• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche 911 Aerokit

Auteur: sir_smokalot, gepost 21 november 2007 om 15:22 – 30 Reacties

Porsche 911 Toerbo Aerokit


Voor de Elfjes maakt Porsche al een tijdje spoilerkits. Dat hij voor de laatste generatie (997) dus ook zou komen lag wel in de lijn der verwachting. Er wordt een setje voor de 911 Turbo en eentje voor de ‘normale’ Carrera gemaakt.

De geblazen 911 moet het doen met een aangepaste spoiler voor, en een dikkere vleugel op de achterkant (GT3 anyone?). Dit ziet er niet alleen stoer uit, maar heeft ook nog praktisch nut in de vorm van meer neerwaartse druk.
De atmosferische 911-varianten kunnen worden opgeleukt met de Aerokit Cup. Hierbij worden de luchtinlaten aan de voorkant vergroot en wordt er eveneens een taartschep achterop de ‘Elfer’ geplaatst.

De prijs? Voor onze Italiaanse collega’s 4920 euro, hiervan zal de Nederlandse prijs wel niet zoveel afwijken. (via autoblog.it)

Ook interessant!

  • GT3
    Video: nieuwe Porsche 911 GT3 RS gespot in actie
  • Hoe ziet jouw droom Porsche 911 GT3 eruit?
  • Video: zo vet klinkt een Porsche 911 GT3 met ipe uitlaat
  • Video - Porsche 911 (992) GT3 doet een snelle sprint

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, Porsche, wit

Vorig bericht: « Gespot: een zaterdagje Amsterdam
Volgend bericht: Eibach releast nieuwe ‘pro-kit’ vering »

Lees Interacties

Reacties

  1. Lotus owner :p zegt

    21 november 2007 om 15:27

    wat is dan nog het nut van een 911 turbo te kopen????
    Koop gwn een 911 met bodykit!!

    Login om te reageren
  2. Kyanite zegt

    21 november 2007 om 15:29

    Die spoiler vind ik mooier als de spoiler op de GT3. Nog even verder dromen van een 911.

    Login om te reageren
  3. Marten zegt

    21 november 2007 om 15:29

    Jo lotus, wat dacht van een turbo kopen voor de prestaties..? of koop je alleen maar een snelle auto om er mee te pronken? voor mij is de reden om zo’n auto te kopen er in te rijden.

    Login om te reageren
  4. Haroddin zegt

    21 november 2007 om 15:30

    Enkel foto van de Turbo achterkant? Da’s wel spijtig, had de rest ook wel es willen zien :) Op zich ziet het er natuurlijk wel niet slecht uit, mogen ze wel voor mn deur komen parkeren (en mij de sleutels bezorgen natuurlijk ;))

    Login om te reageren
  5. vla zegt

    21 november 2007 om 15:31

    de laatste nieuwe generatie bedoel je toch?

    Login om te reageren
  6. dannyboy zegt

    21 november 2007 om 15:33

    @Lotus owner :p

    Ooit in een ‘gewone’ 997 gereden en daarna in een Turbo? Dan weet je dat een turbo toch echt meer is dan tupperware

    Login om te reageren
  7. vla zegt

    21 november 2007 om 15:45

    ja een Turbo koop je écht wel omdat hij bijna het dubbel aantal paardjes onder de kap heeft!
    maar desalniettemin als het aan mij zou liggen koop ik een 997 Carrera en/of een 997 GT3 RS want als je die Turbo dagelijks gebruikt merk je dat wel in je portemonnee, en op het circuit…tja, daar is hij ook wel wat te normaal voor hé? daarom een Carrera voor elke dag en een GT3 RS voor het circuit! problem solved!

    Login om te reageren
  8. hooligan1993 zegt

    21 november 2007 om 15:54

    knaapjes,
    doe niet zo moeilijk : “win de lotto en koop ze alle 3” das pas problem solved:d

    Login om te reageren
  9. Pim zegt

    21 november 2007 om 15:56

    ook dat merk je wel in je portemonnee;)

    Login om te reageren
  10. dekster (Union Fait La Force) zegt

    21 november 2007 om 16:10

    Zijn er ook cijfers beschikbaar? (hoeveel downforce je extra krijgt bv)

    Login om te reageren
  11. VDA Racing zegt

    21 november 2007 om 16:27

    mijn vader heeft sinds een paar maand een 997 turbo,hij heeft ook de gt 3 ’s getest die waren volgens hem iets meer fun maar de Porsche dient als daily driver dus was de turbo de ideale uitkomst veel luxe en toch verdomde snel.prijs viel wel tegen 152000€ dat is evenveel als een gallardo (in belgie).

    Login om te reageren
  12. Floris zegt

    21 november 2007 om 16:29

    VDA, in hoeveel topics ga je nog melden dat je vader een 911 Turbo heeft gekocht?

    Login om te reageren
  13. vla zegt

    21 november 2007 om 16:30

    @ VDA Racing
    for real?
    hij is hem zeker nog aan het inrijden, of heb je al eens (jij en/of je vader) doorgeblazen?
    en heb je er al eens mee mogen rijden?

    Login om te reageren
  14. vla zegt

    21 november 2007 om 16:31

    @ Floris
    laat hem toch, heb jij of je vader mss een Porsche?

    Login om te reageren
  15. vla zegt

    21 november 2007 om 16:32

    @ VDA Racing
    btw waarom geen autojunk account er een mooie uitgebreide review? of een filmpje

    Login om te reageren
  16. Juppe zegt

    21 november 2007 om 16:35

    VDA racing mag er zelf niet in rijden, wegens een schade gevalletje oid meen ik mij te herinneren :lol: Sorry, kon ’t niet laten. Moet toch balen zijn.

    Login om te reageren
  17. Tombnolz zegt

    21 november 2007 om 16:44

    Ik ben tegen spoilers dus ik zou die 4900 euro eerder in m’n reet steken!

    Login om te reageren
  18. vla zegt

    21 november 2007 om 16:46

    @ Tombnolz
    wat doe jij met je zakgeld?

    Login om te reageren
  19. SPEEDSIX zegt

    21 november 2007 om 16:46

    wrm kloot toch porsche aan hun pure design

    Login om te reageren
  20. Poekie Lauda zegt

    21 november 2007 om 16:52

    Het tupperware staat hem goed en meer downforce is mooi meegenomen, maar had Porsche niet iets aan die uitlaten kunnen doen :S

    Login om te reageren
  21. Jan C. zegt

    21 november 2007 om 16:52

    @SPEEDSIX: Omdat mensen met teveel geld daarom vragen.

    Login om te reageren
  22. Floryn zegt

    21 november 2007 om 17:14

    lampjes zijn wennen

    Login om te reageren
  23. Rick dos zegt

    21 november 2007 om 17:39

    Jeetje zo plebserig dit…..

    Login om te reageren
  24. Rick zegt

    21 november 2007 om 17:46

    Lucht inlaaten aan de voorkant? heeft ook zo lekker veel nut! bij vrijwel alle 911fs ligt de motor achterin!

    Login om te reageren
  25. Luc D. zegt

    21 november 2007 om 18:10

    @ rick

    Commentaren zoals de jouwe hebben ook niet echt veel nut. Misschien eerst even een technisch boekje ter handen nemen.

    Login om te reageren
  26. Racer X zegt

    21 november 2007 om 18:37

    I’m lovin’ it!

    Login om te reageren
  27. Bol zegt

    21 november 2007 om 19:35

    Signaleert niemand het gewijzigde (geheel rode) achterlicht?

    Zal ongetwijfeld niet in de dat setje zitten.. Is dit een gefacelift exemplaar??

    Login om te reageren
  28. RenesisHP zegt

    21 november 2007 om 22:15

    Dit staat gewoon goed.

    Login om te reageren
  29. Coen zegt

    22 november 2007 om 18:02

    Ik weet zeker, dat de fabriek het niet zo bedoelt heeft !! en ik heb met zowel de 997 / 997 turbo / 997 met zo’n spoilert gereden… ik zeg NIET DOEN…

    Ps. bij het verwijderen (wat toch belangrijk is bij evt. doorverkoop) moet je een compleet nieuwe achterklep / spolier en kantelmechnisme bestellen kost ongeveer het dubbele van dit setje…

    Login om te reageren
  30. VDA Racing zegt

    24 november 2007 om 12:44

    @floris jaloers?
    @de vlaeminck eenmaal 250 maar niet zelf als passagier ik heb ooit zoals
    juppe schrijft zijn M5 (e39) iets gerestyld vandaar .

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North