• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porno bij Fifth Gear: Pagani Zonda R

Auteur: ricardo, gepost 23 oktober 2010 om 18:32 – 61 Reacties

Pagani Zonda R

Als men beweert dat filmposters van komediehorror Sint al zwaar ongeschikt zijn voor tere kinderzieltjes, houdt uw kroost dan vooral weg bij de nu volgende video. Tiff Needell kruipt namelijk achter het stuur van de Zonda-R, een auto die volwassen mannen nog om hun moeder laat roepen.

Op een leeg circuit laat Needell zien hoe het is om in een Pagani Zonda R te rijden. Om vervolgens luidkeels iets in de camera te schreeuwen, maar dat wordt nogal overstemd door de donder & bliksem die het V12 AMG-blok weet te produceren.

De Zonda R is gelimiteerd tot een oplage van 10 stuks en er hangt een prijskaartje van 1,4 miljoen euro aan. Deze 750 pk en 710 Nm sterke supercar wist onlangs het record op de Nürburgring te pakken. Alsof ‘ie nog niet genoeg tot de verbeelding spreekt. Nu mag Tiff er even mee spelen. Hieronder de x-rated beelden.


Ook interessant!

  • Lewis Hamilton verkoopt Pagani Zonda 760LH
    Lewis Hamilton verkoopt Pagani Zonda 760LH
  • Pagani bouwt tóch weer een nieuwe Zonda
  • Zeldzame Pagani Zonda C12 S gecrasht [video]
    Zeldzame Pagani Zonda C12 S gecrasht [video]
  • Hamilton rijdt V12
    Hamilton belooft ALLEEN EV's te rijden, rijdt toch V12

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

fifth-gear, pagani, porno, Supercars, tiff-needell, Video, zonda, zonda-r

Vorig bericht: « Een bus die de bloemetjes buiten zet
Volgend bericht: Video: Amerikanen reanimeren The Stig? »

Lees Interacties

Reacties

  1. pieter zegt

    23 oktober 2010 om 18:36

    “all days should be like this, thank you mr. Pagani” :P

    Login om te reageren
  2. Citrofiel zegt

    23 oktober 2010 om 18:44

    Zozo, hij wordt er zelfs emotioneel van…

    Login om te reageren
  3. Marokkaan zegt

    23 oktober 2010 om 18:49

    Denk dat hij is klaargekomen..

    Login om te reageren
  4. zed zegt

    23 oktober 2010 om 18:50

    Rustig Tiff, of je krijgt nog een hartaanval…

    Login om te reageren
  5. BaySideBlueBoy zegt

    23 oktober 2010 om 18:53

    FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP FAP… :P

    Login om te reageren
  6. Search zegt

    23 oktober 2010 om 19:00

    Pure porno, wat een geweld op rubber, wat een kick moet het zijn om met zo’n wagen voluit te kunnen scheuren, waar kan ik tekenen? :D

    Login om te reageren
  7. rebbels zegt

    23 oktober 2010 om 19:00

    Wat moet je werken in deze auto, thank God dat er zulke autobouwers bestaan!
    Als sinds het eerste model is dit mijn ultieme droomauto.

    Ik geloof dat ik net een oorgasme had…

    Login om te reageren
  8. W1ck3D78 zegt

    23 oktober 2010 om 19:04

    All the excitement you can have in one day hm.

    Login om te reageren
  9. aad zegt

    23 oktober 2010 om 19:10

    In de Veyron viel Tiff bijna in slaap dus de Pagani moet wel heel bijzonder zijn.

    Login om te reageren
  10. gio zegt

    23 oktober 2010 om 19:11

    ja, wat moet je hier nog meer over zeggen hé… magisch.. uniek…. punt.

    Login om te reageren
  11. Ivan zegt

    23 oktober 2010 om 19:12

    Volgende week woensdag factory tour bij Pagani, hopen dat ie daar te bewonderen is! Hoop het!

    Login om te reageren
  12. spykerboy zegt

    23 oktober 2010 om 19:22

    wat een heerlijk geluid dit! :O ongelovelijk! :D

    Login om te reageren
  13. spykerboy zegt

    23 oktober 2010 om 19:25

    trouwens, horen die presentators niet het goede voorbeeld te geven? ik neem aan dat ie dan ook een helm hoort te dragen in zo’n auto op het circuit met die rollcage, als je daar met je hoofd tegenaankomt is het alsof je met een honkbal knuppel op een tomaat slaat, slecht voorbeeld dus ;) :P

    Login om te reageren
    • Jimmie zegt

      23 oktober 2010 om 20:44

      @spykerboy: wie komt er dan ook tegen de rolkooi aan met z’n hoofd als ie netjes z’n gordels draagt?

      Login om te reageren
      • spykerboy zegt

        23 oktober 2010 om 21:11

        @Jimmie: dat lukt wel hoor, als de auto achter uit breekt bijvoorbeeld dan kan je hoofd een rare swaai maken waardoor die de rolbar raakt ;) daarom draag ik dan ook altijd mn helm in me bmw (A)

        Login om te reageren
        • Jimmie zegt

          23 oktober 2010 om 22:55

          @spykerboy: aah zijwaards, aan de zijkant is ie wel ingepakt met wat bescherming, maar au zal het wel doen :)

          Login om te reageren
  14. Jochempie zegt

    23 oktober 2010 om 19:28

    Wauw. Fascinerend hoe extreem serieus we kunnen werken aan iets waar maximale lol mee te beleven is. Prachtig! Een Zonda R rijden lijkt me even spannend als een ritje op de rug van een tijger die 6 dagen geen eten heeft gezien.

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      23 oktober 2010 om 19:35

      @Jochempie: Haha goed punt man! Pagani is en blijft gewoon kei en keiharde porno op wielen.

      Login om te reageren
    • henk zegt

      23 oktober 2010 om 20:16

      @Jochempie: wel een weer een beetje een slappe vergelijking jochem

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        23 oktober 2010 om 22:00

        @henk: Ja, inderdaad, dan wel spannend op een leuke manier! Maar evengoed livin’ on the edge

        Login om te reageren
        • willy_wortel zegt

          24 oktober 2010 om 12:46

          @Jochempie: Wat moet een formule1 wagen dan wel niet doen met een mens?

          Login om te reageren
        • henk zegt

          24 oktober 2010 om 13:16

          @Jochempie: nee jochem, ik bedoelde dat je niet moet proberen grappig te zijn..

          Login om te reageren
  15. E36Rulez zegt

    23 oktober 2010 om 19:42

    Het lijkt alsof die gast laaste 20 sec klaar is gekomen

    Login om te reageren
  16. Matthias zegt

    23 oktober 2010 om 19:58

    @E36Rulez: zou jij dan niet klaar gekomen zijn?

    Login om te reageren
  17. Mee zegt

    23 oktober 2010 om 20:09

    Toch wel jammer dat ze bij Fifth Gear alles in 20 minuten moeten proppen elke week waardoor al hun stukjes zo gehaast overkomen. Ik had veel meer van dit monster willen zien!

    Login om te reageren
  18. LQDI 850 2,5 20V zegt

    23 oktober 2010 om 20:11

    Die Tiff Needell kan soms wel n beetje gay uit de hoek komen ( niet dat ik daar overigens iets op tegen heb hoor) maar ik vind het zo fantastisch hoe hij de emoties probeert te vertalen in woorden. Het kijken geeft me alleen al een kick. Bij autoweektv is het van o, deze auto is snel alleen dan op een manier geexpressioneerd alsof het een nieuwslezer is. Hulde voor deze man die fantastisch hard kan racen.

    en oja hulde voor de R. Wat een zieke machine

    Login om te reageren
  19. Megakix zegt

    23 oktober 2010 om 20:25

    Ze kunnen ons kijkertjes lekker gek maken met deze beelden….pfff…!!! Is deze auto nou niet sneller dan een 24Hr’s auto van LeMans ?

    Login om te reageren
    • CBR600rr zegt

      23 oktober 2010 om 21:24

      @Megakix: Hij is behoorlijk snel, maar die Audi R10 is denk ik nog net even iets extremer…

      Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      23 oktober 2010 om 21:49

      @Megakix: Het is een racer, met een erg laag gewicht (1075kg droog), geen comfort, veel downforce, slicks en VEEL MEER vermogen dan de LeMans auto’s… dus ja ik denk dat dit wel eens harder kan gaan dan de LeMans auto’s, maar niet 24 uur lang ;-)

      Login om te reageren
    • JPM zegt

      23 oktober 2010 om 23:43

      @Megakix: Nee deze auto heeft niets in te brengen tegen een le Mans auto. Hoewel hij minder vermogen heeft is vooral het gewicht van de LeMans auto’s dat rond de 650/700 kilo ligt doorslaggevend. Dat is minder dan het minimum gewicht, dus hebben ze alle ruimte om gewicht strategisch aan te brengen voor een optimale gewichtsverdeling. Totaal dus ruim 300 kg lichter en nog eens een veel betere gewichtsverdeling.
      Maar dat valt eigenlijk in het niet vergeleken bij het grootste voordeel dat de LeMans auto’s hebben en dat is het ‘ground-effect’ dat ze creeeren. Die dingen hebben trekken bijna net zoveel downforce als een F1 auto met vele malen minder drag, mede door het lagere vermogen natuurlijk. Daarnaast is de transmissie en de bak ontzettend geavanceerd waardoor het vermogen veel effectiever gebruikt wordt.
      Nee deze Zonda R is heel stoer maar heeft niets in te brengen tegen een LeMans auto ben ik bang.

      Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      24 oktober 2010 om 06:36

      @Megakix: even wat gezocht en dan vind ik info die zegt dat de top lmp1 auto’s maximaal 3,5g halen in snelle bochten. Als deze niet verder komt dan de 2gdie Montermini noemt in de video van Autocar dan is het idd een gelopen koers. Als de 900kg het racegewicht is van de lmp1 auto’s dan is het verschil 300kg zoals jpm al zei. Dan moet de baan wel erg weinig bochten hebben wil deze zonda sneller zijn dan een lmp1 maar rechtuit zal de lmp1 het niet redden tegen de 750pk van deze R.

      Login om te reageren
  20. Cerbera zegt

    23 oktober 2010 om 20:41

    Laatste keer dat ik hem zo enthousiast zag was met de Mclaren F1:)

    Login om te reageren
  21. w0o0dy zegt

    23 oktober 2010 om 22:18

    Overigens kan de motor zonder restrictors 900pk leveren.. dan is ie zeker wel sneller dan de 600/650pk LMP1 auto’s.

    Login om te reageren
  22. audicoupe84 zegt

    23 oktober 2010 om 22:56

    Mooie supercar, in een kut programma. Heb het filmpje geprobeerd uit te kijken. Maar zelfs zonder geluid (hoeveel keer zegt Tiff “grip?”) ben ik nog niet tot de helft gekomen.

    Login om te reageren
  23. JPM zegt

    23 oktober 2010 om 23:05

    Die Needell klinkt alsof hij zo een SM-bal-ding dat je om je hoofd doet en in je mond stopt heeft doorgeslikt. Wat een ontzettend irritant kikker gebral. Vreselijk. Ik kwam ook niet verder dan een minuut.

    Login om te reageren
    • audicoupe84 zegt

      24 oktober 2010 om 01:11

      @JPM: En die Toyota trut is zelfs tot Rotterdam doorgedrongen. Volgens mij zegt ze s’morgens, “je had veel grip” tegen haar man. En dan bedoelt ze dat haar tum-tum niet slipperig is geworden.

      Login om te reageren
      • Freewarefreak zegt

        24 oktober 2010 om 12:47

        @audicoupe84: Whaaaa.. wat hebben jullie vandaag.. LOL.. da’s de 2e one-liner zo lekker vroeg op de zondag die mij doet lachen. Leuk! :)

        OT: Wat een waanzinnige auto.. en wat een werk moet er verzet worden om hem op de limiet te krijgen.. prachtig! Op een gegeven moment praat Tiff ook niet meer, dan zegt ie: “ik moet even mijzelf in full racing modus zetten om hem op de limiet te krijgen” en is verder één en al stille concentratie.. wat een auto.. prachtig.. enne laat ze maar lullen Tiff.. ik zou ook compleet emotioneel worden als ik zojuist zoiets had mogen meemaken.

        Login om te reageren
      • JPM zegt

        24 oktober 2010 om 14:54

        @audicoupe84: Haha lol

        Login om te reageren
  24. NemoN zegt

    23 oktober 2010 om 23:12

    moet beweerd niet beweert zijn?

    Login om te reageren
  25. Rick-dos zegt

    24 oktober 2010 om 00:07

    “Rumor has it that this is the testbed for the next roadgoing model…”

    Do you feel that, girl? Do you feel my anticipation sniffing up your butt?

    Login om te reageren
  26. Bo1972 zegt

    24 oktober 2010 om 00:12

    Ik blijf het kwa uiterlijk geen mooie auto vinden…..ook al zijn de spec’s indrukwekkend…het oog wil ook wat. Ik voel geen emotie bij het uiterlijk…

    Login om te reageren
  27. Bo1972 zegt

    24 oktober 2010 om 00:14

    Ik blijf zo’n spoiler kwa uiterlijk zoooooo lelijk vinden, dat de spec’s en meer downforce bijzaak worden

    Login om te reageren
  28. Fout zegt

    24 oktober 2010 om 01:07

    -edit: check!-

    Login om te reageren
  29. blingbling zegt

    24 oktober 2010 om 01:18

    wat een porno op wielen:D

    Login om te reageren
  30. Smultie zegt

    24 oktober 2010 om 01:55

    Yep, kwalijke zaak: beweerd….. :<

    Login om te reageren
  31. lowrider46 zegt

    24 oktober 2010 om 03:15

    -edit: check!-

    Login om te reageren
  32. bozewolf zegt

    24 oktober 2010 om 03:23

    ^ Ik voel jullie pijn, jongens. Ik en anderen lopen AB echt al minstens een vol kalenderjaar te corrigeren om domme spelfouten en te roepen van “druk toch eens op F7, it helps!”. Echter worden er nog steeds domme dingen neergezet waar een groep8 scholier zich nog voor moet schamen.

    Nu maakt het an sich natuurlijk niet zo gillend veel uit dat er eens een spelfout staat, maar echt domme fouten op consistente basis is gewoon zo niet profi, jongens.

    Login om te reageren
  33. midasracer zegt

    24 oktober 2010 om 10:06

    Fijn, 1,4 miljoen euro voor een opgedirkte Zonda waarmee je de weg niet op kan en binnen 10 minuten gehoorschade hebt opgelopen. Wat moet je ermee? Is er een raceklasse voor deze auto? Zelfs Klaas Zwart staat niet te springen (met een mega privé circuit in zijn achtertuin), want hij heeft al een verzameling F1 auto’s. Daar valt de Zonda bij in het niet. Ergo, deze auto is alleen gebouwd voor extreem verveelde Arabieren die hem waarschijnlijk pimpelpaars spuiten met gifgroene wielen.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      24 oktober 2010 om 12:43

      @midasracer: Volgens mij is het een combi van afsluiten van de Zonda-serie en een visitekaartje van het technische kunnen van Pagani. Daarnaast lijkt het me logischer om zoiets te kopen dan een Veyron SS. Die kun je ook eigenlijk nooit voluit benutten, is stukken minder spectaculair en minder snel BEHALVE rechtuit wellicht en kost meer! Een gewone Zonda F is al te slel voor de openbare weg en als je 2 miljoen hebt kun je aardig vaak een baan afhuren…..

      Login om te reageren
      • midasracer zegt

        24 oktober 2010 om 22:16

        @w0o0dy: Dat begreep ik ook uit het verhaal, hoewel ik bij elke limited edition van een Zonda zoiets lees. Maar ik vind het niet logisch dat een eerbetoon of laatste editie van een model niet straatlegaal is. Dan kijg je hetzelfde als bij de Ferrari FXX (of de Jaguar XJR15). Ze bestaan, maar niemand heeft ze ooit gezien. Het is dat Schumi er nog een rondje bij TG mee reed. Maar de FXX gaat gegarandeerd de vergetelheid in. En volgens mij eindigt deze Zonda ook zo.

        Login om te reageren
    • Zjonnie zegt

      24 oktober 2010 om 12:49

      @midasracer: whatevva, als ik het geld zou hebben, zeker zou ik m aanschaffen, bruut is ie zeker, ziet er vet uit en je moet hem “kunnen” besturen..
      En een fout wordt afgestraft,.. mooi man, zo hoort het te zijn in een “supercar”

      Deze vele malen liever dan een Veyron!

      Login om te reageren
  34. marco van veen zegt

    24 oktober 2010 om 10:59

    -edit: is aangepast-

    Login om te reageren
  35. frarissimo zegt

    24 oktober 2010 om 11:14

    Gij beweerdt

    Login om te reageren
  36. Alpinaa zegt

    24 oktober 2010 om 11:20

    Gelukkig kan Tiff een “beetje” rijden.

    Login om te reageren
  37. Dimglor zegt

    24 oktober 2010 om 12:40

    Wat een gelukzak dat ie hier mee mocht rijden…
    Wat een bruut ding… Pure porno op wielen…
    Prachtige wagen, prachtig geluid…

    Login om te reageren
  38. willie zegt

    24 oktober 2010 om 13:30

    ik prefereer de rust die de stig uitstraalt

    Login om te reageren
  39. P951 zegt

    24 oktober 2010 om 14:04

    @Woody:

    Over restrictors gesproken: Door welke rietjes denk je dat LMP1/LMP2-auto’s moeten ademen. Zonder restrictors leveren deze auto’s ook veel meer vermogen. In de GT1-klasse zou deze Zonda R best hoge ogen kunnen gooien, maar een overall-overwinning op Le Mans is toch iets te ver gegrepen.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      24 oktober 2010 om 20:34

      @P951: De LMP1 auto’s zijn misschien wel een beetje te hoog gegrepen ja.. (wegen iets minder en hebben meer downforce dan ik dacht) maar toch…… Ik denk dat een LMP2 auto een behoorlijke kluif heeft aan deze Zonda R om het over de gt1 en gt2 maar niet te hebben, die maken weinig/geen kans…

      Het gaat er (mij) vooral om dat we een idee krijgen van het potentieel van deze auto… een idee HOE snel dit ding werkelijk is….. Erg snel dus.

      Login om te reageren
  40. vale46 zegt

    24 oktober 2010 om 14:55

    Ziekelijk snelle auto!
    Van deze auto krijg je zowel een oorgasme als een orgasme! Damn wat is dit ding toch retesnel!

    Merken als Ferrari, Lambo,… watch and learn! Zo moet een Ciruitbeest zijn. Rochelend op de voeten van groene jongens, Lawaai maken zodat vogeltjes in geen 10 jaar meer terugkomen, rubber in no-time verscheuren,…

    Login om te reageren
  41. Petsmaster zegt

    24 oktober 2010 om 18:10

    Tiff blijft een hele leuke presentator. Stukken beter dan Jeremy Clarkson iig, opgeblazen aardappel dat ie is.

    Login om te reageren
  42. Shicomm zegt

    25 oktober 2010 om 00:05

    Goddelijk… elke sound die de R maakt is gewoon té lekker !

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North