is ook de motor van de Onyx concept car

    Login om te reageren
  25. ej20g zegt

    11 september 2012 om 22:55

    Ik vind het nog steeds geen mooie auto. Wel een hele verbetering tegenover de pre-facelift, maar hij leunt nog steeds te ver op zijn voorkant zo lijkt het. De Audi TT heeft dat probleem ook (beide generaties). Dus nee, als ik in deze klasse naar een mooie sportwagen zou zoeken had ik (toen hij nog in productie was) voor de Honda S2000 gekozen. Nu zou dat een tweedehands S2000 met (flink wat) geld over voor modificaties zijn.

    Login om te reageren
    • lamborgfan zegt

      11 september 2012 om 23:01

      @ej20g: Ja zitten ook echt in dezelfde klasse.. alleen die s2000 is al 3680 jaar oud!
      Maar ik kan me wel voorstellen dat je dat zou willen, alleen ik denk dat wanneer je een s2000 zou willen vrij weinig interesse zou moeten hebben in een duits of frans concurrentje. Sterker nog, je moet een die-hard jappen gek zijn om zo’n ding aan te schaffen want hier in nederland kan je(ik) niet het maximale eruit halen. (ding is eigenlijk te goed qua wegligging om op dit wegenet lol te hebben)

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        11 september 2012 om 23:09

        @lamborgfan: die zaten ook in dezelfde klasse. Oké, kwa afmetingen e.d. Maar dat neemt niet weg dat ze wel als concurrenten gezien werden. Maar je hebt gelijk, het zijn totaal andere auto’s (en dus doelgroep) en de S2000 is eigenlijk te goed voor ons saaie wegennet. En voor het geval dat je het nog niet door had, ik ben dus een totale die-hard Jappengek! Mijn voorkeur ligt zéér sterk bij Japanners. Maar er zijn ook wel Europese auto’s die ik leuk vind. Echter zal ik alléén Japans rijden, of als het écht moet Duits. Frans zal ik nooit van mijn leven gaan rijden, maar dat is gewoon een persoonlijke kwestie.

        Login om te reageren
    • 911GT2 zegt

      11 september 2012 om 23:04

      @ej20g: s2000 is een 2 persoons roadster. Hier hebben we het over een 2+2 coupé. Dat is niet dezelfde klasse.

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        11 september 2012 om 23:13

        @911GT2: dat beweer ik ook niet. Kon alleen even geen andere concurrent verzinnen buiten de Audi TT. Maar het liefst zou ik de beide niet hebben, vind ze niet mooi en in een coupé wil ik achter- of vierwielaandrijving. De vierwielaandrijving van de TT bedoel ik dan niet, want dan is eigenlijk een voorwielaandrijver met ondersteunende achterwielen. Dan bedoel ik dus permanent. Moet eerlijk zeggen dat ik nu nog steeds geen concurrent kan bedenken…

        Login om te reageren
        • pagani86 zegt

          12 september 2012 om 11:42

          @ej20g: De enige die ik kan bedenken en waar ik ook voor ga is een Mazda RX-8

          Een echte rijders auto en in mijn ogen toch wel uniek in onze Nederlandse straat beeld.

          Ondanks de hoge olie verbruiken een bijzonder mooie en goede auto. En als extra…. Wat maakt dat Rotor blokje toch een heerlijk geluid.

          Login om te reageren
          • ej20g zegt

            12 september 2012 om 21:41

            @pagani86: ik sla mezelf voor mijn kop dat ik die vergeten ben. Als Jap-liefhebber nog wel. Maar inderdaad, dan die! En een wankel..altijd een héle dikke plus.

            Login om te reageren
  26. camber24 zegt

    11 september 2012 om 22:58

    Waarom begint autoblog niet de AutoPartij? Slogan; De partij voor úw auto. Autoblog, neemt je mee in hun kielzog. :-P

    Login om te reageren
  27. meneersander zegt

    11 september 2012 om 23:00

    Dat is wel een stuk lelijker dan de huidige!

    Login om te reageren
  28. norge zegt

    11 september 2012 om 23:31

    Peugeot met Honda CRV bekkie .gelukkig blijft het een heerlijke design bak ,kan je over de TT niet zeggen.

    Login om te reageren
    • camber24 zegt

      11 september 2012 om 23:49

      @norge: Zonder de TT was die Peu er nooit geweest…

      Login om te reageren
    • 911GT2 zegt

      12 september 2012 om 11:54

      @norge: TT geen design? Zeker de eerste TT (en nu ook de eerste RCZ) zullen als klassieker bestempeld gaan worden vermoed ik. Puur op basis van het design…

      Login om te reageren
    • Tommy2 zegt

      12 september 2012 om 12:03

      @norge: Haha! De RCZ zal nooit aan de perfectie van het TT-ontwerp kunnen tippen.

      Login om te reageren
  29. urtarget1992 zegt

    11 september 2012 om 23:46

    Stuk mooier! Nu nog een dikke v6 of een viercilindertje met grotere turbo’s:)

    Login om te reageren
  30. Citrofiel zegt

    11 september 2012 om 23:49

    Jammer dit. De grote bek stond juist op de RCZ wel goed, een coupé mag wat grotesk en agressief ogen. En als je dan de boel (optisch) kleiner wil maken, doe dat dan gewoon. Zo’n balkje om de grille in tweeën te snijden werkt niet en is wat mij betreft altijd een afknapper.

    Je zou denken dat Peugeot geleerd zou hebben van de 406 coupé. Daar wilden ze ook ineens de nieuwe stijl doorvoeren, met een belachelijke neus tot gevolg.

    Login om te reageren
  31. julienvdv9 zegt

    12 september 2012 om 00:01

    Je mag zeggen wat je wil, maar die is vet!

    Login om te reageren
    • gedwongenleaser zegt

      12 september 2012 om 07:56

      @julienvdv9: dan zeg ik dat dit er niet uit ziet, de vorige zag er zoveel stoerder uit. Een, helemaal niet verkeerd, nieuw familie gezicht staat nou eenmaal niet op elk model binnen je programma…

      Login om te reageren
  32. ThomasBol zegt

    12 september 2012 om 00:02

    Ik vind hem er helaas niet mooier op worden. Wel vernieuwend.

    Login om te reageren
  33. w211 zegt

    12 september 2012 om 00:10

    nog steeds de ultieme gay car

    Login om te reageren
  34. Mercbenz zegt

    12 september 2012 om 07:24

    Vond die grote smoel eigenlijk wel staan op de RCZ! Hij lijkt nu op een Pokémon beest op een één of andere manier…

    Login om te reageren
  35. civicfk3 zegt

    12 september 2012 om 08:13

    Stuk beter, vooral de koplampen.

    Login om te reageren
  36. fapfap zegt

    12 september 2012 om 08:33

    Koplampen zijn veel beter, minder ‘Peugeot’. Leek alsof ze nog steeds op het succes van de 206 mee wilden liften. Nieuwe koplampen passen veel beter.
    Voorbumper zelf vind ik jammer. Teveel Renault en te veel Aston Martin, staat daarom op het kenteken AM??

    Login om te reageren
  37. jordy14 zegt

    12 september 2012 om 08:40

    Stuk beter.

    Login om te reageren
  38. reggie-boy_rood zegt

    12 september 2012 om 08:46

    Pak dan eerder de moter aan en breng een 4wd uit en concureer met een audi ofzo

    Login om te reageren
  39. notsobig zegt

    12 september 2012 om 09:09

    Ben je eindelijk van die lelijke grill af, komen ze hier mee…

    Login om te reageren
  40. Hupke zegt

    12 september 2012 om 09:55

    Dit is toch ook niet volharden in de boosheid, hij word er overigens alleen maar lelijker op zo.
    Maar het verschil tussen deze en het ‘ouwe’ model is er wel duidelijk door. Da’s toch alles waar de kopers hiervan op letten.

    Login om te reageren
  41. Tommy2 zegt

    12 september 2012 om 10:32

    Zo, dat ziet er een stuk beter uit! Zo lelijk hij eerst was zo knap is hij nu. Hadden ze veel eerder moeten doen deze restyling.

    Login om te reageren
  42. imdoctorbob zegt

    12 september 2012 om 11:38

    Ik krijg een beetje een Hyundai Genesis Coupe (2010) gevoel bij deze nieuwe voorkant. Alleen dan een stuk minder geslaagd.

    Login om te reageren
  43. Alex_79 zegt

    12 september 2012 om 16:12

    Jammer, die 308-haaienbek stond echt heel mooi op de RCZ. Dit neusje is (in ieder geval op de foto) veel te lief gestyled. Benieuwd of het in het echt minder erg is.

    PS: ik zie hierboven een hele resem vergelijkingen tussen de RCZ en de TT en dat de een niet zou kunnen tippen aan de andere. Fact is dat ze allebei in dezelfde fabriek van Magna Puch Steyr worden gemaakt. Alle ervaring die MPS met de eerste generatie TT had werd gebruikt om de RCZ te verbeteren en alle ervaringen die ze daarbij opdeden werden weer in de verbetering van de nieuwe generatie TT’s gestopt.

    Dussss, zal de huidige generatie RCZ’s technisch gesproken weer profiteren van de TT. Die twee auto’s kunnen niet zonder elkaar en welke de betere is hangt gewoon van je eigen perceptie en merkentrouw af. Kies je voor ontwerp met de Franse slag of strak Duits design. De Oostenrijkse Grundlichkeit krijg je er gratis bij ;)

    Login om te reageren
  44. kickass zegt

    14 september 2012 om 20:54

    Ik vind hem heel slecht gelukt eerlijk gezegd. Het lijkt net of er een kleine grille op de normale is geplakt

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North